c4 1.6hdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • simicmilos
    CBC Početnik
    • 21.10.2010
    • 4
    • Novi Beograd

    c4 1.6hdi

    pozz svima. ako neko ima iskustva sa gore pomenutim autom molio bi da napise nesto.
    interesuje me da zamenim auto vozim saxa vts16v pa bi ga menjao za nesto drugo. najradije bi uzeo c4 pa ako neko ima neka iskustva svaki komentar bi dobro dosao. pozz hvala
  • DULEmajstor
    CBC Član
    • 16.08.2010
    • 46
    • Josanicka Banja

    #2
    Re: c4 1.6hdi

    Rado bi ti pomogao ali nisam upucen u taj auto .

    Ja licno mrzim francuze , narocito reno .

    U svakom slucaju nije to los auto . Ima ovde ljudi koji su upuceni u taj auto i u to sta se kvari pa ce ti rado pomoci . Ali cuvaj se i onih koji ne podnose odredjenog proivodjaca pa zato te lazu i izmisljaju neke neistine i gluposti a nikad nisu ni seli , pa ni pogledali taj auto.

    Comment

    • Put-in
      Banovan
      • 28.01.2009
      • 189
      • Beograd

      #3
      Re: c4 1.6hdi

      Ako uzimaš, uzmi 1.6 od 90ks, jer je zahvalniji od onog 110ks. Jeste da je slabiji ali nema FAP filter. potrošnja će ti u gradu biti oko 6-7L

      Comment

      • gorans
        CBC Senator XXL
        • 09.03.2010
        • 1525
        • Beograd

        #4
        Re: c4 1.6hdi

        FAP filter se trajno neutralise za nekih 200e i onda uzivas u 110ks.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          Re: c4 1.6hdi

          ali ostaje eventualni problem sa zamajcem... a 90 se jos lakse "pojaca" do 110-120 ks nego sto se izbacuje fap
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Put-in
            Banovan
            • 28.01.2009
            • 189
            • Beograd

            #6
            Re: c4 1.6hdi

            Mudro zboriš!!! Nemaš Plivajući, nemaš FAP, imaš kog konja manje, ali to se lako nadomesti tuningom. U svakom slučaju, bolje 90 nego 110.

            Comment

            • simicmilos
              CBC Početnik
              • 21.10.2010
              • 4
              • Novi Beograd

              #7
              Re: c4 1.6hdi

              ne znaci mi mnogo tih 11oks trenutno vozim saxa vts16v tako da sam na taj i mislio od 90ks. 3 vrata naravno.

              Comment

              • Put-in
                Banovan
                • 28.01.2009
                • 189
                • Beograd

                #8
                Re: c4 1.6hdi

                Ti motori HDI, prelaze i 500k bez otvaranja ako se održavaju kako treba. Moj je imao 225k i nije trošio ulje i išao kao metak. Gledaj da ti turbina ne pišti, i normalno, pre svake kupovine odi do majstora da pregleda sve, jer delovi za njega nisu jeftini ich.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Re: c4 1.6hdi

                  Imam u porodici jedan takav, baš 1,6 HDI u jačoj verziji, dakle 110 KS, ali hatchback sa 5 vrata.

                  Auto nije lično moj, ali sam upoznat sa istorijom automobila i prešao sam sa njim oko 2000 km, preneću ti ono šta znam.

                  Auto je inače kupljen nov, u Čačku. Pominjem gde jer se u servisnom-prodajnom centru Vitro grupe u tom gradu i održava od prvog dana naravno, sa dobrim iskustvima do sada bar, jednom sam ja vozio auto na mali servis i utisci su dobri, ljudi su ljubazni, poštuje se zakazano vreme, sve je odradjeno vrlo brzo i auto je bio gotov za preizumanje "za čas posla". Prijatno iznenadjenje za mene. E sad, ako je takva situacija generalno onda veliki plus za Citroen/Vitro grupu kao zastupnika.

                  Auto je prešao do sad nešto preko 34000 km. Osim redovnih servisa bilo je par sitnijih problema, podizač prozora u vozačevim vratima je zamenjen, nakon toga i mehanizam ili deo istog u vratima. Senzori za parkiranje su pravili probleme, par puta su "ludovali" pa su proveravani i dva su zamenjena. CD/Radio HU je pravio neke probleme, nisam upućen šta je konkretno bio problem ali se valjda sve završilo nekim resetom ili update-om softvera (nisam siguran). Sve je pokriveno u garanciji. Još par izgorelih halogenki, i otprilike to su svi problemi koje je auto video za oko 2,5 godina.

                  Na otvorenom taj motor troši smešno malo, oko 5 litara i to sa "težom" nogom na gasu, za gradske uslove ne bih da nagadjam jer nisam ga dovoljno često i dugo vozio po gradu da bih znao bar približno tačan podatak. Ono što znam je da auto bez problema prevali 1000 kilometara sa jednim rezervoarom od čega polovina od toga sa ne baš štedljivim stilom vožnje. Mislim da sa umerenom vožnjom bez problema može da predje svih 1200 km na jednom rezervoaru. Kad je za volanom ženski član porodice auto u proseku troši oko 4,5 litara na 100 km, ali to mučenje u vožnji treba istrpeti... Motor inače vuče odlično, povlači bez problema sa vrlo niskih obrtaja, elastičan, pravi common rail. Interesantno je medjutim da nije "trom" tj. da se za razliku od mnogih dizelaša vrlo rado vrti i brzo zavrti do blokade na čak 5000 rpm. Vrlo interesantan agregat, jedan od većih "pluseva" za taj auto.

                  Vožnja je vrlo udobna, auto je meko trimovan i prosto pliva po putu u poredjenju na primer sa mojom E46-icom, ali zato teško podnosi ulazak sa malo većom brzinom u krivinu, dosta se naginje i pored (u ovom slučaju) 16-ica sa gumom profila 205/55. Vožnja ne zamara i auto se odlično snalazi po lošijim magistralnim putevima sa puno manjih i većih rupa i zakrpa. Prostora ima sasvim dovoljno za četvoročlanu porodicu, medjuosovinsko rastojanje po korisničkom uputstvu je 2608 mm ali se u kabini stiče utisak da je auto još veći nego što jeste, delom zbog velikih staklenih površina (visokih prozora i ogromne prednje šoferke koja ima blagi pad od prednje linije krova ka haubi) a delom zbog odlične ergonomije i pametno iskorištenog prostora. Preglednost je odlična upravo zbog velikih staklenih površina ali je pregled pri kretanju/parkiranju unazad vrlo loš te su zadnji senzori maltene "must have" pa ako ih nema trebalo bi ih naknadno ugraditi. Gepek ništa spektakularno, ali kao što rekoh za potrebe četvoročlane porodice sasvim dovoljan i za put na godišnji odmor.

                  Ono što se meni lično ne svidja, a što je subjektivna kategorija pa zato ostavljam za kraj, je ergonomija kao i recimo osrednji kvalitet završne obrade. Treba malo vremena da se čovek navikne na onaj centralni displej i digitalni brzinomer, kao i činjenicu da su neki bitni podaci isto prikazani na tom centralnom displeju koji nije baš čitak... Sem toga, rotirajući obruč upravljača sa fiksiranim centralnim delom/grebenom - po meni potpuni i nepotrebni overkill ali to je ipak Citroen Šalu na stranu, vrlo nepraktično i iskreno, ovo nije subjektivna stvar nego objektivno grub propust, a dokaz za to je činjenica da su u novoj verziji C4 ovo ispravili i vratili "klasičan" dizajn upravljača. Osim toga, položaji prekidača i komandi su mi vrlo nelogični. Još jedna stvar, automobil "za čas posla" zamagli prozore čak i u situacijama kad napolju tek "okvasi" malo kišica ili se pojavi makar i malo vlage u vazduhu. Filteri su naravno menjani redovno i auto je redovno servisiran, tako da to nije u pitanju. Naravno da je prirodna i normalna pojava da dolazi do ovoga ali je ovde činjenica da se sve desi vrlo brzo i to na najmanju kišicu ili promenu u temperaturi Tu kao "instant" rešenje pomaže otvaranje prozora jer sa paljenjem klime treba malo (više) sačekati da počne da deluje, i tu opet dolazim do još jedne zamerke... Klima uredjaj je po meni vrlo slabašan ili bolje reći spor, i moguće da je uzrok ovome i onom "magljenju" isti, tj. da je sistem ventilacije kabine loše rešen i da je cirkulacija vazduha ispod optimuma. Osim toga, generalno je kvalitet završne obrade kao što rekoh "osrednji" iako ništa na autu "ne škripi" i ne čuju se nikakvi čudni zvukovi iz kontrolne table i sl.

                  Na kraj samo još potvrda sigurnosti ovog automobila, koji je ako se ne varam osvojio 5 NCAP zvezdica. Nedavno je zeta na raskrsnici udario taksista čime drugo nego 124-orkom (nepoštovanje prvenstva) i to "pravo" u prednja (leva) vrata. Brzina taksija je procenjena na 35 km/h. Imajući to u vidu, kao i činjenicu da je auto "pogodjen" praktično u jednu od najslabijih tačaka što se zaštite putnika tiče, šteta na vratima C4-orke je bila iznenadjujuće mala, vrata su se bez problema otvorila, zet osim malo "ušinutog" vrata nije pretrpeo nikakve povrede. Ojačanja u vratima, a ima ih čim su na onakav način "podnela" udarac "mečke", su odlično odradila posao i samo su dokaz vrhunske bezbednosti ovog modela u svojoj klasi. Vrata su zamenjena i ništa drugo nije bilo potrebno popravljati. Pored motora koji sam pomenuo na početku u istom kontekstu, veliki plus za Citroen i u pogledu bezbednosti.

                  Generalno gledano solidan auto, sa odličnim motorom i poslovično udoban. Na svaki Citroen se treba naviknuti ali pošto si već "u klubu" ne bi trebalo da bude većih problema da se relativno brzo adaptiraš na onakvu radnu sredinu. Moje subjektivne zamerke su jedno, ali recimo objektivno bi ergonomija mogla biti bolja, a naročito sistem klimatizacije i ventilacije kabine. Mimo toga, nema većih zamerki. Medjutim, treba imati na umu da je ovde u pitanju nov auto, kao i činjenicu da se neki ozbiljniji i potencijalno skuplji problemi i ne mogu očekivati na ovako niskim kilometražama.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • Put-in
                    Banovan
                    • 28.01.2009
                    • 189
                    • Beograd

                    #10
                    Re: c4 1.6hdi

                    Veoma korektan i tačan feedback. Ja bih dodao da je mene nerviralo kad pada kiša, kao da ispod lima na krovu ne postoji ništa, i ceo odzvanja kao rezonantna kutija. Kao da onaj Đuričić i njegovi bubnjari lupaju po krovu kad pada krupnija kiša. Sasvim solidan auto sa po meni veoma lepim i neprevaziđenim dizajnom.

                    Comment

                    • simicmilos
                      CBC Početnik
                      • 21.10.2010
                      • 4
                      • Novi Beograd

                      #11
                      Re: c4 1.6hdi

                      Hvala na korisnim savetima. Ja sam imao prilike da vozim vise primeraka tog c4 modela. Ali nista na duze staze. Uzeo bih taj auto zato sto mi se prvenstveno svidja, a i imam ga za dobru cenu. Ostalo mi je da prodam moj sadasnji ''karting vts'', inace jako brzu igracku. Ako bog da da ga pazarim u samom pocetku nove godine. Ako nije problem znacila bi mi informacija koliko se krece servisiranje tog auta? mali servis npr. ?

                      Comment

                      • LEZA
                        CBC Senator
                        • 10.08.2007
                        • 280
                        • Beograd

                        #12
                        Re: c4 1.6hdi

                        Vozim c4 vtr 1.6 ali benzinca, te cu pricati uopsteno, meni se auto jako svidja, ne smeta mi uopste centralni deo volana koji je fixan, mozda jesu cudne komande na upravljacu i njihov raspored i sve, ali se jako brzo naviknes videces i sam, sto se tice odmagljivanja stakala, ne znam da li je kod overspeeda digitalna ili analogna klima, i da li uopste to ima neke veze, ali meni se stakla odmagljuju bas brzo, ali stvarno bukvalno ukljucim odmagljivanje i ne prodje ni 20 sekundi odmaglio je i prednja i zadnja stakla, sto se tice preglednosti pozadi, jeste zeznuto, pogotovo sto kupe ima one debele stubove, koji bas predstavljaju problem, i ja, posto nemam senzore, se svaki put tripujem da nekoga ili nesto ne pocesem napred je po meni ok,svidja mi se sto ima milion pregrada za sitnice i tako, meni je iskreno vrh autic,tako da puna podrska da ga uzmes

                        Comment

                        • Put-in
                          Banovan
                          • 28.01.2009
                          • 189
                          • Beograd

                          #13
                          Re: c4 1.6hdi

                          Cena malog servisa je ista kao i za svaki drugi auto (samo filteri i ulje), a veliki servis je od 370 do 450e zavisi gde i koliko se majstor očeše o tebe, pričam o neovlašćenim servisima.

                          Comment

                          • cherokee
                            CBC Član
                            • 08.11.2007
                            • 51
                            • Sabac/N.Beograd

                            #14
                            Re: c4 1.6hdi

                            Ja platio veliki servis za 307 1,6 HDI u ovlascenom servisu 350 eura!

                            Comment

                            Working...
                            X