Dilema za auto do 22 hiljade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maxx79
    CBC Veteran
    • 21.02.2009
    • 106
    • Pancevo

    #46
    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

    Originally posted by sw.brick View Post
    Vecina auta koji se danas nude delovace za 5 godina kao muzejski primerci u odnosu na ponudu koja ce tada biti aktuelna, u tehnickom smislu
    eh,sad....kakva ce se to revolucija desiti u narednih 5 godina u auto industriji?....leteci automobili?

    da li npr danas automobili svoh brendova koji su proizvedeni 2006,2007,2008 deluju kao muzejski primerci?...(?!)......narocito u Srbiji?.......obzirom da ovde malo ljudi ima automobile tih godista(zna se koliko je prosecna starost voznog parka u Srbiji) pre bih rekao da za veliku vecinu srba automobili tih godina deluju kao da su iz buducnosti,a ne muzejski primerci....

    Comment

    • kupac u najavi
      CBC Član
      • 07.08.2011
      • 58
      • BG

      #47
      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

      Poslednjih 5 dana vozim Accord CL7 2.0 iz 2007. U subotu sipao pun rezervoar, presao 372km (80% BG, 20% autoput BG), sinoc sipao 32.5l dok pistolj nije kliknuo, kazaljka 3mm iza "1", isto gde i pre neki dan. Mogu i da skeniram racune, jos uvek su tu i da posaljem fotografiju iz auta, nisam presao vise od 10-15km od sinoc i samo sam jedan brojac resetovao, tako da nema sta da se krije.

      Nisam uvek prvi na semaforu, ali jesam 70% vremena, uglavnom sam najbrzi na autoputu i bar po 10 puta dnevno ne osetim da idem 30km/h vise od ostalih.

      'ajde neka si i totalno neizivljen, pa neka ti potrosi i 10.5-11l/100km, ali stvarno ne znam kako drugacije bez 6000rpm u svakoj brzini ili totalno hladnog starta svaka 3km.

      Jeste vecim delom koliko para-toliko muzike, jeste nepregledan unazad, nisko sediste(moze da se podesi da bude normalno), idiotska el. papucica gasa i kasnjenje u reagovanju, A/C koji se automatski ukljucuje, pa ga ti posle iskljucis i onda trosi 2l manje, ali je izgleda najmanje zlo u danasnjoj ponudi i i dalje sve radnje radi, mozes sa njim i u najizolovanije selo i medju najvece kompleksase i niko nece imati sta da prigovori, a posle pranja bi malo ko pomislio da nije upravo iz salona izasao, iako ima 100+kkm.

      Na zadnju klupu mozes da smestis koga hoces i da mu ne bude nista manje udobno nego u bilo kom duplo skupljem automobilu.

      Odrzavanje je preskupo kod ovlascenih priucenih majstora sto npr. radije naplate neke cele sklopove 450 evra(koji mogu da traju po 100 godina, osim ako si uleteo ispod slepera, vozio niz stepenice 80km/h itsl.) nego da zamene samo pokvareni deo na sklopu i naplate 50-100, a za ostatak para neke druge stvari, nista manje bitne za opstu ispravnost i pouzdanost, kao na primer ulje u kocnicama, servu, kvacilu, menjacu, antifriz, stelovanje ventila itd. a ne samo da provere nivo, doliju i kazu "teraj"...
      Last edited by kupac u najavi; 18.01.2012, 09:54.

      Comment

      • maxx79
        CBC Veteran
        • 21.02.2009
        • 106
        • Pancevo

        #48
        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

        i koja je bila cena tog accorda cl7 iz 2007?

        Comment

        • kupac u najavi
          CBC Član
          • 07.08.2011
          • 58
          • BG

          #49
          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

          To nije bitno, bitno je da ima novih modela sa executive opremom, 2009.-2010. godiste sa 20-30-40kkm u Delti za 2/3 cene novog. Dakle, promenis ulja i filtere i imas prakticno nov automobil u najjacoj opremi, jos uvek u garanciji.

          To treba proveriti, jer je najmanje zlo u trenutnoj situaciji.

          Comment

          • Grumpy
            CBC Veteran
            • 30.10.2009
            • 151
            • Cartolle, Cattaro bay
            • Meriva B, BMW 520d

            #50
            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

            Izgleda da zelje rastu svakim danom. Mada, cini mi se da nisu nedostizne, ako ostavimo po strani stereotipe, i misljenja ljudi koji podozrivo gledaju na automobile koji nemaju pedigre. Nemacki.

            Ako se trazi automobil koji bi sluzio da predstavi firmu, i koristio se u privatne svrhe, a porodica je cetvoroclana, treba ici na neku vecu limuzinu. Uglavnom svi imaju zadnje parking senzore, i jako brzo covek nauci da vozi unazad samo sa retrovizorima, uz malu pomoc pistavog prijatelja. 4.7 ili 4.8m su standardne dimenzije za tako nesto.

            Superb, Mondeo, Insignia, Laguna

            Od ova cetiri, vrlo verovatno bih za sebe izabrao Superb. U varijanti 1.8 TSI. U srednjem nivou paketa nudi skoro sve sto treba jedna limuzina da ponudi.
            Pored toga, necete morati da se izvinjavate poslovnim partnerima koje povezete na rucak ili veceru, zato sto na zadnjoj klupi sede sklupcano, vec ce imati prostora dostojnog vise klase. Na porodicna putovanja cete ici potpuno opusteno, sigurnni da mozete da povezete sav prtljag koji je potreban, bez kompromisa. Iz zavicaja mozete poneti pola praseta, i gomilu zimnice



            Sto se tice pada cene, on je neminovan. Cim se auto izveze iz salona ima 15-20 procenata manju cenu. Moj auto je kao nov kostao oko 28.000, sa dosta dodatne opreme, a ja sam ga kupio sa skoro pet godina starosti za 8500. I jako sam zadovoljan sto mogu da uzivam u onome sto nudi executive za siromasne.

            U japanska vozila sam pomalo razocaran, onime sto nude za iste novce. Uglavnom sticem utisak da su sedista pravljena za njihov standard, verovatno 170-175cm visine kao max. Mnogo toga je plasticno, cak i rucice na vratima koje imitiraju aluminijum. Nemaju turbo benzince u ponudi, ili su dizeli od 2.2 koji su kod nas luksuz.
            Nijedan od tih executive automobila nema ventilaciju (klimatizaciju) zadnje klupe. Nema je ni Mondeo. Oslonac za levu nogu je uglavnom za zensku obucu do broja 39. Obrada prtljaznog prostora se svodi na iseceni itison, bacen u gepek.

            Suberb sa godinama malo gubi na vrednosti, cenjen je kao i veci brat Passat. A kao nov neuporedivo jeftiniji.
            Best Buy sirotinjski executive.

            Vidim u novom broju SAT-a da imaju uporedni test Hyndai i40 i Superb combi. i40 sam gledao u salonu, i iznenadjen sam kvalitetom, opstim. I ponudom prostora na prednjim, i zadnjim sedistima. Odlican.

            pozz...

            p.s.

            www.honestjohn.co.uk

            imaju dobar pregled modela automobila, uglavnom sa testovima. Za modele koji su na trzistu dve tri godine imaju i misljenja korisnika "what`s bad"
            Cini mi se da nisu pristrasni. Gleda se iz prizme obicnog coveka, i koliko ga kosta ovaj sport.

            p.p.s. Opel je tamo Vauxhall
            Last edited by Grumpy; 20.01.2012, 17:08.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #51
              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

              Lepo je sve analizirano,tesko se odluciti...ali:
              Kad kazem poslovni automobil, mislim na deal da ja placam pola nabavne vrednosti (kroz lizing ratu) a firma ostatak, plus odrzavanje & registraciju. Za kasko jos pregovaram. Na kraju lizinga moram da ga otkupim i ostaje mi u vlasnistvu. Tako nekako. Dakle nije nebitno koliko ce mu biti rezidualna vrednost, odrzavanje nakon isteka lizinga, mogucnost postprodaje i ostalo.
              Ne svidja mi se ovaj dil nikako,sta ako firma propadne ili te ne daj boze ista pocne ucenjivati.
              A i sam lizing je jako nezgodna stvar....osrednje havarije se tretiraju kao totalna steta,a onda se prvo namiruje lizing kuca,a vama po pravilu ostaje gomila gvozdja.

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #52
                Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                Pre neki mesec imao sam prilike da u jednom danu testiram nove modele bas iz te klase i moji utisci su sledeci.
                -Opel insignia-skucen unutra i prenatrpan.Deluje mi da su instrumente i prekidace dodavali kako se ko setio.
                -Ford Mondeo 2.0tdci 140 ks-odlicno vuce,izuzetan menjac i lezanje na putu.Osrednji kvalitet enterijera.
                -VW Passat 2.0 tdi 170 ks DSG-Dobro lezanje na putu,kvalitetan enterijer,odlicno ubrzanje,fantastican menjac.Prilicno tvrd i neudoban.
                -Skoda Superb 2.5 v6 tdi-naj brzi na testu (razumljivo) prilicno komforan i stabilan ali i prilicno tvrd.
                -Peugeot 508 2.0hdi 140ks-naj kvalitetniji enterijer,prostran,udoban,odlicno lezanje na putu.Tromiji od ostalih (mozda zbog tezine) i ima losiji menjac od Forda,iako imaju iste motore Ford je startniji i precizniji pri saltanju.
                -Renault Latitude (znam da je dizel,oko 170 ks) ubedljivo naj luksuzniji na tom testu,naj udobniji.Medjutim nije bas okretan,prvelik,pretezak i ljulja se kao camac.
                Kasnije sam imao prilike da vozim Pezo 508 2.0hdi 163ks u ful opremi i auto me je raspametio u svakom pogledu,ubrzanje,kvalitet enterijera,dizajn,ergonomija,ma sve tip-top.
                Vozio sam i 508 1.6thp (turbo benzinac 156ks) sa osnovnom opremom koja nije bog zna sta ali ima sve sto treba,vuce zacudjujuce dobro za tu kubikazu i masu auta i kosta nesto preko 20 000e.
                508 GT je sasvim druga prica,2.2HDi sa 205ks i maksimalno napucanom opremom i automatskim menjacem kosta blizu 40 000 eura

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  #53
                  Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                  Originally posted by gorans View Post
                  -Renault Latitude (znam da je dizel,oko 170 ks) ubedljivo naj luksuzniji na tom testu,naj udobniji.Medjutim nije bas okretan,prvelik,pretezak i ljulja se kao camac.
                  Da nisi malo preterao, ili zamenio sa nekim citroenom? Da se nađemo, da testiraš mog megana?

                  Comment

                  • gorans
                    CBC Senator XXL
                    • 09.03.2010
                    • 1525
                    • Beograd

                    #54
                    Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                    Ne znam za sta mislis da sam preterao.Auto se ne ljulja kao Spacek ili Diana ali ipak postoji primetno naginjanje pri promeni pravca.Koliko sam nacuo,taj Latitude je u stvari neki Samsung sa Renaultovim motorom.Mislim,nije da sam ja kompetentan da odlucujem koji je auto dobar a koji ne ali sam u jednom danu provozao (sluzbeno) sve navedene modele i moj utisak je takav kakav sam napisao.

                    Comment

                    • maxx79
                      CBC Veteran
                      • 21.02.2009
                      • 106
                      • Pancevo

                      #55
                      Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                      Originally posted by oblacic View Post
                      Sto se tice pada cene, on je neminovan. Cim se auto izveze iz salona ima 15-20 procenata manju cenu. Moj auto je kao nov kostao oko 28.000, sa dosta dodatne opreme, a ja sam ga kupio sa skoro pet godina starosti za 8500. I jako sam zadovoljan sto mogu da uzivam u onome sto nudi executive za siromasne.
                      ZIVOTA TI,koji si to auto starosti 4-5 godina,i gde,kupio za manje od trecine njegove vrednosti u odnosu na to koliko je kostao kao nov??..........i u kakvom je stanju taj auto bio kada si ga kupovao i koliko ima km predjenih?

                      eno vidite npr nase trziste polovnjaka na polovnimautomobilima......uglavnom modeli premijum brendova(npr audi,mercedes,od japanaca honda) koji su proizvedeni 2007-2008 (ako ih uopste ima u prodaji i ako su dobro ocuvani sa manje od 100.000 km) prodavci ih cene KAO SUVO ZLATO......dobro,ne bas tako,ali mnogo vise od trecine njihove vrednosti nego kada su bili novi....

                      a tako je slicno i npr na mobile.de......narocito ako je auto odlicno ocuvan,sa relativno malo predjenih km...

                      Comment

                      • Grumpy
                        CBC Veteran
                        • 30.10.2009
                        • 151
                        • Cartolle, Cattaro bay
                        • Meriva B, BMW 520d

                        #56
                        Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                        Kupio sam polovan auto
                        Radi na benzin...

                        malo se potrudis i nadjes npr:

                        Pozdrav svima, da se i ja predstavim. Od skoro ponosni vlasnik doticne Vectre, i mogu reci veoma zadovoljan. Lepo se vozi, tih, snage taman za porodicnu voznju zgog cega je i kupljen. Full oprema (Elegance) sa sve koznim sedistima (sa memorijom). 2004 god, 125.000km. Zasada samo jedna slicica, dok ne prebacim na komp ostale.


                        inace, Vectra je bila sluzbeni auto direktora jedne banke. Kupljena na placu polovnih vozila AutoCacak, NBGD.

                        Na onu cenu sam imao pocetno ulaganje u veliki servis i kocione diskove i plocice.

                        Comment

                        • maxx79
                          CBC Veteran
                          • 21.02.2009
                          • 106
                          • Pancevo

                          #57
                          Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                          ja se trudim vec jedno godinu dana da kupim hondu accord,ili eventualno audija a4,(benzince) 2007-2008 god,i za sada nista...

                          mislim,trudim se da pronadjem auto tih godista koji je dobro ocuvan,ako je moguce da ima manje od 100.000 km predjenih,a da ne kosta 5-6-7000 eura manje nego kada je bio nov....

                          pa iz tog iskustva kazem da je NEMOGUCE kupiti takav auto za trecinu njegove vrednosti kada je bio nov...MOZDA moze da se kupi za 50-60% vrednosti novog auta,ali i to je cesto veliko pitanje...

                          nego,izvinjavam se na offtopicu...

                          Comment

                          • gaga75
                            CBC Veteran
                            • 08.01.2010
                            • 157
                            • Vranje

                            #58
                            Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                            Ne razumem sta je tu cudno, ja sam kupio A6 star 7 godina za 8.500€ a nov je kostao negde oko 50.000€.
                            Inace je 2.4 V6 sa mnogooo opreme i u odlicnom stanju, kupljen u Autokomercu, dakle nije uvezen i nije presao 300.000Km i vise!
                            Tesko da ce te bilo gde naci Nemacki auto do 5god. sa manjom kilometrazom od 100.000Km pa jos i da je jeftin

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              Odg: Dilema za auto do 22 hiljade

                              Originally posted by maxx79 View Post
                              eh,sad....kakva ce se to revolucija desiti u narednih 5 godina u auto industriji?....leteci automobili?

                              da li npr danas automobili svoh brendova koji su proizvedeni 2006,2007,2008 deluju kao muzejski primerci?...(?!)......narocito u Srbiji?.......obzirom da ovde malo ljudi ima automobile tih godista(zna se koliko je prosecna starost voznog parka u Srbiji) pre bih rekao da za veliku vecinu srba automobili tih godina deluju kao da su iz buducnosti,a ne muzejski primerci....
                              Leteci automobil je za sada samo probni primerak, serijska proizvodnja zasigurno nece biti u narednih 5 godina.
                              Ali, samo upravljacjuci automobili tj auto pilot ce sasvim sigurno u ovoj deceniji biti standardna oprema kao sto je recimo danas tempomat.
                              Takodje u narednih 5-8 godina sasvim je izvesno, sa vise od 95% verovatnoce da ce prestati proizvodnja automobila pretezno na benzin ili dizel.

                              Od kraja proslog veka do danas zaista su svi automobili manje vise isti, i nije bilo nikakvog tehnickog a bitnog napretka.
                              Sve sto je psotojalo u proslom veku od tehnologije i danas se koristi u novoprooizvodenim automobilima.


                              tek treba da se dogodi stukturna promena auto industrije.

                              Sada autoimobili proizvedeni 2008 se gotovo ne razlikuju od automobila proizvedenih 1998 u tehnickim resenjima i karakteristikama. Samo je dizajnerski otklon ono sto se jasno razlikuje.

                              Automobili koji koriste samo benzin ili samo dizel kao pogonsko gorivo ce moci da se kupe kao specijalna opcija, a modeli iz 2006 ili 2007 ce delovati isto kao i modeli iz 1986- za muzej.

                              Uopste, jako mali tehnicki napredak je ostvaren u automobilima u odnosu na modele iz 90tih godina (ABS, airbag, ESP, BAS, radraski tempomat, vazdusne zavese, direktno ubrizgavanje benzina i dizela, turbo motori, multi medija, mobilni telefoni, GPS- sve je to postojalo u vozilima u proslom veku).

                              Napredak je ostvaren na polju primene u velikim serijama i smanjenju proizvodnih cena na osnovu masovnosti pa je to pobrojano danas serijska oprema bez obzira na kategoriju vozila, ili je vrlo sitna doplata.

                              I dalje se koristi isti benzinski ili isti dizelski motor, na primer kao i prethodnih decenija.

                              Sve sto se danas proizvodi i kupuje morace da bude bitno jeftinije u odnosu na trazene cene danas usled tehnickog zastarevanja odnosno ekstra velikih eksploatacionih troskova (cene fosilnih goriva), i to vec u ovoj deceniji.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Chubbs
                                Everybody lies
                                • 29.01.2006
                                • 5807
                                • Novi Sad
                                • Audi A6 1.8T

                                #60
                                Re: Dilema za auto do 22 hiljade

                                na cemu baziras ove tvrdnje?
                                You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                                Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                                Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                                Comment

                                Working...
                                X