Pre neku godinu u reviji SAT je bio tekst o uvozu punto van-a i njegovom prepravljanju u obican punto. Koliko se secam umesto za 5000 evra koliko je kostao punto '02 (tada), bilo moguce dobiti isti takav auto za negde 3000-3500 evra (kljuc u ruke, znaci sve odradjeno, ocarinjeno, registrovano i sl.). E sad ono sto me zanima je sledece:
1.Koji uslov je potrebno da automobil zadovolji da bi mogao da se uveze euro 3 motor svakako i sta jos? (do odredjenog godista i sl.)
2.Jel neko ima link ka tom broju SAT-a, ujak je imao ali k'o zna gde je to zavrsilo (ne mogu da nadjem)
3.Bilo kakav link, savet, i sl.
Postoji mogucnost da dodje do nekog prosirenja posla koji trenutno radim, pa bih mozda menjao auto (ako dodje do toga ne znam sta bih drugo radio sa parama). Imam 2, 3 pouzdanih ljudi koji se bave uvozom kola, tako da to nije problem, a koliko vidim (i cujem) neuporedivo je isplativije uvesti auto, nego ga kupovati ovde.
1.Koji uslov je potrebno da automobil zadovolji da bi mogao da se uveze euro 3 motor svakako i sta jos? (do odredjenog godista i sl.)
2.Jel neko ima link ka tom broju SAT-a, ujak je imao ali k'o zna gde je to zavrsilo (ne mogu da nadjem)
3.Bilo kakav link, savet, i sl.
Postoji mogucnost da dodje do nekog prosirenja posla koji trenutno radim, pa bih mozda menjao auto (ako dodje do toga ne znam sta bih drugo radio sa parama). Imam 2, 3 pouzdanih ljudi koji se bave uvozom kola, tako da to nije problem, a koliko vidim (i cujem) neuporedivo je isplativije uvesti auto, nego ga kupovati ovde.
Comment