Re: Hyundai Elantra
idemo dalje: isti "uvoznik"
samo je elantra sedan zlatne boje i sto je vrlo interesantno nema je u oglasima ??????
Meni konkretno je dosta lepsi sedan pa sam njega malo vise gledao te sledi manji "review"
Hyundai elantra 1.6 - metalik zlatna
Dakle takodje GLS je paket opreme : klima manuelna, kozni volan (i na njemu se vide godine), naslon za ruku sa "fensi ladicama", podesavanje volana po visini, podesavanje sedista po visini ima takodje "fensi" podesavanje za lumbalni deo i lako se nadje odgovarajuci polozaj, elektricni podizaci sva cetiri prozora, elektricni retrovizori, maglenke, ABS itd.. Kod ovog primerka takodje nemam zamerku na enterijer koji je korektno ocuvan imajuci obzira da se vozi 8 godina. Motor je "suv" i na ovom konkretno nema cangrljanja i varijacija u obrtajima, za par sekundi dodje do optimum broja obrtaja u leru, provozao sam ga malko (jbg. ne sme vise jer nije registrovan) i za moje pojmove je dovoljno jak da povuce kad zatreba
i kontam da je 1.6 sasvim ok za tu karoseriju, menjac je precizan i bez problema sam se iz prve "snasao" i saltao na oko 2500 obrtaja ali posto je kratka relacija nisam ga "hajcio", Dosta brzo dodje blizu radne remperature (posto je za mene ugradnja plina pod obavezna stavka
), lezeceg pandura dobro podnosi, nema vibracija na volanu u toku voznje, a kako mi se cini prilikom kocenja ne zanosi. Jedino sto prilikom kretanja mora malo jaci gas sto opet ne uzimam kao neku zamerku, opet da naglasim da sam laik kao i da sam prvi put "malo provozao" taj model i prvi utisci su dobri. Takodje mi se dopada preglednost kako napred tako i nazad, i ne moram da zakretanjem glave trazim retrovizore (uf kakav izraz
) imajuci u vidu moju "nizinu". I sa klimom lepo vuce a klima sasvim korektno radi.
Ajmo sada mane
: kao i kod prve na farovima se vidi kondez od isparenja silne kise koja nas maltretira (cccc), nema tragove korozije osim na felnama sto ne smatram za preveliko zlo. E sad veliko pitanje je sledece: odmah mi je cica prijavio da je malo zagreban sa desne strane i da je tu farban ali koliko ja vidim farban je iza zadnjih vrata tj. kod zadnjeg branika i na spoju kod branika je malo ofrlje odradjeno ali opet primetno tek kad se covek zagleda, i na spoju sa gepekom je krenuo da se ljusti lak, znaci primetno ali nista preterano ali opet naglasavam da sam LAIK i da nemam iskustva kako bi provalio broj farbanja itd. Pretpostavljam da je taj auto popasao malo sa zadnje desne strane ali koliko vidim stub izmedju prednjih i zadnjih vrata je netaknut, no to ce ipak neko iskusniji da proveri. Na mestu rezervnog tocka je "zadivljujuce" da nema ni trunke korozije ali opet malo su mi sumnjivi varovi tako da ako krenem detaljnije u pricu o kupovini ovog primerka ostavicu nemo strucnijem da to pregleda i kaze sta i kako. Takodje sto mi se ne dopada jeste polozaj vozaceve kvake-brave koji je "malo" van svog polozaja (???) znaci lepo otkljucava ali samo ta vrata tj. centralna brava trenutno nije u funkciji ali navodno to cica preuzima na sebe i to ce srediti. E da ne ispustim najvaznije svo vreme mu je svetlela check enigine lampica
ali kada sam mu to spomenuo krenuo je da se se pravda kao verovatno je to neki kontakt ovo ono i da se u voznji nista cudno ne oseca i da konta da ga niko nije zahebao prilikom kupovini u Sloveniji.
Otprilike to su utisci iz prve runde gledanja auta.
E sad posle voznje i grubog pregleda auto su ostala pomesana osecanja i sumnje, navodno prema brojacu je presao 162000 i kusur km. Kada sam mu trazio servisnu i uputstvo doneo je na Slovenackom ali sto opet nista ne znaci jer ih on uvozi kao kokice
a servisna je popunjena do nekih cini mi se 60 i koju hiljadu km sto je prema njegovim recima "dok je bio pod garancijom odrzavan kod ovlascenog a posle negde drugde" sto po meni i nije ohrabrujuce jer nije pokazao nikakvu drugu "nezvanicnu" servisnu i samim tim pitanje kako je odrzavan jos 100.000 km ???? Takodje nije bio veseo kada sam mu spomenuo ovlasceni servis u NS i da bih verovatno uzeo probne tablice i tako oterao do ovlascenog servisa na pregled. On je vise rad da se otera kod Culeta koji mu je na pola kilometra od kuce koji istina radi i Hyundai-je i zbog toga sto ne bi rizikovao voznju bez registracije (respect sa moje strane) ali opet sumnjam da tamo ima neki dil sa njima.
Kod ovlascenog u NS "Bosnjak" rade preglede na zakazivanje i to je oko 2 soma, ali ostaje pitanje kako oterati taj auto dotle, najpametnije su probne tablice ali videcemo josh. Od ostalih papira i ugovora mi nije nista nudio niti sam trazio bar ne u prvoj rundi gledanja, a spremam se za drugu
.
Malo sam oladio kad ne lezi vraze, zove danas on mene i kaze da je terao kod Culeta i da je resio check engine i da je bio neki "kontakt" (cccc) i da ce srediti centralnu bravu, kao i da ce u paketu odraditi daljinsko zakljucavanje, a posto o ceni (cenjkanje-ciganisanje) nismo ni pricali navodno mozemo jos malo korigovati cenu.
Polako se sklapa finansijska konstrukcija (uf sto je to hebeno
) i vrsi priprema za drugu rundu pregleda doticnog auta, ali posto je matematika tesna moram lagano i hladne glave razmisliti i bez srljanja pa sta bude jer ima jos interesantih auta u toj kategoriji.
Pa ako se zvezde poklope mozda cu uskoro voziti nesto proizvedeno u 21. veku
Baaas udavih, u svakom slucaju ne skodi a sto ne skodi moze nekom da koristi
idemo dalje: isti "uvoznik"

Meni konkretno je dosta lepsi sedan pa sam njega malo vise gledao te sledi manji "review"

Hyundai elantra 1.6 - metalik zlatna
Dakle takodje GLS je paket opreme : klima manuelna, kozni volan (i na njemu se vide godine), naslon za ruku sa "fensi ladicama", podesavanje volana po visini, podesavanje sedista po visini ima takodje "fensi" podesavanje za lumbalni deo i lako se nadje odgovarajuci polozaj, elektricni podizaci sva cetiri prozora, elektricni retrovizori, maglenke, ABS itd.. Kod ovog primerka takodje nemam zamerku na enterijer koji je korektno ocuvan imajuci obzira da se vozi 8 godina. Motor je "suv" i na ovom konkretno nema cangrljanja i varijacija u obrtajima, za par sekundi dodje do optimum broja obrtaja u leru, provozao sam ga malko (jbg. ne sme vise jer nije registrovan) i za moje pojmove je dovoljno jak da povuce kad zatreba



Ajmo sada mane


Otprilike to su utisci iz prve runde gledanja auta.
E sad posle voznje i grubog pregleda auto su ostala pomesana osecanja i sumnje, navodno prema brojacu je presao 162000 i kusur km. Kada sam mu trazio servisnu i uputstvo doneo je na Slovenackom ali sto opet nista ne znaci jer ih on uvozi kao kokice

Kod ovlascenog u NS "Bosnjak" rade preglede na zakazivanje i to je oko 2 soma, ali ostaje pitanje kako oterati taj auto dotle, najpametnije su probne tablice ali videcemo josh. Od ostalih papira i ugovora mi nije nista nudio niti sam trazio bar ne u prvoj rundi gledanja, a spremam se za drugu

Malo sam oladio kad ne lezi vraze, zove danas on mene i kaze da je terao kod Culeta i da je resio check engine i da je bio neki "kontakt" (cccc) i da ce srediti centralnu bravu, kao i da ce u paketu odraditi daljinsko zakljucavanje, a posto o ceni (cenjkanje-ciganisanje) nismo ni pricali navodno mozemo jos malo korigovati cenu.
Polako se sklapa finansijska konstrukcija (uf sto je to hebeno

Pa ako se zvezde poklope mozda cu uskoro voziti nesto proizvedeno u 21. veku

Baaas udavih, u svakom slucaju ne skodi a sto ne skodi moze nekom da koristi

Comment