Brz porodicni auto za 15-25k

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carbon
    CBC Član
    • 07.03.2009
    • 14
    • BGD

    #46
    Re: Brz porodicni auto za 15-25k

    1,9 TDI PD je isključena varijanta, ne samo zbog brzine ili "nebrzine", nego i zbog nerafiniranog rada.

    2,0 TDI CR je neki minimum ispod koga ne idem, ali pored TSI motora odabir dizela postaje problematičan iz razloga što ne prelazim više od 10k godišnje (u gradu čak ne vozim uopšte, za to koristim druga prevozna sredstva )

    Vratio bih se na DSG, ova rečenica mi se svidela :
    Originally posted by Uzelac
    Nema kick down kao automatik, vec ce spustiti brzinu svaki put kada malo vise dodas gasa, a ECU odluci da taj odziv ne moze da ostvari u visem stepenu prenosa.
    Znači, on sam momentalno nakon dodatka gasa "oseti" da je bolje da spusti i to momentalno učini? Nisam vozio automatik (osim nekih starih), ako je tako, to je odlično

    Voleo bih malo više detalja o ovome, kao i o suprotnoj stvari, da li recimo prepoznaje tečnu vožnju "u kolotečini" i da li tada odabira najviši mogući stepen prenosa?

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #47
      Re: Brz porodicni auto za 15-25k

      Da...najprostije i laicki receno je da je menjac sa duplim kvacilom uvek namesten na brzinu vise i na brzinu nize, a u zavisnosti od parametara voznje sam ce odabrati gde ce se aktivirati...i to funkcionise besprekorno intuitivno. Posto je menjac vec namesten unapred, promena je munjevita i bez trzaja.

      Ne brini, svidece ti se, odlican je DSG (i skoro svaki menjac sa duplim kvacilom sme DSG). I manuelni mod je dobar, ali uopste nije za svakodnevnu voznju, vec vise onako za lozenje, da slusas medjugas u planini i tako...

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #48
        Re: Brz porodicni auto za 15-25k

        Zbunili ste me sa kik daunom,kod mene ima neki prekidac,mozda je to ower-bust a mozda i kick down.Nemam pojma ali znam da kad idem 80kmh u 6. brzini i nagazim pun gas on vraca istog momenta u 3. stepen i zakucava u sediste.

        Comment

        • Carbon
          CBC Član
          • 07.03.2009
          • 14
          • BGD

          #49
          Re: Brz porodicni auto za 15-25k

          2,0 TDI PD sigurno nema overbust, da li je taj prekidač ispod pedale gasa?

          Ako jeste, a verujem da jeste, jel' to znači da moraš da ga pritisneš do poda da bi on promenio? Ako je tako, to mi se ne sviđa, to znači da ubrzava maksimalno, što je vrlo retko potrebno, a sa tom snagom motora naročito.

          Dalje, kažeš da ideš šestom 80, jel to on sam odabrao šestu brzinu za tu brzinu kretanja?

          Kada smanjuješ, na koliko on sam, znači bez dodatnog pritiskanja gasa, spušta u petu i niže?

          Comment

          • gorans
            CBC Senator XXL
            • 09.03.2010
            • 1525
            • Beograd

            #50
            Re: Brz porodicni auto za 15-25k

            Taj prekidac sam nagazio mozda 2 puta.Da bi vratio u manju i zestoko povukao nemoras da mu gazis prekidac jer vraca i bez njega.Na ravnom putu kad sam prazan i drzim gas ili tempomat na 80 do 85 kmh on salta u 6. stepen i to je negde oko 1500rpm.Prilikom pustanja gasa nisam obratio paznju pri kojoj brzini vraca u koji stepen ali bas cu danas da vidim pa cu javiti.Znam samo da nece da vrati u 1. dok se bukvalno ne zaustavi.

            Comment

            • Carbon
              CBC Član
              • 07.03.2009
              • 14
              • BGD

              #51
              Re: Brz porodicni auto za 15-25k

              Jako je važno kada vraća u manju brzinu i od čega to zavisi, da bi se moglo videti da li njegov "stil" vožnje odgovara tvom (tj. mom), tj. da ne vraća prerano.

              Ja generalno volim da vozim uvek u nešto višem stepenu prenosa, ali kada želim da ubrzam, nisam gadljiv da skrešem i iz pete u drugu, i zato sam malo skeptik da li će on da "ukapira" da treba tako da menja.

              Comment

              • Uzelac
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2006
                • 1717
                • munZe

                #52
                Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                Carbon druze.. ni ti sam ne vozis uvek isto, pa ne ocekuj da ti bilo kakav ECU cista misli, pa jos unapred, da analizira situaciju iza krivine, raspored zvezda i slicno...
                u prevodu, nemoj da preterujes

                Razmisljaj da taj DSG ili svaki slican menjac u 99% vremena aposlutno zadovoljava tvoje prohteve, a u 1% ces morati da ga korigujes.

                Ja bi poredio manuelni menjac sa DSG ovako
                - moram da saltam svo vreme voznje
                - moracu da presaltam jednom mesecno"

                Pri tome, kada mu i das manuelnu komandu on ce to uraditi 10x brze nego sto bi ti pritsnuo kvacilo, nasao brzinu i pusti ga. I tu je DSG u prednosti, znacajnoj, ako vec prica o problem situacijama i izvlacenju iz istih.
                work in progress

                Comment

                • shofer
                  CBC Član
                  • 20.12.2009
                  • 41
                  • Beograd

                  #53
                  Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                  Evo ti link za nešto više o DSG transmisiji,ako već nisi našao nešto


                  i ne bi bilo loše da nađeš nekog ko ima auto s tim menjačem,tako bi se uverio da li ti i koliko odgovara

                  Comment

                  • kristina990
                    Banovan
                    • 13.04.2009
                    • 1066
                    • Srbija

                    #54
                    Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                    dsg je super stvar dok radi,održavanje je skupo-zamena ulja svakih 30000 km i to 6l po 20 eura,ima dosta negativnih iskustava,pominje se da još nije 100% usavršen,vek trajanja mnogo kraći od manuelnog itd.,da skratim:ko ima para da finansijski podnese promašeni izbor(čitaj skup popravak ili zamenu)nek uživa u automatici,bilo dsg,tiptronic itd.

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      #55
                      Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                      Ma kakav DSG..

                      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

                      ovo je tamo bruto sto znaci da bi u Srbiji ispalo toliko sa carinom i porezom (otprilike), jedan chip za 200 eura posto i tako ne prelazis puno kilometara i da uzivas
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #56
                        Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                        Originally posted by Carbon
                        Jako je važno kada vraća u manju brzinu i od čega to zavisi, da bi se moglo videti da li njegov "stil" vožnje odgovara tvom (tj. mom), tj. da ne vraća prerano.

                        Ja generalno volim da vozim uvek u nešto višem stepenu prenosa, ali kada želim da ubrzam, nisam gadljiv da skrešem i iz pete u drugu, i zato sam malo skeptik da li će on da "ukapira" da treba tako da menja.
                        Prilikom kocenja i usporavanja,u nizi stepen vraca tek kada obrtaji padnu na oko 1300 rpm.Ovo je za 2.0 tdi sa 140ks i 6 brzina.Kod benzinaca koji tebe zanimaju zaista neznam.

                        Comment

                        • Carbon
                          CBC Član
                          • 07.03.2009
                          • 14
                          • BGD

                          #57
                          Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                          To je dosta nisko, hvala Gorane.

                          Kod benzinca je sigurno više, ali ne mnogo, pretpostavljam da je najviše na 1500 rpm, jer TSI već tada ima maksimalni momenat.

                          DSG je sigurno dobra stvar, sve ozbiljnije razmišljam o njemu, nego pošto mi se sada u poslu pojavljaju neke nove kombinacije (tj. komplikacije), šta kažete da li je pametno da se sačeka sledeća bilo Octavia, bilo nešto drugo? Znate li za kada se najavljuje nova Octavia? To će biti potpuno nova platforma, ova je ipak dosta stara....

                          btw, Astra mi se ne sviđa nikako, Insignia takođe, tako da kada se malo bolje razmisli malo je modela koji ulaze u kombinaciju, čak i ako pogledamo godinu-dve unapred...

                          Comment

                          • kristina990
                            Banovan
                            • 13.04.2009
                            • 1066
                            • Srbija

                            #58
                            Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                            nije pametno kupovati prve serije novog modela,najbolje od sredine do kraja proizvodnje modela...

                            Comment

                            • gorans
                              CBC Senator XXL
                              • 09.03.2010
                              • 1525
                              • Beograd

                              #59
                              Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                              Upravo tako,uvek su prve serije problematicne i na restilizovanim verzijama se ispravlja ono sto nije valjalo.

                              Comment

                              • shofer
                                CBC Član
                                • 20.12.2009
                                • 41
                                • Beograd

                                #60
                                Re: Brz porodicni auto za 15-25k

                                Što se Ocatvije tiče,tu je priča kao i kod Golfa V i VI.Naime,radi se samo o evoluciji,unapređenju,prethodnog modela.Kao o kod Golfa,oba modela su na istim platformama,koje btw dele sa pomenutim Golfom
                                Tako da,što se mene tiče i onoga što ja znam,trenutna Octavija se može uzeti kao model iz sredine,kao restilizovani model.Ista osnova,malo zategnute bore,s novim CR dizel motorima.Milsim da je to sasvim dovoljno da se ne sumnja u trenutni model,naročito jer je prethodni model već bio uspešan i hvaljen.

                                Comment

                                Working...
                                X