PEUGEOT 307 2.0 HDi - utisci i nedoumice!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dbranko
    CBC Član
    • 17.11.2008
    • 83
    • Banja Luka
    • Mercedes W204

    PEUGEOT 307 2.0 HDi - utisci i nedoumice!

    Evo vozim ga mjesec dana i što se tiče njegovog ponašanja i potrošnje 7l/100km ja sam zadovoljan! Prije njega sam vozio Nissan Almera 2.2 dCI i prodao sam ga zbog straha od loše podrške i ponude dijelova! To auto sam stalno vozio u nekom grču i nije mi "sjedao"! Majstori su me gledali blijedo kad sam rekao da Almeru prodajem i kupujem Peugeot 307 HDi.
    !Privukao me zato što je bio u odličnom stanju i imao je sumnjivih 40 000 km na satu a inače je 2001 godište! Nekako sam povjerovao u tu kilometražu zbog super stanja izvana i iznutra a i prodavac je ženin rođak, doduše švercer i uvoznik polovnjaka ali kleo se da mu takav auto ispadne jednom godišnje i da neću pogriješiti! Čitajući ovaj forum čovjek može naći zaista mnogo dragocjenih iskustava i podataka od kojih Vam neka budu od koristi a od nekih pobudalite!
    Moje mišljenje da je Peugeot 307 sasvim dobar bibi, ali muka me spopadne kad vidim cijene djelova za ovaj auto! Ima on svoj nekakav kvalitet i ime ali čime su ovi automobili zaslužili da mu pumpa za gorivo,neki FAP filter ili lamela i zamajac koštaju jednu petinu vrijednosti automobila! Ovo vjerovatno nije svojstveno samo Peugeotu nego i ostalim autima nove generacije!
    Znači ako budeš te sreće da ti rikne senzor na pumpi za gorivo moraš kupiti cijelu pumpu koja košta pravo malo bogatstvo! Znači ukratko auto ko' auto je dobar i naravno kvari se kao svaki auto na svijetu ali dijelovi ubiše cijenom!
    I još nešto,
    dali neko zna, može li se gdje provjeriti stvarna kilometraža?
    Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #2
    autic je super, kao i taj motor...
    posto pominjes zamajac, verovatno je 110 konja?
    motor je bas izdrzljiv, i ne bi trebao da imas problema... sto se tice lamele, ako je stvarno presao 40k, a ti ne divljas njim mozes jos 200.000 da predjes pre zamene tog dela...
    pumpa za gorivo je cista sreca...
    posto je 2001, mislim da ne bi trebao da ima FAP, al mozda gresim...
    takodje, sad se ti filteri ciste, ili sta vec, tako da nije onako skupo kao na pocetku...
    u svakom slucaju, odlican auto, i nek te lepo sluzi...

    Comment

    • dbranko
      CBC Član
      • 17.11.2008
      • 83
      • Banja Luka
      • Mercedes W204

      #3
      Hvala na lijepim željama i takođe ti želim puno kilometara i sve najbolje u životu!
      Mislim da je 66kw! Ne znam koliko je to u konjima! Valja li taj motor?
      Zna li ko ima li on FAP?
      Evo sad mi pade na pamet još jedno pitanje!
      Dali se smije sipati lož ulje za koje sam čuo da je to ustvari D1 samo što je obojen crvenom bojom! Kod mene u Banjaluci loža košta 0,9 €! Kaže mi kolega koji je vozio cisternu da su sipali u cisterne D1 i onda dođe tip i naspe 1dcl crvene boje koja izgleda kao krv i tako u stvari samo označi gorivo a ono je ustvari D1! Policija kod nas trenutno ne pregleda dali iko sipa lož ulje!
      Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.

      Comment

      • Marko_G
        CBC Član
        • 25.10.2008
        • 44

        #4
        Originally posted by dbranko
        Mislim da je 66kw! Ne znam koliko je to u konjima!
        To ti je 90 konja!
        66kwX1.36=89,76 ili 90 konja

        1 kilovat (kw) je 1.36 konjskih snaga, to je sve što ti ja mogu pomoći...

        Comment

        • Sigtran
          CBC Član
          • 04.04.2008
          • 92
          • Beograd
          • BMW 525i M (E39)

          #5
          Motor ti je dobar, 90ks, i nema FAP, samo oni od 110ks i 136ks ga imaju.

          Kilometražu je nomoguće tačno proveriti, ali ako se baš zainatiš, čuo sam da se može dobiti informacija na kojoj je kilometraži bio servisiran, ako je ikad otišao kod nekog ovlašćenog servisera u Evropi. Sve što ti treba je VIN kod auta, da odeš kod zvaničnog predstavnika/servisera pežoa (u SR je to Verano), da zamoliš i platiš za informaciju... Jer navodno se svaka intervencija kod bilo kog ovašćenog servisera beleži u kompjuter i proseđuje centrali pežoa...

          Comment

          • Kenno
            CBC Senator XXL
            • 21.08.2006
            • 460
            • Zenica, BiH

            #6
            Branko sipaj eurodizel, nemoj se zezati sa lož ulje i HDI motorima, jer neće dugo. (a i eurodizel je ispod 2KM litra) U Banja Luci imaš "Vermont" pa možeš provjeriti historiju auta kako je @Sigtran opisao. A ako je auto iz Francuske uvezeno, možeš i tamo provjeriti preko francuskih tablica, zapisuju kilometražu na svakom tehn. pregledu.

            Comment

            • malivuk406
              CBC Senator XXL
              • 04.04.2007
              • 490
              • Nbg

              #7
              Sigtran, zvao ja Verano za neki 407, nisu hteli da mi kazu, kao oni nemaju pristup tome...

              a ti dbranko, nemoj da ti je palo na pamet to da sipas u auto!!! ni eurodizel nam nije nekog kvaliteta, jedva ga trpi, a kamoli to djubre...
              posto je 90 konja, nemas plivajuci zamajac, tako da ti je jeftinija lamela... tj oko 200-250 E, al svj ne bi trebao da imas problema sa njom i da moras da je menjas...
              Sigrtan, nemaju svi od 110 konja FAP

              Comment

              • dbranko
                CBC Član
                • 17.11.2008
                • 83
                • Banja Luka
                • Mercedes W204

                #8
                Originally posted by malivuk406
                Sigtran, zvao ja Verano za neki 407, nisu hteli da mi kazu, kao oni nemaju pristup tome...

                a ti dbranko, nemoj da ti je palo na pamet to da sipas u auto!!! ni eurodizel nam nije nekog kvaliteta, jedva ga trpi, a kamoli to djubre...
                posto je 90 konja, nemas plivajuci zamajac, tako da ti je jeftinija lamela... tj oko 200-250 E, al svj ne bi trebao da imas problema sa njom i da moras da je menjas...
                Sigrtan, nemaju svi od 110 konja FAP
                Hvala ti brate, sad si me poprilično rasteretio! Biće da je ova verzija onako jedan optimum kad se sagledaju sve verzije motora!
                Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.

                Comment

                • miflaaa
                  CBC Član
                  • 05.07.2008
                  • 44
                  • lazarevac

                  #9
                  ali ne mogu da verujem da si pitao za loz ulje. ili se zezas ili sta.... pa nije ti to kadet iz 88 godine.

                  Comment

                  • miflaaa
                    CBC Član
                    • 05.07.2008
                    • 44
                    • lazarevac

                    #10
                    a i da imas fap.... ja sam cistio i kostalo je oko 8000 din, plus 3 litra aditiva,a litar kosta 5800 din. a staje 4-5l ,ali su meni sipali 3 litra i rekli da sam miran ne znam ni ja koliko.

                    Comment

                    • dbranko
                      CBC Član
                      • 17.11.2008
                      • 83
                      • Banja Luka
                      • Mercedes W204

                      #11
                      Originally posted by miflaaa
                      ali ne mogu da verujem da si pitao za loz ulje. ili se zezas ili sta.... pa nije ti to kadet iz 88 godine.
                      Tačno, ali ja nisam mislio na mazut nego na Dizel D1 koji je eto samo obojen zbog poreza i manja mu je cijena zbog toga! Ukoliko je to isto gorivo pa zašto onda ne sipati jeftinije? I baš tako,jeftinije je taman za PDV! Ako je to neko smeće ,naravno da neću sipati! Zna li neko nešto podrobnije o ovome?
                      Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.

                      Comment

                      • miflaaa
                        CBC Član
                        • 05.07.2008
                        • 44
                        • lazarevac

                        #12
                        ma nemoj u opste da te interesuje ta tema . sipas mu evro dizel i to je to. kraj price.

                        Comment

                        • dbranko
                          CBC Član
                          • 17.11.2008
                          • 83
                          • Banja Luka
                          • Mercedes W204

                          #13
                          Hm, evo juče se na pumpama pojavilo Diesel gorivo iz rafinerije B.Brod po cijeni 0.84 eura po litri! Dosta jeftinije nego Eurodiesel! Navodno nije po EU standardima jer ima više sumpora nego Eurodiesel! Kako neko reče, ova auta jedva trpe i ovaj Eurodiesel onda se ovo gorivo iz Rafinerije B.Brod ne smije sipati ni za živu glavu!
                          Kakve su posledice viška sumpora!??
                          Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #14
                            Posledice nisu male... Strada sve od katalizatora, EGR ventila, dizni, pumpe... motorno ulje se brze prlja.

                            Na tu malu potrosnju, razlika u ceni nije neka, veruj mi!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Sigtran
                              CBC Član
                              • 04.04.2008
                              • 92
                              • Beograd
                              • BMW 525i M (E39)

                              #15
                              Ni za živu glavu... rizikuješ da ti strada sve živo zvog ušede od 10c po litri ili manje.

                              Ma sebi ga ni da je džaba ne bi sipao, toliko o toj ideji.

                              Comment

                              Working...
                              X