Fiat coupe 2.0 16v turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amir
    CBC Član
    • 07.11.2008
    • 88
    • Sarajevo

    #46
    ;
    Dobiću još jednu opomenu al moram da te pitam jesi ga šlepao ili si sam gurao pa je bio taj prosjek ?
    3000 rpm??; de provjeri onda kod tebe nema potpis Pinifarine sa strana nego šefa klinike za gerijatriju u BGD
    Jel mi to čamo o autu koje relaciju SlBrod-Zagreb može stući za 48 minuta i pri tome potrošiti svih 90 litara goriva?

    Izvini ali do suza si me nasimjao

    pozzzzzz

    Comment

    • spike
      CBC Član
      • 31.10.2007
      • 24
      • beograd

      #47
      nisam ga ni slepao ni gurao, tolko trosi.....

      pa ako ga vozis polako ( do 3000 dok neupali turbinu ) onda tolko pije...pa nemozes stalno da ga stiskas, jbg kad bi ga stalno stiskao onda bi trosio sigurno 25 kao sti si ti rekao....al onaj ko zovi pun gas on ima pare i da ga napoji onda...

      Comment

      • amir
        CBC Član
        • 07.11.2008
        • 88
        • Sarajevo

        #48
        De ba jarane, mojne se ljutit al u katakogu piše da mu je moto sat 8,5 litara, mislim ja apsolutno vjerujem da ti možeš postići takav prosjek ali ali ali 3000 rpm, pa on na leru ima 2100, pa ja nemogu vjerovat, pa brate to je čisto bogohuljenje voziti sa 3000 rpm i računati prosječnu potrošnju??

        Nego promjeni strategiju, ljepo priznaj kao i ja "nevozim ga često" ali kada ga upalim razgrnem SVE što cestom mrda i nebom leti! Auto koje imaš je za takvu vožnju NAPRAVLJEN !

        poozzzz

        PS poslaću ti šeme kako da aktiviraš radar detektore, ako ima kod mene ima i kod tebe, fol je da ne zuje ko ovi ostali levatski nego ti blinkaju "otvorena vrata" lampica ako te lovi sprijeda ili onaj "USKLIČNIK" ako je presretač otraga.

        Comment

        • spike
          CBC Član
          • 31.10.2007
          • 24
          • beograd

          #49
          Nekazem ja da on netrosi...naravno da trosi pa 2000kubima, 200konja, turbo pa mora da trosi...

          Naravno da sipam 20lt svaki drugi dan al kazem ti kolko moj trosi...kad ga stisnes pije mo lud...

          Comment

          • amir
            CBC Član
            • 07.11.2008
            • 88
            • Sarajevo

            #50
            Nego sad ozbiljno; ovo što ću ti sada napisati poručuje se iz Italije:
            "FIAT lubricanti" oznaka mora svijetliti pod UV
            kočnice DOT 5 FL obavezno - inače gl.koč cilindar postaje ovalan a gumice porozne
            motor SELENIJA GOLD ili bolja FL obavezno
            svječice (pazi sad) FIAT
            i nema brige, jednom na 20.000 promjeni SVE pločice na obje bregaste, filter ulja za motor (nečeš vjerovat) isključivo YUGO 45 ! Mjenja se češće ali je bolji od svih koje nude ko orginalne.
            I najskuplja stvar u održavanju - zadnji lonac. Mora biti orginal jer je on zapravo balans onolikom turbo-kompresoru i radi protusmjerno. Bez njega će otić ležaj turbine !

            pozzz

            Comment

            • spike
              CBC Član
              • 31.10.2007
              • 24
              • beograd

              #51
              YUGO 45 nemogu da verujem hvala na informacija...za ulje sam znao, ali ovo ostalo nisam

              Comment

              • amir
                CBC Član
                • 07.11.2008
                • 88
                • Sarajevo

                #52
                I još jedan mali detalj
                Pritisak ulja motora na mjeraču; nesmije biti konstantan, tek kad upališ motor mora biti skoro 3 bara i onda da polako padne skoro na 0 ! To se dešava kako se motor zagrijava. Tek kada padne gotovo na 0 onda možeš pimplati gasom i pokrenuti auto! Ako nije ovako trči u Užice da ti pregledaju kompresor.

                poozzzzz

                Comment

                • spike
                  CBC Član
                  • 31.10.2007
                  • 24
                  • beograd

                  #53
                  Ja kad upalim auto on je na 0, nemrda odatle, dok nepredjem 4000 obrtaja e onda konstantno stoji na 3...

                  Comment

                  • amir
                    CBC Član
                    • 07.11.2008
                    • 88
                    • Sarajevo

                    #54

                    dakle, upališ on je 0 a kako dodaješ gas na 4000 je 3 a kada pustiš gas? Trebao bi opet sići na 0 !

                    Vidi na nuli je zato što je povratna cjev ulja od turbine u karter skoro 15mm ali dok se ulje ne zagrije ima jedan ventil koji reducira protok ulja kroz turbinu ali i nedozvoljava da gasovi istu zavrte ! Ako taj ventil neradi dobro mogu ti se javiti rupe u dodavanju gasa ali i slabije podmazivanje turbine i njeno oštečivanje! Jel tebi ispravan hladnjak za ulje (skroz naprijed desno?)

                    Comment

                    • sisa ki
                      CBC Član
                      • 12.04.2006
                      • 90
                      • Kikinda

                      #55
                      Re: Fiat coupe 2.0 16v turbo

                      svasta se nacitah o coupeu,evo ja sam ih imao 9 do sada.i sada posedujem jednog 97 godiste.pre mesec dana sam prodao 1,8 16v 2000 god.

                      ovaj sto sada imam je 20vt ,inace sam bio prezadovoljan sa 16vt.ima sam samo jedan 20 16v i jedan 1,8 16v i ovaj 20vt ,ostali su bili svi 16vt.
                      sto se tice odrzavanja ,nije skupo,ako znas i ole o tom autu.posedujem manual o njemu sve do srafa.za sve modele.svaki majstor koji se i ole razume u mehaniku moze da ga redovno odrzava.

                      najbolje odrzavanje za njega je dobro ulje i redovno menjanje. potrosnja kod dobrog 16vt je prosek 12,5 litara bez obzura na voznju.mada vise trosi kada ga mazis po gradu nego kada ga stiskas.
                      ako nije dobar motor ili turbina ne radi kako treba onda se javljaju prevelike potrosnje,a ako neko stavlja chip koji nije uradjen kako treba ,onda opet dolazi do prevelike potrosnje,a auto ide dosta slabije.

                      taj sto je bio u oglasima je verovatno bio moj,njemu je bila crkla turbina pa su ga vozili bez nje,i auto je vise puta udaran.inace auto koci perfektno i bez bremba,samo je potrebno izdvojiti malo vise para za original kocione plocice.sa losijim plocicama ni jugo nece da stane.

                      dakle kada je sve ok,potrosnja van grada pri brzini 180-200 je 12,5l/100km.pri brzini od 120 je 7 litara. auto petom brzinom na 4000 rpm ide tacno 160 km/h. tako da je na 3000rpm dovoljno velika brzina.

                      po meni je 16vt bolji motor od 20vt,igrom slucaja sada posedujem 20vt i on trosi po gradu od 15-18l /100km. preko toga ne trosi kako god da se vozi.
                      jedino stalno prvom do crvenog i da se ne koriste ostale brzine,a tako jods nisam vozio. inace ovog sto sada posedujem uradio sam na 2,4 l tako da zavresetkom svega ocekujem nesto preko 300ks bez nekih velikih zahvata.no to cemo videti kada bude sve gotovo.trenutno je u fazi rada,a hteo sam i da ga prodam zbog nedostatka kesa i nekih drugih stvari...

                      ovo je sve iz iskustva sa coupeima ,a ne nesto procitano iz knjiga ili iz varoskih praca...auto je mnogo dobar i vise od toga.

                      imao sam i 911 ,corvetu....svasta,ali posle coupea samo ferrari ...evo slike sadasnjeg coupea


                      Comment

                      Working...
                      X