RENAULT Megane II 1.5 dCi 80 KS 2005.g. - Pomoc pri kupovini

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rins
    CBC Član
    • 23.09.2008
    • 39
    • BG

RENAULT Megane II 1.5 dCi 80 KS 2005.g. - Pomoc pri kupovini

U fazi sam kupovine auta iz naslova teme- nasao sam lika koji dovozi aute iskljucivo iz Francuske jer radi sa neke 2 garaze tamo.
    Elem, posle par nedelja fantaziranja o hromiranim ruckama, tempotima, senzorima za kisu i ostalim djakonijama odlucio sam se ipak za skromniju varijantu- confort authentique ( sto manje elektronike i laksa dalja prodaja)
    Auto je presao 120000km ( ajde da kazem da imam odredjeno poverenje u coveka).
    Boja- siva metalik, 5 vrata.
    Lik ga ceni negde do 8500 mada je izricito rekao da to vazi u slucaju carine od 20% i da ce korigovati cenu prema novoj stopi.

Moram da napomenem da sam potpuni laik i da ne bih znao kako da recimo proverim da li auto ima ESP npr?
    Takodje me zanima koliko kosta veliki servis odn, servis koji se radi na 120000km posto mi je napomenuo da cu to morati da odradim.
    Naravno svaka sugestija u pogledu cene, opreme i sl. je dobrodosla!

Hvala unapred
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

Re: Renault Megane II, 1.5 dci(80 ks),2005

1.5 dci ima prilicno problema sa pumpom a onda posledicno i sa diznama. Pominjan je bas 1.5 vise puta na forumu, pa potrazi.

Cena velikog servisa zavisi od toga gde ces da radis, u ovlascenim je obicno dosta skuplje. Koliko sam ja uspeo da upratim, ne verujem da se moze proci ispod 300 evra. Najbolje da proveris cene telefonom u tih par relevantnih servisa u bg-u i dobijes informacije iz prve ruke.

Comment

• StudentBGD
      CBC Senator XXL
      • 18.12.2007
      • 1027
      • Beograd

Prvo, nije istina da je 1.5dci nepouzdan motor. Probleme su imale odredjene serije do 2004. godine i to na Cliu a ne Meganu. Problem je bio u Delphi pumpi. To je sve reseno i prevazidjeno.