Slicna situacija, pre Ascona-e imao Kadett-a 1.6d trosio ko upaljac, a sve isti problemi ko sto navede Samardzic. Iako je Ascona 2.0i i nema plin ne bih je menjao za tako nesto nikad, trosi, trosi, ali i ide i nikad je nisam molio da upali zimi, niti kvar neki da je bio za 5 godina, ma preporodio se...
Audi 80 ili Golf 2 ?
Collapse
X
-
Ja sam pre vise od 10 godina imao G1 1.5d, sa poluraspalom karoserijom, ali sa motorom koji je trosio do 6.5l, a gazio sam ga koliko je mogao (verovatno uz najstrasniju dimnu zavesu iza sebe), i nikad se nije desilo da ne upali, cak i na -20. I vozio ga ponekad i na loz-ulje, isti djavo
Mnogo drnda,ali je stvarno neverovatno ekonomican, bar je moje iskustvo takvo.
(a odmah posle njega sam presao na G1 1.8GTI, e tad je trebalo videti moju facu, kez od uva do uva kad ubrzava, a plakanje kad dodjem na pumpu....ali to je neka druga prica)Last edited by Hermes; 25.10.2012, 23:54.
Comment
-
-
A koje si gorivo sipao pre vise od 10 godina u tog golfa 1.5d?
Inace se ne pravi vise od 30 godina taj motor. Koji dizel nije pravio problem na -20, i gde si drzao auto?
A sto se tice potrosnje do 6.5 litara je tada bilo jeftino zato sto je d2 bio mnogo jeftiniji od supera.
Reno 5 sa 1.2 benzinskim motorom ide bolje od golfa a trosi manje od njega.Last edited by b_samardzic; 26.10.2012, 01:38.
Comment
-
-
Sipao sam sve sto je moglo da se kupi, uglavnom od preprodavaca, na flasu i na kantu.
1,5d i 1,6d su 99% isti motori.
Auto bio uvek ispred zgrade,a 1999/2000. su se temperature spustale jako nisko, a stvarno je palio tako da nikad nisam imao nedoumicu da li ce da upali. Mada, sipao sam mu neki aditiv kao da ne mrzne nafta, ali ko zna i sta je to bilo.
Cena goriva je druga tema,a fakat je da taj motor malo trosi (jednom sam pozajmio bratu, i on je na oko 500km ostvario prosek 4,2l, punjeno od cepa do cepa - kako, ne znam, ja nikad nisam uspeo ispod 5)
Ne kazem da je idealna kupovina, stavise od tad verujem da dizele nikad vise necu voziti, ali ne stoji prica da su ti motori losi. Prosti su, neugladjeni, laki za odrzavanje i malo trose / naravno ako su inicijalno dobri. A sad sto nijedan nije ispod pola miliona km,pa sta ocekivati...
Za golfa dizela sredina izgleda ne postoji, ili se dize u nebesa ili je najgore njesra od automobila. A istina je tamo negde...
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostCim padne oko nule on stavlja kvarcnu ispod haube da bi ga upalio.
Originally posted by b_samardzic View PostKoliko smo puta stali ne put jer nam se nafta zaledila u filteru.
Originally posted by b_samardzic View PostIma taster kojim pali ventilator hladnjaka pred svako brdo, uslo mu u rutinu.
Originally posted by b_samardzic View PostNi sa jednim nije preso vise od 20 000 km uz velike zajebancije.
Originally posted by b_samardzic View PostA da stvar bude gora taj golf je imao 1.3 benzinski motor i doplatio je da mu ubace dizel motor u njega sa sve trapom.
Da kazem da se taj benzinac nikad nije pokvario ali da je trsio 7 litara benzina sa nas 4 u autu.
Originally posted by b_samardzic View PostReno 5 sa 1.2 benzinskim motorom ide bolje od golfa a trosi manje od njega.
Originally posted by b_samardzic View PostA koje si gorivo sipao pre vise od 10 godina u tog golfa 1.5d?
Inace se ne pravi vise od 30 godina taj motor. Koji dizel nije pravio problem na -20, i gde si drzao auto?
A sto se tice potrosnje do 6.5 litara je tada bilo jeftino zato sto je d2 bio mnogo jeftiniji od supera.
Nafta koja se poslednjih par godina prodaje kao D2 je za zatvor. Video sam u servisu, nov akumulator, nova creva, nov filter -> sipas D2 i za 2h problem, cim nova nafta iz rezervoara stigne do filtera.
Comment
-
-
Ajd da pitam posto je neko spomenuo renault 5 u prethodnim postovima,koliko trosi taj 1.6d goriva?
Komsija uzeo Peugeot 307 a ovaj mu bilo zao da ga proda (jedno vreme smo imali neke pregovore da ga meni proda,posto mi je tad trebao pored Focusa jos jedan manji auto za trcanje tamo vamo po gradu) i jel istina da je isao do 4.5l maksimum kako mi ga je nahvalio on?Last edited by solveig0; 26.10.2012, 11:33.
Comment
-
-
Meni nije jasno zasto si se toliko uhvatio za tu potrosnju jer svi ti 1.6 dizeli iz tog perioda (Escort,Golf,Kadet itd) trose od 4,5 do 6l pa tako i taj Reno.Moj ujak ima Reno 5 1,6d i trosi mu 8l jer je rastelovan a kad je dobar trosi 5.
Comment
-
-
Mogu ja da ti kazem tacno za golf II 1.6 TD (obican dizel iako zamisljen drugacije, u praksi trosi vise od turbo-dizela).
Minimalna potrosnja koju sam postigao je nesto ispod 4.5l (otvoreno, 80-100km/h, sa ukljucenim grejanjem i vise ljudi u autu -> znaci teorijski moze i manje).
Kombinovana voznja auto-put (130-140km/h) i regionalni put (70-90km/h) prosek oko 5.0.
Cista gradska voznja, ako izuzmemo situaciju kad je i kod mene bio rastelovan, prosek je bio oko 6-6.5 (leto, zima, duzina relacija itd.). Meni je uglavnom trosio i manje (u proseku 5.5-5.7, najmanje oko 5.3 izmereno - ali to nisu bili realni gradski uslovi voznje, da sad ne razglabam zasto). Naravno zima + voznja kratkih relacija su i losi za dizel motor, a i potrosnja je veca.
U prevodu, cak i da imas noviji dizel, manje od 6l u cisto gradskoj voznji nije realna potrosnja (pricamo o proseku). Mozda neki start-stop ne znam, ali i u to sumnjam. Sve ostalo su ribolovacke price.
Comment
-
-
@gorans
kola uzimam kao sekundarna,i biram tu kubikazu i iskljucivo dizel jer mi najvise odgovara i za registraciju i za tocenje obicnog dizela,nema tu neke filozofije (iako izgleda da sam se zalepio za tu kubikazu i tu vrstu motora ali imam dobre razloge).
primarni auto koji koristim je na godisnjem nivou registracija oko 22000 do 24000 i redovno odrzavanje i jos po koja sitnica,pa mi je zato bitno da je ovaj drugi 1.6 obican dizel jer mi je bitna ta neka manja potrosnja a i za gorivo se lako snadjem.
Znaci reno 5,golf 2,audi 80,sta god sa manjom potrosnjom i solidnim cenama zamenskih delova.
svestan sam da bi mnoooogo bolje prosao da sam uzeo nesto tipa benzin/plin ali okolnosti su takve da mi najvise odgovara tip auta opisan iznad.
kadet ne bih ni u ludilu uzeo (bez ljutnje ako procita neki vlasnik kadeta) ali nagledao sam se na sta je licio bratov,i jos jedno pet slucajeva prijatelja i poznanika sto se tice limarije a i mehanike.Escort takodje bih izbegao u sirokom luku.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostReno 5 sa 1.2 benzinskim motorom ide bolje od golfa a trosi manje od njega.
Verovatno si mislio na 1.4, a ako si mislio na 1.1, e taj ide malo slabije od juga
R-5 sa dizel motorom je za svaku preporuku, imao sam 1 sa malko lošijim motorom, ali je palio i po najvećim minusima bez problema a potrošnja je oko 5-6 L
Comment
-
-
mozes da pogledas i citroen saxo ili peugeot 106 sa 1,5 dizel motorom,otpilike su sa cenom kao i golf 2,a noviji su i imaju bolju limariju.
naprimer : http://www.polovniautomobili.com/ogl...7/peugeot_106/
prema spritmonitoru ,potrosnja mu je i manja od Golf 2 ,oko po litra,ako oces bas najjjmanju potrsonju.
ili ovaj SAxo,2002 godiste za 1850 evra,oboris cenu malo i eto,mnogo novijeg automobila : http://www.polovniautomobili.com/ogl...roen_saxo_15d/Last edited by zoranbg; 26.10.2012, 16:13.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Originally posted by gorki View PostMogu ja da ti kazem tacno za golf II 1.6 TD (obican dizel iako zamisljen drugacije, u praksi trosi vise od turbo-dizela).
Minimalna potrosnja koju sam postigao je nesto ispod 4.5l (otvoreno, 80-100km/h, sa ukljucenim grejanjem i vise ljudi u autu -> znaci teorijski moze i manje).
Kombinovana voznja auto-put (130-140km/h) i regionalni put (70-90km/h) prosek oko 5.0.
Cista gradska voznja, ako izuzmemo situaciju kad je i kod mene bio rastelovan, prosek je bio oko 6-6.5 (leto, zima, duzina relacija itd.). Meni je uglavnom trosio i manje (u proseku 5.5-5.7, najmanje oko 5.3 izmereno - ali to nisu bili realni gradski uslovi voznje, da sad ne razglabam zasto). Naravno zima + voznja kratkih relacija su i losi za dizel motor, a i potrosnja je veca.
U prevodu, cak i da imas noviji dizel, manje od 6l u cisto gradskoj voznji nije realna potrosnja (pricamo o proseku). Mozda neki start-stop ne znam, ali i u to sumnjam. Sve ostalo su ribolovacke price.
posto nijedan nije presao ispod 300 000 km kod nas,zato pitam sto se tice samog motora i izdrzljivosti
unapred hvala
Comment
-
-
Originally posted by solveig0 View Postovo bas dobro izgleda,sad cu detaljno da procesljam oglase da vidim ove modele
samo me zanima posto sam cuo da peugeot ima problema nekih sa vesanjem,kako se drzi ova 106ica i saxo po pitanju toga?
polovan auto,sve mora da prekontrolises,vesanje,bosch pumpu,motor... sve.
retko ko je kupio dizela da mu stoji na parkingu.sve je to preslo lepe kilometraze.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment