Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #46
    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

    Originally posted by jomini
    Originally posted by Dora
    Menjač je isti samo ima robotizovano kvačilo, nekom se svidja nekom ne. Za grad je dobar, treba povremeno izvršiti kalibrciju robota kako se troši kvačilo, to se radi u servisu uz pomoć dijagnostičkog uredjaja.
    Robot stiska kvačilo umesto tebe, sve ostalo je isto.
    Hvala puno Dora! Za grad mi i treba, pažljiva i lagana vožnja bez ikakvih ubrzavanja i opterećenja. Znači pouzdan, ok menjač poput manuelnog. Laknulo mi je.
    Ne znam što onda ljudi prave dramu... kapiram da ta kalibracija nije neki specifičan ili skup zahvat?
    Ljudi kupe polovnjak kome već treba kalibracija, a lamela već potrošena ionda belaja kada shvate koliko te iteracije koštaju!!!
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

      Kalibracija se radi pritiskom na dugme dijagnostike, onda on sam nešto radi kao drnd, klong, menja, stenje i gotovo, traje par minuta a koliko košta nemam pojma ali ne verujem da je jedan bubreg...

      Fama se pravi pošto bez ovoga, često ne prebacuije dobro, "ispada iz brzine" treba mu pola dana da prebaci itd... Meni lično se ne svidja jer i kad je sve ok nekako sporo menja brzine a za sportskiju vožnju je nula. Normalna vožnja i grad je stisni gas i ne misli...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        #48
        Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

        Ok za to, a inače, ne crkavaju ti menjači? Ono da mora da se stavlja novi ili tako nei veći kvar?
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

          Ne znam da li crkavaju, bar ne mehanički, samo znam da paše bar za Alfe od starijih modela ili takvog bez robota jer su isti. Robot je izvan menjača.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Dzoni_mkv
            CBC Senator XXL
            • 29.04.2007
            • 875
            • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

            #50
            Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

            Cek, Doro ako ja dobro razumem taj menjac ima samo robota koji stiska kvacilo a konstrukcija menjaca je ISTA kao i manuelni tj. ima korpu, lamelu, druk lezaj itd? Ako je tako onda ne vidim zasto kupovati jos jednu stvar koja "moze da se pokvari" ako vec imas siguran trosak zamene seta na ovoj ili onoj kilometrazi. Da je automatik, pa odrzavanje free onda OK ali ovako.........
            You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #51
              Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

              Sad ste me uplašili Ja to znam za Alfu ali pošto je ista grupacija pretpostavljam da nisu izmislili toplu vodu za Punta Ima li ko da zna da je to isto?
              A što se tiče svhe kvara ili nekvara, lično ga ne bih uzeo nikad iz razloga što mi se ne svidja kako menja brzine a drugi je tvoj razlog, što prostija kola to bolja.. Inače glumi automatik tako da je svejedno da li je menjač takav ili su išli izokola.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • jomini
                CBC Senator XXL
                • 11.03.2007
                • 490
                • Novi Sad

                #52
                Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                Originally posted by Dzoni_mkv
                Cek, Doro ako ja dobro razumem taj menjac ima samo robota koji stiska kvacilo a konstrukcija menjaca je ISTA kao i manuelni tj. ima korpu, lamelu, druk lezaj itd? Ako je tako onda ne vidim zasto kupovati jos jednu stvar koja "moze da se pokvari" ako vec imas siguran trosak zamene seta na ovoj ili onoj kilometrazi. Da je automatik, pa odrzavanje free onda OK ali ovako.........
                Pa zato što je vozaču isto kao da vozi automatik. Lakše u smornoj gradskoj vožnji. Dok sam vozio taksi, ubijalo me je i umaralo šaltanje. Ebi ga, za dan bar 2000 puta stisnem kvačilo... Sad opet, ako i ovaj robot bude u tom režimu, verovatno će se i on osećati kao ja tada.
                San ispunjen. Impreza Turbo.

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  #53
                  Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                  robot je masina, ne oseca...
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • jomini
                    CBC Senator XXL
                    • 11.03.2007
                    • 490
                    • Novi Sad

                    #54
                    Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                    Ma oseća, samo počne da plače tek kad je kasno.
                    San ispunjen. Impreza Turbo.

                    Comment

                    • jomini
                      CBC Senator XXL
                      • 11.03.2007
                      • 490
                      • Novi Sad

                      #55
                      Re: Fiat Punto Classic: 1.2 vs 1.3 Multijet Diesel

                      Da samo dodam da sam kontaktirao servis Stojanov i preporuka s njihove strane je da izbegavam taj menjač jer kad se pokvari teško ga je opraviti. Kaže da su imali dva auta s tim problemom i da nisu uspeli da reše.
                      San ispunjen. Impreza Turbo.

                      Comment

                      Working...
                      X