Bravo VS 145 VS Delta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pa znas kako imam alfu 145 1,4 boxer vec skoro 2god. i mogu da kazem da me je za to vreme lepo sluzila(uz sitne kvarove koji su mi doneli malo vise nerviranja, ali je to uglavnom zbog "strucnjaka" koji su mi popravljali auto) ukoliko se odlucis za ovaj auto moras znati da je odrzavanje malo skuplje i moras naci nekog dobrog majstora da ti odrzava taj auto!!!! Nikako ga nesmes terati kod priucenih likova koji su ceo zivot popravljali neki auto tipa golfa i onda kad podignu haubu na alfi pocnu da se iscudjavaju i da nagadjaju :x :x :x :x :x :x

    Onda , auto je tvrd, ima odlicno lezanje na putu, menjac je dobar i precizan, mada je mene nesto poceo da zeza kad ga ubacujem u rikverc(sinhron). Sto se kocnica tice nisam bas nesto odusevljen sve u svemu onako.

    Ako mene pitas od boxera ne bi uzimao nista ispod 1,7 ( moj 1,4 nije los, ali nedostaje mu jos koja KS i jos obrtnog momenta uglavnom moras da ga drzis na visokom broju obrtaja da bi dobro isao) ono sto me stvarno odusevljava kod ovih motora je njihov zvuk Malo vise trose od TS motora i za nijansu su slabiji. Od TS motora preporucujem 1,8 ili 2,0

    Comment

    • Dexy
      CBC Član
      • 11.08.2005
      • 66
      • Belgrado

      #17
      Ajde i ja da dodam koju...

      Pre kupovine moje sadasnje 145 1.6TS i ja sam razmisljao o Bravu, cak sam ga i vozio jedno 2 nedelje kao na probu od drugara i shvatio da nije to to, non stop sam ga poredio sa mojom predhodnom 145 2.0 TS i 33 1.7 16v. Generalno je Bravo ok auto, ali po meni mu nesto "fali", malo je vise plastican i sav je nekako neznjikav. Ali...takodje sam vozio Lanciu Dedru (Delta sa gepekom) 1.8 16v i mogu reci da je auto sjajan! Izuzetna oprema, koza, cuda, znaci kako kazu prodavci "u full-u" jedina zamerka je bila sto je taj konkretan auto bio udaren, te ga nisam pazario.

      Kao sto rekoh trenutno vozim 145 1.6TS koju sam licno birao i kupio u Italiji, inace mi je to 4-ta Alfa po redu i generalno sam zadovoljan, naravno bilo je sitnih problema ali nista strasno u poredjenju sa recimo mojim kumom koji vozi Octaviu i svaki cas joj nesto "fali". Ja verovatno imam srecu jer imam drugara koji mi odrzava auto a inace je fanatik za Alfe i jako se jako razume, nije od onih tipa aj da probamo ovo ili ono, vec je u fazonu provericu dokumetaciju, internet, kataloge, komp. Kao sto su vec ostali pomenuli KOD ALFI DOBAR MAJSTOR JE NAJBITNIJI.
      Virus ALFA+

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #18
        Necu da te ubedjujem,ali razmisli o ceni odrzavanja..........Poz
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • Deki
          CBC Senator XXL
          • 18.02.2005
          • 307
          • Beograd

          #19
          Moje iskustvo sto se FIAT Bravo tice je da:
          - dobar HGT (2.0) neces naci
          - dobar GT (1.8) mozda i nadjes (ali sa dosta truda)
          - dobar SX (1.6) nalazis sigurno i to relativno lako.

          Tvrdim da Bravo ima vise prostora u kabini od ALFA-e 145.
          A sto se odrzavanja tice sigurno je jeftiniji, ali ne mnogo.

          Comment


          • #20
            Po meni je puno bolje nac los auto za male pare pa znas da je los i ljepo napravis postenu generalku i barem znas na cemu si nego kupit odbar auto pa onda kad krenu kvarovi je festa,ostavi te na cesti radi nekog dreka sta je kod fiata cesta pojava,kupis auto preslozis sve i rijesis...
            Da ne govorim kod tih auta odlaze seleni,jabucice,vilice,bobina,pumpa goriva,i jos nekakva totalne gluposti koje znaju izivcirat covijeka tipo kvarovi na kontakt bravi,elektronskoj blokadi motora,i razno raznih masa,zica i slicno,ja imam Cromu t.i.e. slozio sam polugeneralnu i sad sam na miru barem sta se toga tice,turbina je reparirana i Amen...
            Glavno je kupit auto koj nije trul jel kad krene proljece na fijatima i pocnu cvjetat od ruzine onda je kasno...i da auto nije razbijen jel ima jako puno fushera koji to nabrzaka rijese i prodaju auto...

            Comment


            • #21
              Pazi ovako:Fiat Bravo 1.8GT 16v
              Auto je odlican,ima dosta opreme i mnogo je lepsi od 145-ce[moje misljenje],jedini nedostatak po meni je malo ks po litri[113ks]mada je to neko vec naveo.Sto se mene tice ja bi ti preporucio taj auto.
              Ako nadjes nekog ocuvanog[ja imam 98g.125000km izuzetno zadovoljan]
              slobodno uzmi.

              PS.
              A da zovu ga i picolovac

              Pozdrav

              Comment

              • CLD
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 1225
                • Belgija - ranije Luna-Chico

                #22
                Za picolovac prvi put cujem, a i ne ide mi to sa tim autom.

                Comment


                • #23
                  Care ti zivis u Belgiji koliko vidim.
                  Ovde su do pre 5-6 godina ljudi bili srecni ako imaju Yuga ili nesto slicno.
                  Pozz.

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #24
                    Pa zato i kostaju DUPLO vise a meni i nije bas tolika razlika a i u odnosu na drugu konfekciju ovo je DIZAJN sa velikim D
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    Working...
                    X