Moze li neko molim vas da mi da neki kontakt( najbolje mail i tel.) ovog mog sugradjanina sto prodaje ovu 166-icu
Mesecima jurim turbo benzinku, a jedna mi se prodaje takoreci ispred nosa
Pomagajte! ne mogu vise da se vozikam po gradu i da je trazim -propadoh
Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Moze li neko molim vas da mi da neki kontakt( najbolje mail i tel.) ovog mog sugradjanina sto prodaje ovu 166-icu
Mesecima jurim turbo benzinku, a jedna mi se prodaje takoreci ispred nosa
Pomagajte! ne mogu vise da se vozikam po gradu i da je trazim -propadoh
Moze li neko molim vas da mi da neki kontakt( najbolje mail i tel.) ovog mog sugradjanina sto prodaje ovu 166-icu
Mesecima jurim turbo benzinku, a jedna mi se prodaje takoreci ispred nosa
Pomagajte! ne mogu vise da se vozikam po gradu i da je trazim -propadoh
Moj savet ti je da pročitaš ponovo ovu temu od početka
Evo regularnosti!Nudio mi u zamenu za moju alfu(tako je i pocela ova tema) covek tvrdi da je auto 2002 a dokument kaze drugacije na osnovu njegovog br. sasije i motora(koji nije ni euro 3)
E sad ????
Ja sam u stvari hteo da menja auto zbog zdravstvenih problema(Tempomat-koleno) i hteo bih da se zahvalim "sErGiO" na datom linku.Treba da se cujem sa covekom i nadam se da cu uskoro ubaciti Tempomat.
Zadrzao moju Alfu+Tempomat=2:0 za mene
Ima slucajeva da je godina proizvodnje jedna, a datum prve registracije drugi. Ja umalo da kupim jednu Alfu koja je bila 98, a prva registracija 2000. Ta je bila regularna i vozi se vec nekoliko godina.
Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
tacno tako. italijani cesto datum prve registracije stave kao god. proizvodje tako da moze da bude i da je ova 166 regularna ali opet, neko je provalio da je udarana. jos jedna stavka kod tog auta je recimo da bilo sta da se radi na motoru ili oko motora, motor mora da van a to opet kosta kao posebna stavka jer motor ne ide gore nego dole a da bi iso dole mora se skine sve sto je ispod njega. ljudi sta ce vam to u zivotu. drugo je da se ima ko sto se nema pa da se lepo kupi nova i teras ko covek.
Auto je regularan, znam ko ga vozi i ko ga je uvezao, od uvek je u Nisu, ovde je carinjen, a niska vozila generalno vaze za regularna.
Proveren je svuda gde treba i sve je ok.
Nije udaran, decka je neko zakacio na parkingu. Krilo je malo ulubljeno i puko je gornji nosac fara.Nista nije popravljano, sve stoji kako je bilo, sto se moze videti sa slike ako se malo bolje zagleda.
Sto se odrzavanja tice po 10. put: ja sam vlasnik auto servisa, vozio sam do sada 3 166-ice i odrzavam dosta alfi!!!
Motor ne mora napolje za svaku sitnicu, dosta je pristupacan i prost za rad, datira od '89. god u istom obliku pa je shodno tome i jeftin za odrzavanje.
Motor izlazi na gore komplet sa menjacem bez problema, samo se poskidaju nosaci, a i na dole nije neka mudrost.
No nebitno, dogovorili smo se da se menjamo: lybru za alfu
Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
neko rece da je to euro 2 motor.. kako je onda legalno uvezen ? (osim ako nije uvezen pre uredbe o euro 3 motorima, a to je bilo jako davno kad je ta 166 kostala koliko hoces..)
Auto je regularan, znam ko ga vozi i ko ga je uvezao, od uvek je u Nisu, ovde je carinjen, a niska vozila generalno vaze za regularna.
Proveren je svuda gde treba i sve je ok.
Nije udaran, decka je neko zakacio na parkingu. Krilo je malo ulubljeno i puko je gornji nosac fara.Nista nije popravljano, sve stoji kako je bilo, sto se moze videti sa slike ako se malo bolje zagleda.
Sto se odrzavanja tice po 10. put: ja sam vlasnik auto servisa, vozio sam do sada 3 166-ice i odrzavam dosta alfi!!!
Motor ne mora napolje za svaku sitnicu, dosta je pristupacan i prost za rad, datira od '89. god u istom obliku pa je shodno tome i jeftin za odrzavanje.
Motor izlazi na gore komplet sa menjacem bez problema, samo se poskidaju nosaci, a i na dole nije neka mudrost.
No nebitno, dogovorili smo se da se menjamo: lybru za alfu
Comment