Audi 80 ili Golf 2 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorki
    CBC Član
    • 16.09.2012
    • 34
    • Vranje

    #31
    Originally posted by b_samardzic View Post
    Za Gorkog pitanje: Koliko jos dobrih dvojki sa dizelom znas sem tvoje i da li bi je prodao?
    Nisam ja tebe prozivao buraz, razumemo se apsolutno. Nema ih mnogo, pitanje je u stvari da li ih ima uopste. One koje su "sredjene" - uglavnom ni to nije uradjeno kako treba, nego namenski za prodaju. Svoju nemam vise, a sto se prodaje tice - ne teraj me da ponovo prolazim kroz to.

    Originally posted by solveig0 View Post
    zaboravih da te pitam,ako nije tajna naravno jesi radio generalnu motora,ili osvezenje neko?
    posto nijedan nije presao ispod 300 000 km kod nas,zato pitam sto se tice samog motora i izdrzljivosti
    unapred hvala
    Radio sam punu generalnu + zamenio turbinu (akumulator, filtere i takve stvari racunam u potrosnu robu, tj. ne racunam ovde). Puna cena toga je vise nego prosek cene auta.

    I ja bih ti isto savetovao da uzmes neki mladji auto ako ti prilike dozvoljavaju, ali naglasio bih - za istu svotu novca bolje je uzeti stariji auto u boljem stanju.

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #32
      @solveig0
      Apsolutno te razumem i razumem da ti je,kao i svima nama,veoma bitna potrosnja.Ono na sta sam ja aludirao je to da da ne treba da se hvatas toga da li manje trosi R5,P205,Golf,Kadet ili Escort jer svi oni trose do +- 1l razlike na 100km ali kada su bili novi.Sada posle 20+god trosi manje onaj koji ima bolji motor i sistem ubrizgavanja.
      Pre 10 god imao sam Escorta 1.6d koji je stvarno trosio oko 5l mesovito a na otvorenom uz laganu voznju i manje od 4l.Sada imam Sunny 1.7d koji mesovito ide oko 5.5 a na otvorenom 4,2.Imao sam do skoro Focus karavan 1.8tdci i prosek mu je oko 6,5l/100km a kada sam isao u Kursumliju trosio je 4,7.
      Ono sto sam ja hteo da ti kazem je da potrosnja moze dosta da varira od stila voznje i uslova u kojima vozis a manje od toga da li je to Reno,Ford ili neki treci jer svi oni trose priblizno.
      Za Opelove 1.6d nisam cuo lepe reci a i znam neke kojim su ih vozili ali se nisu navozali.Fordov 1.6d je mnogo bolji mada nije bas sjajan.Dosta je tisi od Opela ili VW,dobro podnosi samo karikiranje i ima gusanu glavu koja ce tesko da se iskrivi ili pukne,sto je cest slucaj kod gore pomenutih.

      Comment

      • Desmo
        CBC Senator
        • 27.06.2010
        • 280
        • Vrsac
        • VW Mk2 1.8

        #33
        Ode ti prijatelju moj u francuze. Srećno!
        Aspirazione naturale!

        Comment

        • solveig0
          CBC Član
          • 18.10.2012
          • 14
          • ZR

          #34
          Nije valjda da ce mi trebati?
          i dalje mi se vrte izjave koje sam do sada cuo za francuze,nisu bas bajne,ali da je tako kako se govorilo mislim da niko francuza ne bi uzeo ni da mu stoji u garazi a kamoli da ga vozi i odrzava.
          ne znam,za te pare imam koliko toliko solidan izbor,sve sada dolazi u obzir.
          Last edited by solveig0; 27.10.2012, 09:00.

          Comment

          • chaboo
            CBC Veteran
            • 17.06.2012
            • 195
            • Beograd V.Mostanica
            • citroen C5 hdi

            #35
            Ja bih na tvom mestu trazio nekog golfa ili audija sa sto boljom limarijom,trapom ,farbom a da dizel motor bude na izdisaju (ne da je skroz kaput ).Evo sad ce prve hladnoce pa mnogi nece moci da upale i bice ih dosta na prodaju,naravno kada upali (kako god) pregledati da ne naduvava creva od vode (znaci da glava nije pukla) i premeriti pritisak ulja kada je vruc na leru.Ako je to ok onda uradis taj motor sa minimalnim ulaganjima (ne obradjujes radilicu samo nove lezajeve stavis ,glavu pregledas poravnas i gumice i vodjice promenis ako su bas losi i ventile,a samo blok obradis ili hilznujes zavisi kakvi su klipovi i na kojoj je specijali rastureni motor.Nove karike, lezajevi,garnitura dihtunga,ulje,zupc. kais i filteri.Znam da su delovi izuzetno loseg kvaliteta ali ove bitne stvari kupiti na proverenom mestu i takav motor ce izdrzati bar 50 hkm sto ce tebi za voznju kakvu trazis biti preko 3,4 godine.
            Ovo sto sam napisao oko motora kostalo bi oko 550 do 600 evrica tako da inicijalno auto mora da se plati toliko da kad dodas ovu cifru ta cifra bude u okviru tvog budzeta.Ova cifra od 600 evra za motor je moguca samo ako motor pre rasturanja radi kao sto sam gore opisao znaci i da su dizne i bos pumpa u nekom pristojnom stanju,kvacilo,alnaser da nije sprzen od verglanja itd.
            Sada ima dvojki sa losim motorom vec od 500 evra ali ponavljam traziti neki kojem je najveci problem motor a ostalo u solidnom stanju.
            Vidim sada da neki kude a neki hvale ove motore i automobile(golf, audi) ali su to automobili ikone kod pogotovo golf dizel a setite se onih godina uvoza preko Belog Manastira Crne Gore itd. Dvojka je bila pojam a i tad pre 15 ak godina nisi mogao da nadjes da je presao ispod 250 hkm a zamislite sad svaki koji je ispod 400,500 hkm je malo vozen sa kakvom naftom i rez delovima pa kako da bude dobar.Istina je da je dobru dvojku ,jaje tesko naci (jer ko je ima ne prodaje je)ali se uvek moze naci lep primerak kome treba nekog ulaganja i paznje, ipak su to automobili koji su proslavili svoje proizvodjacei tokom godina dokazali svoj kvalitet, jer sta bi npr. bio golf (da li bi bio uopste)danas da nije bilo golfa mk1 i mk2(da je moj cukundeda bio lopov i rdja i da su ga ubili dzandari ni mene danas ne bi bilo bar ne uovakvom obliku).
            Last edited by chaboo; 27.10.2012, 10:12.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #36
              Kupis auto i ulozis 500-600 evra u motor?
              Pa nema glave na 1.6 dizelu koja nije popucala oko ventila!
              Sta sa sve video kod tih dvojki, glava nema vise kud da se obradjuje a kriva.
              Stavlaju one hermetik lepkove na dihtung i to radi kad se sklopi !!!

              Koliko kosta remont bosh pumpe,dizni, mom kolegi su od vibracija i cevi za dizne pucale.

              Taj ko kaze da je 1.6 dizel izdrzljiviji od 1.6 benzinca gresi ito mnogo.

              Bez zamene starih klipova sa novim 50 000 je misaona imenica za 1.6 dizela.

              Comment

              • gorans
                CBC Senator XXL
                • 09.03.2010
                • 1525
                • Beograd

                #37
                Komsija je godinama vozio Escort 1.6d i kad vise nece da pali on mu zameni samo karike i kotrlja oko35hkm pa aj opet i tako jedno 5 puta a glavu nikad nije nosio na ravnanje.
                Moj teca je kupio novog Golfa 1.6d i fabricki motor je zamenio novim u Nemackoj (ATM) na 150hkm a taj drugi je presao 100hkm i bio je za bacanja.On sam kaze da 1.6d ne moze da predje vise od 100hkm bez otvaranja a sto se tice glava i bosch pumpi,ima po jedno 5 komada glava koje su popucale i pumpe sto im nema spasa.
                Moj cale ima Bluebirda 2.0d koji na satu ima preko 400hkm a uzeo ga je sa oko 250hkm i nikada mu nije pipnuo ni dizne ni pumpu niti je otvarao motor a auto na -20 pali bez verglanja i ne trosi ulje.Medjutim,nasim nemarom mu je pukao zupcasti kais i polomio bregastu.E u tom slucaju ima da rodis mecku da nadjes deo jer smo prevrnuli sve moguce pisane,stampane i elektronske oglase da bi nasli bregastu i to po ceni od 100e!

                Comment

                • chaboo
                  CBC Veteran
                  • 17.06.2012
                  • 195
                  • Beograd V.Mostanica
                  • citroen C5 hdi

                  #38
                  Da vecina glava ima pukotine izmedju usisnog i izduvnog kanala je tacno ali ne znaci da ta glava ne valja jer napukne samo aluminijum a ispod su sicevi ventila (zato i puca ).Naravno ima i onih gde je ta pukotina otisla u dubinu i dosla do vodenog kanala.
                  Visina glave se lako premeri obicnim kljunastim merilom (shublerom) i ne bi trebala da bude ispod 132.9mm (oko131 mm kod 1.5 d).
                  Retko ko radi vise remont bos pumpe vec za 50 evra kupi drugu ispravnu.
                  To sto su tvom komsiji popucale cevi od dizni jeste od vibracija ali i zato sto sigurno na samim cevima nema onih utega sa gumom sto ih drze zajedno (ima 3 te utege) pa su one slobodno vibrilale i trljale jedna od drugu.
                  A da sa starim dobrim originalnim klipovima moze da predje 50 hkm moze ladno i to pre nego sa novim jer je premija kad dobijes turski deo nov da nije kinez.
                  Ne pisem sve ovo napamet jer sam vozio i golf 1d i golf2 d i td,jetu 2 td,audi 80cc d a uradio sam bar pedesetak sto generalnih sto osvezenja na takvim motorima.Koliko sam samo benzinskih motora 1.6 i1.8 prepravio na dizel kada se to radilo pre desetak godina (pre plina)
                  Nisam ni rekao da je dizel 1.6 izdrzljiviji od benzinca i znam da je najbolji 1.8 ali covek je trazio dizela (verovatno ima povoljno gorivo) i ja sam mu predocio jednu od varijanti.pozz.

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #39
                    chaboo Ja pricam bas o tim motorima koje si ti pre 10 godina otvarao i radio zamenu karika.
                    Pa ti motori su jos najmanje 3 puta otvarani posle toga.

                    Tesko da mozes da nadjes ispravan klip kad otvoris motor.
                    Ja opet kazem vi ste to radili ali pre 10 god.

                    Comment

                    • chaboo
                      CBC Veteran
                      • 17.06.2012
                      • 195
                      • Beograd V.Mostanica
                      • citroen C5 hdi

                      #40
                      Naravno da je vreme ucinilo svoje i da ih je ostalo malo u dobrom stanju ali sam stekao utisak da sad nema nijedan da je iole kako treba.Jos uvek se moze naci neki da se dopravi i da sluzi kao drugi auto dve tri -tri godine (20-30hkm) znaci da zimi moze da upali da ne trosi vise ulja nego goriva itd.Znam da je bolje uzeti benzinca i metnuti plin i samo gas ali ako imas neku cisternu gde je corba skoro dz onda dizel dolazi itekako u obzir pa makar ga radio svake godine .Gorivo je postalo stavka prevelika. Ma vozio bih i na stajsko djubrivo kad bi moglo (mislim moze metan i te stvari) ali nema ni stoke da pravi djubrivo.

                      Comment

                      Working...
                      X