Malo koja porodica u ovim nasim sugavim uslovima ima naviku da odvaja pare na stranu od kojih bi se kola popravljala.
u tome i jeste problem u osnovi- u losim navikama.
i umesto da se menjaju navike (lose) kod nas se pokusava okrenuti ostatak planete naglavce.
stednja je osnova mogucnosti posedovanja skupljih potrosnih dobara svuda u svetu, a bogati su upravo bogati jer imaju naviku stednje i realne procene svojih mogucnosti.
sama kupovina auta je manji proporcioanlno trosak od njegove upotrebe- ko to jos nije naucio morace da prodje kroz skolicu...apropo primera tvojih drugara.
u Evropi skoro da nema zaposlenog koji ne moze da kupi neki luksuzni auto klase BMW, Mercedes ili slicno ali je proporcioanlno malo onih koji da plate troskove upotrebe od goriva, servisiranja, taksi za registraciju i ostalo.
oni auto kupuju prema plati i prihodima koje mogu da odvoje za odrzavanje kao primarnom kriterijumu finansijskih proracuna.
uvek bilo i bice, stara narodna- auto kosta kao jedan clan familije svakog meseca
stednja je osnova mogucnosti posedovanja skupljih potrosnih dobara svuda u svetu, a bogati su upravo bogati jer imaju naviku stednje i realne procene svojih mogucnosti.
sama kupovina auta je manji proporcioanlno trosak od njegove upotrebe- ko to jos nije naucio morace da prodje kroz skolicu...apropo primera tvojih drugara.
u Evropi skoro da nema zaposlenog koji ne moze da kupi neki luksuzni auto klase BMW, Mercedes ili slicno ali je proporcioanlno malo onih koji da plate troskove upotrebe od goriva, servisiranja, taksi za registraciju i ostalo.
oni auto kupuju prema plati i prihodima koje mogu da odvoje za odrzavanje kao primarnom kriterijumu finansijskih proracuna.
A što ne bi kupio novu floridu, neka i ona bude u konkurenciji? Ne treba gledati tako crno na zastavine proizvode. Moj prvi auto je bila zastava 128, 1982 godište. Da li znate da je još vozi tip treća ruka od mene, i približava se cifri od 250.000 km? Samo je jednom, pre par godina otvaran motor, a sajtne su menjane,i ponešto limarijski.većina delova košta kao 20 lit benzina maximum. To je jedini auto koji mi nikad nije stao, a prokrstario sam bivšu državu uzduž i popreko. Posle sam uzeo golfa i nisam se vadio od majstora, a brinuo sam o njemu više nego o zastavi, i kad sam video koliko je sati prodadoh ga.
Uvek se na ovakvim temama dokačimo- reći za neki auto da je dobar zavisi od našeg ličnog iskustva i pogleda na tu spravu, da li kao prevozno sredstvo, da li simbol, da li iskazivanje identiteta, da li kao dizajnerski hit.Ja bih, za te pare uzeo, ako ima,sredjenu ajkulu, auto svih vremena
Comment