Vidim da se raspravlja o pouzdanosti pa samo da dodam da mnogo vise verujem mom Nissanu iz 86 god nego VW iz 2004 god.Mogu glavu na panj da stavim da me nissan nece ostaviti na putu,za razliku od VW starog 5 godina sa kojim nesmem da mrdnem nigde ako nemam 1000e u dzepu za slucaj da stane negde bogu iza tregera.
Pa hajde kazite mi koji je auto iz WV grupacije,novije generacije udoban,ja ih popravljam svaki dan,za tehniku svaka cast,ali ako hoces udobnost kupi Francuza,sto se tice Skode,ja imam pozitvna iskustva,jeste najnesigurnija i znatno losija od Passata,ali to je logicna hijerarhija u WV,mora da se zna ko vozi traktor,a ko otvara kapiju,Za Koreance nisam bas siguran koliko su dobri,imaju oni jos mnogo da gule kolena i da prave kola jos neku deceniju da bi postigli neki nivo,a posto ste spominjali Astru H meni se izuzetno svidja ,sto se tice udobnosti auto je super,mali potrosac,odlicni motori,tu i tamo sitni problemi sa elektronikom,ali po meni bolji izbor i od Skode i od Kie,ali o ukusima ne treba raspravljati zar ne
Misko, oktavija nije pandan pasatu. To bi mogao biti superb, a ona je recimo češki vento.
Kad sam rekao udobnost mislio sam na prostor. Korejance ne potcenjuj, ono za šta je evropljanima potrebno trideset godina, azijati savladavaju za upola kraći period. Ista priča je svojevremeno bila i sa japanskim automobilima. Primer za to je sad i korejska tehnika i elektronika, preko noći su izbili u vrh najcenjenijih proizvođača. Dakle, ne treba se mnogo obazirati na repove iz prošlosti već gledati u trenutno stanje
Trenutno stanje je da i dalje ne mogu da se porede sa tim Nemcima. Pogledaj nove modele i šta sve nude, gde su Korejancima turbo mašine, dodatna oprema i sl. Bitku vode samo u srednjem segmentu, i to cenom, kao što je bilo i pre 20 i pre 30 godina.
Pa stvar je u tome da upravo taj srednji segment održava firmu, bilo koju, a ne ultravisoki. Ne živi folksvagen od fetona već od golfova, a smatram da im je startna oprema bogatija nego kod nemaca gde recimo i pepeljaru doplaćuješ maltene.
Da ne bude zabune - uglavnom sam i sam vozio nemačke automobile, ali sam probao i kiu
U mojoj dilemi baš ta oprema vozila igra veliku ulogu.
Ne mogu da pomislim da se cigančim za radio ili da doplaćujem za vazdušne zavese, što kod koreanaca dobijaš u relativno nižim paketima opreme.
Isto tako, ako treba da platim više za nešto, hoću da znam zašto to plaćam. Ovo se odnosi i na evropske i na istočne proizvodjače, kod ovih prvih je veći capex, kod ovih drugih održaanje tj opex.
I sam se u zadnje vreme dvoumim izmedju I30 i Kia (doduše proceed) 1,6crdi ali sa jačim motorom od 115ks. Kako su u Hyundai-u rekli da do kraja godine imaju samo verziju od 90ks, verovatno ce odluka da padne na proceed.
Nije loše za info, Autobild endurance test Kia ceed 1,6crdi ex na 100Kkm:
Od 60-ak vozila koji su testirani, po pouzdanosti se nalazi na petom mestu, a u kategoriji kompaktnih-golf klase, cak na drugom.
Lično mi se svidja to što ova Kia ima 6 brzina i lanac umesto zupčastog. Trenutno, cena sa popustom od 4000 eur za verziju 115ks iznosi 13.350 eur, oprema LX Fresh.
Mislim da je revija SAT objavila test KIA Ceed dizel na 100.000Km i rceno je da delovi (radilica, ventili...) izgledaju dosta pohabano i da bi za 20.000Km trebalo raditi generalku!!!
Ako se neko seca broja SAT revije neka napise da ne ispadne da ne govorim istinu, ali zaista je tako bilo napisano!!!
Pa stvar je u tome da upravo taj srednji segment održava firmu, bilo koju, a ne ultravisoki. Ne živi folksvagen od fetona već od golfova, a smatram da im je startna oprema bogatija nego kod nemaca gde recimo i pepeljaru doplaćuješ maltene.
Da ne bude zabune - uglavnom sam i sam vozio nemačke automobile, ali sam probao i kiu
Ja samo kažem da iz cele game modela Golf i Ceed, radije biram Golf. Neki TSI, GTI, što Kija ne nudi.
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment