Mislim da peglica nije ono sto mu treba iz prostog razloga sto trosi kao neki auto od 2000 kubika. Moja baba je imala, i ispod 10l nikada nije mogla da je spusti, a lako ode na 12. A jedan drugar mi se zali da mu trosi "K'o BMW", kaze 13l mu trosi...
Eh, peglica.... Nisam uspevao po gradu da je spustim ispod 8 litara, nikako... Bez problema je pila i 10. Istina, vozio sam je na "ulicni benzin"... Samo sam jednom isao sa njom van grada... Trosila je nesto manje od 5, koliko se secam...
Kad se setim koliko sam samo prirubnica promenio.....
Osim toga, truli ko blesava...
Mozda bi resenje za ovaj problem, jeftin, a mali potrosac, bio neki Citroen AX, ne znam da li je neko vec predlozio...
Zloco, a jel si razmisljao da pocupas taj gas i da stavis sekvent u renoa, nekako je najisplatljivije. Ako budes kupovao jos jedan auto izacice te najmanje 1000-1500 evra (ako budes imao srece), pa jedno 200-300 evra za prevod i sitne popravke, pa ces imati 2 registracije...
Razlisli o ovom predlogu... Ipak ces moci da vozis to sto volis... Mada ako ti trosi 10l sa ovim uredjajem, tesko da moze manje da potrosi, al' ajde, uvek sekvent malo smanji potrosnju, pa nek ti trosi 9 pa je dobro...
Pa tek mu se to ne isplati,ljudski sekvent kosta 1000e...
Mozda ce trositi manje za 1-2 litra,ali je suludo to raditi,bolje nekog krsa da uzme i da ne haba renoa svaki dan.
Ljudski sekvent kosta 650 evra! Evo ga kod mene u bx-u, radi kao sat! Jedino jos atest 100 evra, to je ukupno 750 evra, a bar se nece vucarati po kojekakvim serpicama... A i u to sto kupi ce morati da da 250-300 evra za gas...
Pa ne kupuje covek te serpice zato sto voli vec zbog ekonomije,ne placaju njemu tata i mama benzin,vec covek radi za to pa gleda sta mu je najisplativije.
I Zloca je izneo svoju racunicu u prethodnim stranama i valjda zna covek sta mu se isplati a sta ne.
Ma kakav BX, to mu se ne uklapa u opis onoga sto trazi... Za bx-a je odrzavanje kao za tog renoa! Nego kazem da bi ovo bilo ekonomicnije mozda. 2 automobila zahtevaju 2 zamene ulja, 8 guma, 2 registracije (ma koliko ova druga bila mala)... Taj drugi auto moze puno da ga kosta... Nemojte me pogresno shvatiti, ali garantujem da ce i u taj drugi auto imati da ulaze!
Primera radi, jugo 55 trosi 10l plina. Ne moze ispod 10 da se spusti... Jedino R4 ili R5 da uzme, oni su stvarno stedljivi kao upaljaci, a opet udobni, i puno bolji od juga.
I ti sa predjenih 5000km mozes da zakljucis da taj plin radi ko sat.
Bolje lesina neka,za juga su gume 100e,za renoa ispod 200e nema,za juga ili nekog drugog krsa delovi nisu kao za tog renoa,a coveku nece kruna spasti sa glave sto ce se voziti svaki dan u krsu...
A sa koliko treba da zakljucim? Prebacuje kako treba, ide kako treba, trosi koliko treba...
To su utisci do sada, 5000 nije malo... Landirenzo je uredjaj...
E da se vratimo na temu. Tata je imao R5 Campus 1.1, koji je verovali ili ne trosio 5.7l doduse u penzionerskoj voznji. Tati je i sada zao sto ga je prodao...
@Zloca
Svaki dan prelazis 100km OTVORENOG puta i tvoj auto ti trosi 10lit plina. Pri kojoj brzini??? Nesto mi to zvuci kao velika potrosnja za normalnu stalozenu voznju otvorenim putem sa tim autom...
@Sheta_Junior
Nije bitno koliko imas registracija, servisa i slicno, najbitnija je stvar na kraju godine da podvuces crtu i vidis gde si:
1. ako si u minusu, video si, probao si, ne isplati se, prodaj drugi auto.
2. ako si na nuli, isto trosis k`o i pre, ali opet imas dva auta, sa druge strane vozis se u "serpi", kako hoces, sve jedno
3. ako si u plusu, imas dva auta, ustedeo si neku kintu, jedina mana je sto se vozis u "serpi"... tja, meni to odgovara, pa sta ako je serpa, nisam iskompleksiran sta ce drugi da misle kad me vide u njoj. Na kraju krajeva, i ta serpa ne mora da bude plava sa belim tackama, moze da lici i na Zepter ako se malo potrudis...
@gti16v
Pa bre sad neko rece da yugo trosi 10 litara, a ti se cudis sto moj od 136ks (siroke gume i tako to) trosi isto? Doduse, u zadnje vreme konstantno kasnim na posao pa se moja voznja odvija na brzini od 90km/h (gde je ogranicenje 50) pa do 150km/h (e tu je vec ogranicenje 80). =] Tu nisam ni pratio koliko potrosi, sta cu kad zurim.
Meni to i dalje zvuci previse za taj auto, ali o.k. ako ti smatras da je to normalno... Ja sam vozio Golfa II GTI 16v sa 139ks, 195ice gume, i taj auto je stvarno znao da popije kad se stiska po gradu... Ali zato sa laganom voznjom i laganom nogom na gasu po magistralama je trosio oko 7 lit benzina, nije imao plin...
R4 je extra kvalitetan ali je tehnološki zastareo, prilično. Uz sve to, retko da ćeš da naletiš na nekoga da je stavio SM karike i da je lepo razrađen, dobro ulje i sl.
Uglavnom, ko god da je vozio R4 izvukao je iz njega dušu, potpuno s obzirom da ga služi savršeno pa mu onda i uzima iz njega sve.
Isto te to čeka i sa yugom, samo što ćeš u prvih mesec dana ako uložiš dosta imati yuga koji ne troši 10lit gasa garantovano.
Do 120 na sat u V brzini yugo ne troši više od 8 litara.
Da ga kupiš i ne uložiš ništa, služiće te godinu dana sigurno. Baš te i briga za limariju (što je najveći problem na zastavinim vozilima) i onako ćeš ga voziti godinu ili dve pa onda nek se neko bavi posle sa njim.
Za yugo možeš da nađeš EXTRA motor za 60 - 100€ i sa sređivanjem kočnica i trapova sve te to košta nekih 200€ (al da uradiš ljudski) i sa cenom od 800 - 1000 € + ove popravke, imaćeš pouzdan i živahan auto za narednih godinu - dve sasvim zadovoljavajuće, kada na to dodaš da ćeš ga opet prodati lako pa makar i za 500€ a neće biti tako budi siguran.
Obzirom da se i sam snalaziš sa popravkama, neće ti biti problem da zameniš primera radi regler, očistiš kontakte, zameniš sijalice ili podizač prozora, kao i ručicu za otvaranje vrata što definitivno yugo pruža sa svojom cenom.
Ja ne znam koliko ljudi ima loše iskustvo sa yugovim motorom ili menjačem, uglavnom se svi žale na buku, plastične delove i limariju.
javi šta si kupio (ili odlučio)
pozzzz
Comment