Lancia Lybra, Alfa Romeo 156, Peugeot 406 - Sta kupiti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bane11
    CBC Član
    • 22.01.2013
    • 10
    • Mladenovac
    • Peugeot 405 2.0sri

    #16
    @Srdjan

    I ja sam navikao na takav menjac i vozim na isti nacin, tako da se nadam da bi mi potrosnja bila ok . Inace, ako trosi preko 10 benzina u proseku (na osnovu linka koji je poslao zoranbg) onda ce sigurno preko 12,5 plina u proseku. A moj Pug 2.0 trosi u proseku oko 11 plina, a star je 20 godina.

    @zoranbg

    hvala, o hvala za ovaj sajt. Pa nisam znao da ovo postoji, a trazio sam 100 godina

    Sta bi za cipovanje? Kakvi su efekti i koliko je opasno?

    Ima li neko nesto za 406, ili mozda C5, danas mi majstor pomenuo, a ne znam nista o njemu?

    Comment

    • gorans
      CBC Senator XXL
      • 09.03.2010
      • 1525
      • Beograd

      #17
      Po misljenju mnogih majstora,vozaca i novinara,406 je naj bolji auto koji je Pezo ikada napravio.Nije naj luksuzniji ni naj lepsi ni naj pouzdaniji ali kad sve to spakujes u jedno onda je pun pogodak.
      Moj glas za 406 2.0hdi ili 2.0benz.
      C5 je ladja na tockovima i uopste ne treba bezati od njega.Price da ima problema sa hidraulikom ne piju vodu.

      Comment

      • bane11
        CBC Član
        • 22.01.2013
        • 10
        • Mladenovac
        • Peugeot 405 2.0sri

        #18
        A kako bi ih uporedio sa Lybrom 1.9jtd po pitanju potrosnje i cena odrzavanja?

        Sto se tice C5, nije bs lep spolja, ali unutra je super i majstor (kome verujem) kaze da je dobar auto, medjutim kad god odem kod njega tamo stoji neki C5. Znam da ih ima puno, ali ima i 406ica, pa ih ne vidjam tako cesto kod majstora.
        Takodje za 406 ispada da su delovi malo skuplji nego za Lanciu, sto mi zvuci neverovatno. Sve vise (na moju veliku zalost) otpisujem Alfu 156. Prosto mislim da nemam para za njeno odrzavanje, a dusa bi me bolela da od nje napravim krs.

        Comment

        • gorans
          CBC Senator XXL
          • 09.03.2010
          • 1525
          • Beograd

          #19
          Odrzavanje ti je manje-vise isto,za vozila iste klase.Potrosnja zavisi od noge na gasu,stanja sistema za ubrizgavanje benzina/plina ili dizela,vise nego da li je to Alfa ili Pezo (ista klasa/kubikaza).
          Bas dosta drugara i kolega mi imaju 406,uglavnom 2.0hdi 90ks i 2.0benz/plin i nikome ne trosi isto.Dizeli idu od 4l na otvorenom do 10l u gradu a benzinci od 6,5 na otvorenom do 15 po gradu,pa ti sad hvataj prosek.
          JTD jeste odlican motor ali HDi je bar za nijansu bolji,sto opet nema veze jer ces ti kupiti auto koji je presao preko 300 000km i bolji ce biti onaj koji je bolje odrzavan.
          Lybra ima neki dizajn koji ti se ili svidja ili ne svidja (meni se svidja),Alfa se svidja devojkama i omladini a 406 je lep i deci i matorima i devojkama i mangupima i gospodi i gospodji,ako shvatas sta hocu da kazem.
          Poz!

          Comment

          • alexa05
            CBC Senator XXL
            • 23.07.2006
            • 1769
            • Smederevo
            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

            #20
            i onda ja lud kad pricam kako moja Vecana 2.0 naftarica po hladnom vremenu i sa extra kratkim relacijama zna da srkne 10-ku a na otvorenom pri 90-100 ide i ispod 5,5... Sorry za off...
            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

            Comment

            • Bingodalton
              CBC Senator XXL
              • 12.11.2012
              • 316
              • Novi Sad
              • GP 1.9 JTDM Sporting

              #21
              Ja se ne bih slozio da je HDI bolji od JTD motora. JTD je bolji, i to za bar 2 nijanse!

              Comment

              • mupe
                CBC Senator XXL
                • 05.10.2006
                • 822
                • bg
                • Laguna 3 GT 2.0T 205

                #22
                Re: Lancia Lybra, Alfa Romeo 156, Peugeot 406 - Sta kupiti?

                ^ Definitivno!

                Comment

                • mrki
                  CBC Senator XXL
                  • 08.11.2006
                  • 550
                  • nis, serbia

                  #23
                  Re: Lancia Lybra, Alfa Romeo 156, Peugeot 406 - Sta kupiti?

                  Ako se odlucis za 406 izbegavaj benzince. Imao sam c5 benzinca i znaju da zezaju dizne. Osetljive su na nase gorivo. Za hdi sam cuo sve najbolje. Mislim da je hdi vs.jtd mrtva trka. :thumbup:

                  Comment

                  • Bingodalton
                    CBC Senator XXL
                    • 12.11.2012
                    • 316
                    • Novi Sad
                    • GP 1.9 JTDM Sporting

                    #24
                    I dalje bih rekao JTD je bolji od HDI

                    JTD je nekako manje probirljiv motor, manje osetljiv. HDI deluje nekako priguseno, veoma meko, testasto na gasu, dok je JTD potentniji.
                    Prijatelj je imao bas 406 2.0HDI 110ks, sa 60.000km, star par godina. Motor nije ostavio utisak na mene. Potrosnja za 0.5-1.0l veca nego kod JTD motora na Stilu karavan. Na autoputu nismo mogli da stignemo Nissan Pathfinder 2.5dci, po satu dogura do 190, mozda malo jace. A taj Pathfinder i nije neko olicenje brzine, kocka na tockovima. Stilo bi ga samleo, sa JTD motorom na satu ide preko 215km/h. Elem, to je misljenje o motoru. Ajd sad na automobile.

                    Alfa je mladalacki auto i sve sto je ovde receno tacno je. Budi emocije i kupuje se srcem. Motor JTD i to je to.

                    Lancia. Taj auto ima tako bled utisak da je to neverovatno. Lancia ima dizajn koji je izgleda predvidjen za meni neko nepoznato trziste, pogledaj samo Lanciu Thesis (ko li ju je dizajnirao). Davno bese Delta HF Integrale pa da kazes da moze da budi neke emocije, kao drugi italijanski proizvodjaci poput Alfe, Maseratija, Ferarija,... Fiat je tu narodni auto, jednostavno konzervativan. Lancia je luksuzni Fiat po meni, nista vise od toga. Fiat sa avangardom. Auto zbog kog ce te ljudi gledati i pitati se sta te je nateralo da ga kupis.

                    Pezo 406. Za mene, to je jedan od automobila za koji jednostavno mozes opisno reci "automobil". Isto tako kazes i za Lagunu, Vectru, C5 (vec smo se svi privikli na njegov dizajn), Passat,... Limuzina sa 4 vrata sa gepekom za celu porodicu. Niti ce ribe padati na njega, niti ce ti komsije zavideti, niti ces sa semafora startovati prvi, ali isto tako sa njim mozes da odes po devojku bez blama (takodje ima dovoljno mesta da pokusas sve sto zelis i na prednjim i na zadnjim sedistima), mozes da ides sa porodicom na more, da izadjes, da odes na poslovni sastanak, na pecanje, da svercujes cigare preko grane,...ma mozes sta god zelis da radis sa tim autom i sve to ce odraditi diskretno. Jednostavno automobil po svojoj definiciji, konzervativan, ni upadljiv, ni neupadljiv. Niko te nece cudno gledati sto si ga kupio, niti ce ti zavideti.

                    A posto vec imas 405, i ako si zadovoljan njime, nije los sled da nastavis sa 406. Moja preporuka bi bila HDI 90ks. Istina da je tromiji, ali takodje i manje trosi. Nema plivajuci zamajac, a to je ono sto bi te sigurno docekalo da zamenis ako uzmes varijantu sa 110ks.

                    Comment

                    • gorky
                      CBC Senator XXL
                      • 08.06.2007
                      • 860
                      • Vojvodina,Kikinda

                      #25
                      bingodalton; like za odgovor,pravi je...

                      Comment

                      • Bingodalton
                        CBC Senator XXL
                        • 12.11.2012
                        • 316
                        • Novi Sad
                        • GP 1.9 JTDM Sporting

                        #26
                        Mora se uvesti Like za post
                        Gorans je zapravo nesto slicno i napisao.

                        Kad razmisljas o markama automobila, imas italijane koji bude emocije, imas francuze koji su bili sinonim za udobnost (i skupo odrzavanje), imas nemce koji su tvrdi i precizno izradjeni, imas japance koji su pouzdani, a za Lanciu iako je italijan prosto ti niko nista ne kaze o njoj sem pomene o njenom dizajnu. Ja zaista ne znam koji je njihov pravac, koji kurs su zauzeli sa tom markom.

                        Pezo je univerzalni auto. Naravno kad na poslovni sastanak dodjes BMW-om ostavljas jedan utisak, kad dodjes Mercedesom onda drugi. Kad dodjes Vektrom, 406, Lagunom...niko ti nece zameriti, jednostavno ce pomisliti da si racionalan, sto moze biti i dobro. Pa i Saab i Volvo su takvi, mozes reci cela gama, mada za njih vazi da su sigurni svedski automobili.

                        Comment

                        • chaboo
                          CBC Veteran
                          • 17.06.2012
                          • 195
                          • Beograd V.Mostanica
                          • citroen C5 hdi

                          #27
                          Ja sam za 406 iako ih ima malo u oglasima, veoma lep za voznju, prilicno jeftin za odrzavanje, klasicno lep dobar i benzinac i dizel samo naci sto bolji primerak.Sto rece gorans ni u cemu se posebno ne istice ali je u svim segmentima vise nego zadovoljavajuc.

                          Comment

                          • sErGiO
                            Moderator
                            • 30.01.2007
                            • 2769
                            • Neko selo pored Beogr
                            • Alfa Romeo 156SW

                            #28
                            Kako napreduje potraga za autom? Jesi li našao nešto zanimljivo?

                            Comment

                            • bane11
                              CBC Član
                              • 22.01.2013
                              • 10
                              • Mladenovac
                              • Peugeot 405 2.0sri

                              #29
                              Uh, pa svasta ima Bas mi je zabavno da to radim.
                              Kako sada stoje stvari, odustao sam od c5 (pojavio se u jednom od kasnijih postova) i, na moju veliku zalost, od Alfe. Cini mi se da si mi bas ti rekao da je trap problematican (mada sam slicno cuo i za Lanciu, samo u manjoj meri). Ipak, ne bih da rizikujem da ostanem bez auta zato sto ne mogu da platim popravku u tom trenutku ili zato sto majstor ne moze da se snadje, posto mi treba svaki dan. Sadasnji auto odrzavam kod majstora koji zna Pezoe i Citroene u dusu i brzo sam shvatio koliko je to bitno.
                              Bas sam imao srece sa prvim autom .

                              Elem, ostale su mi 406 i Lybra kao opcije. Iako su mi u ovoj temi ljudi rekli kako bi se pre opredelili za 406, meni ipak malo vodi Lancia. Po nekim informacijama iz prve ruke 406 je malo skuplji za odrzavanje i malo vise trosi (mada je zanemarljiva razlika u potrosnji) kada je rec o dizelima. Takodje, cuo sam bolje stvari o jtg nego o hdi, sto nikako ne znaci da je hdi los, samo da je jtd ipak cenjeniji. 406 dolazi u obzir i u bezninskoj varijanti, dok bih Lybru samo 1.9jtd i karavan. 406 mi je lepsi spolja, ali posto cu auto uglavnom gledati iznutra, Lybra i tu vodi . Jedino sto u 406 ima vise prostora i sto se lakse prodaje.

                              Sto se tice Lybre, zanima me koliko se delova slaze sa Stilom ili nekim drugim modelima (zbog cene odrzavanja), kao i koliko su kvalitetni ti delovi, posto se Stilo bas i nije pokazao, ako ne govorimo o motoru. Takodje, nadam se da cu malo kasnije chipovati jtd, pa me zanima koliko je to opasno po motor, koje su tu cene i koliko se dobija na potrosnji i snazi, posto ima raznih informacija. Takodje, koja je razlika izmedju stavljanja onog BOXa i chipovanja?

                              I tako, svakog dana citam po malo i visim na oglasima. Dosta sam naucio, a i zabavno mi bas. Imam jos vremena, posto skupljanje para ide dosta polako. Mnogo lako odu na nesto . Takodje i cene padaju, posto se Lybre bas i ne prodaju nesto brzo, ali sta cu kad ih volim .

                              Ako bilo ko ima neke savete, misljenja, ili mozda pitanja slobodno pisite.

                              Comment

                              • Franjo
                                Banovan
                                • 14.08.2009
                                • 2831
                                • Inđija - Beograd
                                • Renault megan II res

                                #30
                                Originally posted by bane11 View Post
                                Što se tiče budžeta, trenutno je slabašan, ali do kraja leta bi trebalo da bude nekih 1000 i kusur, plus moj auto, koji je u stvarno odličnom stanju.
                                Teško, da ćeš naći, bilo koji od navedenih, u zaista dobrom (ne odličnom) stanju, za manje od 3.000 evrića.

                                Zato, ako je tvoj 405 zaista u takvom stanju, čuvao bih pare za njegovo održavanje i polako skupljao za nešto mlađe i dobro. Mislim, vozilo!

                                A, što se zabavljanja tiče i to je u redu.

                                Comment

                                Working...
                                X