1.4HDi sigurno i manje trosi,al malo skuplje gorivo,ja bih njega
kupovina polovne fabie ili 206
Collapse
X
-
U poslednjem broju SATplus magazina su u uporednom testu polovnjaka bila upravo ova dva modela, dakle 206-ica i Fabia, oba u verziji sa manjim benzinskim motorima. Ono shto je mene iznenadilo je da je Fabia oznachena kao generalno bolji auto, mada je 206-ica bila za dlaku bolja po pitanju generalnog kvaliteta izrade.
U ovom sluchaju, moj glas ide 206-ici, pre svega zbog boljeg motora, boljeg menjacha, "porekla", opshteg izgleda i "stila". HDI common rail motor je ubedljiviji od SDI agregata iz Fabie, iako je kraci nekih 500 ccm, govoreci bar o ovoj klasi/velichini automobila (sem toga, u ovom sluchaju ima i nizhu kilometrazhu).
Ipak, moje neko "rezonsko" razmishljanje je da sachekash josh malo jer ce ovi uskoro da dozvole liberalizaciju, pa cesh za tih tih 5-6 k evra koje nameravash da ulozhish kupiti mnogo bolji auto u fullu, od prvog vlasnika i sa urednom servisnom knjizhicom. Ovako, dajesh novac za sluzhbeni auto a svi znamo da oni imaju "beneficirani radni stazh" i da prozhivljavaju teshke torture tokom svoje "sluzhbe". Ovo, po meni, odvraca od kupovine takvih automobila (bar na ovim nashim prostorima), bez obzira o kojoj se marki i tipu vozila radilo.
Pozz
Comment
-
-
imao sam iskustva i s jednim i s drugim... uglavnom 206 je mnogo komotniji, ali nakon nekog vremena upamto asm mu da mu sve pocinje skripati udarati, kao da je krs star 50 godina... fabia je ok, jos samo kad bi mogao uzeti 1.9 TDI... ja sam za fabiu...
Comment
-
-
ako oba auta imaju klimu, nemam dilemu turbo HDI motor.
SDI je i ovako veoma slabasan, uz klimu mogu da zamislim koliko problema nastaje u voznji.
pomenuto je da je auto bio lupan, nije receno koji, ili su oba lupana tek ja bih zaobisao takav auto sve dok cena ne bude bas ekstra povoljna, bar 30% niza od prosecne za slican neudaran auto.
lupan auto danasnje konstrukcije prakticno nije moguce adekvatno popraviti, mnogo toga se lepi a anitkorozivna zastita je bez konkurencije samo ona iz fabrike sve dok je neostecena.
jedino ako se auto planira da krace zadrzi pa eventualno prodaje dalje onda je manje vise svejedno stanje limarije.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Za 206-icu ne znam ali keva vozi fabiu 1.4 mpi, kupila je novu 2000 i do sada je presla oko 200 000 km i osim redovnih servisa skoro da nista na njoj nije dirano, za to za sta ti sluzi auto moj izbor bi bio fabia ali tvoje su pare i tvoj izbor pa srecno!
Comment
-
-
Originally posted by dragan76znam da je dizel bolji, a gas je jos jeftiniji, nego mene interesuje kupovina sluzbenog automobila - da li je to pametno?
Comment
-
-
Originally posted by dfastAko moje misljenje moze da pomogne, vozio sam 306 hdi 2,0. Do 150hiljada si miran, motor izuzetno zivahan i ekonomican, na 150 promenjena pumpa za komon rail i to su mi rekli u servisu da je za tu kilometrazu to normalno. Cena malo jaca 1000e. Osetljiv na lose gorivo samo u smislu da upali check lampicu, jer u filteru za gorivo ima senzor za vodu. Vozis dalje i na prvom redovnom servisu ti tu lampicu ugase ili zamenis filter i vozi dalje..
Da li je moguce da tako nesto ima i moja fabia, posto bih mogao da se kladim da mi se lampica pali uvek kada je losije gorivo sipano, i sito tako se gasi sama od sebe posle sipanja OK goriva. Vec sam postavljao temu o ovome, ali nisam dobio neki logican odgovor...
Sta vi mislite?pozdrav
Comment
-
Comment