Pozdrav svima,naime hteo bih da vas pitam za savet oko kupovine gore pomenutog FIATOVOG modela(tipo 1.4 90g dgt tabla).Radi se o tome sto sam dosada vozio nemacke automobile naravno isto starije generacije pa me interesuje kakav je to auto,sta mogu da ocekujem od njega...ima grand turismo opremu klima centralno...podizaci...nekako mi se svidja na izgled a neznam puno o njemu..unapred zahvalan i spreman za diskusiju
FIAT TIPO 1.4 90g
Collapse
X
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Za auto 20 godina nema sta posebno reci,gledaj da nije truo i da je pristojno ocuvan.U principu,dobar je to auto.Malo je slabasan sa tim motorom ali ne trosi mnogo.Ja sam nekada imao 1,9TD i bio sam prezadovoljan.Isao je bolje od svakog Golfa 2 sa dizel motorom a brzi je i od mnogih benzinaca ali zato ispod 7-8l nije znao da trosi.
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Delova ima i bice ih jos dugo a cene su povoljne.Majstora ima jer ko zna da uradi Yuga,zna i Tipa 1,4 jer su slicni motori.Motor je prilicno dobar pod uslovom da delovi nisu menjani nekim divljacima posto ih kod nas ima koliko hoces jer masa delova odgovara od Floride.Imas verzije sa karburatorom i sa ubrizgavanjem.Sa ubrizgavanjem manje trosi ali je pitanje u kakvom je stanju sistem ubrizgavanja posle 20god.Hoce da mu se razabi zadnji trap ali se to resava za 40-50e po tocku.Neznam za benzince ali dizelima cesto stradaju prednji amortizeri,valjda zbog teskog motora.
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Ma imam ja reno 5 fabricko stanje pa mi mala kubikaza i menjao bi ga a iskocio mi taj tipo pa racunam da ga menjam glavu za glavu...zato te i pitam da nebude da sam dao konja za magarca...znas...jer posle j...nema kajanja a rendzika samo da je 1.4, nego 1.1 34kw kilavo do zla boga a nikad ispod 1.6 nisam nista vozio,a i nervira me sto je bas siromasan po pitanju estetike vise se raduju pilad sijalici nego ja njegovoj instr.tabli i celoj unutrasnjosti...
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Bate, tipo je dosta tezi od renoa 5.
300cc nece puno da te usreci.
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Ja sam imao i prodao pre 4 godine Fiat Tipo 1.6 16V sličnog godišta. Dok je bio mlađi, bio je to jako lep auto.
Međutim nije to VW, da se vozi 25 godina.
Iako je pocinkovan, limarija je bila blagi užas. Obrati pažnju na pod i tamo u gepeku ispod točka. Meni je bio istrulio extra.
Taj motor 1.4 u odnosu na ovaj moj 1.6/16V je kanta, imao ga moj drugar. Slabašan, pišo ulje na sve strane. Vešanje, standardno loše.
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Originally posted by tanerJa sam imao i prodao pre 4 godine Fiat Tipo 1.6 16V sličnog godišta. Dok je bio mlađi, bio je to jako lep auto.
Međutim nije to VW, da se vozi 25 godina.
Iako je pocinkovan, limarija je bila blagi užas. Obrati pažnju na pod i tamo u gepeku ispod točka. Meni je bio istrulio extra.
Taj motor 1.4 u odnosu na ovaj moj 1.6/16V je kanta, imao ga moj drugar. Slabašan, pišo ulje na sve strane. Vešanje, standardno loše.
Sto ljudi sto cudi....
Ako hoces brzu voznju i "tipa" kupis 2.0.16 gran turismo
Koliko ja znam,ne postoji 1.4 sa gt opremom.
Limarija nije krs,jer je auto pocinkovan.
Ako poredis g2 i tipo ,mozda je g2,ali bas neka nabudzena verzija bolja,i to zadnje serije g2.Tipo se proizvodio od 88,g2 od 83.NIsu iste generacije.
8 godina je jedan 1.4 bio kod mene.95 godiste,poslednja serija.PRednja ramena odlaze brzo(nisu skupa).Zadnji tockovi kada pocnu da stoje malko "ukrivo",menja se tzv set zadnje viljuske -oko 2500 dinara.
Motor 1.4 je odlican za normalnu voznju sa 1-2 putnika,dok vec sa 3-4 se malko muci,ali samo na uzbrdicama i zahteva vise saltanja menjacem.
MOtor ako malo "slini",to je uglavnom na gornjem dihtungu kod ventila i sredjuje se za 1000 rsd.
1.6 se pravio u vise verzija,tako da 1.6 od 75 ks i onaj drugi sa 2 bregaste nisu iste jacine,pa je kolega mozda zato imao pogresan utisak da 1.4 slabo ide
1.4 S I.e 1372 cc 70 PS (51 kW; 69 hp) @6000 rpm 106 N·m (78 lb·ft) @2900 rpm
1.4 DGT I4 1372 cc 72 PS (53 kW; 71 hp) @6000 rpm 108 N·m (80 lb·ft) @2900 rpm
1.6 ie I4 1581 cc 76 PS (56 kW; 75 hp) @6000 rpm 125 N·m (92 lb·ft) @3000 rpm
1.6 DGT I4 1581 cc 82 PS (60 kW; 81 hp) @6000 rpm 130 N·m (96 lb·ft) @2900 rpm
1.6 i.e. I4 1585 cc 90 PS (66 kW; 89 hp) @ 6250 rpm 122 N·m (90 lb·ft) @ 4250 rpm
Posle ristajlinga 93 godine,benzinski motori nose oznaku I.E.
Mislim da pre toga nisu imali monopoint ubrizgavanje(tzv.poluajnspric,kako to neki majstori zovu).
Jedini specifican kvar koji sam imao je zamena senzora polozaja radilice.Mala glupost koja me je mucila.,ali nisam imao pravog majstora da mi nadje kvar.Ostale potrosne stvari-plocice,ramena,diskovi,filteri nisu skupi.
Mada ste je skupo,a sta ne, je relativno.
Jeste da ga je vreme pregazilo,ali prostraniji i udobniji auto za te pare i to godiste je tesko naci.
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Ljudi to su inf.koje sam trazio,hvala vam kazem nisam nikada zagledao a ni vozio neki stari fiat(a zato sam vozio DOBLO 4 GOD glanc nov kupljen 1.9 multijet od oko 100-tinak konja e to je ostavljalo i audi a3...) tako da dok neizleti neki normalan nista, sacekacu taj od koliko rece, 1.600ccm to mi je malo jace i od 1.4 a nezahteva mnogo koliko sam razumeo sa jednom bregastom je bolji il se varam...?
sasha 015 mislis li da moze da se nadje neki dobar i realan tipo pa i da malo doplatim posto vidim da extra poznajes te modele a danas sam sedeo u jednom neznam kom modelu tipa i bogami dopao mi se ,izgled, komfor i jbg sam osecaj u njemu je drugaciji nego u reno 5
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Ne moze da se poredi sa renoom 5.Reno je mnogo manji i neudobniji auto.
Motor 1.6 je prava mera,ali ako naleti neki drugi ne treba bezati jer je bitno stanje automobila.Dizeli 1.7 i 1.9 su mrcine a o 1.9 td ne znam nista.Po papiru bi trebao da ide dobro,ali to je dizel starije generacije i ja bih dizele izbegavao.Ne znam kako se sada krecu cene,ali posto je kriza zestoka,za 1000+ evrica mora da moze da se nadje nesto oko 90 godista.
Evo ti par slika mog bivseg.To je ristajling varijanta,mada je ovaj dosta specifican bio.Em sto je kupe,em po nekoj opremi(sve sem klime i koze).I skroz je drugacija unutrasnjost od tih starijih modela,do 93 godine.1.4, a imao je diskove na sva 4 tocka ,i brdo nekih elektronskih zajebancija.Otisao je za 2000e u januaru ove godine,u dosta solidnom stanju.I po mojoj proceni,dosta sam ga dobro prodao.Mada je i ulozeno u njega brdo novca za 8 godina.Sadasnja cena bi trebala da mu je oko 1500evra,zbog sveobuhvatne krize i pada cena automobila.Mogu ljudi da cene koliko hoce,ali je cinjenica da se ne prodaje nista.Doneses kes i ako mu je hitno za lovu,da vidis kako se prodaje.Proslo je vreme"kupim za 2,vozim godinu,ne ulozim nista,prodam za 2".To se vise vratiti nece nikada....
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Dobar bio ovaj tvoj ...pa nacicu ga za 1500e toliko mi ide reno,kaparisao je jedan, a od one zamene sa tipom nista, nadam se da cu ga naci jer mi se stvarno dopao realno ja nevidim bolji za 1500e jadino neki japanac ali to je prava retkost...pozdrav i hvala jos jednom
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Ja imam i Tipo 1,4, 89.godiste, DGT oprema.
Veoma prostran, delovi jeftini, elektronika vrlo cudljiva, sijalice na onoj digitalnoj tabli svetle i kad treba i kad ne treba, pocinkovana karoserija, pa nema rdje ako nije lupan, motor zivahan za 1,4 , al zato i ne trosi bas malo, nego onako (9-10), ne svidja mi se trap, jer mi nekako lupa i kad je sve utegnuto.
Do skoro sam imao i bmw kockicu slicnog godista, razlika je nebo i zemlja za sve, jedino sto je bmw malo skuplji za odrzavanje i mnogo tesniji unutra. A razliku u kvalitetu izrade je besmisleno porediti, sto se najbolje vidi posle 15-20 godina koriscenja auta
Comment
-
-
Re: FIAT TIPO 1.4 90g
Moj ti je savet da ozbiljno razlislis o kupovini nekog japanca slicnog godista. Do 2000e moze da se pazari veoma ocuvan primerak cak i od prvog vlasnika.
Pogledaj Toyotu corollu 1.3xl, Mazda 323 sedan, Mazda 323F, Honda Civic, Eventualno Mitsubishi Lancer. Svi ovi modeli su oko 90-tog godista i mogu se naci dobri primerci.
Sto se corolle tice, ne treba preterano trositi reci o pouzdanosti i izdrzljivosti (e sad ako ti je snaga motora prioritet onda corollu preskoci).
Mazda 323 te generacije je takodje veoma zahvalan auto, najcesci motor kod njih je 1.6 16v i jako dobro nosi tu karoseriju. Kvalitet izrade je odlican sto se i vidi i po stanju enterijera i posle 20 godina.
Odrzavanje nije preterano skupo i delova ima sto po prodavnicama, sto po otpadima.
evo npr. jedne 323f po slikama sudeci i ocuvanom stanju
Comment
-
Comment