1. Opran motor - ako je motor opran, lepo se sve vidi, mnogo bolje nego kad je prasnjav. Ako neko pere motor da bi sakrio masnocu i sl, dzaba ga je prao, posle prve voznje on ce to opet pokazati. Samo kad je motor sveze opran mogu da se vide neki detalji.
Ne bih se slozio sa tobom,neka curenja se nece tako lako videti,a i sto prodavac nebi mogo uredno da ga obrise na tim mestima gde mu malo pusti ulje i trece ako je sve ok sto prati motor,njagori su likovi koji peodaju zastavu 10-15god staru i operu motor da sija-ajd budi idiot pa mu veruj da je motor eto takav...
2. Voznja kola kod majstora - ako prodajete kola, nemojte da pristajete. Klasican pokusaj da vam skinu cenu. Neka dovedu majstora i nek majstor pogleda i provoza auto, ali nikako da vozite auto kod njega.
Danasnji automobili su dosta kompleksni da bi se na osnovu dva kruga ustanovilo njihovo stanje,treba uraditi diagnostiku,a i vecina ljudi oce da pogleda vozilo odozdo.Tacno je da postoji mogucnost da se pakuje prica kod majstora ali ko nasedne nasesce i na parkingu,naravno treba biti covek pa ne drndati prodavca zabog potrosenih plocica,diskova ili malo slabijih guma uopste tih sitnica-ipak je to polovan auto
3. Cep za sipanje ulja - ako niste apsolutno sigurni u to sto radite, nemojte. Bolje skinite crevo za iberlauf. Posebno kod opel kadeta. Gledao sam kako kupci coveku umazu auto zbog skidanja cepa...dosao mu sledeci kupac...mislite da je poverovao da je ovaj pre njega skinuo cep?
Da nisam video, ne bih mu ni ja verovao 
I ja nisasm pristalica nekog akanja kola,turiranja i tih ******stina(sutiranja u tocak
) jel ako se danas naredja deset "strucnjaka"jadan moj auto.Do sad sam imao srece pa je uvek prvi,drugi koji doce da gleda kupovao
Ne bih se slozio sa tobom,neka curenja se nece tako lako videti,a i sto prodavac nebi mogo uredno da ga obrise na tim mestima gde mu malo pusti ulje i trece ako je sve ok sto prati motor,njagori su likovi koji peodaju zastavu 10-15god staru i operu motor da sija-ajd budi idiot pa mu veruj da je motor eto takav...
2. Voznja kola kod majstora - ako prodajete kola, nemojte da pristajete. Klasican pokusaj da vam skinu cenu. Neka dovedu majstora i nek majstor pogleda i provoza auto, ali nikako da vozite auto kod njega.
Danasnji automobili su dosta kompleksni da bi se na osnovu dva kruga ustanovilo njihovo stanje,treba uraditi diagnostiku,a i vecina ljudi oce da pogleda vozilo odozdo.Tacno je da postoji mogucnost da se pakuje prica kod majstora ali ko nasedne nasesce i na parkingu,naravno treba biti covek pa ne drndati prodavca zabog potrosenih plocica,diskova ili malo slabijih guma uopste tih sitnica-ipak je to polovan auto
3. Cep za sipanje ulja - ako niste apsolutno sigurni u to sto radite, nemojte. Bolje skinite crevo za iberlauf. Posebno kod opel kadeta. Gledao sam kako kupci coveku umazu auto zbog skidanja cepa...dosao mu sledeci kupac...mislite da je poverovao da je ovaj pre njega skinuo cep?


I ja nisasm pristalica nekog akanja kola,turiranja i tih ******stina(sutiranja u tocak

Comment