Perdlozi za sluzbeni auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dijabolinakeva
    CBC Član
    • 05.10.2009
    • 10
    • Mojmilovo

    #76
    Re: Perdlozi za sluzbeni auto

    To za dizel podrzavam jos ako i plin eskiviras ( posto ides na duze relacije) nema greske 406 je pravi izbor.

    Comment

    • Dacha406
      CBC Član
      • 17.02.2009
      • 17
      • Beograd, Zemun

      #77
      Re: Perdlozi za sluzbeni auto

      Evo da se oglasim ja, kao vozac konstantno pominjane 406-ice... Godiste 2003,motor je 2.2 HDI - 136 ks, uvezen u februaru iz Slovenije, kupljen od prvog vlasnika, presao 113000, sigurna kilometraza, (govorim ovo jer smatram da je bitno sto se tice udobnosti) i placen "gore" 6000 evra... Sto se tice udobnosti, auto je VEOMA UDOBAN. Vi ovde malo mesate babe i zabe.... ne mozete porediti 406 i E klasu, niti 406 i E39...406 jeste udoban ali potpisujem da nije udobniji od E klase iz cini mi se 2004 godine neko je napisao, niti od E39... To su dosta veci automobili i to su kola pravljena iskljucivo za duga putovanja, kola koja jedu auto-put... E39 jeste mozda glomazan,nesklatan, tezak, zato i trosi mnogo ali kad se zavalis u one fotelje i kad krenes da plivas auto putem.... O Mercedesu i da ne govorim... E klasa se dokazal na tom polju, mislim da ne treba diskutovati.. Dakle 406 se ne moze porediti sa njima ali eto ako cemo ih porediti, automatski ispada, ZA KLASU JE LOSIJI (logicno) ! Da se vratim na moja iskustva sa 406-icom... Dakle vozim ga vec nekih 8 meseci, isao sam i na duga putovanja, auto je odlican za dugi put, jednostavno sto se udobnosti tice ono sto se kaze "vise ti od ovog ne treba"; tempomat, automatska klima, grejaci sedista, cd sarzer, i cepaj... 2.2 HDI sasvim lepo radi posao, solidno podize do nekih 170-180, posle je natezanje, sto i nije neka pohvala, naime to je ono sto mu zameram... Passat B6 1.9 TDI-130ks, neuporedivo brze puni na vecim brzinama, i znatno manje trosi... Potrosnja 406, na 150 km/H (recimo da je to neka prosecna brzina na autoputu, naravno ako postujes ogranicenja imalo) je 8.5 sto je prilicno, primer pomenutog passata - ne prelazi 6.5 na 150 km/h... Ako ti se opcija sa 2.2 HDI motorom ne isplati zbog reg. postoji opcija sa 2.0 HDI motorom koji je sto se performansi tice slabiji za nekih 25 posto ali potrosnja znatno,znatno manja....

      To su neke osnovne karakteristike, za kraj bih par ocena ali bikvalno

      Udobnost (u klasi) ------ 5
      Udobnost (overall) ------ 3 (ovde znaci spadaju E-klase, S- klase, BMW petice, sedmice i ostala pucanja...
      Potrosnja ------ 4 ( ali ne trpi agresivne vozace, ako ti je desna noga malo "teza", srce kao blesav)
      odnos: potrosnja- trkacke performanse ------ 3 ( prosto receno "mnogo trosi a ne ide nesto" tj ima boljih)
      Pouzdanost ------ 4 ( HDI motori su dokazani kao dobri... 2.2 HDI je najsavremniji dizel motor koji je ugradjivan u 406 i pravljen je tako da sam sebe cuva, najmanju gresku ili kvar bord registruje i ogranicava voznju na 2500-3000 obrtaja. osvrunuo sam se eto na motor, mada u pouzdanost ne spada samo to...)


      To je to... Dao sam ocene koje smatram da su bitne za ono sta je tema tj dug put, udobnost itd itd
      Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded!

      Comment

      Working...
      X