audi 80 '92 b4 ABT motor 2.0 66kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    audi 80 '92 b4 ABT motor 2.0 66kw

    Aj sad il sam ja tupav za ovu pretragu ili je nesto drugo u pitanju...



    Zasto ga kupiti a zasto ga ne kupiti? I naravno koja je cena realna ako je preporuka kupovina istog?

    Inrteresuju me sve pozitivne strane isto kao i negativne sto se tice navedenog agregata i limarije vozila, trapa i ostalo. Kakav je u kombinaciji sa LPG-em?

    Na sta da obratim paznju ako se odlucim na kupovinu istog?



    Hvala unapred kolegama koji se ukljuce u ovu temu
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Lenj auto sa tim motorom,gas ne pravi nikakve probleme,teško ga je skršiti,pocinkovani su silazili sa proizvodne trake,taj ima skoro dve decenije (a nije vino iako je Audi). Naravno,osećaj u vožnji kao u svakom audiju.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Znaci i OK kupovina a sa druge strane i nije, mislim zbog tog "vina" Cujem da ih ljudi jako hvale kao neunistive pa me pravo da ti kazem to i privuklo. Normalno to "neunistivo" podrazumeva redovno odrzavanje koliko ja razumem jer nema tog auta koji nebriga ne moze da sahrani.
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #4
        Odlican auto, sa odlicnim motorom. Odlicno i radi na plin. Pocinkovana limarija. Po meni jedna od boljih kupovina kada su stariji polovni automobili u pitanju. E sad sto je tesko naci neki ispod 300-400k km na satu to je druga stvar.
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #5
          U svakom slucaju manje muke nego sa automobilima novijih generacija. To je ono sto me privlaci.
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            E to mu je,zaista,velika prednost. Ako je očuvan primerak,i možeš da podneseš njegovu "hitrinu",zašto da ne.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Stratos volim i ja nekad da ga zgazim kad uslovi puta to dopustaju, ali sa 3 klinca to me sve redje i redje privlaci. To je dakle u drugom planu, a izdrzljivost i pouzdanost u prvom. Naravno uz ne prevelike troskove odrzavanja, kako redovnog tako i vanrednog.

              Vozim ja "noviji" auto ali kad me je VP44-ka zakovala jednom veruj mi da vise ne zelim da gledam u pasulj da li ce to da mi se desi jos neki put
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Originally posted by alexa05 View Post
                Vozim ja "noviji" auto ali kad me je VP44-ka zakovala jednom veruj mi da vise ne zelim da gledam u pasulj da li ce to da mi se desi jos neki put
                Ista stvar i kod mene. U porodici kupljen noviji auto, koji ce kao da sluzi dugo. Opel Vectra C. Super auto, da se razumemo. Ali prvi kvar na 2.0dti motoru je bio pumpa, 800eur polovna i to da mi covek ucini sa otpada. Da je to barem nesto sigurno, ajde prezalis te pare i znas da si resio problem, nego je pitanje kad ce opet da se desi. Od tad, audi b4, audi 80, golf 2, merc 190d su za mene zakon automobili. Uopste pri kupovini automobila me ne interesuju godine, vec ocuvanost i sto manje elektronike. Zezamo se malo, ali trenutno bih se zadrzao na automobilima iz devedesetih ili da im je tehnologija iz pomenuti godina. Tad su se i realno pravili najkvalitetniji automobili.
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Apsolutno se slazem, mada gledano sa druge strane "ostajemo u kamenom dobu"
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • Wooodoo
                    CBC Senator
                    • 01.10.2005
                    • 214
                    • Beograd

                    #10
                    Ja sam se sa bas takvom Be četvorkom slatko navozao. Motor se vozi kao dizel tj. ne mora da se tera u visoke obrtaje. Nije lenj, čak je odlično vukao za svojih 90 ks, mislim da sam ga vozio max 180 km/h, po cajgeru naravno. Ima veliki prtljažnik, ubrizgavanje jednostavno i lako za održavanje, vozio sam ga od prvog dana na plin, ne zahteva sekvent. Ako nađeš iole očuvan primerak auto je svakako za preporuku.
                    http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

                    Comment

                    • Rih
                      CBC Član
                      • 05.11.2010
                      • 12
                      • Uzice

                      #11
                      Aleksa,ja b4 vozim 5,5god,i prodajem ga ovih dana,jbg,doslo vreme za nešto mlađe...mada,ne 2.0 već 1.6 74kw,karavan.
                      O autu sve najbolje.Mrcina,pravljen da traje i puno pređe. Moj posle 266000 i dalje ekstra izgleda,redovno održavanje je neophodno i nije skupo.Istina,snage mu fali,prava mera je 2.0 115ks,al ako ne žuriš,i ovo je dovoljno.Problem su trapovi,tj silen blokovi.Ima ih 4 na viljušci,lako se menjaju,ali je bitno kupiti kvalitet,po mogućstvu original.Jesu skuplji,ali su puno dugovečniji.Limarija pocinkovana,motor i menjač neuništivi,elektonike i nema...Enterijer bolji i kvalitetniji od mnogih auta i 10god mlađih (tu je audi postavio standarde još modelom 80 jaje).Prostor nije reprezentativan,gepek kod limuzine nije najbolji,kod karavana nešto veći (čini mi se 320l do police,ali nju ne moraš navlačiti ako ima dosta stvari,pakuješ do plafona).
                      Plin mu leže savršeno (osim motorima sa K-glavom),kod mene je lambda control sistem i stvarno ekstra radi.Potrošnja-pa nije baš mala,na putu 9,5-10,teško manje.
                      Kao što neko reče,jedan od poslednjih auta pravljenih da traju...Dugo sam lomio da li da ga stavljam u oglase,i ako ga prodam znam da će mi biti žao.

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #12
                        Naravno da ce ti biti zao. Sa svim ovim novijim imaces vise glavobolje. To sigurno.
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • Nebojsa
                          CBC Član
                          • 28.03.2008
                          • 57
                          • Krupanj

                          #13
                          Originally posted by alexa05 View Post
                          Naravno da ce ti biti zao. Sa svim ovim novijim imaces vise glavobolje. To sigurno.
                          Ja sam vozio 2-3 godine takav audi (baš ABT). Kada sam ga uvezao na satu je bilo oko 240K i ja sam prešao, koliko se sećam, nekih stotinak hiljada bez ikakvih problema. Uvezao sam ga sa ugrađenim plinom, lambda kontrol (STAR GAS). Taj motor je stvarno neuništiv, solidna kubikaža, a mala snaga. Kriva obrtnog momenta mu je na fazon dizel motora, odnosno vuče već od niskih obrtaja, ali mu visoki ne prijaju. Sa limarijom možeš imati problem samo ako je lupan, pa nestručno urađen. Prodao sam ga starcu i on ga dan danas vozi i voli kao "dete" Što se tiče potrošnje, nije baš preterano štedljiv u litrima, ali sreća pa troši jeftino gorivo, a i ja sam ga u 95% vožnje koristio na otvorenom putu gde je potrošnja oko 8-10 litara, dok u gradu troši znatno više. Za održavanje je jako jednostavan i jeftin, svemu je lako prići (svećice, filter, zupčasti, kaiš alternatora,...), i delovi su lako nabavljivi i jeftini. Da sad se setih, jedina vanredna intervencija je bila zamena pikapa u razvodniku i to čim sam ga uzeo, ostalo se svelo na redovno održavanje. Nabavio sam i rezervni razvodnik, ali nikad nije zatrebao. Korisna stvar je što se zadnja sedišta mogu oboriti i proširiti gepek, pod uslovom da imaš točak bocu.
                          Sve to stoji, ali ga preteraste sa novijim kolima (doduše, možda ste mislili na dizele ), sada vozim golf IV 2.0 sa sekventom, koji je pun elektronike (klimatronik, ESP, ABS, fabr.nav, fabr. alarm, 4 erbega, veliki bord,...) i ne da nemam problema sa tim, nego se nipošto ne bih vraćao na nešto bez svega toga, i sa ovim automobilom sam prešao više od 100K i prezadovoljan sam cenom održavanja i pouzdanošću.
                          Last edited by Nebojsa; 01.09.2011, 23:53.

                          Comment

                          Working...
                          X