Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomini
    CBC Senator XXL
    • 11.03.2007
    • 490
    • Novi Sad

    #31
    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

    Ljudi, hajde neka mi neko prokomentariše kvalitet auomatskog (onaj valjda "robotizovani") menjača u Puntu i da mi kažete da li 1.3 multijet motor ima turbinu ili je atmosferac.
    San ispunjen. Impreza Turbo.

    Comment

    • StudentBGD
      CBC Senator XXL
      • 18.12.2007
      • 1027
      • Beograd

      #32
      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

      1.3 multijet je proglasen pre par godina za najbolji "mali" dizel motor na trzistu. Naravno da ima turbinu. Motor se ugradjuje i u Grande Punto, Corsu... tako da kvalitet motora ne treba da te brine. Ovaj sto ti gledas verovatno ima 75ks i 180Nm .
      Za automatski menjac ne mogu da ti pomognem jer se ne razumem.
      poz
      Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

      Comment

      • Dzoni_mkv
        CBC Senator XXL
        • 29.04.2007
        • 875
        • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

        #33
        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

        Originally posted by gti16v
        Odakle ti informacija da to nije "ta" prava fabricka ugradnja? Ne znam, pitam, malo mi je cudno da su promovisali pocetak proizvodnje punta na plin pre par meseci ili koliko vec da bi naknadno ugradjivali uredjaj za gas kad se u npr. Italiji prodaje isti taj Punto classic sa fabrickim plinom...
        Pazi na oko se vidi da je to kit koji kupuju i ugradjuju u vozilo. Gledao sam Punta u salonu. Znam kako izgleda to u fabrickoj ugradjnji. Evo, za proveru cu pozvati finance controller-a Fiat automobili Srbija g. Miloseva pa cu proveriti to iz prve ruke, jeste da covek radi neki drugi posao, ali nema veze moze da se raspita kod kolega. To mi je kolega iz ex firme i bas bi trebao da se cujem sa njim.

        PS Ostavljam mesta da sam ja omasio, ali vidim brate nije to nuklearna fizika vidi se da je naknadno dodavano, ono zavrse auto skinu sa linije ugrade gas i teraj dalje. Isto kao i kod majstora samo sto ga preteraju do radionice umesto u fabrici.
        You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

        Comment

        • mobbdeepqb
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2009
          • 383
          • beograd

          #34
          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

          Ja sam se vozio u Puntu 1.3 mj,ali ne clasic,sa automatskim menjacem i bio sam odusevljen kako dobro ide,a vlasnik se nije zalio ni na motor ni na menjac

          Comment

          • jomini
            CBC Senator XXL
            • 11.03.2007
            • 490
            • Novi Sad

            #35
            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

            Hvala Studentu i Mobbdeepqb-u. Ako neko zna još nešto korisno oko tog menjača, pišite. Može li trajati koliko i motor, da li zahteva neku posebnu pažnju, održavanje... Taj "robotizovani" menjač neko hvali, a neko kudi kako sam video po netu...
            San ispunjen. Impreza Turbo.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

              Originally posted by Eon
              Originally posted by jomini
              Kako misliš 12000 godišnje? Registracija?

              Inače, u pitanju je polovan Punto 1.3 multijet automatic sa 59000km pređenih (2004), te ako može neki odgovor, mišljenje u vezi tog motora i menjača u tom autu, što napisah tu iznad...

              12000km godinje. Ne vredi ni plin ugrađivati ako je nov!!!!
              Za 5 godina koliko traje otplata, ušteda je minimum 2000 evra, stvarno ne vredi...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #37
                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                Ako uštedi 2000eu na gorivu, a plati više 1000 evra ugradnju, računaj na cenu novca za tih 5 godina i povećane troškove eksploatacije (servis plinskog uređaja) kao i neizvesnost u kretanju cena u budućnosti. Taj auto iovako jako malo troši!!!!

                Ja samo kažem da ako se kupuju već Punto, on ima prednost samo sa najslabijim motorom i bez ikakve opreme, a plus i ovi popusti zajedno sa beneficiranom kamatom. I to je super za auto koji će pretežno stajati ispred zgrade.

                Kada nakrcaš Punta sa opremom i gasnim uređajem i dobiješ 10 godina tehnički staro vozilo, nema od toga leba. Ima daleko povoljnijih kupovina onda.

                Moj drugar je kupio Punta sa plinom i klimom, novog, na kredit. Za 15000 je 5x išao, jer ga je ********o rad na plin. Kaže da se zajebao i da kada mu se sledeći put desi, čeka redovan servis. Zakazivanje, pa čekanje, pa sve u radno vreme zbog uštede od 400din na 1000km, izgubio je vremena, živaca, a i novca... Usput, sada je bio do Grčke, pa točio sam benzin, jer je plin tamo retko gorivo.
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • Dzoni_mkv
                  CBC Senator XXL
                  • 29.04.2007
                  • 875
                  • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                  #38
                  Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                  @Eon, zato i kazem uzeti Punta bez fabrickog plina pa ugraditi u auto-kuci kod majstora sa kojim imaju dil. Jeste da te nece ugradnja kostati 550 eur koliko kosta seqvent kod majstora, vec 650 , sto je mnogo jevtinije nego 1000 i kusur kolika traze za kvazi "fabricku" ugradnju.Neces ti auto odrzavati uvek u ovlascenom servisu. Samo dok istekne garancija, posle toga, vozi kod majstora ko ti je odrzavao auto. Veruj mi sve kombinacije do 8000 -9000 sam pregledao ovo je najpovoljnije. U principu kupujes kantu, sad da li "nasu" rumunsku ili kinesku isti ti djavo. Ukupna kamata je oko 1200 eur za 7 godina, a ne das u startu skoro NISTA zivih para, pa bre ni rodjeni brat ti nece pozajmiti pod tim uslovima novac. Racunao sam da cu dati oko 400 eur za sve troskove dok ne uzmem auto (ne racunam registraciju) (50 eur troskovi obrade kredita, 200 eur neki krs od Trabanta koji sam kupio/kupujem i teram na reciklazu, gorivo do reciklaznog cetra, tehnicki, probne tablice, atest) i jbg imas neki auto koji je ispravan i siguran. Miran si sigurno 5 godina a posle toga mozes slobodno da ga prodas i pokrijes ostatak kredita pa sledeci auto.
                  E jedina sporna stavka je rizik od kradje, teske havarije, unistenja auta za vreme otplate kredita, ali tu moras da se otvoris prvih par godina za kasko koji je za Punta ( sa ukljucenim rizikom od kradje) negde oko 250-300 eur za prvu godinu, cena zavisi od osiguravajuce kuce.
                  You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                    Ja sam svakav ali nisam šaban, minimum 2000 evra bez ugradnje i sa troškovima održavanja inače bi cifra bila veća. I nije 1000 evra ugradnja već manje, bar ovde u NS i ne kod mene jer nemam prava nego u ovlašćenom servisu. Računata prosečna potrošnja od 8 litara. Što plin u taj auto ugradjuju nesavesno i neobučeni majstori jeste problem ali ne mora da bude tako i nije pravilo.

                    Minimum 2000 neto na 5 godina, ko ima da baca neka baca 35 evra mesečno od rate...

                    Mislim najbolje da će neko ugraditi gas da bi uštedeo 400 evra na 5 godina...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #40
                      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                      To menja stvar. U ovlašćenom servisu je pljačka.
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        #41
                        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                        Ja postao nevidljiv zbog ove rasprave o plinu.
                        Hajde da mi još neko da mišljenje o automatskom menjaču kod Punta (kvalitetu, pouzdanosti), pisao sam tu iznad u par postova o čemu se radi. Odlučio sam se za Punta 1.3 multijet umesti plinaša (polovan) za taksiranje, pa mi je malo frka zbog malo ili oprečnih informacija o tom robotizovanom menjaču u Fiatu. Samo sam saznao da ide i u 146 i 156 Alfe. Ako je i to istina.
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                          Menjač je isti samo ima robotizovano kvačilo, nekom se svidja nekom ne. Za grad je dobar, treba povremeno izvršiti kalibrciju robota kako se troši kvačilo, to se radi u servisu uz pomoć dijagnostičkog uredjaja.
                          Robot stiska kvačilo umesto tebe, sve ostalo je isto.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Dzoni_mkv
                            CBC Senator XXL
                            • 29.04.2007
                            • 875
                            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                            #43
                            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                            Doro, samo ti se zahvalim indirektno si mi ustedeo 500 eur ovom racunicom za 7 god 2000 eur ustede na gasu Nije mi to palo na pamet. Napravio sam neku kombinaciju
                            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                            Comment

                            • jomini
                              CBC Senator XXL
                              • 11.03.2007
                              • 490
                              • Novi Sad

                              #44
                              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                              Originally posted by Dora
                              Menjač je isti samo ima robotizovano kvačilo, nekom se svidja nekom ne. Za grad je dobar, treba povremeno izvršiti kalibrciju robota kako se troši kvačilo, to se radi u servisu uz pomoć dijagnostičkog uredjaja.
                              Robot stiska kvačilo umesto tebe, sve ostalo je isto.
                              Hvala puno Dora! Za grad mi i treba, pažljiva i lagana vožnja bez ikakvih ubrzavanja i opterećenja. Znači pouzdan, ok menjač poput manuelnog. Laknulo mi je.
                              Ne znam što onda ljudi prave dramu... Kontam da ta kalibracija nije neki specifičan ili skup zahvat?
                              San ispunjen. Impreza Turbo.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                                Originally posted by Dzoni_mkv
                                Doro, samo ti se zahvalim indirektno si mi ustedeo 500 eur ovom racunicom za 7 god 2000 eur ustede na gasu Nije mi to palo na pamet. Napravio sam neku kombinaciju
                                Hoću moj deo, nećete me prevariti...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X