Odg: Dilema za auto do 22 hiljade
Peugeot nisam razmatrao ni u jednoj varijanti. Nesto me ne privlaci. Nemam pojma zasto. Kao ni Lanser. Tek je njegova prodaja nemoguca misija.
Malo sam citao na netu o ovim malim turbo benzinskim motorima. Navodno je 1.4 tsi od 160 konja (koji je meni najzanimljiviji) imao dosta tegoba, posebno sa nasim gorovim, ali ovaj slabiji 122 ks, za sada bez vecih problema. To znaci Golf VI na listi za probu. Moj prvi auto je bio Golf 2 benzinac i lepo je on odradio svoj posao. Platio sam ga 5 hiljada DEM i prodao ga posle za iste pare. Ali dve godine kasnije sa + 50 hiljada km!!! Bolesno, ali istinito.
Accord definitivno ulazi u top five. Prva ljubav zaborava nema, ali ne znaci ni da cu se ozeniti njome. Dakle dobice sansu na testu. Toliko dugujem Hondi. Bicu objektivan. Slicno i sa CR-V, jeste da je kabast i puno trosi ali je pouzdan, lepuskast, bezbedan i na nekoj sumanutoj akciji (jos cu da trazim dodatni popust, tj. vise opreme). A i deci & zeni se najvise dopada. Valjda se dopada i drugim zenama
Dogovorio sam test voznju za dekadentni Qashqai da vidim kako to cudo ide i izgleda. Javljam impresije.
Insignia, ako me u salonu ponovo ne preplasi besmislenom duzinom od preko 4,8 metara moze da upadne na listu. Sada jos ceka kandidaturu kao mi za EU. U svakom slucaju hvala expendable-u za sugestiju. Da li neko ima iskustva sa novom Astrom? Deluje agresivnije i lepse od prethodnih ustogljenih modela. Gabariti zadovoljavajuci. Neki savet za motorizaciju?
Ford? Nesto za pohvaliti, pokuditi?
I za kraj, razmisljam sta je bolje uzeti visu klasu sa srednjim/slabijim motorom i opremom ili nizu klasu pa je nasminkati?
Peugeot nisam razmatrao ni u jednoj varijanti. Nesto me ne privlaci. Nemam pojma zasto. Kao ni Lanser. Tek je njegova prodaja nemoguca misija.
Malo sam citao na netu o ovim malim turbo benzinskim motorima. Navodno je 1.4 tsi od 160 konja (koji je meni najzanimljiviji) imao dosta tegoba, posebno sa nasim gorovim, ali ovaj slabiji 122 ks, za sada bez vecih problema. To znaci Golf VI na listi za probu. Moj prvi auto je bio Golf 2 benzinac i lepo je on odradio svoj posao. Platio sam ga 5 hiljada DEM i prodao ga posle za iste pare. Ali dve godine kasnije sa + 50 hiljada km!!! Bolesno, ali istinito.
Accord definitivno ulazi u top five. Prva ljubav zaborava nema, ali ne znaci ni da cu se ozeniti njome. Dakle dobice sansu na testu. Toliko dugujem Hondi. Bicu objektivan. Slicno i sa CR-V, jeste da je kabast i puno trosi ali je pouzdan, lepuskast, bezbedan i na nekoj sumanutoj akciji (jos cu da trazim dodatni popust, tj. vise opreme). A i deci & zeni se najvise dopada. Valjda se dopada i drugim zenama

Dogovorio sam test voznju za dekadentni Qashqai da vidim kako to cudo ide i izgleda. Javljam impresije.
Insignia, ako me u salonu ponovo ne preplasi besmislenom duzinom od preko 4,8 metara moze da upadne na listu. Sada jos ceka kandidaturu kao mi za EU. U svakom slucaju hvala expendable-u za sugestiju. Da li neko ima iskustva sa novom Astrom? Deluje agresivnije i lepse od prethodnih ustogljenih modela. Gabariti zadovoljavajuci. Neki savet za motorizaciju?
Ford? Nesto za pohvaliti, pokuditi?
I za kraj, razmisljam sta je bolje uzeti visu klasu sa srednjim/slabijim motorom i opremom ili nizu klasu pa je nasminkati?
Comment