Prvi auto - nov do 9500 e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    #16
    Originally posted by [darkside] View Post
    Ajde da vidimo: Sa verenicom ćeš se vozati još neko vreme i, ako sve bude OK, verovatno ćeš dobiti dečicu. U tom trenutku ti momentalno ta kola postaju mala i htećeš veća. Dakle u startu si bacio pare
    Kanda si malo požurio Vereništvo može da potraje i više godina isto kao i dolazak dece na svet a i kad dođu, ne postanu odjednom porasli školarci tako da mali auto može da služi dosta godina dok se ne ukaže potreba za većim.
    ex SAABotražitelj

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #17
      Originally posted by Rale View Post
      Problem je i sto bih auto koristio bar 5-6x godisnje na relacije od oko hiljadu km.
      Što bi to bio problem! Mlad si, zdrav si i nije ti nužno potrebno perjano sedište za dužu vožnju. Nekada se išlo fićom do Trsta i to onim autoputem "bratsvo-jedinstvo" napravljenim ili od malih kocki, ili velikih betonskih kocki na kojima je svakih 10-15 metara auto kloparao kao da prelazi preko šina. A išlo se i jugom do Minhena pa su bubrezi ostajali na mestu.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • Bingodalton
        CBC Senator XXL
        • 12.11.2012
        • 316
        • Novi Sad
        • GP 1.9 JTDM Sporting

        #18
        Ja bih ti preporucio jos malo lovice da skupis...bile su Kie Ceed za valjda 10.190 eur, stari model, a evo novi model je na akciji za 10.990 eur.

        Comment

        • expendable
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2009
          • 3662
          • Bor

          #19
          Originally posted by stevak View Post
          Što bi to bio problem! Mlad si, zdrav si i nije ti nužno potrebno perjano sedište za dužu vožnju. Nekada se išlo fićom do Trsta i to onim autoputem "bratsvo-jedinstvo" napravljenim ili od malih kocki, ili velikih betonskih kocki na kojima je svakih 10-15 metara auto kloparao kao da prelazi preko šina. A išlo se i jugom do Minhena pa su bubrezi ostajali na mestu.


          Imenjače

          Moju generaciju je moj (na žalost pokojni) teča zvao "bebiron" (svileni) ali sve je relativno: stigle "frutamix, čokolino, impamil ...".
          Za par puta godišnje zaista nije problem. Za česte duže relacije (naravno) složio bih se da mali auto nije pravo rešenje.
          Ostali razlozi su "komsi-komsa" (i tako i ovako). Neće mali auto biti prevaziđen bar 5-6 ili više godina. Do tad bi idealno bilo zameniti ga. Lepo je imati veći auto ali to košta a budžet je ograničen. Tih 9500 jeste nezgodno ali negde granica mora da se postavi (nezgodno jer za 1000 više već postoji veći izbor).
          Ako je već nov auto onda bih samo malo poređenje: Skoda Rapid i Peugeot 301 su nekih 9990 za osnovne verzije.
          Veliki automobili (u odnosu na Fiestu ili Corsu). Možda i bolji izbor za porodicu sa većom decom ali za par bez dece sigurno NE.
          "A car for the budget, not for the heart". Samo su veći i ništa više, u svemu ostalom gube.
          Naravno da se slažem da prve (i prvih par) godine auto najviše gubi na vrednosti.
          Nov ili polovan zavisi i od faktora koliko će se godišnje prelaziti km (do 15000km definitivno nov automobil nije nešto isplativ za više ... već bi se pitali) kao i od toga koliko vremena čovek ima. Ako mu posao ne dozvoljava luksuz slobodnog vremena (da ne bira polovnjaka "na prvu") onda može biti sigurnije kupiti nov automobil, kao i u slučaju da vam treba 100% vremena (dobijete zamenski) jer samo i jedan-dva sitna kvara godišnje kod polovnog mogu u takvim slučajevima da "prebace loptu" na teren novog vozila.
          Na kraju krajeva održavanje manjeg (kao i novog) automobila je jeftinije a ovo u svakom slučaju treba uzeti u obzir.
          ITD.
          Na kraju krajeva: svakog slušaj a sam biraj!
          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

          Comment

          • Stefan90
            CBC Član
            • 13.11.2012
            • 90
            • Beograd
            • Audi TT mk1

            #20
            Po mom misljenju oba auta su skroz solidna, neki ljudi jednostavno nece da kupe polovnjaka i njihova stvar, ja licno bi se pre opredelio za nekog polovnjaka iz VAG grupe za 9500e mozes uzeti sta ti je volja...
            Za gradski auto ova 2 su sasvim ok ali za duze relacije hmmm... ali ne zbog bubrega kao sto neko rece nego zbog 1.2 motora, moje licno misljenje da su to preslabi motori za tako duge relacije, ali zavisi i kako vozis i sta ocekujes.

            A za bubrege ne brini sve je stvar navike + ta 2 auta uopste nisu tako neudobna... Ja idem na duge relacije sa TT ,18" felne 225/35 gume i sportsko ogibljenje i bubrezi su ok Doduse moji , devojka uvek kuka

            Comment

            Working...
            X