Polovan vs nov auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: Polovan vs nov auto

    Imate temu za majstore, koliko košta sat i ostalo...
    viewtopic.php?f=60&t=37579
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Laguna 2002
      CBC Senator
      • 13.12.2009
      • 297
      • Bačka Palanka

      #17
      Re: Polovan vs nov auto

      Originally posted by maxx79
      e da,dodajem jos da mislim da za vecinu problema sa polovnim automobilima u Srbiji krivcu snose majstori,jer ili ne znaju da popravljaju automobile kako treba,ili nemaju volje,vremena ili sta vec da popravljaju automobile....(da rade svoj posao)

      znaci,ti kupis/uvezes polovan auto i on ima neki kvar/problem.....ti ga odvezes kod nekog majstora,on ti to polovicno popravi ili uopste ne popravi a naplati ti svoj "rad".........i onda krece ciganisanje i trazenje drugog majstora sa kojim takodje mozes imati slicnu situaciju,a auto ti i dalje ne radi kako treba.......

      uostalom,taj pakao popravljanja polovnog auta sa genijalnim majstorima si i sam iskusio,nazalost...
      Sa ovim se u potpunosti slažem. Posao velike većine majstora se svodi na zamenu delova dok ne ubodu kvar. Često se desi da odeš kući od majstora sa neotklonjenim kvarom ( ili delimično otklonjenim ) a olakšan za 5-6 crvenih. Dok ti zamene dva tri dela bez potrebe i promeniš dva tri majstopra dok ne rešiš problem, održavanje mora da bude skupo. Pravi majstor nikad nije skup, ali takvih je , nažalost, jako malo.
      Nedao bog još da imaš plin u autu, ako ne znaju da poprave, onda se svaki mehaničar posle izbijenih par 100 eura obavezno vadi na plin.
      Kada bih sada kupovao auto to bi bio benzinac 1300 - 1500, max 1600 cm3 bez plina pod obavezno. Jeftina registracija, nema začaranog kruga mehaničar - plinadžija, dizni, grejača, egr ventila ( stvarčica osetljivih na loš euro dizel ),...

      Comment

      • stevak
        CBC Senator XXL
        • 31.05.2009
        • 1215
        • Zemun
        • Saab 9000 cs 2.0T

        #18
        Re: Polovan vs nov auto

        Originally posted by coffeeguy
        greskom coveka koji mi je dovezao auto a nije ga temeljno pregledao ...
        Ovo je srž tvog problema. Da si ti išao i gledao taj auto, sigurno bi otkrio sve mane, ili bar većinu, a to bi ti bio signal da auto ne valja.
        Nekoliko puta u životu sam kupovao nove automobile, ali je većina bila polovna. Dešavalo se i sa novima da visim po servisu, što nisam očekivao. Za polovnjake sam uvek bio spreman da će mi praviti probleme pa sam ih zato odmah po kupovini vozio u servis i menjao sve što je bilo potrebno da taj auto bude potpuno ispravan i svaki me je služio kako valja. Takođe se dešavalo da naletim na kvazimajstore, ali se to odmah provali pa se raziđemo na vreme. Po ovome vidiš da ja glasam za polovnjaka koji kupuješ širom otvorenih očiju. A bogami, i ušiju.
        Doduše, par puta mi se zalomilo da mi dopadne baksuzan auto kojem pođe naopako sve što može, a i što ni teoretski ne može. Takav je završavao na otpadu.
        ex SAABotražitelj

        Comment

        • Desmo
          CBC Senator
          • 27.06.2010
          • 280
          • Vrsac
          • VW Mk2 1.8

          #19
          Re: Polovan vs nov auto

          Možda treba potražiti sreću u nekom Audi, BMW, Vw, Toyota, Mazda, benzincu,

          ili ti nemcu-japancu, jer čini mi se da su oni najpouzdaniji... (sad će da opale kritike).

          Iskreno, pre bi vozio Vektru B 1.8 neg Ford Mondeo 2012 godište dizel, ali to je ipak samo moje mišljenje.

          Tih Fordova nema mnogo, bar ih ja ne viđam često po gradu, tako da verujem da dobrih majstora za njih ima malo,

          a kad čujem reči poput : plivajući zamajac, dizna, turbina, ecu...

          Šta se desilo sa jednostavnim mašinama?

          Trenutna situacija u našoj zemlji je takva da treba razmišljati o autu male zapremine i jednostavnih konstrukcijskih rešenja,

          ako nisu u prvom planu performanse i strast, već čista korist od auta.

          Da ne pominjem novi zakon...pa ko sme brže od 99kmh?

          Inače, mislim da je najveći krivac pored nedgovornog čoveka koji je doterao auto i šašavog majsota, zapravo sam Ford.
          Aspirazione naturale!

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: Polovan vs nov auto

            Iskreno, pre bi vozio Vektru B 1.8 neg Ford Mondeo 2012 godište dizel, ali to je ipak samo moje mišljenje.

            Tih Fordova nema mnogo, bar ih ja ne viđam često po gradu,

            Comment

            • coffeeguy
              CBC Član
              • 20.05.2008
              • 27
              • Novi Beograd

              #21
              Re: Polovan vs nov auto

              Originally posted by SAABotražitelj
              Originally posted by coffeeguy
              greskom coveka koji mi je dovezao auto a nije ga temeljno pregledao ...
              Ovo je srž tvog problema. Da si ti išao i gledao taj auto, sigurno bi otkrio sve mane, ili bar većinu, a to bi ti bio signal da auto ne valja.
              Nekoliko puta u životu sam kupovao nove automobile, ali je većina bila polovna. Dešavalo se i sa novima da visim po servisu, što nisam očekivao. Za polovnjake sam uvek bio spreman da će mi praviti probleme pa sam ih zato odmah po kupovini vozio u servis i menjao sve što je bilo potrebno da taj auto bude potpuno ispravan i svaki me je služio kako valja. Takođe se dešavalo da naletim na kvazimajstore, ali se to odmah provali pa se raziđemo na vreme. Po ovome vidiš da ja glasam za polovnjaka koji kupuješ širom otvorenih očiju. A bogami, i ušiju.
              Doduše, par puta mi se zalomilo da mi dopadne baksuzan auto kojem pođe naopako sve što može, a i što ni teoretski ne može. Takav je završavao na otpadu.
              E da , bice da je tu srz problema..
              Bavim se nezgodnom profesijom-muzikom, pa onda cujem sve zive zvukove, krckanja, skripanja i sl i kad znam otprilike kako odredjene stvari treba da zvuce onda je to nezgodna kmbinacija.
              Nakon 5 minuta voznje mog auta, kad ga je ovaj dovezao sam nasao 2 problema, nego nisam siguran da li da se pouzdam u svoje uvo ili ne.
              Nekako mi se cini da jednom kad stvari krenu da se kvare na autu to je kao suplje bure: ti zacepis jednu rupu i skoro odmah pocne da curi na nekom drugom mestu....
              Originally posted by Desmo
              ili ti nemcu-japancu, jer čini mi se da su oni najpouzdaniji... (sad će da opale kritike).

              Iskreno, pre bi vozio Vektru B 1.8 neg Ford Mondeo 2012 godište dizel, ali to je ipak samo moje mišljenje.
              Ne pravim bas neko pitanje ko je proizvodjac auta, ako mi je lep, super..Veca je kod brata i i dalje dobro sluzi...
              Ovaj Mondeo mi je prvi dizelas u zivotu, uvek sam vise voleo benzince, meni je sve ovo mahom traktor -jedini dizel na kog sam otkinuo bila je E 280 u taksiju u Svici.. Majko mila, ne smes ni da dises normalno jer si glasan :-)
              Obicni benzinci me nesto nisu impresionirali, probao sam nekoliko turbo varijanti i svi su mi se jako svideli.. Dakle ne koristim auto samo za prevoz od take A do tacke B pa i tu je deo mog problema jer onda bih mogao da uzmem neki nov bazni model sa jadnim motorom i da me briga. Ali...

              Mislim da su Fordovi sa vecim kilometrazama skloni kojekakvim kvarovima, a majstora za Ford imam, napokon. Radi kako treba, stavlja prave delove i to kosta koliko kosta.. Kad stavim dete u auto, necu da razmisljam.

              Originally posted by Desmo
              Možda treba potražiti sreću u nekom Audi, BMW, Vw, Toyota, Mazda, benzincu,

              nače, mislim da je najveći krivac pored nedgovornog čoveka koji je doterao auto i šašavog majsota, zapravo sam Ford.
              U pravu si da je taj sto je dovozio auto mogao malo bolje da gleda i onda verovatno ne bih imao ovoliko problema..

              Originally posted by Dora
              Dilema je velika. Novo ima garanciju što ne znači da neće biti problema ali neće da košta. Platićeš više servise u garantnom roku koje moraš raditi, razumljivo. Polovno je uvek mačka u džaku.
              Novo je novo ali... Mi uvek kupujemo auto po želji a ne po mogućnostima. Imaš kredit na stan i treba ti auto na lizing u vreme kad se sutra ne zna šta će biti. Odakle ti toliki auti sa lizinga što se preprodaju. mnogi su odradili svoje pa se "vlasniku" više isplati da ga prepusti banci nego da popravlja ili sl... Drugi su opet upali u bulu i nema više auta, ako ubodeš takav dobro je.
              Polovnjak je dobar onoliko koliko vlasnik želi da uloži i njega, ako ćeš hteti da imaš auto kao nov toliko će te i koštati, ako ćeš da voziš kantu koja košta kao nov Punto ili neki drugi nov ali manji auto, izbor je tvoj.

              Čisto neko moje razmišljanje
              Nekako odbijam da poverujem da ne postoje odlicni polovnjaci. Odrzavanje mi se ,kao sto se vidi , podrazumeva.: ja odrzavam auto kako treba a zuavrat on me sluzi dobro.. Takav je bar bio plan...
              Gledao sam testove novog Cruze-a, na dva mesta sam nasao da im skripi kontrolna tabla, kad bih ja dobio takav auto mislim da ne bih izlazio iz servisa dok to ne rese ili dok ga ne zamene. Kakav li je onda kvalitet izrade ostalih delova ako ne moze glupa kontrolna tabla da se uklopi kako treba? On jeste najjeftiniji auto te klase (16700 evra 2.0 D163KS), ali sta to znaci: da dok ne uzmes nesto sto kosta 22-28 hiljada evra nisi napravio posao?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Re: Polovan vs nov auto

                Automobili su odavno kofekcija samo mi to ne shvatamo. Upravo tako, ako želiš da ništa ne škripucka, drmucka i ostalo treba dati znatno više para a i onda može da te dočeka iza ćoška neki skriveni kvar pa posle sve povlače iz prodaje na doradu... Problem je danas kupiti kola, polovna ili nova svejedno...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • maxx79
                  CBC Veteran
                  • 21.02.2009
                  • 106
                  • Pancevo

                  #23
                  Re: Polovan vs nov auto

                  pa cek malo,prvo je bilo da ne postoji auto koji ne moze da se popravi,vec samo vlasnik koji to ne moze da plati.....

                  a sad,kada se ispostavilo da se u Srbiji(ja bih rekao relativno cesto) sasvim adekvatno placaju majstori i delovi a automobili nisu popravljeni i ne rade kako bi trebalo,sada su automobili konfekcija?

                  Comment

                  • coffeeguy
                    CBC Član
                    • 20.05.2008
                    • 27
                    • Novi Beograd

                    #24
                    Re: Polovan vs nov auto

                    ne citiraj post iznad, logicno je da odgovaras na to
                    Licno, mislim da je istina negde u sredini. Definitivno sto noviji auto to je gore napravljen , odnosno napravljen je da predje koliko je garancija i malo preko i to je to..
                    Ali, naravno da mu "strucni dodir" nekih nasih majstora skracuje vek debelo..

                    Comment

                    • aivan
                      CBC Senator
                      • 28.02.2006
                      • 247
                      • Bograd, Mirijevo

                      #25
                      Re: Polovan vs nov auto

                      Da se vratimo na tvoje pitanje. ("da li moze polovan a OK, ili mora nov").

                      Meni je bilo "skupo" da rizikujem sa polovnim automobilom, pa sam se odlucio za nov. Sta da kazem, jos se nisam pokajao jer sam od auta dobio ono sto sam ocekivao (nula kvarova za 2.5 godine, samo benzin, redovni servisi i tecnost za brisace )

                      Ja sam svestan da je bilo moguce (i jos je moguce) uzeti polovan automobil dve klase iznad, duplo jaceg motora, sa gomilom opreme .. i tako dalje .. za isti novac kao prosecan nov omanji auto, ali meni je prevagnulo na stranu novog auta.

                      Cenim da svako ima drugacije misljenje, i mozda je dosta zasnovano na ranijoj sreci/nesreci sa polovnjacima tako da ce odluka na kraju uvek biti subjektivna.

                      Moj glas za novo.
                      Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                      Comment

                      • gaga75
                        CBC Veteran
                        • 08.01.2010
                        • 157
                        • Vranje

                        #26
                        Re: Polovan vs nov auto

                        Polovnjak je dobar onoliko koliko vlasnik želi da uloži i njega,

                        Ovo je veoma pametno receno i jedino istinito.
                        To znam jer sam ja takav da nista ne trpim da nije u redu! Zadnje sto sam radio bio je podizac prozora i senzor za xenon svetla, iskreno za sada (godinu dana) nisam imao problema sa A6 kojih sam imao sa Fordom Mondeo.
                        Mada ne mogu reci da sam i sa MOndeom imao nekih jakih kvarova, sve je bilo na principu moje dobre volje i novcanika!

                        Comment

                        • aivan
                          CBC Senator
                          • 28.02.2006
                          • 247
                          • Bograd, Mirijevo

                          #27
                          Re: Polovan vs nov auto

                          Originally posted by gaga75
                          Polovnjak je dobar onoliko koliko vlasnik želi da uloži i njega, ...
                          Iz postavke problema vidimo da je coffeeguy imao itekako zelje i volje da ulaze, ali mu se to nikako nije vratilo, tako da ...
                          Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

                          Comment

                          • coffeeguy
                            CBC Član
                            • 20.05.2008
                            • 27
                            • Novi Beograd

                            #28
                            Re: Polovan vs nov auto

                            Originally posted by gaga75
                            Polovnjak je dobar onoliko koliko vlasnik želi da uloži i njega,

                            Ovo je veoma pametno receno i jedino istinito.
                            To znam jer sam ja takav da nista ne trpim da nije u redu! Zadnje sto sam radio bio je podizac prozora i senzor za xenon svetla, iskreno za sada (godinu dana) nisam imao problema sa A6 kojih sam imao sa Fordom Mondeo.
                            Mada ne mogu reci da sam i sa MOndeom imao nekih jakih kvarova, sve je bilo na principu moje dobre volje i novcanika!
                            Na kraju se sve svede na novcanik....
                            Ne opada cena nekih vozila brze bez razloga.
                            Sad sam bio kod majstora da probam da stavim novi softver za ECU ali slaba vajda, vec imam najnoviju verziju. Auto ide stvarno dobro ali taj nizak ler me brine jer je i na dijagnostici pokazalo da su korekcioni faktori dizni iznad normalnih vrednosti tj. 1 ili 2 dizne ne rade kako treba.. A onda je to 100-150EUR po komadu..
                            Dobra vest, posto smo ga nakacii na originalnu Fordovu dijagnostiku, je da je kilometraza na satu (185500km) stvarna.. I nije neka uteha.

                            Comment

                            • Dzoni_mkv
                              CBC Senator XXL
                              • 29.04.2007
                              • 875
                              • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                              #29
                              Re: Polovan vs nov auto

                              Kupuj novo i ne razmisljaj mnogo. Jednom ko kupi nov auto, a savestan je vozac sto se tice odrzavanja automobila, nikada nece imati glavobolju.
                              Polovan je rizik, ali kako za koga izgleda. Ja sam baksuz i nikada nisam bio bez problema na polovnom autu. Dok imam poznanika koji auto kupuje sacuvaj boze. Ode ludak u Sabac!?!, po CR dizel iz 2001 sa "120 000" predjenih sa 17 ticama "nikad udaran", za neke smesne pare itd. Nije ga ni vozio kod majstora na proveru, niti je nesto mnogo probao pre kupovine, i kakve je srece taj auto ga sluzi super, ne izlazi iz njega, nista osim ulja i filtera nije promenio. I pre toga je imao takve "eksperimente" i nikada problem. Budalu i Bog cuva.
                              You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                              Comment

                              • Alien108
                                CBC Veteran
                                • 03.06.2008
                                • 129
                                • Beograd

                                #30
                                Re: Polovan vs nov auto

                                Mnogo je faktora koji svi zajedno čine ukupan bilans u proceni kupovine automobila.
                                Lično mislim da je nemoguće izneti jedinstveni zaključak šta je bolje od ova dva, nov ili polovan.

                                Npr. u uglednom nemačkom dvonedeljniku AMS se često pojavi članak, novi Golf ili polovan Mercedes S klase?
                                Dilema dakle postoji i u mnogo razvijenijim zemljama jer kada se saberu i oduzmu svi činioci ima mnogo razloga za i protiv i za jednu i za drugu opciju.

                                Da ne nabrajam taksativno kako je to prilično dobro objašnjeno u ovom magazinu, objasniću delom kroz svoje iskustvo.

                                Prijatelj kupio nov A3, jednom smo krenuli do Zlatibora ali mojim kolima W124 300E.
                                Nije krio oduševljenje kako se ponaša jedan 18 godina stariji automobil, "samo da ne troši toliko" je bila jedina zamerka!
                                Samo sam ga pitao, koliko je izgubio na vrednosti svog automobila za godinu dana!?

                                Kada je porazmoslio, shvatio je da se samo za godinu dana "istopio" jedan ceo automobil koji ga je toliko oduševio!
                                Naravno, shvatio je i zašto sam ga baš to pitao.

                                Ovo naravno ni izbliza ne govori o tome da je polovnjak bolja opcija za svakog, naprotiv npr. mom ocu to nikada ne bih savetovao.
                                Ljubitelji dobrih automobila po pravilu nikada nemaju dovoljno sredstava da si priušte odgovarajući prevoz pa otuda i naginju polovnim jer se na papiru dobije više "hardvera".
                                Tako sam i sam činio i nikada do sada zažalio jer užitak u vožnji koji pružaju jedan 635 CSi, ili W108 280 SE, teško da može pružiti novo vozilo ispod premium segmenta, a to košta!
                                Lično smatram da je "sreća" sa polovnim automobilom više stvar znanja i mogućnost negoli nekog drugog faktora.

                                Ono što smatram da je najćešće zapostavljeno u "matematici" jesu troškovi adekvatnog održavanja i deprecijacija automobila (izuzimam malobrojne kojima to nije problem).
                                Imajući u vidu uslove eksploatacija automobila kod nas, bez obzira da li je nov ili polovan, verovatno smo u najnepovoljnijoj situaciji od svih trenutno na starom kontinentu.
                                Zato valja pažljivo planirati, a čini se da će se vrlo brzo i ovde znati ko šta zaista može da vozi.

                                Comment

                                Working...
                                X