Re: Funkcionalan i atraktivan auto za porodicu
To oko letve volana sam i ja menjao odmah po kupovini i košta obe strane tu negde oko 50 evra, ceo zahvat delovi i ruke, i mislim da je to nešto što odlazi na svakoj koja je prešla preko 120k km. Veliki servis u koji je sve uračunato, svi kaiševi, španeri, ulje i filteri košta, u dobrom servisu sa garancijom 60k km, oko 320 evra.
Moju sam kupio pre 9 meseci sa 130k km na satu, odradio te produžetke letve volana(valjda se tako zovu), veliki servis (za koji se posle pokazalo da sam bezveze radio), upornu sponu balans štangle (deo i ruke-oko 2000din) i pločice napred. Trap kompletan je sa VectreC, boljke su ti produžetci letve, uporna spona balans štangle i neki deo nazad koji nisam još uvek menjao i nisam siguran kako se zove. Ovo poslednje može da košta, ako je u originalu košta oko 20k din, i počinje da lupa navodno na 150k km+. Meni se još uvek sve OK, ali sam zvao i neke ljude koji rade reparaciju takvih stvari i cena kod njih je 4000 din sa garancijom godinu dana. Čisto da znaš da imaš i alternativu.
Što se tiče elektronike, ima je baš mnogo, ali za divno čudo i kod Italijana funkcioniše sve baš kako treba.
Sem nabrojanog nisam imao drugih kvarova, znači ne treba ti nikakava rezerva specijalno, mlad je to auto da bi imao nekih kvarova.
Deo za putnike je ogroman, a naušturb gepeka koji bi mogao da bude i veći obzirom na dimenzije vozila. Nije mali, sasvim je dovoljan, ali gledano spolja očekuješ i veći gepek, bar ja jesam. Zvučna izolacija je odlična, ne čuje se preterano ni na većim brzinama. Ponašanje takođe na putu jako dobro, lepo leži, lepo koči, jako teško je izazvati reakciju ESP-a.
Vibracije u kabini apsolutno ne postoje, ne trese se ni volan, papučice ili ručica menjača. Jedino je zvuk motora malo grublji prilikom prvog jutarnjeg paljenja, prvih par minuta.
Na kraju obavezno ako gledaš, gledaj ovu jaču od 150ks, razlika u potrošnji je neznatna, a kod automobila od 1500+ kg ti svakako treba tih 30ks više.
To bi bilo samo ukratko
Stvarno je dobar auto, pogotovu za te pare.
Slobodno pitaj, ako te još nešto interesuje
To oko letve volana sam i ja menjao odmah po kupovini i košta obe strane tu negde oko 50 evra, ceo zahvat delovi i ruke, i mislim da je to nešto što odlazi na svakoj koja je prešla preko 120k km. Veliki servis u koji je sve uračunato, svi kaiševi, španeri, ulje i filteri košta, u dobrom servisu sa garancijom 60k km, oko 320 evra.
Moju sam kupio pre 9 meseci sa 130k km na satu, odradio te produžetke letve volana(valjda se tako zovu), veliki servis (za koji se posle pokazalo da sam bezveze radio), upornu sponu balans štangle (deo i ruke-oko 2000din) i pločice napred. Trap kompletan je sa VectreC, boljke su ti produžetci letve, uporna spona balans štangle i neki deo nazad koji nisam još uvek menjao i nisam siguran kako se zove. Ovo poslednje može da košta, ako je u originalu košta oko 20k din, i počinje da lupa navodno na 150k km+. Meni se još uvek sve OK, ali sam zvao i neke ljude koji rade reparaciju takvih stvari i cena kod njih je 4000 din sa garancijom godinu dana. Čisto da znaš da imaš i alternativu.
Što se tiče elektronike, ima je baš mnogo, ali za divno čudo i kod Italijana funkcioniše sve baš kako treba.

Sem nabrojanog nisam imao drugih kvarova, znači ne treba ti nikakava rezerva specijalno, mlad je to auto da bi imao nekih kvarova.
Deo za putnike je ogroman, a naušturb gepeka koji bi mogao da bude i veći obzirom na dimenzije vozila. Nije mali, sasvim je dovoljan, ali gledano spolja očekuješ i veći gepek, bar ja jesam. Zvučna izolacija je odlična, ne čuje se preterano ni na većim brzinama. Ponašanje takođe na putu jako dobro, lepo leži, lepo koči, jako teško je izazvati reakciju ESP-a.
Vibracije u kabini apsolutno ne postoje, ne trese se ni volan, papučice ili ručica menjača. Jedino je zvuk motora malo grublji prilikom prvog jutarnjeg paljenja, prvih par minuta.
Na kraju obavezno ako gledaš, gledaj ovu jaču od 150ks, razlika u potrošnji je neznatna, a kod automobila od 1500+ kg ti svakako treba tih 30ks više.
To bi bilo samo ukratko

Stvarno je dobar auto, pogotovu za te pare.

Comment