Re: Daewoo- kakva su iskustva,vredi li pazariti ?
Imam ličnog iskustva sa Kalos-om. Spolja izgleda mali gradski auto, ali iznutra je čudno prostran. Četiri odrasle osobe se komotno osećaju, a putovanje koje traje i više sati ne zamara. Vožnja po gradu je veoma lagana, parkiranje je bez ikakvih problema. Audio sistem je prijatan i podesiv prema želji putnika. Motor je, iako se radi o varijanti 1,2l, vrlo žustar i startan do 90km/h, nakon toga traži malo više vremena da se dostigne 130km/h, a još više vremena da se dostigne maksimalnih 165km/h. Potrošnja zavisi od režima vožnje, ako se vozi "nežnije" potrošnja može da "padne" po gradu i na 6l na 100km, a na otvorenom i ispod 5l na 100km. "Žešća" vožnja se u gradu diže i do 9l na 100km, dok je na otvorenom moguće potrošiti i 7,5l na 100km. Vožnja bez oštećenja vozila traži samo redovno servisiranje (zamena ulja, filtera i sl.). Čudno je tih (jedan moj prijatelj ga zove "bezobrazno tihi") u vožnji kada je auspuh "zdrav" i možda mu je slaba tačka što delovi auspuha izdržavaju nekih 10.000-12.000km. Iako deluje da ima mnogo staklenih površina morate biti oprezni kada trebate da vidite da li vam neko dolazi sa leve ili desne zadnje strane (drugim rečima rečeno malo je nepreledan sa zadnjih bočnih strana). Limarija i farba je sasvim dobrog kvaliteta za svoju klasu. Svetla su prilagođena vozilu i omogućavaju dobru vidljivost. Pregrade i kasete su brojne, a kvlitet plastike je takav da deluje skladno i toplo. Ukupna ocena je da za novac koji se ulaže dobijete više od konkurencije za isti novac.
Imam ličnog iskustva sa Kalos-om. Spolja izgleda mali gradski auto, ali iznutra je čudno prostran. Četiri odrasle osobe se komotno osećaju, a putovanje koje traje i više sati ne zamara. Vožnja po gradu je veoma lagana, parkiranje je bez ikakvih problema. Audio sistem je prijatan i podesiv prema želji putnika. Motor je, iako se radi o varijanti 1,2l, vrlo žustar i startan do 90km/h, nakon toga traži malo više vremena da se dostigne 130km/h, a još više vremena da se dostigne maksimalnih 165km/h. Potrošnja zavisi od režima vožnje, ako se vozi "nežnije" potrošnja može da "padne" po gradu i na 6l na 100km, a na otvorenom i ispod 5l na 100km. "Žešća" vožnja se u gradu diže i do 9l na 100km, dok je na otvorenom moguće potrošiti i 7,5l na 100km. Vožnja bez oštećenja vozila traži samo redovno servisiranje (zamena ulja, filtera i sl.). Čudno je tih (jedan moj prijatelj ga zove "bezobrazno tihi") u vožnji kada je auspuh "zdrav" i možda mu je slaba tačka što delovi auspuha izdržavaju nekih 10.000-12.000km. Iako deluje da ima mnogo staklenih površina morate biti oprezni kada trebate da vidite da li vam neko dolazi sa leve ili desne zadnje strane (drugim rečima rečeno malo je nepreledan sa zadnjih bočnih strana). Limarija i farba je sasvim dobrog kvaliteta za svoju klasu. Svetla su prilagođena vozilu i omogućavaju dobru vidljivost. Pregrade i kasete su brojne, a kvlitet plastike je takav da deluje skladno i toplo. Ukupna ocena je da za novac koji se ulaže dobijete više od konkurencije za isti novac.
Comment