Uskoro bih mogao da polozim voznju, a onda treba uzeti neki krsh koji ide 60km/h ima 4 tocka i da me odveze od tacke A do tacke B, i po mogucstvu da me vrati.
S obzirom da sam slepac (radim u slepackoj firmi u slepackoj drzavi za poluslepacku platu), ne bih davao vise od 500-1000e za auto, jer ne bih da se zaduzujem do gushe, a i auto mi treba da mi sluzi, tj nemam nameru da jurim i 'vatam cica-mace sa njim, jer i da ih navatam ne bih znao sta cu sa njima
, a i ako bih se eventualno setio sta treba da radim sa njima, nisam siguran da bih mogao...
, tj nisam od onih sto u levom dzepu nose vijagru da bi mogli, a u desnom nitroglicerin da ne umru zato sto mogu....
Elem da se vratimo na fabulu radnje: u ovoj cenovnoj "klasi" su Zastave, Trabanti, i sl., medjutim citajuci tekstove po diskusionim grupama naidjoh na jedno zanimljivo misljenje: uzeti staru Skodu 105(120) jer su na pr. oko 500e i manje, a navodno ima delova i nisu mnogo skupi.
Drugi aspekt koji me privlaci ovom autu je sto u njemu kolko se secam (bijo sam mali) ima puno mesta za noge, za razliku od Yuga na kojem se obucavam i kad izadjem nakon 90 min voznje, copam na levu nogu ko Mad Max....
Interesuju me iskustva ljudi koji su imali/imaju ovaj auto: prostranost, pouzdanost, cene delova i dostupnost, servisi ima li ih i gde, potrosnja benzina/gasa, i sve sto moze biti korisno ili interesantno...
Iskustva sa Trabantom su takodje dobrodosla, ukoliko ce biti moguce registrovati ga od nove godine...
S obzirom da sam slepac (radim u slepackoj firmi u slepackoj drzavi za poluslepacku platu), ne bih davao vise od 500-1000e za auto, jer ne bih da se zaduzujem do gushe, a i auto mi treba da mi sluzi, tj nemam nameru da jurim i 'vatam cica-mace sa njim, jer i da ih navatam ne bih znao sta cu sa njima


Elem da se vratimo na fabulu radnje: u ovoj cenovnoj "klasi" su Zastave, Trabanti, i sl., medjutim citajuci tekstove po diskusionim grupama naidjoh na jedno zanimljivo misljenje: uzeti staru Skodu 105(120) jer su na pr. oko 500e i manje, a navodno ima delova i nisu mnogo skupi.
Drugi aspekt koji me privlaci ovom autu je sto u njemu kolko se secam (bijo sam mali) ima puno mesta za noge, za razliku od Yuga na kojem se obucavam i kad izadjem nakon 90 min voznje, copam na levu nogu ko Mad Max....
Interesuju me iskustva ljudi koji su imali/imaju ovaj auto: prostranost, pouzdanost, cene delova i dostupnost, servisi ima li ih i gde, potrosnja benzina/gasa, i sve sto moze biti korisno ili interesantno...
Iskustva sa Trabantom su takodje dobrodosla, ukoliko ce biti moguce registrovati ga od nove godine...
Comment