Imam oko 15 hiljada da odvojim za auto, ali me zanimaju lična iskustva, kvarovi, čuda, završna obrada.
Razmišljam već 7 dana i ne znam koliko je pametno kupiti "novi" iz 2008. za 12-13000e, kada ima "stari" 2006-2007. za 7-8000e da se bira. Kilometraža u 10% ista.
Uzeo bih dizela zbog obrtnog momenta i vožnje bez "urlanja" motora. Hoću tišinu.
Udobnost mi je jako bitna. Ne zanima me divljanje ni u jednom obliku. Vožnja iznad ograničenja 20% i to je sve.
Hoću da pri 130-140km/h čujem trenje između kažiprsta i palca
U uži izbor ulazi model 2.0HDI, automatik, idealno exclusive oprema. Nevažno da li je karavan ili sedan.
Lepši mi je na oko novi, unutrašnjost lepša 5 puta, tek karavan "ubija" kako izgleda, ali se nisam vozio, nekoliko puta sam čuo da nije više udoban kao stari, mada mi nije jasno kako kada koristi potpuno isto ogibljenje. Možda zbog većih točkova ?
Prelazio bih oko 20kkm godišnje, 90% po EU.
Što se tiče ostalih,
BMW 5 je kanta ako nije bar 535d(sedišta kao klupe, oprema kao u Z101 -volan i menjač), skučen je nekako.
Mercedes E je pristojan spolja, ali unutra je "kineska" plastika na sve strane, oprema takođe boranija pre 320CDI.
Audi A6 ima mnogo penzionerski zaobljen i tupav oblik - totalno moronski/pandurski, da ga džabe dele ne bih ga uzeo.
Honda Accord je tvrda i uska, totalna optička varka sa proširenim rubovima i debelim vratima, a ponadao sam se zaista da je prava stvar, preživelo bi se što je 2200ccm i-CTDI.
Citroen mi deluje nekako najskladnije napravljen(najprikladniji za sve prilike, uzraste i poslove).
Ne vozi ga niko sa IQ jednakim broju cipela(skoro niko), niti ga popravljaju takvi, a opet može sa njim i kauč da se preveze i na pijacu da se ode(ili u pozorište) i lopovima nije interesantan, niti će ga penzosi i narkomani grebati ključevima na parkingu, niti će iko misliti da si bogatiji ili siromašniji pa ti oduzeti ili dati prednost u saobraćaju ili te gledati popreko...
Ne znam više ništa, osim da sam odlepio od listanja oglasa i YouTube snimaka...
Razmišljam već 7 dana i ne znam koliko je pametno kupiti "novi" iz 2008. za 12-13000e, kada ima "stari" 2006-2007. za 7-8000e da se bira. Kilometraža u 10% ista.
Uzeo bih dizela zbog obrtnog momenta i vožnje bez "urlanja" motora. Hoću tišinu.
Udobnost mi je jako bitna. Ne zanima me divljanje ni u jednom obliku. Vožnja iznad ograničenja 20% i to je sve.
Hoću da pri 130-140km/h čujem trenje između kažiprsta i palca

U uži izbor ulazi model 2.0HDI, automatik, idealno exclusive oprema. Nevažno da li je karavan ili sedan.
Lepši mi je na oko novi, unutrašnjost lepša 5 puta, tek karavan "ubija" kako izgleda, ali se nisam vozio, nekoliko puta sam čuo da nije više udoban kao stari, mada mi nije jasno kako kada koristi potpuno isto ogibljenje. Možda zbog većih točkova ?
Prelazio bih oko 20kkm godišnje, 90% po EU.
Što se tiče ostalih,
BMW 5 je kanta ako nije bar 535d(sedišta kao klupe, oprema kao u Z101 -volan i menjač), skučen je nekako.
Mercedes E je pristojan spolja, ali unutra je "kineska" plastika na sve strane, oprema takođe boranija pre 320CDI.
Audi A6 ima mnogo penzionerski zaobljen i tupav oblik - totalno moronski/pandurski, da ga džabe dele ne bih ga uzeo.
Honda Accord je tvrda i uska, totalna optička varka sa proširenim rubovima i debelim vratima, a ponadao sam se zaista da je prava stvar, preživelo bi se što je 2200ccm i-CTDI.
Citroen mi deluje nekako najskladnije napravljen(najprikladniji za sve prilike, uzraste i poslove).
Ne vozi ga niko sa IQ jednakim broju cipela(skoro niko), niti ga popravljaju takvi, a opet može sa njim i kauč da se preveze i na pijacu da se ode(ili u pozorište) i lopovima nije interesantan, niti će ga penzosi i narkomani grebati ključevima na parkingu, niti će iko misliti da si bogatiji ili siromašniji pa ti oduzeti ili dati prednost u saobraćaju ili te gledati popreko...
Ne znam više ništa, osim da sam odlepio od listanja oglasa i YouTube snimaka...
Comment