Re: 206 1.4 75ks 2001 dobar izbor ili ne
Iskustva iz prve ruke. PUG 206, 2001, 1.4 75 KS, bezolovni
Dovezen iz Italije juna 2008. ... klima, ABS, servo, el. podizaci prednjih stakala, el. retrovizori, komande muzike na volanu, centralna brava,... -tada je kostao sa svim porezima, carinom i registracijom 5800 evra. Proverom u Veranu zadnji regularan servis u Italiji u Peugeot servisu je bio 2004. na 73400 km. U Citroenovon servisu u Mladenovcu, posle pregleda vozila, a na osnovu pregleda donje strane, receno mi je da je stajao bar dve godine na otvorenom. Iz Italije dovezen sa Michelin gumama iz 2004. koje su polovicne tako da nije presao mnogo vise od cifre na satu na kojoj je pisalo 82800. Nakon uradjenog velikog servisa (kaisevi, filteri, ulje, spaneri = 19200 din.) sve radi vec godinu i nesto dana bez ikakvih problema.
Prosle godine kupljene sve cetiri Wintera zimske gume i potrosnja skace istog momenta kada se stave zimske gume. Shire gume, dosta prska po vratima, pa cak i po retrovizoru, dok sa letnjim gumama nema problema. E sada, sustina price je potrosnja. Napunim rezervoar do vrha (EKO pumpa u 95% slucajeva), resetujem kilometrazu i tako do sledeceg punjenja. Poceo sam da zapisujem tek u martu ove godine, ali i to ce nesto znaciti.
Statistika kaze:
01.03.2009. - 44,78 litara, 583,1 km - 7,70l/100 - zimske gume
27.03.2009. - 41,14 litara, 611,2 km - 6,73l/100 - zimske gume
24.04.2009. - 40,00 litara, 625,5 km - 6,38l/100 - letnje gume
15.05.2009. - 42,65 litara, 669,2 km - 6,37l/100 - letnje
29.05.2009. - 44,24 litara, 672,9 km - 6,57l/100 - letnje
29.06.2009. - 46,31 litara, 709,2 km - 6,53l/100 - letnje
Koliko sam primetio najveca potrosnja je bila u decembru/januaru kada je po 10-15 min. radio da se zagreje (nemam garazu) ili kada sam nekoga cekao napolju. Tada je ubijao po 9,8 l i to je rekord. Cisto gradska voznja oko 8,8. Ove zadnje dve cifre nisu 100% pouzdane ali tu je negde.
U svakom slucaju nije trkacki automobil, ali je veoma pouzdan i bez problema sa 4 osobe prosecne tezine izlazi cetvrtom uz Bubanj potok. Pred sam uspon padne i treca, ali na kratko. Veoma sam zadovoljan. Mozda je to nekome presporo, mozda moze i bolje, ali ja sam dileja za automobile i meni ovo zavrsava posao. Ne znam koliko su ovi podaci bili korisni i koliko beskorisnih podataka ima, trudite se da vidite samo ono sto vam treba.
Iskreno, nisam jurio PUG-a 206, vec Punta 1,9 JTD, ali bukvalno svi koje sam probao su bili lupani ili ubijeni u pojam. PUG je ispao niotkuda i sada mi je drago da je tako.
Jedini kvar je bio pogodak retrovizorom dede koji je isao sredinom puta. To "zadovoljstvo" me je kostalo 2400 din.
Iskustva iz prve ruke. PUG 206, 2001, 1.4 75 KS, bezolovni
Dovezen iz Italije juna 2008. ... klima, ABS, servo, el. podizaci prednjih stakala, el. retrovizori, komande muzike na volanu, centralna brava,... -tada je kostao sa svim porezima, carinom i registracijom 5800 evra. Proverom u Veranu zadnji regularan servis u Italiji u Peugeot servisu je bio 2004. na 73400 km. U Citroenovon servisu u Mladenovcu, posle pregleda vozila, a na osnovu pregleda donje strane, receno mi je da je stajao bar dve godine na otvorenom. Iz Italije dovezen sa Michelin gumama iz 2004. koje su polovicne tako da nije presao mnogo vise od cifre na satu na kojoj je pisalo 82800. Nakon uradjenog velikog servisa (kaisevi, filteri, ulje, spaneri = 19200 din.) sve radi vec godinu i nesto dana bez ikakvih problema.
Prosle godine kupljene sve cetiri Wintera zimske gume i potrosnja skace istog momenta kada se stave zimske gume. Shire gume, dosta prska po vratima, pa cak i po retrovizoru, dok sa letnjim gumama nema problema. E sada, sustina price je potrosnja. Napunim rezervoar do vrha (EKO pumpa u 95% slucajeva), resetujem kilometrazu i tako do sledeceg punjenja. Poceo sam da zapisujem tek u martu ove godine, ali i to ce nesto znaciti.
Statistika kaze:
01.03.2009. - 44,78 litara, 583,1 km - 7,70l/100 - zimske gume
27.03.2009. - 41,14 litara, 611,2 km - 6,73l/100 - zimske gume
24.04.2009. - 40,00 litara, 625,5 km - 6,38l/100 - letnje gume
15.05.2009. - 42,65 litara, 669,2 km - 6,37l/100 - letnje
29.05.2009. - 44,24 litara, 672,9 km - 6,57l/100 - letnje
29.06.2009. - 46,31 litara, 709,2 km - 6,53l/100 - letnje
Koliko sam primetio najveca potrosnja je bila u decembru/januaru kada je po 10-15 min. radio da se zagreje (nemam garazu) ili kada sam nekoga cekao napolju. Tada je ubijao po 9,8 l i to je rekord. Cisto gradska voznja oko 8,8. Ove zadnje dve cifre nisu 100% pouzdane ali tu je negde.
U svakom slucaju nije trkacki automobil, ali je veoma pouzdan i bez problema sa 4 osobe prosecne tezine izlazi cetvrtom uz Bubanj potok. Pred sam uspon padne i treca, ali na kratko. Veoma sam zadovoljan. Mozda je to nekome presporo, mozda moze i bolje, ali ja sam dileja za automobile i meni ovo zavrsava posao. Ne znam koliko su ovi podaci bili korisni i koliko beskorisnih podataka ima, trudite se da vidite samo ono sto vam treba.
Iskreno, nisam jurio PUG-a 206, vec Punta 1,9 JTD, ali bukvalno svi koje sam probao su bili lupani ili ubijeni u pojam. PUG je ispao niotkuda i sada mi je drago da je tako.
Jedini kvar je bio pogodak retrovizorom dede koji je isao sredinom puta. To "zadovoljstvo" me je kostalo 2400 din.

Comment