Re: Stilo 1,6 ili 1,8
Sa 3 vrata bolje nego onaj sa 5...a, još ako padne neko malo spuštanje i veći točkovi sa gumom manjeg profila, stvar je bitno bolja. Uglavnom, sa 195/65 R15, što je najmanje što ide na Stila, ne može se očekivati neka agresivna vožnja...Jedno oštro skretanje će proći bez problema...2 takođe...ali 3, 4, 5 uzastopnih promena pravaca dovodi do toga da se verzija sa 5 vrata ljulja...Ona je višlja od verzije sa 3 vrata za 5 cm i to se oseti.
Ne bi smeo da poskakuje. Naročito ne sa 195/65 R15. Ipak su to balonjare...
Ako se to poskakivanje naročito oseti na zadnjem delu, tj, prilikom prelaska zadnjim točkovima, onda su zreli za zamenu silen blokovi...Prosto rečeno, to je jedna guma koja je mnogo važna za ovu stvar
, i obično kod Stilaća koji su stari 6, 7 godna dolazi na zamenu. Naročito pre kod karavan verzija. Skida se ceo zadnji most da bi se promenile tako da nije baš jeftina stavka. Uglavnom, skidanje, zamena i sami novi blokovi...sve zajedno oko 100 eura. Pitanje je i kakvi su amortizeri. Plus, na koliko su gume bile naduvane...
Npr. ideš drugom brzinom 30 Km/h...nabodeš pun gas...i tek posle nekih pola sekunde on cimne i povuče. Ako na to misliš...to je ok. Ako postepeno dodaješ gas u istoj situaciji, boje će povući. Dakle...nemoj odmah gas patos...već malo dodaj gasa da krene da diže obrtaje i ubrzava...i odmah potom zabodi gas....
Može. Ti si verovatno malo bio jači na gasu probajući auto...možda ti je i klima radila.
U normalnoj svakodnevnoj vožnji gde si stalno između 2.000 i 3.000 obrtaja, ostane to na nekih 10L. Ali...taj motor na 2.000 obrtaja je mrtav. Da bi jako ubrzao sa tih obrtaja moraš brzinu niže...i počinje da baš vuče tek negde od 3.500 a maksimalni obrtni moment je na 4.000. Maksimalna snaga kod 1.6 16v motora se dobija tek na 5.750 obrtaja...tako da se on mora vrteti ako uvek želiš maksimum iz njega...što je sve normalno za atmo.benzince 16v...Baš danas na Examineru videh da je moj motor dohvatio i 7.065 obrtaja iako je blokada na 6.750...
Vole ti motori da se vrte kako bi pružili maksimum...
Ali...sa vožnjom od 3.500-4.000 obrtaja pa dalje...potrošnja nikako ne ostaje na 10L...
Obavezno proveri auto pre kupovine.
Obavezno obrati pažnju na obrtaje u leru. Oni moraju biti zakucani, ne smeju da variraju.
Temperatura mora uvek biti zakucana na pola, bez obzira da li si u koloni na 30 stepeni sa upaljenom klimom, ili voziš na otvorenom putu 160-180 Km/h...
Originally posted by legenda
Originally posted by legenda

Ako se to poskakivanje naročito oseti na zadnjem delu, tj, prilikom prelaska zadnjim točkovima, onda su zreli za zamenu silen blokovi...Prosto rečeno, to je jedna guma koja je mnogo važna za ovu stvar

Originally posted by legenda

Originally posted by legenda
U normalnoj svakodnevnoj vožnji gde si stalno između 2.000 i 3.000 obrtaja, ostane to na nekih 10L. Ali...taj motor na 2.000 obrtaja je mrtav. Da bi jako ubrzao sa tih obrtaja moraš brzinu niže...i počinje da baš vuče tek negde od 3.500 a maksimalni obrtni moment je na 4.000. Maksimalna snaga kod 1.6 16v motora se dobija tek na 5.750 obrtaja...tako da se on mora vrteti ako uvek želiš maksimum iz njega...što je sve normalno za atmo.benzince 16v...Baš danas na Examineru videh da je moj motor dohvatio i 7.065 obrtaja iako je blokada na 6.750...

Vole ti motori da se vrte kako bi pružili maksimum...
Ali...sa vožnjom od 3.500-4.000 obrtaja pa dalje...potrošnja nikako ne ostaje na 10L...

Obavezno proveri auto pre kupovine.
Obavezno obrati pažnju na obrtaje u leru. Oni moraju biti zakucani, ne smeju da variraju.
Temperatura mora uvek biti zakucana na pola, bez obzira da li si u koloni na 30 stepeni sa upaljenom klimom, ili voziš na otvorenom putu 160-180 Km/h...
Comment