Ja ne mogu da verujem ovo sto sam sada cuo za Skodu. Moj otac ima A5 1.9tdi, i presao je 89000km, bez da se i jedan sraf dotegne... Znaci samo filteri i ulje... Reci da je Skoda djubre neopisano i ostati ziv... uh... to je nesto.... Od ova 3 automobila koja si naveo, Skoda ti je najbolji izbor, kratko i jasno, bez razmisljanja... Kvalitetnija izrada, bolji imidz, dobro drzi cenu, laksa kasnija prodaja.... Prosecna potrosnja je 5.2l, jedino sto je 1.9Tdi Pd bucan.. Ali izolovano je jako dobro pa se unutra ne cuje... Oktavija je udobnija za klasu od ceed i Kie. Materjali su osetno kvalitetniji.... E sad, to su cinjenice...a ja sada za kraj mogu da se predstavim kao Luis Hamilton...
Ne ide lose, za duzi put i krstarenja po otvorenom je sasvim dovoljan 1.3 , u 6 brzini ide 100 od 1900-2000 obrtaja sto je vrlo dobro za autoput.
U gradu ako se ne gazi moze malo da potrosi 5-6-7 l sto zavisi od guzve u saobracaju. Kocnice su joj dobre kao i lezanje na putu, sa nekim vecim felnama je ko bombona.
Ja ne mogu da verujem ovo sto sam sada cuo za Skodu. Moj otac ima A5 1.9tdi, i presao je 89000km, bez da se i jedan sraf dotegne... Znaci samo filteri i ulje... Reci da je Skoda djubre neopisano i ostati ziv... uh... to je nesto.... Od ova 3 automobila koja si naveo, Skoda ti je najbolji izbor, kratko i jasno, bez razmisljanja... Kvalitetnija izrada, bolji imidz, dobro drzi cenu, laksa kasnija prodaja.... Prosecna potrosnja je 5.2l, jedino sto je 1.9Tdi Pd bucan.. Ali izolovano je jako dobro pa se unutra ne cuje... Oktavija je udobnija za klasu od ceed i Kie. Materjali su osetno kvalitetniji.... E sad, to su cinjenice...a ja sada za kraj mogu da se predstavim kao Luis Hamilton...
Skoda Oktavia je takodje lep automobil , kod nje je proveren 1.9 tdi u srbiji ih ima ko mrava tako da je i to dobra kupovina.
Originally posted by djape1977
tvrdim da je to politika firme skoda auto cacak.
smatram da je u izboru novog automobila kvalitet i cena odrzavanja veoma bitna stavka.
Da to slucajno nije bio neki polovan kupljen u auto cacku, posto te vec mogu biti dresine u raspadanju jesi li malo bolje pogledao.
DA, ja bih ipak izbegao 1.9Tdi i isao na 1.6c rail... !.9Tdi zaista trosi ko upaljac u ovom autu, i jako lepo ga nosi, ima vrlo dobra medjuubrzanja.... Ono sto smeta je buka na leru od spolja i cuje se jasno motor na 140km (peti stepen) , posle na 150km prestaje da se cuje sve do 170km.. Veoma, veoma pouzdan. Kupljen ovde i vozen po nasim putevima, idalje utegnut ko da je nov..... Kakvi silen blokovi, kakve gluposti... Samo ulje i filteri na 10000km menjani i to je sve. Cak imam i prve plocice na diskovima jos uvek (verovali ili ne)... Ko moze da svari 1.9Tdi pd, a bice za uzvrat pocascen dobrim perf. i smesnom potrosnjom, go for it!!!! Ko ne moze, c-rail! Ne znam cene.. Ako nije mnogo skuplji, c-rail je logican izbor...
Jakso, nemoj da ti taksisti budu reper. Idi provozaj i isprobaj neku oktaviju, a jos ponajbolje ono o cemu smo onomad caskali - i sve ce ti se ka'sti samo.
Ja ne mogu da verujem ovo sto sam sada cuo za Skodu. Moj otac ima A5 1.9tdi, i presao je 89000km, bez da se i jedan sraf dotegne... Znaci samo filteri i ulje... Reci da je Skoda djubre neopisano i ostati ziv... uh... to je nesto.... Od ova 3 automobila koja si naveo, Skoda ti je najbolji izbor, ...
I Djape osta ziv
Treba razmisljati i u sledecem pravcu: OCTAVIA se sklapa vise od 10 godina, e sad to moze puno da znaci u pozitivnom pravcu,ALI ako se ne varam pre izvesnog vremena je proglasena svetska ekonomska kriza iliti popularno SEKA. Sta to znaci za proizvodjache: to znaci REZANJE troskova.... i gde se rezu troskovi? vise kvalitet ne proveravaju I Pera i Mika vec samo Pera (radi covek za dvojicu).... poenta... zakljucite sami. Takodje, proizvodjach amortizera (skodin dobavljac) takodje osetja posledice SEKE tako da i on delimicno koriguje neke stvari... ITD. pitanje glasi DA LI JE NIVO KVALITETA TRENUTNE PROIZVODNJE OCTAVIE NA NIVOU PROIZVODNJE PRE PAR GODINA ?
OCTAVIU nemam pravo previse da komentarisem ali na osnovu vidjenog (provozanog) mogu sledece: nije bash sampion udobnosti, prilicno jednostavan enterijer (da ne kazem zastareo), TDI - isuvise reci vec potroseno, motor odlican tj. dugoprugash.
Da nastavimo sa skodom (cisto zbog uporedjivanja) FABIA (2006-2007 god.) pre restilizacije. Vozio sam malko dvogodisnju "radodajku" 1.9 SDI (dosta njih je vozi) i mogu reci da sam posle 2-3 sata voznje hteo peglu da bacim. Koliko god da ih je akalo taj auto pre mene znaci ZLO, opste stanje auta znachi moja 20-toletka Samara je AUTO I PO za TU fabiu. Dobro fabia nije ista klasa sa octaviom ali ako su isto godiste i fabia i octavia i ako obe akaju "razliciti ljudi" u kratko vreme, onda octavia i nije losa ALI po meni ima mnogo boljih izbora (cene nisam gledao to bih ipak prepustio nekome drugom).
KIU i I30 osim u izlogu, nisam detaljnije uzimao u obzir ali treba imati na umu sledece: noviji koncept, tehnologija... tralala.
Na moje pitanje (o polovnoj hyuindaiu elantri) liku koji radi prodaju I10,I20,I30 (slucajno sreo lika) on mi doslovce kaze sledece:
"Ako kupujes auto za sebe i porodicu (zena, deca...) gledaj NOVO da uzmes", npr. kupis NOV I30 i nakon godinu-dve ti stane negde usred zemlje Srbije, a ti lepo okrenes broj telefona i ONI SU U OBAVEZI (GARANCIJSKOJ) da obezbede izlazak na teren terenskog servisera za 1-2 sata, a ti nakrivish kapu i gledash u planine i lepote Srbije. Dalje kaze lik: ukoliko na licu mesta ne poprave auto.... spavanjac u hotelu o njihovom trosku, mozda cak i zamenski auto ako se ostvare UGOVORENI USLOVI GARANCIJE."
POENTA: nedaj boze da ti ustreba papir sa garancijom, ali ako ipak ustreba gledaj da u njemu sto detaljnije pise koja su ti PRAVA i OBAVEZE. E sad, ako je verovati tom LIK-u iz ovlascenog prodajnog salona Hyuindaija njihovi uslovi garancije i nisu lose. No to treba ispitati licno...
po meni u tom cenovnom rangu ne treba izbaciti ni Renault fluence.... no tek o tome nemam prava da pisem
udavih, no u svakom slucaju ne moze da skodi, a opet nekome moze da koristi. Aj uzdravlje i srecna kupovina.
pozdrav.
previše se naglašava navodna velika bučnost PD motora,to su lansirali razmaženi novinari koji traže dlaku u jajetu...meni pd motori imaju lepši zvuk od HDI,JTD...a što se tiče konstrukcije i pouzdanost,prednost je na strani PD motora... VW je napravio grešku što je PD tehniku zadržao samo za sebe,koja je jednostavnija i pouzdanija,pa sad i sam prelazi na CR ...
glas za oktaviu i proverenu VW tehniku i sjajnu ergonomiju.
Comment