Posto vise ni sam ne znam sta i kako, rekoh da se obratim svima koji vole automobile i znaju problematiku za pomoc...
Oduvek sam vozio polovna vozila posto za nova bas i nisam imao novca, kao i svi.. 2008. godine sam kupio Mondea 2.0 TDCi limuzinu preko mobile.de u nadi da cu tako stati na put kojekakvim kvarovima koji su mi se dogadjali na Vectri 1.8 iz '98. koju sam vozio pre Mondea, a i secam se da sam sa svakim polovnjakom uvek nesto visio kod majstora..
Mondeo je presao 139000 kad sam ga dobio, i uz obimnu servisnu istoriju i kontakt sa prvim vlasnikom mislio sam da cu uzivati u voznji bar 5 godina, ali, doduse greskom coveka koji mi je dovezao auto a nije ga temeljno pregledao, a i mojim glupim izborom majstora kvarovi su poceli da se nizu: postojala je zadrska u isporuci snage oko 2700 RPM koju sam osetio nakon 5 min voznje. Cuo se neki zvuk na leru oko letve volana, bilo je rdje na vratima, majstor me ubedio da je zamajac pred kraj i unistio mi auto totalno da sam na kraju dao preko 1500 EUR za kojekakve popravke sve u nadi da je auto dobar i da kad to sredim- to je to ..
6 meseci posle kupovine auta sam promenio majstora i poceo sam da popravljam zsve ono sto je prethodni genije unistio... I trajalo je dugo i kostalo je puno..
I dalje mi auto nije kako treba iako su novi majstori sredili stvarno puno stvari..
Zamenjeno:
Letva volana 250EUR
Zamajac, lamela, druk lager, korpa-750EUR
Zbog lose zamene zamajca i unistavanja solja poluosovina otislo je
Menjac 600EUR
Solja poluosovine 50EUR
Diferencijal -100EUR, imao sam od starog menjaca pa sam stavio
Svi diskovi i plocice
Dva lezaja tocka
Amortizeri (mojom krivicom)
Odblokiranje kocionih klesta i servis 30EUR
Eto toga mogu da se setim..
I pored promene majstora ja sam svakih mesec dva u servisu, zbog ovog ili onog. Skoriji radovi: Zatezac lanca original , spaner PK kaisa, rad: otprilike 300EUR din. Novi spaner alternatora (fabricki problem ) sa zamenom 190EUR
E sad mi je ler poceo da pada na propisanih 750 RPM ali odmah nakon startovanja motora i izgleda da su dizne.
Probacemo update softvera koji ce, ako su dizne ok resiti stvar.. Fordov ECU ume malo da "pobrljavi"...
E sad poenta price:
Da li je moguce kupiti polovan auto koji se nece kvariti cesto? Ili jednostavno, kupiti novo i ne razmisljati.
Skoro sam supruzi kupio Fiestu 1.4 benzin iz 2005 sa 68000 km i u principu nemamo nekih problema. Kupljena je od prijatelja i znamo sve sta je radjeno na njoj.Znam ja da poredim babu i zabu jer su benzinci manje komplikovani i zahtevaju manje odrzavanja od dizela, ali ipak... Ne mogu najveci deo novca koji zaradim da bacam na auto.. Ovo moje odrzavanje Mondea se granici sa mazohizmom..
Ako je novo u pitanju onda moram da kupujem na lizing/kredit, a ne bih da ulazim u to, jer ko zna kakve nas finansijske prilike ili neprilike ocekuju i pored kredita za stan ovo bi bilo bas nategnuto za finansiranje..
Sva vozila koja sam gledao su stara 2-5 godina i presla oko 130000-150000 km, a ona sa manje kilometara su osetno skuplja, bas se pitam zasto.
Opet da kupim takav neki polovan auto na kredit mi nema smisla, jer ako i on krene da se kvari.. Da li je pravilo da se takva vozila kvare pri tim kilometrazama i da ih Nemci zato i prodaju?
Eto sta me muci..
Gledao sam novog Chevroleta Cruze i nije los, u LT paketu bi bio 16700 i Octaviu 2.0TDi (140KS) ili 1.4 ili 1.8 TSI (16000-17500)
Od polovnjaka sam pregledao sve zivo i ne znam sta je pouzdano i sta se ne kvari... I da li je moguce naci auto sa kojim necu biti u servisu tako cesto?
Post je malo duzi, ali je i tema poprilicno nezgodna pa sam pokusao da objasnim sta i kako..
Oduvek sam vozio polovna vozila posto za nova bas i nisam imao novca, kao i svi.. 2008. godine sam kupio Mondea 2.0 TDCi limuzinu preko mobile.de u nadi da cu tako stati na put kojekakvim kvarovima koji su mi se dogadjali na Vectri 1.8 iz '98. koju sam vozio pre Mondea, a i secam se da sam sa svakim polovnjakom uvek nesto visio kod majstora..
Mondeo je presao 139000 kad sam ga dobio, i uz obimnu servisnu istoriju i kontakt sa prvim vlasnikom mislio sam da cu uzivati u voznji bar 5 godina, ali, doduse greskom coveka koji mi je dovezao auto a nije ga temeljno pregledao, a i mojim glupim izborom majstora kvarovi su poceli da se nizu: postojala je zadrska u isporuci snage oko 2700 RPM koju sam osetio nakon 5 min voznje. Cuo se neki zvuk na leru oko letve volana, bilo je rdje na vratima, majstor me ubedio da je zamajac pred kraj i unistio mi auto totalno da sam na kraju dao preko 1500 EUR za kojekakve popravke sve u nadi da je auto dobar i da kad to sredim- to je to ..
6 meseci posle kupovine auta sam promenio majstora i poceo sam da popravljam zsve ono sto je prethodni genije unistio... I trajalo je dugo i kostalo je puno..
I dalje mi auto nije kako treba iako su novi majstori sredili stvarno puno stvari..
Zamenjeno:
Letva volana 250EUR
Zamajac, lamela, druk lager, korpa-750EUR
Zbog lose zamene zamajca i unistavanja solja poluosovina otislo je
Menjac 600EUR
Solja poluosovine 50EUR
Diferencijal -100EUR, imao sam od starog menjaca pa sam stavio
Svi diskovi i plocice
Dva lezaja tocka
Amortizeri (mojom krivicom)
Odblokiranje kocionih klesta i servis 30EUR
Eto toga mogu da se setim..
I pored promene majstora ja sam svakih mesec dva u servisu, zbog ovog ili onog. Skoriji radovi: Zatezac lanca original , spaner PK kaisa, rad: otprilike 300EUR din. Novi spaner alternatora (fabricki problem ) sa zamenom 190EUR
E sad mi je ler poceo da pada na propisanih 750 RPM ali odmah nakon startovanja motora i izgleda da su dizne.
Probacemo update softvera koji ce, ako su dizne ok resiti stvar.. Fordov ECU ume malo da "pobrljavi"...
E sad poenta price:
Da li je moguce kupiti polovan auto koji se nece kvariti cesto? Ili jednostavno, kupiti novo i ne razmisljati.
Skoro sam supruzi kupio Fiestu 1.4 benzin iz 2005 sa 68000 km i u principu nemamo nekih problema. Kupljena je od prijatelja i znamo sve sta je radjeno na njoj.Znam ja da poredim babu i zabu jer su benzinci manje komplikovani i zahtevaju manje odrzavanja od dizela, ali ipak... Ne mogu najveci deo novca koji zaradim da bacam na auto.. Ovo moje odrzavanje Mondea se granici sa mazohizmom..
Ako je novo u pitanju onda moram da kupujem na lizing/kredit, a ne bih da ulazim u to, jer ko zna kakve nas finansijske prilike ili neprilike ocekuju i pored kredita za stan ovo bi bilo bas nategnuto za finansiranje..
Sva vozila koja sam gledao su stara 2-5 godina i presla oko 130000-150000 km, a ona sa manje kilometara su osetno skuplja, bas se pitam zasto.
Opet da kupim takav neki polovan auto na kredit mi nema smisla, jer ako i on krene da se kvari.. Da li je pravilo da se takva vozila kvare pri tim kilometrazama i da ih Nemci zato i prodaju?
Eto sta me muci..
Gledao sam novog Chevroleta Cruze i nije los, u LT paketu bi bio 16700 i Octaviu 2.0TDi (140KS) ili 1.4 ili 1.8 TSI (16000-17500)
Od polovnjaka sam pregledao sve zivo i ne znam sta je pouzdano i sta se ne kvari... I da li je moguce naci auto sa kojim necu biti u servisu tako cesto?
Post je malo duzi, ali je i tema poprilicno nezgodna pa sam pokusao da objasnim sta i kako..
Comment