BMW e46 318i 2002

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivanstankovic
    CBC Početnik
    • 14.10.2010
    • 8
    • Srbija

    #16
    Re: BMW e46 318i 2002

    Svi koje sam pitao a kazu da moze, rade BMW. Neki samo BMW a neki Nemce generalno pa i BMW... Pitao sam i u Delti. Ortak mi je clan na nekim BMW forumima pa sam se kod njega logovao i pokupio telefone majstora koje ljudi tamo hvale. Skoro SVI kazu da moze, manji broj se krsti, kazu nikad nisu culi... imam utisak da niko ne zna. Samo su dvojica rekla da je to ucestala boljka na tim kolima.
    Nego, ja ako smaram vi kazite da oladim. Vec sam sebi licim na kretena...

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      Re: BMW e46 318i 2002

      ja jos nisam cuo da je nekom prezupcio. idi na BMW forum pa gledaj probleme dal se neko zalio da mu je prezupcio M42, M43 ili M44. to su motori iz kog je nastao ovaj tvoj. takodje ima dosta njih kome zveci lanac najstrasnije jer nema pare da da za sevis pa opet nista.

      Uostalom, ako kupujes auto a tripujes se na havariju onda nemoj da ga kupis, bolje je. To je isto kao ono dal da kupim taj i taj auto cuo sam da je limarija skupa. pa brate jos ga nisi uzeo a vec razmisljas o tome kako ces da se polupas. bolje ga nemoj kupovati.

      uostalom, skokni na neki strani forum pa pogledaj kolko ima postova o tome da je neki motor za lancem prezupcio. naravno, nista nije nemoguce. potrebno je da se lanac rastegne dobrano ili da crkne natezac da bi prezupcio ali je manja verovatnoca da se to desi nego na motoru sa zupcastim kaisem.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Re: BMW e46 318i 2002

        Da se istegne lanac ili da dotraju lancanici je skoro pa ne moguce a da se ne primeti promena u radu motora ili da se ne cuje da to sve melje unutra. Jedini nacin je da spaner ili klizac pukne, raspadne se pa da se lanac skroz olabavi pa onda da se sve raspadne. Takav slucaj je povezan sa neredovnim odrzavanjem i autom koji je presao 250-300k pa vracen cajger a onda ga neko uzeo sa navodnih 130k i to mu se dogodilo tamo na 200-250k. Lanac moze da se cuje ali kod nekih nemarnih vlasnika moze da bude scenario da se klizac potrosi i oslabi pa da pukne i onda se dogodi navedeni slucaj. Ako je sve radjeno po ps-u ili blizu propisanog vremena gotovo da nema sanse da se tako nesto dogodi.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • ivanstankovic
          CBC Početnik
          • 14.10.2010
          • 8
          • Srbija

          #19
          Re: BMW e46 318i 2002

          E da... na konto gore pomenutog: jedan majstor mi je rekao da se na masi ovih automoila prezupcenje desavalo vec na 70.000km. Jedan drugi je to potvrdio.
          Ma ja sam vec skoro pa odustao. Mozemo da diskutujemo onako, radi razmene misljenja. Ja sam za mehaniku totalni duduk tako da nemam stav. Sve sto vi kazete ovde zvuci krajnje logicno, nego takav smo soj, svi smo najpametniji i pricamo sa visokom dozom autoriteta a posle "jbg izvini, ko bi se tome nadao..." Ne mislim na ovu pricu ovde nego na "majstorska posla". Ne daj Boze da mi se ovakav kvar desio na autu, mislim da bi se roknuo od razmisljanja gde da vozim auto na servis. Svi pljuju po Delti jer kao deru. Pa brate nek deru samo nek urade kako treba (jeftinije je jednom al da valja nego svaki tri puta od majstora do majstora), nisu svecice u pitanju... Problem je samo sto im mnogi osporavaju i strucnost.
          Jebo me i auto i dan kad sam iso da ga vidim.

          Comment

          • sasa13
            CBC Veteran
            • 25.09.2006
            • 136
            • Beograd

            #20
            Re: BMW e46 318i 2002

            Bas me zanima koji je to "majstor" odvalio, u Srbiji tesko da ima 20 automobila sa tim motorom i svi su u skorije vreme uvezeni, izuzetno je redak kod nas...uglavnom se voze 318 1.9 8v...
            Na dosta e46 foruma sam bio i procitao sve sto se moze procitati o tom motoru i stvarno nigde nisam nasao podatak da motor moze da prezupci i to na 70k
            Mozda ta prica potice od komplikovane zamene lanca koja ne moze da se obavi bez adekvatnog alata ...
            evo primera
            http://www.ccw-tools.com/uploads/images ... VS4800.pdf

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Re: BMW e46 318i 2002

              Al su ga zakomplikovali, moze to i lakse
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #22
                Re: BMW e46 318i 2002

                70k... ma nema teoretske sanse. ko sto rekoh, odlika motora sa lancem je da NE MOGU DA PREZUPCE ! Naravno mogu ali smao u slucaju kao sto je eM napisao. Ako je auto u dobrom stanju uzmi ga slobodno neces se pokajati jer je to jedan od najboljih motora koje je BMW ikad napravio. Drugo, mala je verovatnoca da je preso vise od 150000 posto je benzinac u pitanju a servis tog sklopa se radi na 250000 pa nadalje tj uglavnom na toj kilometrazi pocne da se cuje tako da nema sanse da se desi maler posto svako ako je iole normalan uradice servis. Cena tog servisa je cca 500e sa originalnim delovima. sto se dete tice i "dranja" u pitanju je cena radnog sata koje nije bas mala, 4639din ali automobili stariji od 6 godina koji dodju kod njih na serivis imaju popust 20% na cenu delova i rada tako da taj sat ispadne nekih 3700din sto i nije tako strasno. kazu da su u poslednje vreme odnos prema musterijama drasticno promenili i sreo sam dosta vlasnika BMW-a koji su izuzetno zadovoljni uslugom.

                Na drugu stranu u BGD ima par majstora za BMW koji su izuzetno strucni i sa kojima takodje nema greske. Generalno nista BMW nije skuplji za odrzavati od recimo audija ili benza, ako se to radi onako kako bog zapoveda. Najjeftinije je sa originalnim delovima !

                elem, koja je cena tog auta, daj malo vise detalja.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Vaxy
                  CBC Član
                  • 10.09.2010
                  • 16
                  • beograd

                  #23
                  Re: BMW e46 318i 2002

                  Pezo 308 1.6 benzinac ima BMW motor sa lancem koji zna cesto da prezupci narocito u turbo varijanti od 150 i 175 ks.Isti motor ide i u mini cooper s.Fazon je u tome sto remenica na bregastoj nema ni kajlu ni konus.Pretpostavljam da i motor u tom BMW ima slican sistem.

                  Comment

                  • zverko
                    CBC Senator XXL
                    • 19.08.2005
                    • 7085
                    • BGD
                    • Audi A4

                    #24
                    Re: BMW e46 318i 2002

                    taj 1.6 nema veze sa ovim 2.0 tj taj 1.6 je korporacijski motor BMW/PSA. Ovo je maltene M44B19 sa duplim vanosom.
                    deutsche gemacht-gut gemacht...

                    Comment

                    • ivanstankovic
                      CBC Početnik
                      • 14.10.2010
                      • 8
                      • Srbija

                      #25
                      Re: BMW e46 318i 2002

                      Originally posted by zverko
                      ... sto se delte tice i "dranja" u pitanju je cena radnog sata koje nije bas mala, 4639din ali automobili stariji od 6 godina koji dodju kod njih na serivis imaju popust 20% na cenu delova i rada tako da taj sat ispadne nekih 3700din sto i nije tako strasno. kazu da su u poslednje vreme odnos prema musterijama drasticno promenili i sreo sam dosta vlasnika BMW-a koji su izuzetno zadovoljni uslugom.

                      Na drugu stranu u BGD ima par majstora za BMW koji su izuzetno strucni i sa kojima takodje nema greske.

                      elem, koja je cena tog auta, daj malo vise detalja.
                      Cena sata rada od 3700din njie strasna? Uz sirok osmeh i "zlatan zub" i molbu da me ne shvatis pogresno, da te pitam nesto: "Jesi ti bre normalan?!" Pa za zamenu ulja treba izmedju pola sata i sat vremena... Jos ako zaokruzuju k'o Telenor na ceo sat(munut)... i to da kosta 3700din? E do jaja...
                      Dobro, salim se... Zvao sam Deltu pre tri dana, istina je to za popuste zbog godista. Meni rekose da daju i dve godine garancije na ruke i delove za ivedene radove. Cena nekog "veceg" redovnog servisa gde se uz ulje, filtere i pregled celog auta menjaju i svecice kosta do 400E. Obzirom da je sve oridjidji ne cini mi se strasno.
                      Meni samo jedno malo "smrdi": daju popust na delove i ruke. Ok ali koe su cene delova u odnosu na Nemacku? Ako su narihtali cene da bi kad daju popust bili "na svom" onda 'bes takav pos'o. I sta znaci cena radnog sata je toliko i toliko? Ostavis auto i odes a oni ti posle "cepnu" br radnih sati koliko im odgovara. Jel moze da se stoji pored auta dok ga rade, da se vidi sta rade?

                      Na koje majstore mislis kad kazes da su strucni? Veujem da sam vecinu zvao ja ili kum. Vecina zna za "problem" sa prezupcenjem, jbg...

                      Auto kosta 8.000e, u odlicnom je stanju na oko, bas odlicnom. Vodicu ga na dijagnostiku ako se pogodim za cenu, kaze nije fix. Ima celcne felne, dobre gume, enterijer k'o da nije vozen, klima digi, cd muzika original, gepek ko nov (uslovno receno), cetiri kljuca, servisna knjiga, iz Italije. Presao 89.000km. Imam izgleda nekog lika Cacak, Kraljevo... nemam pojma ima neki uredjaj kao ocitava kilometrazu preko koda na kljucu/bravi... nisam razumeo. Mozda ga cimnem da proverim i to. Jeste prodavac preko preporuke ali "prijateljstvo za prijateljstvo - sir za pare".

                      Originally posted by Vaxy
                      Pezo 308 1.6 benzinac ima BMW motor sa lancem koji zna cesto da prezupci narocito u turbo varijanti od 150 i 175 ks.Isti motor ide i u mini cooper s.Fazon je u tome sto remenica na bregastoj nema ni kajlu ni konus.Pretpostavljam da i motor u tom BMW ima slican sistem.
                      E vrh!

                      @zverko
                      snimljen si na BMW forumu, samo da znas.

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #26
                        Re: BMW e46 318i 2002

                        Brale, da sam normalan poludeo bih tako daaaa...

                        Ono, ja menjam ulje sam i vecinu stvrai na autu radim sam tj eM i ja, sve sto mozemo sami i zasta nam ne treba dizalica ili neki specifican alat. a ima onih koji ulje i filtere na E30 rade u delti. Kad sam reko nije strasno mislio sam na neke zahvate koji zahtevaju malo vise strucnosti i alata. svako moze da ti izbije lezaj na tocku macolom i nekim sekacem. sto se nadzora tice mislim da ne mozes da im sedis nad glavom dok rade. sta vise, mislim da u servisu niko ne moze da boravi do zaposlenih sto je po meni sasvim ok. sta ima ti da sedis i da gledas sta rade. generealno, nemaju razloga da te vacare i da ti za nesto sto je potrebno 2 sata naplacuju 6 jer rade za platu i njima ni iz dzepa ni u dzep. a drugo, imaju interes da privuku sto vise musterija sa starijim vozilima da kod njih rade servis pa kapiram da je otuda taj popust od 20%. generalno, kapiram da nema svrhe terati auto u deltu na servis koji je zapusten i razvaljen. ali, ako je auto iole pristojno odrzavan ima svrhe raditi veliki servis recimo, bas zbog te garancije. U principu, kao i u bilo kom poslu kod nas ima zadovoljnih i nezadovljnih musterija i sa deltom i sa lokalnim majstorima. po meni je fora naci neki balans ili izdvojiti sto vise novca za auto u startu da bi sto kasnije poceo da ulazes u njega, sto te hteo ne heto ceka kad tad jer je to ipak polovan auto i nikad ne znas sta moze da te snadje. ako si malo cesljao forum, ne vezano za BMW, mozes procitati recimo kako je covek istreso gomilu para za nov auto i od tog trenutka pocinje agonija sa autom i ovlascenim servisom.

                        Cene delova su http://bmwfans.info/ + PDV. nekad je nesto malo suplje a nekad bogami i jeftinije. Ja recimo za moj auto sve sto mogu da uzem jeftinije a da je kao iz prve ugradnje uzimam kod eMa. Npr, skoro sam uzeo zadnje amortizere koji su identicni onima iz originala samo sto na kutiji nema BMW nalepnica i platio in nekih 30% nego da sam uzeo u delti. Plastikarije, zabice, prekidace i ostale sitnice uzimam u delti. u svakom slucaju sve zavisi od tebe mozes da kupujes jeftine delove i da ih menjas cesce ili srednjeg kvaliteta ili pak extra kvaliteta. Ono sto ja mogu da te posavetujem je da ne treba da zalis za OEM delove ali i da imas alternativu u vidu koja se u dosta slucajeva pokazala kao ok varijanta tj da ako treba da zamenis termostat ne moras da kupis OEM posto ima recimo kod eMa isti samo bez BMW nalepnice , ili recimo nema potrebe da dajes neke sulude novce za OEM auspuh osim ako nemas nameru da ti auto ostane u posedu neki duzi niz godina.

                        Ne znam sta bi ti vise napisao, ako te jos nesto zanima pitaj. Moje misljenje je da ne treba da propustis auto, ako je dobar, zbog ove price koja te kopka. Kilometrazu mozes da proveris u kraljevu kod kljucara koji ima ZedBull uredjaj. Ako je pokaze to sto pise na satu uzmi auto i uzivaj u njemu a za sve sto ti treba od delova obrati se M-Power-u i nema greske.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • banekg
                          CBC Senator XXL
                          • 06.09.2010
                          • 1274
                          • Nis
                          • Toyota Carina e 2.0

                          #27
                          Re: BMW e46 318i 2002

                          Postovani Zverko, meni samo treba informacija, kako se narucuje sa ovog kataloga, ili jos bolje, moze li preko neke prodavnice. Jako mi je vazno, jer vozim e12, i vrlo tesko dolazim do delova, a auto obozavam i ne nameravam jos dugo da ga menjam. Izvinjenje za off.
                          Long Live CBC!!!

                          Comment

                          • sasa13
                            CBC Veteran
                            • 25.09.2006
                            • 136
                            • Beograd

                            #28
                            Re: BMW e46 318i 2002

                            Procitas kataloski broj dela i pozoves prodaju rezernih delova u Delti, oni ti kazu ima/nema/moze da se poruci i to ti je to...
                            Najbolje pozovi i pitaj posto auto nije vise mlad pa i nemaju obavezu da imaju delove za njega...

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #29
                              Re: BMW e46 318i 2002

                              pa da, pozoves, pitas i ako moze napravis spisak sta ti treba sa siframa i odes tamo i porucis. roba stize svake srede u nedelji.
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • maxx79
                                CBC Veteran
                                • 21.02.2009
                                • 106
                                • Pancevo

                                #30
                                Re: BMW e46 318i 2002

                                dobro,i sta sad covek moze da zakljuci na osnovu dosadasnjih komentara u ovoj temi?.......taj BMW e46 sa 318i motorom i oko 140ks, je jedan od NAJBOLJIH BMW-ovih motora,samo kome se cesto desava da prezupci na 70,100 hiljada km,i time napravi stetu od nekoliko hiljada eura?

                                pa ko je onda lud da kupi taj model te premijum marke kakav je BMW?.....

                                opet sa druge strane, BMW e46 320d dizel se takodje ne preporucuje zbog OGORMONIH troskova prilikom odrzavnja i potencijalnih specificnih problema za taj model........benzinac e46 320 sestak se ne preporucuje zbog cene registracije(jer zapravo ima skoro 2200 kubika) i prevelike potrosnje.....

                                ima li uopste smisla voziti neki BMW novije proizvodnje danas u Srbiji....(ako nemas na bankovnom racunu desetine hiljada eura)?

                                Comment

                                Working...
                                X