Dilema za auto do 22 hiljade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cisco
    CBC Član
    • 03.01.2012
    • 14
    • Beograd

    #16
    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

    Peugeot nisam razmatrao ni u jednoj varijanti. Nesto me ne privlaci. Nemam pojma zasto. Kao ni Lanser. Tek je njegova prodaja nemoguca misija.

    Malo sam citao na netu o ovim malim turbo benzinskim motorima. Navodno je 1.4 tsi od 160 konja (koji je meni najzanimljiviji) imao dosta tegoba, posebno sa nasim gorovim, ali ovaj slabiji 122 ks, za sada bez vecih problema. To znaci Golf VI na listi za probu. Moj prvi auto je bio Golf 2 benzinac i lepo je on odradio svoj posao. Platio sam ga 5 hiljada DEM i prodao ga posle za iste pare. Ali dve godine kasnije sa + 50 hiljada km!!! Bolesno, ali istinito.

    Accord definitivno ulazi u top five. Prva ljubav zaborava nema, ali ne znaci ni da cu se ozeniti njome. Dakle dobice sansu na testu. Toliko dugujem Hondi. Bicu objektivan. Slicno i sa CR-V, jeste da je kabast i puno trosi ali je pouzdan, lepuskast, bezbedan i na nekoj sumanutoj akciji (jos cu da trazim dodatni popust, tj. vise opreme). A i deci & zeni se najvise dopada. Valjda se dopada i drugim zenama

    Dogovorio sam test voznju za dekadentni Qashqai da vidim kako to cudo ide i izgleda. Javljam impresije.

    Insignia, ako me u salonu ponovo ne preplasi besmislenom duzinom od preko 4,8 metara moze da upadne na listu. Sada jos ceka kandidaturu kao mi za EU. U svakom slucaju hvala expendable-u za sugestiju. Da li neko ima iskustva sa novom Astrom? Deluje agresivnije i lepse od prethodnih ustogljenih modela. Gabariti zadovoljavajuci. Neki savet za motorizaciju?

    Ford? Nesto za pohvaliti, pokuditi?

    I za kraj, razmisljam sta je bolje uzeti visu klasu sa srednjim/slabijim motorom i opremom ili nizu klasu pa je nasminkati?

    Comment

    • kupac u najavi
      CBC Član
      • 07.08.2011
      • 58
      • BG

      #17
      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

      Danas sam probao novi Focus 1.6 Turbo sa 150-160 konja(sa plavim kazaljkama), model sa 4(5) vrata.

      Materijali su vise nego korektni, iako se preko fotografija i Youtube ne stice takav utisak.
      Ali:
      Mojih 190cm i 100kg ima primedbe na mesta za laktove, stalno se zaglavljuje leva ruka izmedju sedista i centralnog stuba(kao u BMW 3), a desni lakat stalno izmedju naslona za lakat i sedista, podesavanje ugla naslona sedista takodje garantuje polu-zaglavljenu ruku i zbunjene prste. Hod rucice menjaca je 20cm.
      Preglednost u rikverc = 0. Mrtav ugao je kao na sleperu.
      Iako mi je glava bila 5cm od krova, nisam uspeo da vidim haubu. Jako cudan auto, sav dzombast, prenaglasen.
      Preskocio bih naredna 2 modela, dakle 5 godina, dok ne usavrse sve te "sitnice".

      Nisam bio zapanjen ubrzanjem i reagovanjem na gas, kao turbo-ludilo, njutnmetri-kilometri... Nisam ga nesto ni gazio, ali do 3500-4000rpm ide srednje zalosno, recimo kao Golf V TDI.

      5 minuta ranije sam vozio novu Hondu Civic 1.4 sa 100 konja i auto me je bezmalo ostavio bez teksta u svemu osim u parkiranju u rikverc, mada ima senzore pa je i to olaksano. Mala primedba na udaljenost rucice menjaca, ali hod je zapanjujuce kratak, pa je lako navici se, samo "klikces".

      Sedista vrhunska, mesta na pretek, skoro kao u E klasi Mercedesa, osecaj voznje donekle kao u kartingu, a opet dovoljno medjuosovinsko rastojanje da pri prelasku preko neravnina ne ispadne vilica.

      Osecaj ubrzanja je kao sto bi Ford imao sa 300 konja. Smeo bih da se kladim da je u prvoj polovini skale obrtomera Honda duplo brza nego Ford.

      U februaru izlazi novi model, pa moze sigurno da se iskamci i neki popust. 99% je Civic moj sledeci auto, osim ne iskoci BMW 530xd za 10 hiljada.

      Nadam se da je makar nesto od pomoci.

      Comment

      • Cisco
        CBC Član
        • 03.01.2012
        • 14
        • Beograd

        #18
        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

        Jeste od pomoci je. Evo brisem Focus sa sireg spiska. Thanks.

        Civic mi je ok (naravno bio bi to 1.8 ne 1.4 agregat), ali sam ga vozio ranije i sada je red da predjem u klasu iznad (kao napredovao sam u zivotu) ili da menjam brend. E da cuo sam da se Civic povlaci is prodaje u Japanu zbog ocajne prodaje i da se vise u Evropi nece prodavati sedan. Znaci samo jedna karoserija i dva-tri motora. No to je druga tema.

        Pitanje za Gagu - jel stvarno onaj prtljaznik u Accordu GRDAN?!?!

        Comment

        • expendable
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2009
          • 3662
          • Bor

          #19
          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

          @Cisco: "I za kraj, razmisljam sta je bolje uzeti visu klasu sa srednjim/slabijim motorom i opremom ili nizu klasu pa je nasminkati?"

          Za poslovno
          /porodični automobil - definitivno viša klasa. Prostor pozadi i prtljažnik su nenadoknadive prednosti, kao i udobnost na dužim putovanjima (makar i u gradu bio u minusu).
          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

          Comment

          • gaga75
            CBC Veteran
            • 08.01.2010
            • 157
            • Vranje

            #20
            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

            Nikad nemoj uzimati osnovni paket opreme jer mu samo ime to kaze koliko je dobar, ali moj glas uvek ide za visu klasu i nesto od dodatne opreme za pocetak!

            Comment

            • gorans
              CBC Senator XXL
              • 09.03.2010
              • 1525
              • Beograd

              #21
              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

              Taj 407 ima Premium paket opreme,od digitalne klime,preko belih cajgera do alu felni 17" i Xenon farova.Sklapanje retrovizora,4 podizaca,kao i sva ostala bezbednosna oprema.Garancija je 3 godine a cena 22740e,mada mislim da bi ga dali jeftinije jer je poslednji.Mana mu je sto se vise ne proizvodi a vrlina sto je poslednja serija i na njemu su ispravljeni nedostaci prethodnika.U svakom slucaju,kada sednes za volan u njega pa posle predjes u Insigniu tek onda vidis koliko je Opel jeftin sa materijalima.Pored nekih svojih tipicnih problema,Peugeot kao marka je poznat po naj kvalitetnijim materijalima u klasi.Svi koji hvale nemce (narocito VW) neka sednu u Golf V pa onda u 308 i videce koliko je VW krut i plastican.

              Comment

              • gti16v
                CBC Senator XXL
                • 05.08.2007
                • 343
                • BGD
                • VW PASSAT 1.8T, BMW E46 318Ci 105kw

                #22
                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                Ako je laka preprodaja i visoka rezidualna vrednost cilj ja bih gledao VW Passat. Accord i Superb takođe dobro drže cenu prilikom kasnije preprodaje. 407 je već dobio naslednika, a i na listi pouzdanosti TUV-a svrstan medju 10 najgorih od preko 120 vozila u kategoriji do 3 godine starosti. Golf ce verovatno u narednih godinu dana dobiti naslednika. Od svih pobrojanih, mislim da će Passat najduže ostati aktuelan model i samim tim sačuvati dobar deo vrednosti.

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #23
                  Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                  VW passat.

                  Comment

                  • Cisco
                    CBC Član
                    • 03.01.2012
                    • 14
                    • Beograd

                    #24
                    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                    Kratak sumarni izvestaj;
                    Danas sam malo provozao Qashqai 1.6 benzinac sa nekom finom opremom (navigacija, kamera pozadi, panorama...). Vuce solidno ali nista preko toga, pozicija za volanom je korektna, oprema jako dobra, lako se vozi. Cena ispod 20 hiljada evra... Ali, zadnja klupa je nedopustivo uska, tesna, kratka, neudobna sa nekim potpuno uspravljenim nagibom naslona. Iskreno, Corsa je pozadi udobnija i komfornija. I pored fenomenalnog panoramskog krova i ostale sjajne opreme, Qashqai nije nikako za preporuku ukoliko imate nameru da bilo koga vozite pozadi duze od 10 minuta. To je auto za zezanje nikako porodicni.

                    Ford nudi Mondeo 2.0 dizel 140 konja za solidnu cenu. Gepek je nesto najvece sto sam video, mesta pozadi za dvometrasa, pa jos da ostane prostora za kolena. Medjutim previse je kabast i glomazan. Ne znam sta ce kome 550 litara gepeka (bez obaranja sedista). Otpisan.

                    Honda za kraj. Accord me po malo razocarao. Prenisko se sedi, tesko ulazi, a gepek je zaista za osudu. Ono treba videti. Kako su ljudi u auto od preko 4,7 metara uspeli da smeste gepek u koji ne moze da stane jedan normalan kofer. Stvarno treba biti talenat. Zato je CR-V po svemu za pohvalu. Pozadi mesta tacno koliko treba, zadnja klupa se pomera napred nazad, a moguce je menjati i nagib naslona (npr da deca mogu da spavaju). Zamerka je servisni interval od samo 10 hiljada (Ford 20 hiljada) i sto ako zelite neku boju mimo one sto je na lageru rok isporuke je 5 meseci!!!!

                    Zakljucak, za nas malo starije (40+) ipak su ovi SUV, crossoveri... zakon. Kicma trpi najmanji pritisak, jer kolena dolaze u ravni sa kukovima. Jedno je sigurno izbor se suzava upravo na ovaj karoserijski oblik. Ostaje jos da probam Pegeot 3008 i RAV 4. Mada je CR-V podigao lestvicu prilicno visoko

                    Comment

                    • kupac u najavi
                      CBC Član
                      • 07.08.2011
                      • 58
                      • BG

                      #25
                      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                      RAV4 je zenski auto, sve ce ti biti jasno kada sednes. Pozicija komandi, sve je idealno za osobu visine 165-170cm.
                      Neopisivo tvrd auto, kao Yugo, cak i sa onim ludackim profilom gume(kao na autobusu).
                      Ja sam vozio od Zajecara do Beograda i kao da sam presao 1500km u komadu, ukocio se kao deda a imam otprilike duplo manje godina od tebe i kao neku kondiciju. A bio nov, 25000km.

                      Za 3008 sam cuo da je dobar, samo treba juriti automatik za HDI motore, jer samo tako nema plivajuci zamajac koji svima crkava posle 100-150 000km, nego je prenos drugacije resen i moze da traje pet puta duze ako mu se redovno menja ulje.

                      Comment

                      • gorans
                        CBC Senator XXL
                        • 09.03.2010
                        • 1525
                        • Beograd

                        #26
                        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                        3008 1.6hdi vuce vise nego dobro,dok 2.0hdi ide odlicno.Verovatno naj lepsi auto u klasi i nudi mnostvo dodatne opreme ali tada treba dublje da zavuces ruku u dzep.

                        Comment

                        • Cisco
                          CBC Član
                          • 03.01.2012
                          • 14
                          • Beograd

                          #27
                          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                          Svakako cu pogledati taj 3008, jer sam dobio neke preporuke za njega. Iskreno meni se on spolja uopste ne svidja (posebno mi je maska hladnjaka nekako "korejski" izvedena), mada kazu da unutra ima dosta prostora, da je udoban, funkcionalan i praktican. Plasim se samo da su preformanse 1.6HDI penzionerske (do stotke za preko 12 sekundi) dok 2.0HDI ima nerazumno visoku cenu. Mozda jesam seljak, ali za 27.500 evra (kojih nemam) koliko kosta slabiji paket pre bih uzeo osnovne varijante A4, 318i... nego Peugeot, kakav god da je.

                          Comment

                          • -Miloš-
                            CBC Senator
                            • 16.12.2007
                            • 269
                            • Beograd, Karaburma
                            • yugo tempo 1.1

                            #28
                            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                            A je l' možda uzeta Mazda 6 u razmatranje? Vidim da su početne cene od 17k pa sa 22 bi mogla da se nađe sa solidnom opremom?

                            Comment

                            • Cisco
                              CBC Član
                              • 03.01.2012
                              • 14
                              • Beograd

                              #29
                              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                              Pa Mazda 6 mi nekako ne pije vodu jer bih je pre uzeo u dizel varijanti, ali Mazda kao ni Honda ni Toyota nema odgovarajuci motor do 2.0 litra vec 2.2, sto onda poskupljuje registraciju i otezava postprodaju. A kod benzinskog motora bih se opet pre opredelio za Hondu. Ako me put nanese otici cu do Mazdinog salona.

                              Comment

                              • Cisco
                                CBC Član
                                • 03.01.2012
                                • 14
                                • Beograd

                                #30
                                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                                Potraga se nastavlja.
                                Sticajem okolnosti obisao sam Mercedesov salon i seo u novi B class. Nikada nisam bio mercedes fan i od tih premium brendova moj favorit je plavobeli ventilator, pa audi i tek na kraju mecka. Medjutim B class je odradjen za primer i konkurencija nema model koji bi parirao (A3 nije direktan konkurent). Sa 4.3m duzine, prostora unutra kao npr u Accordu/A4..., polozaj sedista bolji (zbog visine sedenja), gepek odlican. Kvalitetni materijali na sve strane. Jednostavno prijatan osecaj kad se sedne u ona udobna mekana sedista. Utisak kvari displej koji pre lici na nabudzenu deciju igracku kojoj tu mesto nije, ali sta da se radi. Ponestalo je inspiracije i kod dizajniranja usmerivaca vazduha. Kao kod 123-ke pa malo stilizovani. U prodaji su samo dizeli 1.8 i 2.0 (ista kubikaza, ali razlicite snage), uz pet godina ili 100.000 km besplatnog redovnog odrzavanja. Dealbreaker je cena za iole opremljeniju varijantu. Recimo 1.8cdi ide od 25.000e pa na vise. Izgleda da u Mercedesu jos nisu culi za SEKu. Osnovni model je nekih 21.000e. Kozmeticki je ogoljen, ali sa dosta dobre elektronike kao standardna oprema (prevencija sudara, esp, detekcija pospanosti vozaca...), ali sa 15-icama u akrilnoj boji i slicno.

                                Dakle iako CR-V deluje kao bolja ponuda u odnosu na B class (vise kola za manje para) , kada se sve stavi na papir... postoji dilema. Znaci ako se dobije neki dobar popust u Mercedesu (za sada nude samo 5% na nov model, a Honda je vec na svim mogucim snizenjima i tu nema dalje), pa se u matematiku jos ukljuci osetno niza potrosnja goriva, besplatan servis (kod Honde ukupno 300e za dva servisa godisnje), prilicno nizak kasko za B class (!?), lakoca prodaje kao polovnjaka, jeftinije gume, prakticnije dimenzije, cinjenica da se prvi restajling radi za 5 godina a nov model za 7...

                                Pitanje da li se isplati uzeti novu B class za npr 25.000e ili pred penzijom Hondin crossover 2.0 benzinac 4x4 za 22.500e?

                                A to sto uveliko probijam budzet (koji je originalno bio 18.000e), drugom prilikom

                                Comment

                                Working...
                                X