Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Put-in
    Banovan
    • 28.01.2009
    • 189
    • Beograd

    #31
    Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

    Da ponovim opet, ako tvoj ćale može da "sažvaće" unutrašnjost Dustera, onda je to najbolji izbor. 1.5Dci ili 1.6 16v svejedno, ja bi lično izabrao benzinca. A u vezi polovnjaka, nisi mali, pusti te priče da je auto ko' čaša, da ga vozila baba, doktor ili da ima servisnu knjižicu. Uglavnom je sve to laž (za babe i doktore sigurno), te onda u tom slučaju prepušten si Bogu i njegovom nahođenju što se tog auta tiče. U ovom slučaju iskeširaš dustera za koga znaš da si ti prvi prno u sedište i znaš kada mu je svaka sijalica pregorela a ne nešto drugo. Jeste da gubiš na vrednosti odmah po izlasku iz salona, ali to ide uz kupovinu novog auta. Ako ne planira da vozi duži period onda se ne isplati novo, e onda dolazi polovnjak u obzir.

    Comment

    • Cherokee_NS
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2009
      • 802
      • Novi Sad

      #32
      Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

      Ja bih ovo uzeo u obzir... Presao samo 5000, prodaje covek hitno, u garanciji jos uvek... Jos ima Laureat paket (najvisi)

      http://www.polovniautomobili.com/oglas8 ... lauerat/#6
      Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #33
        Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

        poslato na pp

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #34
          Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

          Originally posted by p0peye
          ...

          @ČikaKure:
          U http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=5&t=20681 je neki čikaKure (ti?) na izjavu:
          - novi Duster 1.6, 4x4 + plin sa 5g garancije ili 100.000km ( redovan servis 12.000din na 15.000km, veliki servis 60.000km 40.000din i besplatan slep u slučaju kvara do najbližeg servisa). Garancija obuhvata bukvalno sve delove auta od šrafa do bravice..sem akumulatora..
          Dao komentar:
          Je l' taj Duster neka spejsšatl tehnologija kad su mu tako skupi servisi?

          Pitanjce: informativno - koliko okvirno izađu pomenuti servisi za druge terence (rav4 i ostale za koje znaš?) To su baš podaci koji me interesuju! Hvala unapred.

          p.s. - vidim da ima par Toyota RAV 4 2005 godište oko13000€ km (piše) od 80-170000 km. Šta se može očekivati od 5-6 god starog RAV-a? Hoće li za 5-6 godina početi da rđa? Da li će za to vreme početi delovi da otkazuju?
          1. Nisam na vrelim gumama, to je neko drugi sa slicnim pseudinimom, i nemam pojma koliko sta kosta za Daciu Duster.
          2. Cene servisa za RAV4: Zamena ulja kao i za svaki drugi auto, ulje+filter+ruke. Zamena plocica i diskova ista prica, kao i filteri. Racunaj da je dobro ulje 1000 din za litar, filteri cca 1000-2000 din po komadu u proseku i to je to. Da te ne buni: Redovan servis na 10.000km za Pathfinder (zamena ulja i filtera ulja, vazduha i polena) kosta 17-18.000 dinara. Zasto? Zato sto je auto u garanciji, i radi se u ovlascenom servisu i to su cene koje su slicne kao i za svaki drugi auto u garanciji kada radis u ovlascenom servisu. Moze se razlikovati u ceni samo za razlicitu kolicinu ulja (recimo u Pathfinder ide 6 litara, u Rav4 manje, i u par stotina dinara po filteru). Veliki servis na dizel RAVu se radi na 105.000km (tako pise u knjizi). Zamena zupcastog kaisa, klinastog, spanera, rolera, vodene pumpe, itd. Kosta oko 500 eur, ukljucujuci i zamenu remenice. Zamena plivajuceg zamajca i seta kvacila je bila 1200 eur svojevremeno, ne znam koliko je sad, verovatno moze i jeftinije.
          3. 5-6 godina star Rav4 nece poceti da rdja. Neki delovi ce poceti da otkazuju, kao i na svakom drugom autu, zavisno kako vozis i kako je auto odrzavan. Kupujes polovan auto, mada ja na Toyoti nisam imao nekih otkaza koji su bili bolni, kupio sam je 2009 polovnu (zamajac je zamenjen na autu u garantnom roku, nije naplacen, zasto - ne pitaj me, ali znam kolika je bila cifra, imam uvid u servisnu dokumentaciju).

          Comment

          • vladaomega
            CBC Senator XXL
            • 11.10.2010
            • 484
            • beograd

            #35
            Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

            ako se opredelis za rav 4 neuzimaj sa motorom 2.2 d-4d .sa ovim motorom je bilo problema u garantnom roku/prekomerna potrosnja ulja/ i isti su menjani,plivajuci zamajac je kratkog veka/menjan u garantnom roku/ i dizne i puma denso

            Comment

            • Put-in
              Banovan
              • 28.01.2009
              • 189
              • Beograd

              #36
              Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

              vladaomega je u pravu za D4D, mnogi se žale na povećanu potrošnju ulja. Na zvaničnom toyota forumu skoro svi su napljuvali taj motor. Bolje ga preskoči.

              Comment

              • Wooodoo
                CBC Senator
                • 01.10.2005
                • 214
                • Beograd

                #37
                Re: SUV 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                Originally posted by ASTRAOPC
                A i sta fali OPEL ANTARI bolja je od tucsona sigurno , novija a i lepsa.
                Ne postoji vlasnik Antare ili Captive koji nije konstatovao da je taj SUV najvece djubre koje su ikada vozili u tom segmentu. A pricao sam sa dosta njih.
                http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                Comment

                • CikaKure
                  CBC Senator XXL
                  • 14.08.2005
                  • 668
                  • Beograd

                  #38
                  Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                  U godistu koje on gleda, nisam siguran da je bilo 2.2 dizela u Ravu (mada mozda gresim).
                  Za 2.0 d4d sam citao dosta pljuvanja, ja licno znam za 3 komada koji su super, zajedno su zgazili preko 650.000 km i sve je ok (2 su na taksiju).

                  Comment

                  • Wooodoo
                    CBC Senator
                    • 01.10.2005
                    • 214
                    • Beograd

                    #39
                    Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                    2.0 je prema mojim informacijama odlican, za razliku od 2.2.
                    2.0 vredi na trzistu polovnjaka isto kao 2.2 koji je 5 godina mladji.
                    http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                    Comment

                    • audia7
                      CBC Član
                      • 26.12.2010
                      • 42
                      • Beograd

                      #40
                      Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                      Originally posted by kamango
                      Apsolvirali smo da je u pitanju SUV a ne terenac. Zenski Rav4 je tata za taj X5 po terenu.

                      A kombinacija vikend auto + limuzina?
                      koliko se meni cini apsolvirali smo da prakticno ne postoji razlika izmedju SUVa i terenca! A decko je lepo naveo da ce auto da se vozi prakticno stalno po asfaltu, a samo u malom procentu po malo tezem putu (verovatno kad krene na selo pa racuna da ce jednom godisnje tu imati malo snega ili leda), a primarni razlog je kao sto rekosmo klimaks a problem klimaksa nikako ne resava ''mama'' toyotica (koja nikako ne moze biti pomesana sa ''tatom'') vec neki ''tata''...hehe

                      Inace i ja sam cuo za problem za d4d motore,(moze biti tu i malo propagande-prosto ne verujem da je toyota nesto tako generalno u..enjala) , mada kazu nisu ni priblizno problematicni kao recimo 2.0 tdi PD motor koji je osvedoceni shit.

                      Comment

                      • p0peye
                        CBC Član
                        • 27.10.2006
                        • 73
                        • BG, SER
                        • Lada 110

                        #41
                        Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                        @aleksabgd:
                        Jimny - da nije malo sitan...? U koju klasu spada dimenzijama? Meni deluje prostran kao "korsa"

                        @Cherokee_NS, iggyboy
                        i
                        Originally posted by migun
                        Da ponovim opet, ako tvoj ćale može da "sažvaće" unutrašnjost Dustera, onda je to najbolji izbor. 1.5Dci ili 1.6 16v svejedno, ja bi lično izabrao benzinca. A u vezi polovnjaka, nisi mali, pusti te priče da je auto ko' čaša, da ga vozila baba, doktor ili da ima servisnu knjižicu. Uglavnom je sve to laž (za babe i doktore sigurno), te onda u tom slučaju prepušten si Bogu i njegovom nahođenju što se tog auta tiče. U ovom slučaju iskeširaš dustera za koga znaš da si ti prvi prno u sedište i znaš kada mu je svaka sijalica pregorela a ne nešto drugo. Jeste da gubiš na vrednosti odmah po izlasku iz salona, ali to ide uz kupovinu novog auta. Ako ne planira da vozi duži period onda se ne isplati novo, e onda dolazi polovnjak u obzir.
                        Naravno da je novi auto najbolji auto (posle bilo kakvog službenog ), ali ovde mi pričamo o neopipljivim stvarima:
                        ako sa jedne strane staviš pouzdan proveren auto (kada ga- i ako - nađemo), udoban i funkcionalan unutra, lepuškast (pri čemu ne mislim na Lexus RX300, već na auto koji je nov bio cirka 20000€), star par godina
                        A sa druge strane novi duster, koji je ružnjikav, unutra plastičan, sa moglo-bi-biti-jačim-motorom, a koji će takođe da radi posao...

                        E sada mene zanima ono što mi verovatno niko ne može reći - da li će za 2-4-6 godina onaj skuplji auto imati sličan profil održavanja (uz ne previše veću cenu)
                        Primer:
                        Duster počinje da rđa posle 3 godina (na mestima oštećene farbe npr), dok onaj skuplji počinje na mestima oštećene farbe da rđa posle 6.
                        Dusteru se menjaju spone/kugle ili šta li na 100.000, onom skupljem na 200.000
                        i slično. (veoma generalizovano, statistički, jer se uvek dešavaju +/- iskakanja - ali već ste navodili za razne modele kako su im određeni delovi problematični...)

                        Sad - uz malo skuplje održavanje, onda se po meni isplati uzeti polovan provereni auto (mada se uvek može desiti da kupiš auto u džaku, ipak bi trebalo da iskusan majstor može da proceni šta je lepo održavan auto. A od trenutka kada ga kupiš na dalje - samo od tebe zavisi kako ćeš ga održavati.)


                        Koliko je prostran Suzuki SX4? jel u znam da nije u klasi sa npr Hyundai Santa Fe, ali jel sa Tucsonom npr ili sitniji ? jel ista klasa sa Jimny-jem (mada mi Jimny deluje kao više terensko vozilo?)

                        @CikaKure:
                        Pa to baš i pokušavam da skapiram: svestan sam da će servis i eventualna zamena delova biti skuplja - ali sve dok to nije preterano, i dok kvalitet skupljeg auta može da kompenzuje inicijanu razliku od par godina - onda mislim da bih se ipak pre odlučio za polovan kvalitetniji auto...
                        2,2 D4D nije ni bio u opciji (mada sada definitivno nije)

                        Evo na šta mislim:

                        1998 sam pazario kola. Uzeo kadet 1.3 suzu "kao čašu". sa navodno 120000 km. mada kako je bila očuvana i išla, možda i jeste imala toliko. Ugradio plin.
                        Prodao sam je 2004 sa 260000, radio u međuvremenu osvežavanje motora, rubovi su bili katastrofa ali ih nisam radio, auto me nikada nije ostavio nigde.
                        Kako bih prošao da sam umesto nje uzeo novog juga za slične pare?
                        Možda slično (posle 140.000?), ali ipak je suza "kud i kamo" udobniji auto, sa većim gepekom, jači.......

                        Originally posted by Wooodoo
                        2.0 je prema mojim informacijama odlican, za razliku od 2.2.
                        2.0 vredi na trzistu polovnjaka isto kao 2.2 koji je 5 godina mladji.
                        Ebg. to m ože da bude problem...

                        @audia7:
                        Ma ja sam se poluzahebavao kada sam napisao klimaks. Sad - nisam siguran da bi Jimny ili sličan mali auto ušao u obzir (delom zbog ega, delom zbog funkcionalnosti i putovanja), ali verujem da bi RAV4 i slični iz klase apsolutno završili posao...


                        pozdrav svima...



                        i za kraj - ne gotivim VW nešto, škodu više cenim, ali pretpostavljam da je u onoj
                        http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... tdi_4x4/#0
                        škodi vw pogon. ima li ko da kaže nešto +/- o njemu? Deliuje kao dobar kompromis...
                        ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                        Comment

                        • sri98
                          Admin od Trpeze
                          • 24.10.2004
                          • 7262
                          • Republic of Konjarnik
                          • Toyota Corolla E 210

                          #42
                          Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                          Originally posted by Wooodoo
                          2.0 je prema mojim informacijama odlican, za razliku od 2.2.
                          2.0 vredi na trzistu polovnjaka isto kao 2.2 koji je 5 godina mladji.
                          ovde veliki faktor mogu biti i taxe, ne samo razlika u kvalitetu agregata. Npr i accord 2.4 je jeftiniji polovnjak od 2.0
                          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                          Comment

                          • Wooodoo
                            CBC Senator
                            • 01.10.2005
                            • 214
                            • Beograd

                            #43
                            Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                            Da, naravno da i cena registracije ima uticaja, samo sam hteo da naglasim koliko je 2.2 los pa sam izostavio i taj faktor.
                            http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                            Comment

                            • audia7
                              CBC Član
                              • 26.12.2010
                              • 42
                              • Beograd

                              #44
                              Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                              A da li vam je padalo na pamet da recimo pogledate renault kangoo 4x4, to je extra varijanta, mala potrosnja, mala registracija, nije preskup, a resava sve zahteve...

                              Comment

                              • Cherokee_NS
                                CBC Senator XXL
                                • 08.02.2009
                                • 802
                                • Novi Sad

                                #45
                                Re: Terenac 2006+, do 2000cm, do 12-13k Evra

                                Kod Kangoo 4x4 se zna javiti problem sa pogonom... Citao sam o tome na Hrvatskom Renault forumu, i uopste nisu lepe cifre opravke...
                                Mesto za vasu reklamu, za samo 100 eura mesecno!

                                Comment

                                Working...
                                X