video sam da je ova tema vec, u neku ruku, prezvakana. ali aj' da pitam. 
cuo sam od raznih ljudi da 200sx, koji se voze kod nas su tesko groblje. ali..., da li ima svrhe uhvatiti se u kostac sa jednim? ne znam da li je neko sa foruma vozio s13, voleo bih da cujem iskustva?
da li je tacno da delovi bas, BAS, ne mogu da se nadju? posto i sam radim u autodelovima, vidim da osnovnih stvari ima. tipa, zupcasti kais 1500-2000din, spaner-roler od 2500din do 3500din. filteri...., sve to ima i kosta maltene kao za bilo koji drugi auto. e sad mene zanima, ako neko zna, sta je to sto nema? tj., sta se ne moze naci u srbiji?
na autu koji me zanima je uradjena full generalana, stavljeni su kovani klipovi (ne znam da li je to dobro, ili lose, za popravke mislim), nova turbina...., auto je mehanicki dobar i spreman je za stage 2, koji ja ni ne bih radio, jer mi je ~180KS, koliko sad ima sasvim dovoljno. limarija sa druge strane nije bas caša nije ni truo, ali nista sto jedno farbanje ne moze da sredi. uostalom, pre bih farbao auto, nego sto bi mu radio generalnu.
kazu ljudi na netu "obzirom da je trubo, krace traje motor", nikad o tome nisam razmisljao na taj nacin?? inace se generalno zale da je oko 150.000km umiranje agregata. prvo turbina, a odmah za njom i motor. To mi je nekako neverovatno za japanca, ako se odrzava i vozi kako treba (tipa zamena ulja na 5000km i bez turiranja do blokade u mestu, ili kad je auto hladan). ovaj ima oko 220.000km na satu, pa cenim ako mu je bilo do umiranja, do sad bi 'mreo?
obzirom da nikad do sad nisam vozio turbo benzinca, zanima me na sta da obatim paznju? u stvari, sta ja i mogu zaista da vidim na licu mesta? ok, test drive, motaj levo, motaj desno, pun gas, koci naglo bez drzanja volana, isturiraj u mestu da vidis da li dimi na auspuh, saltanje kroz sve brzine na gore i na dole, vizuelni pregled motora (mastan-suv, tragovi curenja vode, ulja...), malo zavirivanje ispod kola, da se vidi na sta to lici odozdole.
da li ima jos neka, mala tajna, velikih majstora da se prekontrolise?

cuo sam od raznih ljudi da 200sx, koji se voze kod nas su tesko groblje. ali..., da li ima svrhe uhvatiti se u kostac sa jednim? ne znam da li je neko sa foruma vozio s13, voleo bih da cujem iskustva?
da li je tacno da delovi bas, BAS, ne mogu da se nadju? posto i sam radim u autodelovima, vidim da osnovnih stvari ima. tipa, zupcasti kais 1500-2000din, spaner-roler od 2500din do 3500din. filteri...., sve to ima i kosta maltene kao za bilo koji drugi auto. e sad mene zanima, ako neko zna, sta je to sto nema? tj., sta se ne moze naci u srbiji?
na autu koji me zanima je uradjena full generalana, stavljeni su kovani klipovi (ne znam da li je to dobro, ili lose, za popravke mislim), nova turbina...., auto je mehanicki dobar i spreman je za stage 2, koji ja ni ne bih radio, jer mi je ~180KS, koliko sad ima sasvim dovoljno. limarija sa druge strane nije bas caša nije ni truo, ali nista sto jedno farbanje ne moze da sredi. uostalom, pre bih farbao auto, nego sto bi mu radio generalnu.
kazu ljudi na netu "obzirom da je trubo, krace traje motor", nikad o tome nisam razmisljao na taj nacin?? inace se generalno zale da je oko 150.000km umiranje agregata. prvo turbina, a odmah za njom i motor. To mi je nekako neverovatno za japanca, ako se odrzava i vozi kako treba (tipa zamena ulja na 5000km i bez turiranja do blokade u mestu, ili kad je auto hladan). ovaj ima oko 220.000km na satu, pa cenim ako mu je bilo do umiranja, do sad bi 'mreo?
obzirom da nikad do sad nisam vozio turbo benzinca, zanima me na sta da obatim paznju? u stvari, sta ja i mogu zaista da vidim na licu mesta? ok, test drive, motaj levo, motaj desno, pun gas, koci naglo bez drzanja volana, isturiraj u mestu da vidis da li dimi na auspuh, saltanje kroz sve brzine na gore i na dole, vizuelni pregled motora (mastan-suv, tragovi curenja vode, ulja...), malo zavirivanje ispod kola, da se vidi na sta to lici odozdole.
da li ima jos neka, mala tajna, velikih majstora da se prekontrolise?
Comment