Nasao sam jedan ekstra primerak.Motor 6 cilindara 2,0 155ks, km. prava, 6 brzinski menjac,enterijer kao nov, ma bas onako kako ja volim.Sva papirologija....E, sad, o tom autu ne znam bas puno pa bih voleo da ga ovde malo hvalimo i pljujemo kako bih mogao da donesem valjanu odluku!
LEXUS is 200 2005g.
Collapse
X
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Na zalost ne mozemo da ga pljujemo-prosto nema zbog cega.
Jedina ,,mana'' ; za mene neoprostiva i nepremostiva je zadnja vuca i samo iz tog razloga ga ne posedujem.
Dolazi par primeraka kod mene u servis, naravno samo na redovne servise i pokoju sitnicu na trapu. Vlasnici su svi od reda prezadovoljni, jedino mu par njih zamera manjak prostora u kabini ali i same spoljne dizenzija auta govore sve, ko zeli vise tu je GS.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Originally posted by VVLAJKOJedina ,,mana'' ; za mene neoprostiva i nepremostiva je zadnja vuca i samo iz tog razloga ga ne posedujem..
IS 200 je odlican auto, mala i prilicno sporty limuzina. BMW 320 je pravo i jedino poredjenje. Uz Toyota kvalitet.
Drze cenu ali se kao i svaka egzotika tesko prodaju.work in progress
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Lepo, lepo, a da li to znaci da Tojota servisi podrzavaju Lexuse! Zanima me i neka realna potrosnja ovog modela.Cak cujem da je tu problem ugradnja gasa, mada su mi nasi sa foruma koji to rade rekli da nema nikakvih nepremostivih prepreka.Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Originally posted by UzelacOriginally posted by VVLAJKOJedina ,,mana'' ; za mene neoprostiva i nepremostiva je zadnja vuca i samo iz tog razloga ga ne posedujem..
IS 200 je odlican auto, mala i prilicno sporty limuzina. BMW 320 je pravo i jedino poredjenje. Uz Toyota kvalitet.
Drze cenu ali se kao i svaka egzotika tesko prodaju.Jedan kod pirota po kisi, a drugi u bugarskoj po snegu.
Jednostavno nisu za mene.
Tetak: Odrzavaju se i prodaju kroz mrezu ovlascenih toyota servisa(prodaja katastrofa losa).
Sto se potrosnje tice kazu musterije(interesantno da su svi lekari po struci) od 8-12 litara, umerene voznje. Ni jedan nema plin.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Originally posted by TETAKLepo, lepo, a da li to znaci da Tojota servisi podrzavaju Lexuse! Zanima me i neka realna potrosnja ovog modela.Cak cujem da je tu problem ugradnja gasa, mada su mi nasi sa foruma koji to rade rekli da nema nikakvih nepremostivih prepreka.
Sto se tice 100% podrske, siguran sam da to podrzava samo Toyota Centar na Zrenjanicu. Tamo je i prodajni salon.
Originally posted by Cherokee_NSMali off, a jel to isto sto i Toyota Altezza?
Originally posted by sri98nijework in progress
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Toyotin servisi ne podrzavaju odrzavanje tog modela jer se nikada nije prodavao kod nas. To znaci da nemaju trenirane majstore i nemaju lagerovane ni najosnovnije delove, niti priznaju bilo kakvu garanciju. Ali, trebalo bi da prime auto na popravku i da mogu da srede neke stvari, mada bih pre isao kod nekog dobrog "nezavisnog".
Auto je dobar, kvalitetan, dobro lezi, motor je odlican... ali BMW E46 i Alfa 156 su bolji iz te klase iz tog vremena. Dobro je da manuelni menjac, posto je verzija sa automatikom znatno losija...suprotno do IS 250 gde je obratna stvar.
Bitno je da da je cena povoljna jer je tezak za naknadnu prodaju, skup za odrzavanje, pa da amortizujes to odmah na pocetku. Iskreno, ne znam sta bi dobio kupovinom tog auta, znajuci sta si sve vozio ranije. Da je neki BMW, pa hajde...
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
jeste toyota altezza i skoro svi elemnti su isti osim limarije, svetlosnih grupa i dela enterijera. Servisi nisu preskupi, kao ni delovi za osnovno odrzavanje, ali motorna sekcija...Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Iz jednog inostranog vodica za polovnjake...
+
dobre vozne osobine, kutivisani motori, dobre perfomanse, kompletna serijska oprema, dobra trakcija, precizan upravljac, odlicna izrada
-
mali unurasnji prostor i mali prtljaznik, tvrdo ogibljenje, visoka potrosnja, nefunkcionalni detalji, nepregledna karoserija, ima jeftinih detalja u unutrasnjosti
Mana nema bitnih jer ja auto izuzetno pouzdan, ali od zabelezinih ove su najtipicnije: potrosnja pneumatika, potrosnja diskova, kardan, kvarovi na brisacima, prednja sedista se prebrzo deformisu
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Hvala S.V.! Interesantno je kako slicno razmisljamo.Upravo kao oponente is-u imam jedan E-46 D(2oo2) i jedan 316(2oo4).Ovaj drugi je kupljen ovde i zaista je kao nov(60000km,prvi vlasnik), ali je i dva soma skuplji od is-a, pa ti budi pametan.Onaj dizel E-46 je na 130000km i jako je dobro ocuvan i servisiran i njega mogu da dobijem po ceni is-a.Ja sam preferiram BMW, ali je ovaj is u savrsenom stanju, a tek kako mu radi onaj motor(6 cilindara) kao elektromotor, milina.......Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Re: LEXUS is 200 2005g.
Pa redni šestak i mora tako da radi, to je konstrukcijski idealno izbalansirana mašina
Što se Lexusa tiče, samo da prenesem na brzinu i koncizno ono što se o njemu piše po nekim inostranim sajtovima koji se bave automobilizmom. Izuzetno pouzdan, naročito kad su motor i transmisija u pitanju - tu praktično ne zna za kvar. Što se konkretno ovog motora tiče, čitam da je kultivisan u radu ali da obzirom na popriličnu težinu automobila za kratkotrajne nalete adrenalina motor ipak mora dobro da se zavrti jer mu nedostaje snage na nižim obrtajima i pored 6 cilindara. Dobro opremljen i u osnovnim varijantama i dosta udoban za svoju klasu. Upravljiv u vožnji, šestostepeni menjač ocenjen kao precizan i dobro odmerenih stepena prenosa. Najčešći navedeni problemi su oni sa elektrikom, brzim habanjem guma i diskova, elementima vešanja i sa vibrirajućim kvačilom (šta god im to značilo). Isto tako sam naišao na podatak da samo modeli sa "Sport" paketom opreme imaju kontrolu trakcije, i ako je to tačno onda je veliki minus što toga nema kao dela serijske opreme jer se ipak radi o zadnjem pogonu, i pre svega o jednom premium brendu.
Lexusa (bar tih godina) nema u evidenciji nemačkog TUV-a, ali se po evidenciji u Velikoj Britaniji recimo tretirao kao najpouzdaniji automobil u klasi, i kao jedan od pouzdanijih automobila svog vremena uopšte. Poredjenja radi, indeks pouzdanosti Alfe 156 je 129,70, Mercove C klase 109,96, Audijeve A4-orke je 90,75, BMW serije 3 je 83,34 a Lexusa IS 38,08 (što niži indeks utoliko pouzdaniji auto). Dakle tu su stvari kristalno jasne...
Medjutim (@ tetak), ja bih na tvom mestu ipak porazmislio o toj alternativi u vidu BMW-a E46 kojeg pominješ. Kad već pominješ BMW, ja bih ti savetovao da budeš izuzetno oprezan ako (eventualno) budeš razmatrao taj 320d iz 2002. godine, to je auto iz kritične serije kod koje je bilo "hroničnih" problema sa turbinom i klapnama u usisnoj grani motora (ako te interesuje više potraži, pisao sam u nekoj temi o tome pre 2-3 meseca dosta opširno).
Sa druge strane, taj 316i je daleko pametniji izbor, iako njegovo ime vara na prvi pogledNaime, radi se o N42 Valvetronic motoru koji ima radnu zapreminu od 1800 kubika i razvija nekih 115 KS i oko 175 Nm obrtnog momenta, što je za tu karoseriju recimo poprilično skromno. Imao sam prilike da vozim taj model i premda sam bio sa^m u autu za svako preticanje je motor trebalo propisno zavrteti i prešaltati u treću, mogu da zamislim situaciju sa punim autom i nešto prtljaga u gepeku... To mi se iskreno nije svidelo ali što se ostalog tiče taj motor je za otvoreno "krstarenje" odlična varijanta, lepo radi i odlično je uparen sa menjačem, a ono gde najprijatnije iznenadjuje je potrošnja jer sa "opreznom" desnom nogom na gasu taj motor u mešanom režimu vožnje troši oko 7 litara, a na otvorenom oko 5-5,5 litara. Za 1800 kubika i oko 1350 kg lima, odličan rezultat. Inače i da napomenem da je upravo taj motor (N42B18) 2001. godine proglašen za motor godine u kategoriji do 1800 kubika u sada već tradicionalnom godišnjem izboru Motora godine u organizaciji automobilskih novinara iz celog sveta.
Dakle, konkretno ovom Lexusu ne fali ništa, čak nasuprot, čini se da bi sa njime imao najmanje problema u eksploataciji. Ali nije cela stvar u tome. Ne znam iskreno kakva je servisna podrška za Lexus kod nas, i kako i koliko je ovdašnje osoblje stručno i koliko imaju rutine u radu obzirom da Lexus nije baš auto koji se kod nas može videti svakoga dana na ulici. Druga stvar je činjenica da će i sa Lexusom problema biti, pre ili kasnije, manjih ili većih. U tom pogledu, cene održavanja su u Velikoj Britaniji i Americi veće za Lexus u poredjenju sa konkurencijom (računajući i modele Acure), ne znam kakva je situacija ovde ali u najmanju ruku očekujem da je u nivou švapske trojke, a iskreno mislim da je i preko toga. Sem toga, mislim da ćeš imati prilične probleme i veće gubitke pri naknadnoj prodaji jer Lexus ovde još uvek nije "uhvatio korena", ali to i ne treba da čudi obzirom da je ovde uglavnom i sam pojam japanskog automobila još uvek tabooI konačno, ako je zaista tačno da samo modeli sa Sport paketom imaju kontrolu proklizavanja, onda bi bio ogroman minus ukoliko ovaj auto to nema, jer vozim zadnji pogon i odlično znam koliko kontrola trakcije i elektronska kontrola stabilnosti znače, i to ne samo po ovakvom vremenu i u zimskim uslovima.
PS. Taj koji prodaje BMW 316i dva soma skuplje od Lexusovog šestaka IS200 treba malo da "smanji doživljaj".Tu jednostavno mora da bude fleksibilnosti, iako je auto iz prve ruke i sa niskom kilometražom. Ako je auto u oglasima mislim da čak znam na koji auto misliš, i ako to jeste taj auto onda je ozbiljno precenjen.
Comment
-
Comment