daj link davidim koji auto. generalno, skup sport do bola posto je auto jako ozbiljan a ovde ih je malo koji su propisno odrzavani. ako ti kazemda samo plocice kostaju 170e a traju 10000km onda ce ti sve biti jasno. naravno ima kod eMa plociec i za 3000din ali....
ako je u pitanju ovaj sto je na brezovici na Urosevacke table, zaboravi na njega iz prostg razloga sto ga je vozio neki sarplaninac i odrzavao ga kod drugog sarplaninca.
dakle, tesko se nalazi nesto da valja uglavnom su to auta koja su bila tiptop sve dok nisu dosla kod nas. uvezo ih mile iz leskovca da bi za male pare tero 230ks a kad je skapirao da je za odrzavanje skup ko djavo jer , pobogu, auto je kao nov kostao 100000DM, onda krenu da osljare, krpe budze a to takav auto ne trpi.
a ako si stvarno resen da vozis limuzinu pa jos turbo ima jedan auto za tebe. poznajem vlasnika i znam da je auto tiptop bez i jedne mane nego sedi i vozi. mislim da ti i cena sve govori. a da, daj reci koja je cena tog eSa sto si se nameracio? znam par ljudi koji su se zatrcali na auto jer je u startu bio jeftin tipa 2500e pa odustali i prodali ga a isto tako znam decka, ima ga i ovde na forumu koji je kupio lesh a ima jaku volji i zelju da ga dovede u neko pristojno stanje. da li ce uspeti videcemo... ima na forumu jedan iz smed. palanke (jevrem) koji tera evo vec 2god cini mi se bez vecih problema i to na benzin ali ne neku zavidnu kilometrazu. eto neka se i on javi da kaze koju rec.
ovaj ne izgleda lose ovako na slici. treba ga pogledati uzivo i provozati. cena je ok ako nema mnogo ulaganja u njega a jos cena nije fixna. veliki servis nije skup samo da znas posto ima jedan kais i jedan roler ostalo sve zavisi kolko ce ti majstor uzeti para za ruke posto ima malo vise posla . mora se skida branik i hladnjaci da se otkace bar sa jedne strane, obicno desne. nista vise. trapovi su mu jaki i retko se desava da imaju lufta. isturiraj ga u mestu ako zvoni znaci da je crko centralni lezaj na kardanu. provozaj ga da vidis da li kardan ima lufta u homokinetickim zglobovima. proveri da li radi zakljucavanje diffa. ako ne radi moze da bude da je riknuo vakum. da se srediti. naravno da nije lupan i to, klasika. e da. ponesi imbuse pa skini poklopac na dekli da vidis u kakvom su stanju lulice na bobinama mada i to nije problem za naci ima i lulica a i bobina i to na komad mogu se kupe. generalno, delova ima. nesto je skupo ali uvek postoji alternativa u vidu polovnog dela osim ako nije nesto vitalno pa da mora novo. u principu nije problem posedovati taj auto ako je iole ocuvan i odrzavan. a ako je zapusten i ako ima puno stvari da se radi na njemu e onda ne vredi uzimati ga zato sto ce ti potrositi mnogo para. moj je recimo bio spolja ok ali toliko toga je bilo da se zameni da ja vise nisam mogo da izdrzim ni psihicki a ni finansijski + sto od kad sam ga kupio imo sam problema sa bobinama koji sam na kraju resio tako sto sam zamenio celu plocu sa svih 5 bobina. svecice za njega su 100e , plocice sam ti reko kolko su (textar). set kvacila izadje 480e samo delovi a pasuje samo od 2.3 20V tj isti su. ja sam na mom radio reparaciju jer mi se nikako nije davalo 500e. kilometrazu ne gledaj vec gledaj da li je motor musav, zavuci ruku posadi i izvuci iz glave crevo od iberlaufa pa turi prst vidi sta se dogada da li je masno tj kolik je masno. isto tako pogledaj da li je izduv masan ili je suv (turbina) . u voznji gledaj da li dimi kad mu nabodes gas i to je to... e da, mnogo ga prodaju jer je veliki potrosac goriva a i skupa registracija.
Posebno obrati paznju na brake booster (pojacivac kocnice), na bombu (u kocionom sistemu) i na kompletni servo sistem. Posto je to auto vec u dobrim godinama a to su neke sitnice koje znaju da zezaju, a pri tom uopste nisu jeftine.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
da to smo zaboravili potpuno, mada, ne znaci da je boljka ako je jevremu procureo. na mom recimo nije. elem, kad zavrsis sa probnom voznjom otvori haubu sedi za volan i na ugasen auto nadrukaj pedalu kocnice i istovremeno broji koliko puta ces da je pritisnes dok ne postane tvrda. sve ispod 10 puta znaci da je bomba probila i da ne drzi pritisak u servo sistemu dok je auto ugasen. kad budes upalio auto posle toga trebalo bi da ti upali znak (!) na bordu. sacekaj da vidis za koliko ce se ugasiti lampica. kad se bude ugasila smotaj pun desni i drzi ga do kraja 5 sekundi pa onda pun levi i takodje lock 5 sec. ako opet bude poceo da bipce i da pokazuje znak (!) znaci da je servo pumpa oslabela ili da negde pusca ulje te pogledaj da li nege masti. obicno je to ispod cantre na povratni tok. drzi auto sve vreme upaljen da vidis za kolko ce vremena da napuni bombu a to gledas tako sto ce on onda kad budes pumpao pedalu da izbaci svo ulje iz bombe u cantru i dici ce se nivo ulja. znaci gledas za koje vreme ce ga da vrati nazad mozes malo i da mu pomognes gasom . u principu nije ni to skupo smao zadaje muke i nervozu. boma ima na netu da se nadje i nova za 150e rok trajanja joj je 10 godina. nakon tog testa provozaj jos jedan krug ako pedala kcnice bude podrhtavala kao da je ukljucen abs , definitivno je pumpa oslabila jer ne moze da nadruka pritisak od 150bara a ako ne drhti onda je bomba napunjena i mozes slobodno da vozis bez bojazni da ces ostati bez kocnica ali samo dok auto radi. cim se ugasi imas kocnice onoliko sekundi koliko si puta uspeo da je nadrukas prvi put dok nije postala tvrda. ako budes uzeo auto moj savet je da pod obavezno zamenis Pentosin u servo sistemu. o tome vise reci drugi put tj ako budes uzeo auto.
Comment