volvo v40

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VVLAJKO
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2008
    • 484
    • Nis
    • Audi A4, Primera p12

    #16
    Re: volvo v40

    Imam plin, stag 300 na svih 5 automobila.Potrosnja plina je od 7 na otvorenom-lagana voznja do 11 litra u najgorim neuslovima.
    Od kada ga imam menjao sam i svasta i nista, ko se vise seca uglavnom nikada me nije izneverio i menjao sam samo potrosne stvari.
    Trap je klasican, nista alu, samo je zadnji nesto komplikovaniji, ima 3 poprecna i 1 uzduzno rame, ukupno 7 silena po strani.

    Ja sam vlasnik servisa za japanska vozila,tako da bas i nisam merodavan sto se cena delova tice, a i nemam pojma sta sam nakom autu i kada menjao, ali recimo neke prodajne cene bez ugradnje: ti zadnji sileni su po 6-8 eur. manjih 6, a 12eur. onaj 1 veliki, diskovi prednji 20 manji, 28 veci(kom.), plocice 15-25, zadnji 15eur. kom, plocice 15 garnitura, bobine 40 komad(ima 2 kom.)amortizeri 40-60 eur kom....
    Uglavnom sarene cene za sareni kvalitet delova, sada na trzistu ima svega i svacega za te modele pa ko kako voli.
    Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

    Homer J. Simpson

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #17
      Re: volvo v40

      Ok, hvala za info. To su zamenski delovi, nisu OEM i imaju jako korektne cene. Ja moju lanciu isto odrzavam sa zamenskim delovima ali je skuplja od ovoga. Znaci ne postoji nijedan razlog da se ovaj auto zaobilazi, pogotovu ne po ceni od oko 4k eur
      I samo jos nesto. Kako uporedjujes ovaj 2.0 u odnosu na 2.0 20v koji si imao? Cini mi se da je Volvo manji potrosac, ali koliko zaostaje po snazi? Ima li Volvo izrazenu potrosnju ulja?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        Re: volvo v40

        Volvo turbo benzinci nisu nikada bili isto sto i Reno motor, jos od doba prve serije 40(0) sa motorom od 1721 ccm (i 120KS) gde je komplet management radom motora, turbina, glava motora, sistem podmazivanja, sistem hladjenja sa dopunskom elektro pumpom, itd bilo jedino u Volvo varijanti motora.
        Reno nije imao nista od toga, koliko znam.

        Sto se tice motora T4 rekao bih da je to takodje Volvo motor, kako je pomenutno derivat white block serije motora (4,5,6 cilindara turbo), sa svim manama i prednostima te kosntrukcije.

        Od mana, blok je alu sto ce reci nezan, osetljiv na (pre)zagrevanje kada se leti jako forsira (recimo na 40C+ uzbrdo puni gas pola sata) ali isto tako usled dobrog motor managementa i vrlo stabilan u radu odnosno nema puno rizika od samodetonacija.

        Uglavnom 2.0 200KS motor se pokazao sasvim ok sto se tice trajnosti, i negde oko 300.000km se moze ocekivati kao minimum do popravke uz uslov da je ulje, antifriz, filteri i ostalo redovno menjano a i kvalitetnog porekla.

        2.0 160KS je motor sa blokadom, tj smanjena snaga zbog poreskih propisa, tzv LPT verzija niskog pritiska turbine.

        Sto se tice cipovanja i dizanja Nm (i snage) white block nisu bas nesto (pre)dimenzionirani u fabrcikoj varijanti sto ce reci za tuning nije dovoljan softver vec treba i dobrano investirati u hardver kako periferije tako i osnove motora.

        Jedna od osobina (za mene je mana) je i jako mala nosivost vozila, a to pogotovu vazi za nazovi V40 karavan. Moje misljenje je da je karavan samo po estetskom dozivljaju a po svemu ostalome u rangu malog gradskog autica. Iako prtljaznik nije tako mali, moze tek 2 ili 3 lagana kofera da otrpi i vec je dostignut limit opterecenja uz 4 osobe u vozilu.

        Ako se vozi 5 odraslih osoba prakticno gepek je neupotrebljiv, kao i krovni nosac.

        Turbo motori imaju po pravilu i kontrolu proklizavanja a kako je to prednji pogon to je vise kozmetika nego zaista upotrebljivo pri losijoj podlozi.

        Ima dosta aftermarket dorada za tu seriju, pogledati ponudu Heyco sportiv ponudu pocevsi od ozbiljnog kocionog sistema, vesanja pa i cipova i ostalog prateceg za motor.

        Meni je unutra nekako skucen po sirini kabine, i sedista su nekako mala a sam interijer je sasvim ok, i dosta bolji od pomenutih 240/740/940.

        Sada vec delova iz aftermarket ponude ima i kod nas,u Bgd postoji prodavnica VIking motors gde se moze i naruciti potrebno.

        U BG ih vidjam na taxiju a to mi sugerise:
        a) da ih ima dovoljno u ponudi sto se kolicine tice da se moze odabrati
        b) da je cena upotrebe prilicno povoljna jer taxistima je cena obicno na vrhu liste zelja
        c) da shodno tome, tj ceni ima i majstora koji mogu da zavrse posao za neveliki novac

        Ti prvi modeli serije 40 nemaju razvucene opticke kablove, nemaju multiplex kao S80 i u sustini dosta su slicni seriji (prvoj) S/V70/850.
        850 ima white block motore sa 5 cilindara ciji je derivat i 4 cilindra white block u S/V40 a ti motori su dosta maltretirani kod korisnika.

        Sve u svemu, sada nakon 15 godina od proizvodnje 4000 evra nije previse, osnova je dobra a tu mislim na limariju koja je najskuplji sklop pri odrzavanju vozila dok je sama mehanika vec vrlo dobro poznata pa su i postupci resavanja poznati.

        Ja bih birao turbo verziju sa reda 150-200k km onako blanco, ili i sa vise km ako je poznata istorija odrzavanja.

        Estetski detalji, lajsne, paneli, rucice i slicno su skupi jer nema aftermarket ali tako je sa svakim Volvom pa i ovaj model nije izuzetak.
        Isto tako jako je skupa elektricna oprema, staklarija, airbag sistem, branici i slicno sto se kupuje u originalu.
        Kod nas je to jos dodatno izrazeno s obzirom na to ko je uvoznik/ prodavac/ serviser (za moj model nasumicnim upitom sve sto je pitano od rezervnih delova je sa marzom od 500-700% u odnosu na normalnu maloprodajnu cenu sa normalnom marzom u drugim zemljama tako da se bojim da je i za seriju 40 slicna poslovna politika).

        Kako je srecom Volvo postao kineski brend a novi vlasnici izrazili nameru da stabilizuju brend treba ocekivati u narednom periodu mnogo povoljnije uslove nabavke delova a valjda u paketu vlasnistva treba i servisna mreza da postane tema za sredjivanje.

        Koliko znam trenutno se prave 3 nove fabrike za aktuelne modele Volvoa tako da resursa za proizvodnju delova nece manjkati.

        Ja sam skoro nesto sitno uzimao, i na moje iznenadjenje nemacki Meyle ima dosta dobar asortiman ponude delova za moj model, pa pretpostavljam da su i za druge modele slicno postupili.

        Jos nesto, S/V 40 je dosta nepregledan auto za voznju po gradu, barem nije po mom ukusu sto se tice pogleda iz kabine.

        GDI motor je ok, pokazao se kao prvi motor tog tipa u svetu bez posebnih slabosti.
        Mitsu Carisma i Volvo S/V 40 je prvi model na svetu u serijskoj proizvodnji sa direktnim ubrizgavanjem benzina pa je zapravo svaki komad i mali raritet odnosno ima i dodatnu vrednost.(subjektivnu, trziste je vec dalo svoj sud).
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • kiki243
          CBC Senator
          • 06.04.2011
          • 201
          • العربية

          #19
          Re: volvo v40

          Citajuci sve postove o volvou s/v40 koji se nalaze na ovom forumu,primetio sam jednu stvar.Model sa motorom 1.6- 80 kW (109 PS),je samo okarekterisan kao slab i tu se sva prica zavrsavala.Kako imam jako interesantnu ponudu za bas ovaj model sa bas ovim motorom,ajd ako vam nije tesko da ga skeniramo.
          Unapred hvala....

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Re: volvo v40

            Pa bas to, slab, za auto koji je tezak preko 1.3t. Ako ces da se vozikas po gradu onda i moze da prodje. Ali bilo kakav dalji put, gde je auto opterecen, ukljucena klima je napor za taj motor. Moras ga stalno terati 4000rpm da bi iole isao. U tom smislu slabo ako auto zelis za takvu namenu. Ovako motor kao motor ok.
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • -Miki-
              Moderator
              • 09.11.2005
              • 708
              • Valjevo
              • Honda Accord coupe cg4

              #21
              Re: volvo v40

              Ne ne znam za taj motor ali ja sam bio vrlo zadovoljan snagom i vucom sa 1.9tdi motorom od 90ks nije bio trkalica ali je vrlo pristojno vukao a narocito se isticao u brdu zbog turbine gde su atmosferci izdisali ja sam izletao
              Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

              Comment

              • kiki243
                CBC Senator
                • 06.04.2011
                • 201
                • العربية

                #22
                Re: volvo v40

                Cekajte ljudi,jel to valja da se uzme ili ne .Jedan vice ja ih drao u brdo, drugi vici razvlaci se ko slina.Sta sad ja da zakljucim.
                Auto je stanje 1A pa svapskim parametrima ,cena 1AAAAAA pa nasim parametrima a kilometraza ubi boze mala.Znaci bas sam se zagrejao,a veze nemam sa volvoima uopste.Jel to taj GDi sto pricate,jel trosi ko Ruska vozila ili je u granicama normale.Dajte neku pravu informaciju....

                Comment

                • univerzal
                  CBC Početnik
                  • 23.08.2010
                  • 1
                  • Uzice

                  #23
                  Re: volvo v40

                  U nedelju kupljen V40 2001. 1.8 za svega 2,750 EURa.
                  Mogu reći da je prvi utisak odličan što se tiče osećaja kvaliteta i bezbednosti.
                  Ima da se uloži u njega (disk ploče,pločice,ulja,filteri,zaribale CB) ali bez obzira na godište deluje vrlo dobro.

                  Comment

                  • -Miki-
                    Moderator
                    • 09.11.2005
                    • 708
                    • Valjevo
                    • Honda Accord coupe cg4

                    #24
                    Re: volvo v40

                    @univerzal
                    Sa srecom kupovina predstavi ga u automobili clanova !
                    @Kiki
                    Napisi konkretnu ponudu koju imas (model,motor,godiste itd.) jer je tvoj post malo konfuzan.Inace ja sam pisao o turbodizel varijanti sa 90ks a Srdjan je pisao o benzincu sa motorom 1.6- 80 kW (109 PS) a oni se prilicno razlikuju u perfomansama i nacinu voznje
                    Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                    Comment

                    • kiki243
                      CBC Senator
                      • 06.04.2011
                      • 201
                      • العربية

                      #25
                      Re: volvo v40

                      Pa sta je konfuzno Miki, brate rodjeni.Lepo sam napisao 1.6 80kw 109ks godina 2001-doduse godinu nisam spomenuo.Imam ponudu za taj auto ali me zanima MOTOR.Matematika i to dal se isplati ili ne to cemo kasnije,da nepricamo sad o tome a nakraju da ispadne da taj motor nije pametno imati u dvoristu pa onda dzaba prica.Sve cu objasniti ,i sliku cu okaciti ako me neko NAUCI kako to da uradim ali mi prvo recite sve sto znate i njemu.To je prevashodno.
                      Hvala vam svima ,a marocito tebi miki i srdjane.

                      Comment

                      • -Miki-
                        Moderator
                        • 09.11.2005
                        • 708
                        • Valjevo
                        • Honda Accord coupe cg4

                        #26
                        Re: volvo v40

                        Ok sad mi je jasnije Ja o tom motoru zaista ne znam nista pa necu bez veze pisati napamet, a slike mozes ubaciti preko www,postimages.org pa onda dodati ovde.

                        Pozz
                        Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #27
                          Re: volvo v40

                          Originally posted by kiki243
                          Pa sta je konfuzno Miki, brate rodjeni.Lepo sam napisao 1.6 80kw 109ks godina 2001-doduse godinu nisam spomenuo.Imam ponudu za taj auto ali me zanima MOTOR.Matematika i to dal se isplati ili ne to cemo kasnije,da nepricamo sad o tome a nakraju da ispadne da taj motor nije pametno imati u dvoristu pa onda dzaba prica.Sve cu objasniti ,i sliku cu okaciti ako me neko NAUCI kako to da uradim ali mi prvo recite sve sto znate i njemu.To je prevashodno.
                          Hvala vam svima ,a marocito tebi miki i srdjane.
                          Pazi, taj motor 1.6 je klasican injection motor, nije gdi. Tesko da ce ti iko reci iz prve ruke o tom motoru, jer ga koliko ja znam nema niko na forumu. Motor kao motor je ok, nema sad neke slabe tacke da treba da ga izbegavas. Mozda zbog tezine same karoserije ima vecu potrosnju nego 1.6 u nekom kompakt autu, ali daleko od toga da trosi kao avion. Cela prica se i vodi oko toga da taj motor nema velike rezerve snage i da u tom slucaju mora se raditi vise sa menjacem i drzati motor na "turi". Ako tebe zadovoljava pomenuta snaga, i ako je finansijska konstrukcija bas dobra onda nema razloga da ga ne uzmes. Sta si uopste vozio pre ovog Volva? Sam model kao model je pouzdan tako da ni tu ne bi trebalo imati nikakvih problema. Pretpostavljam da pricas o restajling modelu?
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • kiki243
                            CBC Senator
                            • 06.04.2011
                            • 201
                            • العربية

                            #28
                            Re: volvo v40

                            Tako brate Srki,konkretno.Hvala puno a za dalju pricu predji na PP da ne smaramo ovde pa da nas oteraju u kaznu.Kad budes video slike padas u nesvest

                            Comment

                            • SALE
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2005
                              • 841
                              • Banovo Brdo

                              #29
                              Re: volvo v40

                              Ako nije neka pornografija slobodno okaci slike ovde posto nas ima jos zainteresovanih za volvojce, ja sam se raspitivao i gledao V40t i t4 i jos sam u potrazi za nekim zanimljivim.

                              Comment

                              • RANK
                                CBC Senator XXL
                                • 28.02.2007
                                • 1635
                                • Beograd
                                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                                #30
                                Re: volvo v40

                                Originally posted by univerzal
                                U nedelju kupljen V40 2001. 1.8 za svega 2,750 EURa.
                                Mogu reći da je prvi utisak odličan što se tiče osećaja kvaliteta i bezbednosti.
                                Ima da se uloži u njega (disk ploče,pločice,ulja,filteri,zaribale CB) ali bez obzira na godište deluje vrlo dobro.
                                Kume, jes to ti? :-)

                                Nek je sa srecom.
                                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                                Comment

                                Working...
                                X