Ajde ukratko, ovo je auto samo sa vrlo malo dodatne opreme:
- Airbag za vozača -standard
- Airbag za suvozača -standard
- Bočni airbag -standard
- Child lock -standard
- ABS -standard
- ESP -standard
- ASR -standard
- Alarm -standard
- Kodiran ključ -standard
- Blokada motora -standard
- Centralno zaključavanje -standard
- Zeder -OK ovo je dodatno, ali ne fabricko
- Metalik boja -prilicno standardno za ovu klasu
- Branici u boji auta -hhha dobro
- Servo volan -standard
- Multifunkcionalni volan -standard
- Tempomat -dodatna
- Daljinsko zaključavanje -standard
- Putni računar -standard
- Šiber -dodatno
- Tonirana stakla -standard
- Električni prozori -standard
- Električni retrovizori -standard
- Grejači retrovizora -daj boze
- Sedišta podesiva po visini -standard
- Elektro podesiva sedišta -OK dodatno
- Grejanje sedišta -ima al' malo sutra. Slucajno sam se vozio u ovaom modelu i ZNAM gde stoji dugme za ukljucivanje grejaca sedista ovaj to NEMA. Znaci laze i za opremu
- Kožna sedišta -MALO SUTRA-pulukoza. Pogledajte fotke.
- Svetla za maglu -standard
- Xenon svetla -dodatno
- Senzori za svetla -WTF? Jedino ako misli na automatsko uljucivanje svetala
- Senzori za kišu -dodatno
- Webasto -dodatno
- Krovni nosač -standard
- Aluminijumske felne -standard
- Radio/Kasetofon -standard
- CD charger -standard
Dakle nista posebno. Ovaj model stize sa jako dobrim muzickim sistemom, color display, navigacijom, telefonom i pun krivak opreme za koji ne znate sta znace. Dakle ovo je prilicno standardna oprema (istina za tu klasu standardna oprema je prilicno bogata) i garantujem da pola od nje nema uopste nego je kliktao po punudjenim opcijama. Stefanves, kada budes gledao ponesi ovu listu i uporedi. Pa ces videti. Ustalom ako je dobar auto nije ni bitno, ova oprema mu je sasvim dovoljna, vec me nervira kada pisu sve i svasta a auto nema pola toga kao dodatnu, vec kao standardnu opremu.
You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Mozda je slucajnost ali svi ucesnici u ovoj diskusiji voze punto.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Da, pa evo jedan kupuje nesto vece od Punta......I da sta time zelis da kazes? Samo ako vozis Mercedes smes da pricas o istom? Chubbs, Punto jednog ucesnika je kostao vise nego 90% automobila koji je ovde "dizu u nebesa" kao premijum i "vrh" automobili, starijih od 10 i kusur godina sa predjenih ko zna koliko kilometara, ali su premium. Zasto neko nije hteo to da uradi nego je uradio drugacije je njegova licna stvar. To ne znaci da nema pravo na misljenje i da se ne razume..
You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Već smo o W211 pisali i na ovoj i sličnim temama, a zaključak je jasan -
što noviji isključivo sa urednom servisnom istorijom i naravno dobrom proverom
- uostalom važi za bilo koji kada su u pitanju ozbiljni novci!
Šteta što ti bendžemin E60 nije po meraku, ali sam mišljenja da je bolja kupovina,
pri tom je na raspolaganju model sa odličnim 2.0 dizelom kojeg je daleko lakše kasnije i prodati.
Prosto, ako je W211 stepenica ka racionalnom izboru spram segmenta "oberklase", onda je
E60 optimum u tom segmentu. (bar po mom mišleniju)
taj jedan sto hoce da kupi, lepo pita. I naravno, mozes da izneses misljenje, ali je neozbiljno. Posto nemas iskustva iz prve ruke sa tim konkretnim modelom a verovatno ni sa proizvodjacem, misljenje i nema neku tezinu.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Ova kola imaju opremu boli glava, a sto nije amfibija, transformers ili spejs satl to je drugo. Barem 80 % ljudi na forumu nema ovakvu opremu u svom autu.
@ Dzoni, nemoj da se ljutis ali pricas kao da si vlasnik Bugatija pa si navikao na sav taj luksuz, kad bi i ja i ti ili bilo ko drugi iz Punta, Golfa ili Skode seli u ovu Mecu ne bi nam na pamet palo ni grejanje volana, ni senzor za svetla ili nesto slicno...
Sensotronic" sistemom kočenja, koji je pravio ogromne probleme i "redovno" se kvario, a Mercedes je opozvao blizu milion automobila zbog tog problema. Sistem je ugradjivan do restylinga verzije W211, kad je upravo iz razloga nepouzdanosti i visokih cena popravki u potpunosti "izbačen" iz E klase.
Takozvano SBC je zadržan i kod restajlinga samo što je modifikovan i nosi naziv ABR
Mislim da je 270 CDI motor za izbegavanje zbog nepouzdane elektronike.. Uostalom, sam Mercedes ga je ubrzo zamenio dvojcem 280/320 identicne zapremine od 3 litra..
Ukljucio sam se u diskusiju jer vidim da je oglas aktuelan
Hvala vam drugari na savetima.
Potraga je i dalje aktuelna.
S tim sto polako sam poceo da gledam i C segment, koji je daleko od premiuma koji je bio pominjan na pocetku teme (BMW e90, w204, A4(B8)...).
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
Mislim da je 270 CDI motor za izbegavanje zbog nepouzdane elektronike.. Uostalom, sam Mercedes ga je ubrzo zamenio dvojcem 280/320 identicne zapremine od 3 litra..
Ukljucio sam se u diskusiju jer vidim da je oglas aktuelan
Kolega mislim da grešite prozivanjem nepouzdane elektronike, problemi elektronike su sve prisutni kod svih novih modela, ne samo kod mercedesa. 647 linijski petocilindraš i 648 šestak su zamenjeni novom generacijo V6 motora,642, krajem 2004 sa uvodjenjem novog motora i nomenklature sa novom S klasom za 2005 godinu. Inače motori nisu ništa menje pouzdani kao i svi ostali, a i elektronika na samim motorima se nešto ne razlikuje mnogo osim injektora koji su kod 642 motora piezzo tehnologija, koja je u našim uslovima podložnija kvarovima.
Mozda malo kasnije se uklucujem u diskusii ali za e270 w211 proizveden 12/2002 koji imam vec pet godina iz licnog iskustva vam mogu reci da tri najcesca a mozda i
standardna problema su:
1.sbc koji se besplatno zamenjuje u bilo kom ovlascenom servisu mercedesa.
2. menjac koji u mom slucaju ima "rok upotebe" od nekih 150.000 km - najpre strada bubanj, a vrlo cesto ima problem i sa ladnikom odakle ulazi voda u menjac a onda strada i ceo menjac. Kupio sam auto sa 50.000km sada imam 200.000 i dva promenjena menjaca.
3. Bucnost motora koji se javlja kao rezultat problema u injektorima i kad idete u servis vam kazu da treba proveriti i dva regulatora goriva.
Sa elektronikom nisam imao "vecih" problema, osim kad je otkazao parktronic i poceo da mi pokrece sedista u voznji, da mi uklucuje zmigavce, da mi se pale sve sijalice na sal tabli, da mi daljinsko ne radi i sl. Problem sam resio u trecem servisu u koji sam bio.
Mozda ovi problemi nisu veliki, ali za pare koji kosta to NERVIRA. Auta istog modela koji su proizvedeni nakon 2004 nemaju, ili su bar imunije na ove "decje bolesti"
Comment