Pozdrav svima.
Verenica i ja razmisljamo o kupovini veceg auta. Trenutno imamo Daciju Sandero za tu po gradu, sto bi se reklo. Treba nam nesto vece za putovanja.
Zatim smo razmisljali o polovnom autu oko 6-7 godina starosti, nesto novije, nesto bolje, sigurnije, opremljenije, savremenije, nesto poput Mercedes W211, pred kraj proizvodnje, ali ne mozemo da sklopimo misljenja oko karavana ili limuzine. Treba nam karavan, njoj se vise svidja limuzina i to je otpalo brzo. Ali mogla je to biti super prilika sa distronikom, ventilacijom i grejanjem sedista, panoramom, key less, air-matic itd. Razmisljali smo o BMW 330xd ili 335d karavan ili 530xd ili 535d. Super automobili zaista, prelepo izgledaju u M opremi spolja i unutra. Ali moguci kvarovi su preskupi, ne zelimo da razmisljamo o tome neko vreme.
Odlucili smo za skoro nov auto. Nesto sto je proslo ispod 25-30 000 km i sto je jos uvek u garanciji. Time bi, u odnosu na nov auto, mogli da ustedimo i 4-5 i vise hiljada eura. Jedina mana je sto ne mozemo da biramo opremu, a rado bi izabrali automatski menjac i siber ili jos bolje panoramu. Mora biti dizel zbog duzih relacija, mora biti 2013+ godiste, zbog barem jos jedne godine garancije, ili pod dogovorom za doplatu za jos jednu godinu garancije pride. Mora da bude karavan, necu vise da guram stvari nogom da bi stalo jos nesto, a i auto ne planiramo da menjamo par godina, pa kad dodje vreme onda decija kolica, pa ako budu blizanci onda dupla decija kolica, pa dve bicikle, pa sve duplo. Pa zbog toga i gepek mora da bude dupli, je l te?
)
Prvo smo gledali Renault Clio, 1.5dci, neki dogovor bi bio postignut u toj autokuci gde je kupljena Dacia. Neki popust na trenutnu akciju. Ljubicasta boja, solidno opremljen, oko 14000 eura. S obzirom da cu uglavnom ja voziti taj auto, pustio sam je da malo obidje taj Clio i uljudno udaljio od auta, jer necu da damo skoro 15 000 eura za Renault Clio. Gledali smo i Renault Lagunu, oko 24 000 eura, ali sta znam. Svidja mi se iskljucio u GT verziji sive boje (cini mi se da je GT optic, nisam siguran). Ubrzo, Laguna je ispala iz price i zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Slicno je i sa Meganom.
Gledali smo Volvo V40. Pun je nekih bezbednosnih sistema, unutra, spolja, ma svuda. I super izgleda. Ali Volvo je Volvo, pada mu cena vrlo brzo. Vise smo za V60, ali on je podosta skuplji,
Sledece o cemu smo razmisljali je Ford Mondeo karavan. Super autic, ne znam cini je motor 2.0, valjda Pezoov, ispravite me ako gresim. Ali kad god vidimo Mondea, neki dekica sedi unutra i uziva sa svojom gospodjom u voznji. Takodje mora biti u super boji i opremi da bi mi se svideo. Mislim da ce ispasti iz price iskljucimo zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Lici na jeftinu plastiku, iako mozda to nije. Videcemo jos oko toga. Nije konacno otpisan.
Zatim, razmisljao sam o Mazdi 6 karavan, super auto stvarno, prednji kraj posebno meni lep, ali njoj je *kao UFO*. Slicno je i sa Hondom Accord.
Nesto o cemu se slazemo je oboje je Skoda Superb. Prelep auto u karavan verziji. Provereni motori, verovatno 2.0TDI u 140 ks, mozda i u 170ks, dobra oprema, cesto imaju panoramu, grejanje sedista pozadi, 4 zone klima, DSG menjac provereno dobar, sve kako treba, bas super auto za nas i oboje se okrecemo za takvom Skodom, ali cena. Nesto sto nama odgovara, ispod godinu dana starosti, sa jos godinom/godinu i po garancijom je skoro 3-4k iznad planirane sume. To je ono sto nas najvise odbija. Da prodamo Daciju (na satu ispod 7000 km) i vrlo lako se uklopimo ne zelimo, trebaju nam dva auta. SuperB je odlican auto i oboma nam je zao zbog toga sto ne mozemo da predjemo planiranu sumu. Ali mozda postignemo neki dogovor sa nekim salonom, mozda naleti neka dobra prilika.
Teska srca smo pricali o Skodi Octavii, ali trenutno prema datim kriterijumima uglavnom je 1.6 TDI od 105 ks i to je malo za nas, pregorecemo taj motor. I volan izgleda kao da je Skoda Fabia, a ne Oktavia. Ne svidja nam se nova Oktavia, ni novi Superb.
S obzirom da ona voli francuska vozila, zapao joj je za oko Citroen C5, a meni neka mucnina preko stomaka i tezak uzdisaj. Stvarno prelep auto u karavan verziji, npr bela boja ili crna, unutra takodje fino izgleda. Motor 2.0HDI sa 140 ks i vidim neki sa 160 i nesto konja. Oprema standardna za taj segment. Jedan malo prelazi budzet, oko 7500 km na satu, jos 2 godine u garanciji. Drugi 160 i nesto konja i automatik uklapa se u finansije, oko 25 000 km na satu. Mene brine taj automatski menjac i iskren da budem, to sto je francuz, bez uvrede svima koji su se odlucili na francuza. Njoj se auto bas svidja, ja se tog auta plasim.
Konacno do meni najboljeg izbog, Opel Insignija. Jeste, vozim Opel 14 godina, jeste me jednom ostavio za neku sitnicu, ali koliko sam citao, Insignija je po ADAC-u auto sa najmanje kvarova. Mozda sam citao stare izvestaje, ukoliko neko ima neke nove informacije o autu, moze da javi, ali i ne mora, videcete zasto. Dakle, Insignija, 2.0 dizel sa 130 ks (motor Fiatov ili radjen u saradnji sa Fiatom?). Uzasno izgleda karavan, kada mu se otvori gepek samo da okrenes i odes peske kuci. Napred mi se svidja, ali i unutra nije los. Ima dosta opreme, automatski menjac sa 6 brzina, grejanje sedista, mnoge sitnice, grejanje volana, dve zone klima itd. Manje vise standardno kao i ostala vozila, sem grejanje volana. Trenutno je cena malo veca, ali to ide dole do nama odgovarajuce sume. Auto je proizveden juna 2013. godine i na satu nesto ispod 17000 km. Ta auto kuca ima nekoliko Insignija, cak ima i facelift, 2k eura skuplje, nesto vecom km i rucnim menjacem. Ono sto je najbolje kod ovog auta je produzena garancija do juna 2019. godine. E to je ono sto mene privlaci. Sto ne moram da razmisljam narednim 56 meseci, koliko i planiram da vozim auto. Da se ne lazemo, jeste C5 lepsi, jeste i Superb lepsi i bolji i sve i da damo za njega, opet 56 meseci garancija je vrlo privlacna. Vozis i ne razmisljas da li ce nesto da otkaze, koliko kosta itd. Kasko osiguranje za dalekobilo i ne razmisljam o kvarovima.
Danas sam gledao jednu u Opelu, Opc line, crna boja, 20-ice felge (koje je Insignija vrlo lako progutala), super oprema, Flex, grejanje volana itd. Prvo sam udario glavom kada sam ulazio napred. Pa jos jednom kada sam ulazio pozadi. Pozadi nema mesta za glavu (179cm sam visok). Dogovorio sam se sa autosalonom da mi posalju par ponuda sa: autom. menjacem, dizlo 130 ks, karavan verzija. Sutra stizu ponude, pa cemo se dogovoriti oko testne voznje. Ukoliko ne bude ponuda sa garancijom od par godina, slicno kao i pomenuta Insignia sa 56 meseci, odustacemo od tog autosalona.
Sutra zovemo autokuce i rezervisemo testne voznje, pa kada budemo oboje imali vremena, vozicemo jedan po jedan i odlucili sta i kako. Pricacemo o ponudama i na njihove ponude cemo dati nase ponude, pricacemo i o produzenim garancijama itd. Volvo, Skodu, Forda, Citroena, Superb (mozda iskrsne neka super prilika) i sta god vi predlozite.
Vas molim ko ima iskustva sa pomenutim vozilima, neka objektivno da misljenje i jos neki predlog. Posebno me zanima prica o Citroenovom automatskom menjacu. Takodje i o tom 2.0HDI motoru.
Zaista bih cenio kada bi se na stranu stavljao ukus o izgledu. Bitnija mi je mehanika od izgleda. I mehanika koja nije manje od 130 ks. Oboje volimo da damo po gasu. Zato smo za svadbu od njene prijateljice dobili ceo dan na koriscenje Golf V R32 turbo 500 ks. Jedva cekam da se zenim.
Pozdrav svima.
Verenica i ja razmisljamo o kupovini veceg auta. Trenutno imamo Daciju Sandero za tu po gradu, sto bi se reklo. Treba nam nesto vece za putovanja.
Zatim smo razmisljali o polovnom autu oko 6-7 godina starosti, nesto novije, nesto bolje, sigurnije, opremljenije, savremenije, nesto poput Mercedes W211, pred kraj proizvodnje, ali ne mozemo da sklopimo misljenja oko karavana ili limuzine. Treba nam karavan, njoj se vise svidja limuzina i to je otpalo brzo. Ali mogla je to biti super prilika sa distronikom, ventilacijom i grejanjem sedista, panoramom, key less, air-matic itd. Razmisljali smo o BMW 330xd ili 335d karavan ili 530xd ili 535d. Super automobili zaista, prelepo izgledaju u M opremi spolja i unutra. Ali moguci kvarovi su preskupi, ne zelimo da razmisljamo o tome neko vreme.
Odlucili smo za skoro nov auto. Nesto sto je proslo ispod 25-30 000 km i sto je jos uvek u garanciji. Time bi, u odnosu na nov auto, mogli da ustedimo i 4-5 i vise hiljada eura. Jedina mana je sto ne mozemo da biramo opremu, a rado bi izabrali automatski menjac i siber ili jos bolje panoramu. Mora biti dizel zbog duzih relacija, mora biti 2013+ godiste, zbog barem jos jedne godine garancije, ili pod dogovorom za doplatu za jos jednu godinu garancije pride. Mora da bude karavan, necu vise da guram stvari nogom da bi stalo jos nesto, a i auto ne planiramo da menjamo par godina, pa kad dodje vreme onda decija kolica, pa ako budu blizanci onda dupla decija kolica, pa dve bicikle, pa sve duplo. Pa zbog toga i gepek mora da bude dupli, je l te?

Prvo smo gledali Renault Clio, 1.5dci, neki dogovor bi bio postignut u toj autokuci gde je kupljena Dacia. Neki popust na trenutnu akciju. Ljubicasta boja, solidno opremljen, oko 14000 eura. S obzirom da cu uglavnom ja voziti taj auto, pustio sam je da malo obidje taj Clio i uljudno udaljio od auta, jer necu da damo skoro 15 000 eura za Renault Clio. Gledali smo i Renault Lagunu, oko 24 000 eura, ali sta znam. Svidja mi se iskljucio u GT verziji sive boje (cini mi se da je GT optic, nisam siguran). Ubrzo, Laguna je ispala iz price i zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Slicno je i sa Meganom.
Gledali smo Volvo V40. Pun je nekih bezbednosnih sistema, unutra, spolja, ma svuda. I super izgleda. Ali Volvo je Volvo, pada mu cena vrlo brzo. Vise smo za V60, ali on je podosta skuplji,
Sledece o cemu smo razmisljali je Ford Mondeo karavan. Super autic, ne znam cini je motor 2.0, valjda Pezoov, ispravite me ako gresim. Ali kad god vidimo Mondea, neki dekica sedi unutra i uziva sa svojom gospodjom u voznji. Takodje mora biti u super boji i opremi da bi mi se svideo. Mislim da ce ispasti iz price iskljucimo zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Lici na jeftinu plastiku, iako mozda to nije. Videcemo jos oko toga. Nije konacno otpisan.
Zatim, razmisljao sam o Mazdi 6 karavan, super auto stvarno, prednji kraj posebno meni lep, ali njoj je *kao UFO*. Slicno je i sa Hondom Accord.
Nesto o cemu se slazemo je oboje je Skoda Superb. Prelep auto u karavan verziji. Provereni motori, verovatno 2.0TDI u 140 ks, mozda i u 170ks, dobra oprema, cesto imaju panoramu, grejanje sedista pozadi, 4 zone klima, DSG menjac provereno dobar, sve kako treba, bas super auto za nas i oboje se okrecemo za takvom Skodom, ali cena. Nesto sto nama odgovara, ispod godinu dana starosti, sa jos godinom/godinu i po garancijom je skoro 3-4k iznad planirane sume. To je ono sto nas najvise odbija. Da prodamo Daciju (na satu ispod 7000 km) i vrlo lako se uklopimo ne zelimo, trebaju nam dva auta. SuperB je odlican auto i oboma nam je zao zbog toga sto ne mozemo da predjemo planiranu sumu. Ali mozda postignemo neki dogovor sa nekim salonom, mozda naleti neka dobra prilika.
Teska srca smo pricali o Skodi Octavii, ali trenutno prema datim kriterijumima uglavnom je 1.6 TDI od 105 ks i to je malo za nas, pregorecemo taj motor. I volan izgleda kao da je Skoda Fabia, a ne Oktavia. Ne svidja nam se nova Oktavia, ni novi Superb.
S obzirom da ona voli francuska vozila, zapao joj je za oko Citroen C5, a meni neka mucnina preko stomaka i tezak uzdisaj. Stvarno prelep auto u karavan verziji, npr bela boja ili crna, unutra takodje fino izgleda. Motor 2.0HDI sa 140 ks i vidim neki sa 160 i nesto konja. Oprema standardna za taj segment. Jedan malo prelazi budzet, oko 7500 km na satu, jos 2 godine u garanciji. Drugi 160 i nesto konja i automatik uklapa se u finansije, oko 25 000 km na satu. Mene brine taj automatski menjac i iskren da budem, to sto je francuz, bez uvrede svima koji su se odlucili na francuza. Njoj se auto bas svidja, ja se tog auta plasim.
Konacno do meni najboljeg izbog, Opel Insignija. Jeste, vozim Opel 14 godina, jeste me jednom ostavio za neku sitnicu, ali koliko sam citao, Insignija je po ADAC-u auto sa najmanje kvarova. Mozda sam citao stare izvestaje, ukoliko neko ima neke nove informacije o autu, moze da javi, ali i ne mora, videcete zasto. Dakle, Insignija, 2.0 dizel sa 130 ks (motor Fiatov ili radjen u saradnji sa Fiatom?). Uzasno izgleda karavan, kada mu se otvori gepek samo da okrenes i odes peske kuci. Napred mi se svidja, ali i unutra nije los. Ima dosta opreme, automatski menjac sa 6 brzina, grejanje sedista, mnoge sitnice, grejanje volana, dve zone klima itd. Manje vise standardno kao i ostala vozila, sem grejanje volana. Trenutno je cena malo veca, ali to ide dole do nama odgovarajuce sume. Auto je proizveden juna 2013. godine i na satu nesto ispod 17000 km. Ta auto kuca ima nekoliko Insignija, cak ima i facelift, 2k eura skuplje, nesto vecom km i rucnim menjacem. Ono sto je najbolje kod ovog auta je produzena garancija do juna 2019. godine. E to je ono sto mene privlaci. Sto ne moram da razmisljam narednim 56 meseci, koliko i planiram da vozim auto. Da se ne lazemo, jeste C5 lepsi, jeste i Superb lepsi i bolji i sve i da damo za njega, opet 56 meseci garancija je vrlo privlacna. Vozis i ne razmisljas da li ce nesto da otkaze, koliko kosta itd. Kasko osiguranje za dalekobilo i ne razmisljam o kvarovima.
Danas sam gledao jednu u Opelu, Opc line, crna boja, 20-ice felge (koje je Insignija vrlo lako progutala), super oprema, Flex, grejanje volana itd. Prvo sam udario glavom kada sam ulazio napred. Pa jos jednom kada sam ulazio pozadi. Pozadi nema mesta za glavu (179cm sam visok). Dogovorio sam se sa autosalonom da mi posalju par ponuda sa: autom. menjacem, dizlo 130 ks, karavan verzija. Sutra stizu ponude, pa cemo se dogovoriti oko testne voznje. Ukoliko ne bude ponuda sa garancijom od par godina, slicno kao i pomenuta Insignia sa 56 meseci, odustacemo od tog autosalona.
Sutra zovemo autokuce i rezervisemo testne voznje, pa kada budemo oboje imali vremena, vozicemo jedan po jedan i odlucili sta i kako. Pricacemo o ponudama i na njihove ponude cemo dati nase ponude, pricacemo i o produzenim garancijama itd. Volvo, Skodu, Forda, Citroena, Superb (mozda iskrsne neka super prilika) i sta god vi predlozite.
Vas molim ko ima iskustva sa pomenutim vozilima, neka objektivno da misljenje i jos neki predlog. Posebno me zanima prica o Citroenovom automatskom menjacu. Takodje i o tom 2.0HDI motoru.
Zaista bih cenio kada bi se na stranu stavljao ukus o izgledu. Bitnija mi je mehanika od izgleda. I mehanika koja nije manje od 130 ks. Oboje volimo da damo po gasu. Zato smo za svadbu od njene prijateljice dobili ceo dan na koriscenje Golf V R32 turbo 500 ks. Jedva cekam da se zenim.
Pozdrav svima.
Comment