Pomoc Astra ili Megane ili Lybra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    OK, nemam razloga da sumnjam u tu tvrdnju. Prichao sam o iskustvima i lichnim utiscima, nishta ne pokushavam da ukleshem u kamen Pisao sam o osnovnim verzijama, kakvih najvishe i ima u ponudi i kakvi se najvishe i trazhe. Poredeci njih, utisci su mi takvi kakvi su.

    PS. Nemoj da mislish da favorizujem Astru jer bash zbog tog motora ne bih kupio (opet pricham u svoje ime) taj auto u toj verziji, i pored nekih pozitivnih generalnih utisaka koje sam preneo ranije. Ako bih ikada kupio Astru G onda bi to bila Bertone, a one nisu ni dolazile sa tim motorom. Of kors =]
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Dragon
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2006
      • 963
      • Beograd

      #17
      Koliko ja znam, Lybra vise nije tako retka zverka kod nas, pa samim tim i odrzavanje je lakse nego pre. Sto se tice motora, posebno JTD, ne bi trebalo da imas bilo kakvih problema za delove.

      Frka moze da nastane u slucaju da ostetis limarijski auto ili neku od svetlosnih grupa. Nisam siguran da li u prodaji postoje aftermarket delovi koji su visetruko jeftiniji od originalnih u Delti. Verujem da su su za nju naprimer branici, farovi ili stopaljke original dosta skupi, ali to se da proveriti.

      Inace, ako ti se dopada, jako dobar izbor. Nudi mnogo za relativno dobru cenu. Po kvalitetu sigurno vrh kod Italijana. Taj auto stvarno ne moze da se poredi sa Astrom, osim, sto rece over, Bertone, al to je druga prica.


      Imas OVDE neka iskustva ljudi sa Lybrom.
      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

      Comment

      • VR6
        CBC Senator XXL
        • 31.10.2004
        • 512
        • Sarajevo

        #18
        Ja bi prije Megane, samo uzmi 1.9 dizelas. Nije neka razlika u cijeni, al 1.9 je jaci i pouzdaniji

        Comment

        • Markobgd
          CBC Član
          • 25.10.2008
          • 10
          • Beograd

          #19
          Vozio sam pre neki dan Bertone astru 2.0t i ne ide mi bas nesto za tih 200ks.A sto se tice Lybre svidja mi se mnogo auto,a od komsije rodjeni brat je direktor AP Sporta pa cu da vidim sa njim oko tih delova i ostalo...

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            #20
            Originally posted by VR6
            Ja bi prije Megane, samo uzmi 1.9 dizelas. Nije neka razlika u cijeni, al 1.9 je jaci i pouzdaniji
            Za te pare imas i 1.9 (ali malo da se pomucis) - a veruj mi da je mnopgo bolji izbor nego 1.5dci, cak i ako se ne uzme u obzir da vazi za pouzdan iji. Ipak kada kupujes polovnjaka treba i to uzeti u obzir...

            A sto se tice plastike - oni u osnovnoj opremi su stvarno odvratni!

            A sto se tice Astre, nju nisam vozio ali mi deluje kao podjednako dobar autic mada je moj favorit iz klase definitivno Focus. Ako uzimas Megane predlazem ti karavan ako ti treba za iole ozbiljniju porodicnu upotrebu jer uz mnogo veci gepek dobijes i skoro 10cm medjuosovinskog rastojanja koje se itekako oseca na zadnjim sedistima!

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • Dragon
              CBC Senator XXL
              • 15.11.2006
              • 963
              • Beograd

              #21
              Ako ti se svidja, onda nema dileme. Raspitaj se za delove. Kad sam je ja imao u kandidatima, zvao sam i neke oglase iz Halooglasa sa polovnim delovima i covek mi je rekao da ima dosta delova za Lybru.

              Problem je samo naci dobar primerak, posto iz Italije dovoze uglavnom karavane koji imaju brdo kilometara iza sebe.

              U nju idu 1.9 i 2.4 JTD motori, a ovaj drugi nezdravo ide, ako ti je stalo do toga. Registracija za njega je oko 500 evra.

              Enterijer je zaista nesto posebno i nema sanse da za taj novac dobijes priblizno takav luksuz. Pojedini paketi opreme imaju fabricko Bose ozvucenje.

              Uglavnom dolaze sa enetrijerom od prevrnute koze. Ma koliko to lepo izgledalo, ja bih to izbegao jer nije bas lako za odrzavanje...

              Megane i Astra su verovatno povoljniji za odrzavanje, ali sedi u Lybru, provozaj, pa odluci....
              Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #22
                Lybra je izuzetan automobil za taj novac, pa i uopste, isto tako naravno da trebas da razmisljas o situacijama SBB-KBB, ali generalno koji god od ova tri da slupas neces moci da izbegnes trosak, a malo je bzvz kad pricate o tim farovima za Lanciu kao da ce Megan ili Astra sami od sebe da se poprave! Mozda ce biti skuplje za Lybru, ali je razlika ocigledna izmedju nje i druga dva, prosto se namece cinjenica da ce biti skuplje slupati je...
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #23
                  A zasto svi polazite od toga da cete nesto slupati ? Morate pozitivno razmisljati, i ne navlaciti bijedu na svoj prag ! Zato, opusteno !

                  Comment

                  • Dragon
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2006
                    • 963
                    • Beograd

                    #24
                    Ma treba o svemu razmisljati...neka se on lepo raspita koliko ti delovi kostraju u Delti, i pogotovo da li imaju na lageru da se ne desi da nesto ceka mesec dana.
                    Naprimer, za Mondea, kad sam shebao branik, u Grandu su mi trazili 35.000 dinara i to nije u prajmeru. Dok recimo imas da uzmes isti takav, naravno nije original, za 5-6.000 dinara i jos potpuno pripremljen za farbanje. Mozda je taj originalni napravljen od bolje plastike, ali tesko da je bolji sest puta.
                    Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                    Comment

                    • Markobgd
                      CBC Član
                      • 25.10.2008
                      • 10
                      • Beograd

                      #25
                      Iskreno nije to yugo pa da se cesto kvari.Svi se mi plasimo toga naj bolje je onda svuda ici autobusom...

                      Comment

                      • Dragon
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2006
                        • 963
                        • Beograd

                        #26
                        Ja koliko se secam, tvoje pitanje, pre nego sto si ga izmenio, bilo je bas da li se kvare, iako ono tako formulisano ne znaci nista.

                        Mozda su tvoja primanja takva da ne moras o tome da razmisljas. Ako je tako, onda super. Nemas nikakvih dilema. Kupis auto koji ti se svidja i to je to.
                        Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          #27
                          Italijanka očarala taksiste

                          Lancia Libra je osvojila naše puteve tek kao polovnjak. S'nižom cenom, privlačnog izgleda i sa bogatom opremom koja koketira sa pravim luksuzom, Libra je brzo pobrala simpatije ovdašnjih kupaca, uprkos ukorenjenim predrasudama da se u paketu sa ''polovnim italijanima'' kupuju i nevolje sa elektronikom i raznim sitnicama koje zagorčavaju život.

                          Međutim, ovaj automobil ima pravu preporuku - vole ga taksisti, što je svojevrsna potvrda kvaliteta, jer oni obično pronalaze vozila kod kojih su u ravnoteži uložena suma i ono što se dobije za nju. Osvojila ih je udobnošću i opremom, jer za taj novac kod nas ne može da se kupi drugo tako luksuzno vozilo. U njemu možete naći putni kompjuter, telefon, zvučni navigacioni sistem ili DVD, stereo marke ''Bose'' sa osam zvučnika i jednim subWoferom, dvozonski automatski klima uređaj...

                          Lancia je za ovaj svoj model obezbedila pravu gamu motora
                          ( čak devet ), a kada se tome doda i više paketa opreme, manuelni i automatski menjač, potencijalni kupac pred sobom ima šarenilo ponude, u kojem se nije lako snaći. U Italiji, u zavisnosti od snage motora, opreme i broja pređenih kilometara, Libra može da se nađe po različitim cenama, od 1.000 do 8.500 eura. Naši trgovci se pri nabavci najčešće zaustavljaju na sumi od oko 4.000 eura. Na našem tržištu su, naravno, skuplje. Tako, na primer, model koji u Italiji košta 3.500 eura, na ovdašnjim placevima polovnjaka košta 7.200 eura sa PDV-om. Posebno su na ceni dizelaši - primerci sa motorom 2.4 JTD mogu da dostignu cenu i do 10.000 eura, ukoliko je reč o vozilu sa najekskluzivnijim paketom opreme. Ipak, na našim putevima češće se sreću vozila sa nešto skromnijom opremom, koja su plaćena između 7.000 i 8.000 eura.
                          Za ovu sumu teško može da se pronađe tako luksuzan automobil, izuzev Volvoa S40 ili S70, ali nešto starijeg datuma proizvodnje. Za iste pare može može da se nabavi, na primer, Opel Astra, ili Vectra B, koje, međutim, po opremi ne mogu ni da se porede sa italijankom.

                          ...

                          Serviseri kažu da Libre sa motorima 1.9 JTD i 2.4 JTD prelaze puno kilometara, malo troše, i dugo zadržavaju vrhunsku formu. Ipak, sve ima svoje granice. Kako kod nas stižu dizelaši koji su prevalili nekoliko stotina hiljada kilometara ( u Italiji je uobičajeno da ovakvi automobili godišnje pređu između 40.000 i 50.000 Km ), oni ovde relativno brzo počnu da pokazuju znake umora. Motor 1.9 JTD prilično je osetljiv na loše gorivo. Zbog toga se preporučuje da se u njega sipa ulje B3/B4 standarda zbog povećane koncentracije sumpora u gorivu. Kvar prouzrokovan lošim kvalitetom goriva, na JTD motorima manifestuje se otkazivanjem EGR ventila ( koji reguliše povratak dela izduvnih gasova u kompresioni prostor radi potpunog sagorevanja ). Ovaj kvar se češće dešava na vozilima koja se uglavnom voze u gradu. Kada ovaj ventil otkaže, vlasnika čeka neugodno iznenađenje jer zamena u ovlašćenim srevisima staje oko 400 eura, mada je na tržištu moguće pronaći i reparirani. Zbog toga, jedan deo ovdašnjih majstora predlaže solomonsko rešenje - da se ventil jednostavno zapuši ( izbaci iz
                          funkcije ). Ovakvu opraciju zvanični serviseri, međutim, ne preporučuju.

                          Uz Libru idu i sledeći kvarovi :
                          otkazivanje električnih podizača prozora ( kada pukne plastični prekidač na vratima mora da se kupi ceo mehanizam, jer ne može da se nabavi kao poseban rezervni deo ), zatim gumica na poprečnim stabilizatorima
                          ( 900 dinara ), a nije retkost da na instrument tabli zasija kontrolna lampica koja prijavljuje kvar na ABS sistemu. Pregledom se obično otkriva da je oštećen ili zaprljan senzor na točkovima, koji može da se očisti i ponovo osposobi.

                          Među srpskim vozačima izuzetno su traženi modeli koji imaju dizel motor. Fiatovi motori 1.9 JTD i 2.4 JTD važe za pouzdane i izdržljive, ali pri kupovini dizela koji je nabavljen u Italiji treba imati u vidu da je on godišnje prelazio između 40.000 i 50.000 Km., bez obzira na to šta piše na instrument tabli. Automobili koji su pretrčali više od 200.000 Km. mogu da počnu da zagorčavaju život svojim vlasnicima...

                          Koliko košta uvoz ?

                          Libra 1.9 JTD proizvedena 2002. godine u Italiji košta oko 3.500 eura. Carinska osnovica za uvoz takvog automobila, prema katalogu koji koristi naša carina, viša je - 4.500 eura. Carina je za sada 20% ( od nove godina znatno niža ), a na ukupan iznos treba dodati i 18% PDV-a, kao i transportne i putne troškove. U Srbiji, na placevima polovnjaka, trgovci za takav model traže 7.200 eura.

                          Rezime

                          Jeftina pri nabavci, nešto skuplja ( ali ne i preskupa ) za održavanje, Libra dovodi u iskušenje i one koji nemaju poverenja u italijanske polovnjake. Naš savet je da automobil izaberete sami u inostranstvu i da ga uvezete. Tako ćete biti sigurni u pređenu kilometražu, a posle nove godine i carina će biti niža.


                          tekst preuzet sa stranica 72, 73, 74 domaćeg izdanja Auto-Bild br. 20 - 29. oktobar 2008.

                          Comment

                          Working...
                          X