Golf IV 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madison
    CBC Član
    • 12.05.2008
    • 86
    • Krusevac/Bg

    #31
    Re: Golf IV 1.6 16v

    Da se ispravim, pogledao sam, golf mk4 1,6 8v i 16v imaju skoro istu konjazu...Mada i dalje ne znam zasto su tako odradili...

    A za taj motor 2.0 nisam bas cuo pohvale...U svakom slucaju je bolje 1.8t, manja registracija, manja potrosnja, mnoogo bolje ide
    Guns don't kill people. My cousin does!

    Comment

    • Gile_GTI
      CBC Veteran
      • 15.02.2009
      • 107
      • Beograd-Karaburma

      #32
      Re: Golf IV 1.6 16v

      bravo zverko, moj GTI je dosao iz italije sa 92000km i na njemu je sve bilo ORIGINAL fabricko, niko nikad nista nije cackao, a digifant za one koji ne znaju je mali potrosac ali nije zivahan kao modeli sa k-glavom, (imao je cale kockicu 1.8 GTI-a sa K-glavom koji je isao bolje, ali je trosio 11) ali zimi na kratkim voznjama kada je hladan trosi 11 pa i vise... inace kod digifanta ako protokomer nije dobar potrosnja je NENORMALNA.....

      Comment

      • gti16v
        CBC Senator XXL
        • 05.08.2007
        • 343
        • BGD
        • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

        #33
        Re: Golf IV 1.6 16v

        Originally posted by Madison
        Da se ispravim, pogledao sam, golf mk4 1,6 8v i 16v imaju skoro istu konjazu...Mada i dalje ne znam zasto su tako odradili...

        A za taj motor 2.0 nisam bas cuo pohvale...U svakom slucaju je bolje 1.8t, manja registracija, manja potrosnja, mnoogo bolje ide
        Golf IV 1.6 8v se pravio od 1998-2000 i ima 74kw a 1.6 16v od 2000-2003 i ima 77kw, takodje se 2003. ugradjivao i 1.6 16v FSI sa 81kw. Motor od 1600ccm i 8 ventila se nije paralelno proizvodio i prodavao sa ovim od 16v, kada je uveden 16v u proizvodnju omogucavao je bolje performanse i nizu potrosnju od onog sa 8v, zato je i uveden. Ista prica i za FSI i 16v. Motoru 2.0 nista ne fali, imam jedan takav, klasican motor starije konstrukcije, izdrzljiv, bez nekih mana, solidno ide, potrosnja je prihvatljiva, odlican motor za one koji nece da rizikuju sa turbinom ili komplikovanim sklopovima V motora

        A za potrosnju Golfa II GTI mogu i ja da potvrdim, KR sa 139ks mi je trosio oko 11lit u gradu

        Comment

        • mrki
          CBC Senator XXL
          • 08.11.2006
          • 550
          • nis, serbia

          #34
          Re: Golf IV 1.6 16v

          mislio sam da je 2.0 najbolje resenje za polovan auto. ima dobar obr.mom na nizim obrtajima (172nm/3200),
          a sobzirom da prelazim oko 30 kkm godisnje ( 80% auto put i magistralni, ostalo grad) bolje da ima vise ccm, za opusteniju i stres free voznju.
          ne bi mi smetao ni 1,8t, ali pitanje je da li moze da se nadje u dobrom stanju?!

          Comment

          • Gile_GTI
            CBC Veteran
            • 15.02.2009
            • 107
            • Beograd-Karaburma

            #35
            Re: Golf IV 1.6 16v

            1.8 turbo mora da se dobro odrzava, ako je los kvalitet ulja u motoru se stvara "blato" i izgorelo ulje, a on nema davac za pritisak ulja na glavi, glava ostane bez ulja i zariba bregasta.... sve cesce se desava ....

            Comment

            • bili
              CBC Senator
              • 13.11.2007
              • 208
              • NS

              #36
              Re: Golf IV 1.6 16v

              2002. su se proizvodili 1,6 8V sa 75 kW, 1,6 16V sa 77 kW i 1,6 FSI sa 81 kW.

              Slede tehnički podaci za ova tri modela. Skenirano je original uputstvo, a na poslednjoj strani se vidi kada je štampano.









              over i out
              VW über alles.

              Comment

              • fedor
                CBC Član
                • 19.02.2009
                • 11
                • crna gora

                #37
                Re: Golf IV 1.6 16v

                Originally posted by mrki
                mislio sam da je 2.0 najbolje resenje za polovan auto. ima dobar obr.mom na nizim obrtajima (172nm/3200),
                a sobzirom da prelazim oko 30 kkm godisnje ( 80% auto put i magistralni, ostalo grad) bolje da ima vise ccm, za opusteniju i stres free voznju.
                ne bi mi smetao ni 1,8t, ali pitanje je da li moze da se nadje u dobrom stanju?!
                Taj motor je najbolji izbor za tebe.2.O je nevidjeno izdrzljiv motor i jedan od najboljih izbora kada se kupuje polovan auto.,najmanji rizik da ces uzet izraubovan primjerak je sa ovim motorom,posto se dolovno uz solidno odrzavanje ne daju unistiti,a kad ih kupujes u startu su jeftiniji.O performansama ne treba trositi rijeci.1.8T ces teze naci u dobrom stanju,a imas rizik i od turbine.Taj motor je prenapregnut pa ce tesko potrajati kao atmo benzinac 2.0...

                Comment

                • mrki
                  CBC Senator XXL
                  • 08.11.2006
                  • 550
                  • nis, serbia

                  #38
                  Re: Golf IV 1.6 16v

                  tako sam nekako i razmisljao.
                  a verovatno da nije bas takva mrcina, kako ga opisuju.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #39
                    Re: Golf IV 1.6 16v

                    1.8T uopste nije prenapregnut vec jedini problem sa njim moze biti ako je radjen longlife servis pa je zakoksao a u vecini slucajeva jeste, nistavise. inace vrlo izgrzljiv i vrlo zahvalan za podizanje snage...
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • fedor
                      CBC Član
                      • 19.02.2009
                      • 11
                      • crna gora

                      #40
                      Re: Golf IV 1.6 16v

                      Ma ne,1.8T sa cca 150ks,nije uopste prenapregnut-salis li se prijatelju To su motori koji traze izuzetnu brigu i pravilno postupanje sa njima(pravila kako treba voziti i cuvati turbake),a ko ti garantuje,da bar neki od prethodnih vlasnika nije to radio kako treba?Ti motori su izlozeni znatno vecem naprezanju i toplinskim optercenjima sto se svakao odrazava na njihovu trajnost.Za razliku od njih,atmo benzinac -pogotovo ovaj od 2.0 bukvalno je nepoderiv,ne samo kod VW-a,nego i kod opela,forda...

                      Comment

                      • Gile_GTI
                        CBC Veteran
                        • 15.02.2009
                        • 107
                        • Beograd-Karaburma

                        #41
                        Re: Golf IV 1.6 16v

                        1.8T uopste nije problematican, pogotova ta turbina koje se svi plase, motor je vrh i ne znam zasto je problem 1.8 sa 150ks, prenapregnut je onaj TSI 1.4 sa 170 i nesto konja.... 1.8T ima problem sa spanerom lanca, i "blatom" u motoru koje nastaje zbog loseg ulja.......

                        Comment

                        • Nebojsa
                          CBC Član
                          • 28.03.2008
                          • 57
                          • Krupanj

                          #42
                          Re: Golf IV 1.6 16v

                          Ja vozim G4 2.0, uvezao sam ga pre godinu dana i prezadovoljan sam. Auto mi je vecinu vremena na 'otvorenom' putu i zato sam birao primerak sa ovim motorom, i mislim da sam u potpunosti pogodio. Sekvent sam odmah ugradio i radi kao sat, performanse su neznatno manje, a potrosnja na otvorenom je 8-9 litara plina i malo benzina za paljenje(pre par dana Ibarska, sam u autu, normalna voznja i prosek na ~400km je bio 7.8l/100km plina). Uvezao sam ga sa ~100K, a kod mene je za godinu 'zgazio' 25-30 hiljada. Motor je EURO 4, ako te jos nesto interesuje o ovom motoru, pitaj. I da, obicno su modeli sa vecim kubikazama bogatiji sa opremom, ovaj ima 'EDITION' paket, sto ce reci: fabricka navigacija, digitalna klima, veliki bord, ABS, ESP, daljinac u kljucu, fabr.alarm, podes.volana, el.prozori,....

                          Comment

                          • iwcham1979
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2007
                            • 741
                            • Nis
                            • Seat Altea 2.0Tdi

                            #43
                            Re: Golf IV 1.6 16v

                            A sto ne pogledas male oglase sekciju na forumu. Drugar prodaje Golf-a 4 Sdi 2002g sa ESP i 10 airbaga u stvarno retko dobrom stanju, a pogadjacete se u cenovnom rangu 6000-7000e, sto je vrlo korektno. Imas sve provere na raspolaganju, servisnu, pravih 120000km 10000000000% Uopste ne ide lose s obzirom da je Sdi. Ja sam ga vracao iz BG za Aleksinac pre nekoliko meseci i trosio je 5l, da ne poverujes. Ide na 140km lepo, ali ovaj motor nije za preko toga. Ako te zanima, pogledaj oglas ili pp. U principu, da ne bude ciga fali svoga konja, ne prodajem ja pa me bas briga kada ce da se proda, ali predlazem drugarski jer je jako lepa kupovina u moru udaranih, farbanih, vracane km itd...itd .....

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              Re: Golf IV 1.6 16v

                              Originally posted by fedor
                              Ma ne,1.8T sa cca 150ks,nije uopste prenapregnut-salis li se prijatelju To su motori koji traze izuzetnu brigu i pravilno postupanje sa njima(pravila kako treba voziti i cuvati turbake),a ko ti garantuje,da bar neki od prethodnih vlasnika nije to radio kako treba?Ti motori su izlozeni znatno vecem naprezanju i toplinskim optercenjima sto se svakao odrazava na njihovu trajnost.Za razliku od njih,atmo benzinac -pogotovo ovaj od 2.0 bukvalno je nepoderiv,ne samo kod VW-a,nego i kod opela,forda...
                              posto vidim da si novi ovde ajde lepo blago nama u rikverc pa kad imas vremena citaj forum od pocetka. imas jos puuuuno puno toga da procitas i naucis pa tek onda da pises bilo sta a pogotovo o turbo motorima + sto je audi u pitanju (izvorno audijev motor). e, a sad cu ti ja dati jednu instant informaciju o tom motoru a to je da taj isti motor, predpostavimo da je varijanta sa portovanom glavom,( verovatno nemas pojma ni sta to znaci a ni da postoji) samo sa CT-om ide na 200ks a sam blok, radilica, klipovi, klipnjace u stock varijanti trpe 350+ks tako daaa... raspitaj se malo pa onda pisi. jos jednom, jedini neprijatelj tom motoru i nesamo tom nego svim turbacima je koks. znaju da zaribaju i na 150k. ima negde tema, BOOST postavio kako izgleda motor unutra izvadjen iz passata posle 150k long life tretmana.
                              O&A

                              P.S. koks u motoru ili kako ga neki nazivaju "blato" ne nastaje od loseg ulja vec od nemenjanja ulja na vreme. da ulje ne bi koksalo u turbini preporucljivo je da se u njega sipa full sintetika. znam ljude koji voze i mineralno u turbaku i menjaju na 3000km ali naravno posle svakog "gazenja" lade turbinu par minuta...
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Gile_GTI
                                CBC Veteran
                                • 15.02.2009
                                • 107
                                • Beograd-Karaburma

                                #45
                                Re: Golf IV 1.6 16v

                                ja sam radio passata 1.8T koji je presao 110000, vozila ga je neka firma i sipali su sve i svasta od ulja, i milu su mu majku... 2 puta sam mu menjao spaner lanca, oba puta polovan posto mu je bilo mnogo para, nije hteo da cisti motor od koksa nego je sipao neke aditive, kao to ce da resi problem... i na kraju mu je zaribala bregasta... i kad smo skinuli karter da ocistimo pumpu... to je bilo jezivo, bilo je jedno 700-800 grama blata, garezi...... strasno.... 1.8T je zver, otprilike mora da se pazi kao G60, ako ga barem malo pazis ima da te sluzi.....

                                Comment

                                Working...
                                X