Opel Insignia/ Citroen C5 / Ford Mondeo / Skoda Octavia...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4chan
    CBC Član
    • 19.10.2014
    • 21
    • KG
    • Cee'd SW naftaš

    Opel Insignia/ Citroen C5 / Ford Mondeo / Skoda Octavia...

    Pozdrav svima.

    Verenica i ja razmisljamo o kupovini veceg auta. Trenutno imamo Daciju Sandero za tu po gradu, sto bi se reklo. Treba nam nesto vece za putovanja.

    Zatim smo razmisljali o polovnom autu oko 6-7 godina starosti, nesto novije, nesto bolje, sigurnije, opremljenije, savremenije, nesto poput Mercedes W211, pred kraj proizvodnje, ali ne mozemo da sklopimo misljenja oko karavana ili limuzine. Treba nam karavan, njoj se vise svidja limuzina i to je otpalo brzo. Ali mogla je to biti super prilika sa distronikom, ventilacijom i grejanjem sedista, panoramom, key less, air-matic itd. Razmisljali smo o BMW 330xd ili 335d karavan ili 530xd ili 535d. Super automobili zaista, prelepo izgledaju u M opremi spolja i unutra. Ali moguci kvarovi su preskupi, ne zelimo da razmisljamo o tome neko vreme.


    Odlucili smo za skoro nov auto. Nesto sto je proslo ispod 25-30 000 km i sto je jos uvek u garanciji. Time bi, u odnosu na nov auto, mogli da ustedimo i 4-5 i vise hiljada eura. Jedina mana je sto ne mozemo da biramo opremu, a rado bi izabrali automatski menjac i siber ili jos bolje panoramu. Mora biti dizel zbog duzih relacija, mora biti 2013+ godiste, zbog barem jos jedne godine garancije, ili pod dogovorom za doplatu za jos jednu godinu garancije pride. Mora da bude karavan, necu vise da guram stvari nogom da bi stalo jos nesto, a i auto ne planiramo da menjamo par godina, pa kad dodje vreme onda decija kolica, pa ako budu blizanci onda dupla decija kolica, pa dve bicikle, pa sve duplo. Pa zbog toga i gepek mora da bude dupli, je l te? )


    Prvo smo gledali Renault Clio, 1.5dci, neki dogovor bi bio postignut u toj autokuci gde je kupljena Dacia. Neki popust na trenutnu akciju. Ljubicasta boja, solidno opremljen, oko 14000 eura. S obzirom da cu uglavnom ja voziti taj auto, pustio sam je da malo obidje taj Clio i uljudno udaljio od auta, jer necu da damo skoro 15 000 eura za Renault Clio. Gledali smo i Renault Lagunu, oko 24 000 eura, ali sta znam. Svidja mi se iskljucio u GT verziji sive boje (cini mi se da je GT optic, nisam siguran). Ubrzo, Laguna je ispala iz price i zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Slicno je i sa Meganom.


    Gledali smo Volvo V40. Pun je nekih bezbednosnih sistema, unutra, spolja, ma svuda. I super izgleda. Ali Volvo je Volvo, pada mu cena vrlo brzo. Vise smo za V60, ali on je podosta skuplji,


    Sledece o cemu smo razmisljali je Ford Mondeo karavan. Super autic, ne znam cini je motor 2.0, valjda Pezoov, ispravite me ako gresim. Ali kad god vidimo Mondea, neki dekica sedi unutra i uziva sa svojom gospodjom u voznji. Takodje mora biti u super boji i opremi da bi mi se svideo. Mislim da ce ispasti iz price iskljucimo zbog unutrasnjosti koja mi se ne svidja. Lici na jeftinu plastiku, iako mozda to nije. Videcemo jos oko toga. Nije konacno otpisan.


    Zatim, razmisljao sam o Mazdi 6 karavan, super auto stvarno, prednji kraj posebno meni lep, ali njoj je *kao UFO*. Slicno je i sa Hondom Accord.


    Nesto o cemu se slazemo je oboje je Skoda Superb. Prelep auto u karavan verziji. Provereni motori, verovatno 2.0TDI u 140 ks, mozda i u 170ks, dobra oprema, cesto imaju panoramu, grejanje sedista pozadi, 4 zone klima, DSG menjac provereno dobar, sve kako treba, bas super auto za nas i oboje se okrecemo za takvom Skodom, ali cena. Nesto sto nama odgovara, ispod godinu dana starosti, sa jos godinom/godinu i po garancijom je skoro 3-4k iznad planirane sume. To je ono sto nas najvise odbija. Da prodamo Daciju (na satu ispod 7000 km) i vrlo lako se uklopimo ne zelimo, trebaju nam dva auta. SuperB je odlican auto i oboma nam je zao zbog toga sto ne mozemo da predjemo planiranu sumu. Ali mozda postignemo neki dogovor sa nekim salonom, mozda naleti neka dobra prilika.


    Teska srca smo pricali o Skodi Octavii, ali trenutno prema datim kriterijumima uglavnom je 1.6 TDI od 105 ks i to je malo za nas, pregorecemo taj motor. I volan izgleda kao da je Skoda Fabia, a ne Oktavia. Ne svidja nam se nova Oktavia, ni novi Superb.


    S obzirom da ona voli francuska vozila, zapao joj je za oko Citroen C5, a meni neka mucnina preko stomaka i tezak uzdisaj. Stvarno prelep auto u karavan verziji, npr bela boja ili crna, unutra takodje fino izgleda. Motor 2.0HDI sa 140 ks i vidim neki sa 160 i nesto konja. Oprema standardna za taj segment. Jedan malo prelazi budzet, oko 7500 km na satu, jos 2 godine u garanciji. Drugi 160 i nesto konja i automatik uklapa se u finansije, oko 25 000 km na satu. Mene brine taj automatski menjac i iskren da budem, to sto je francuz, bez uvrede svima koji su se odlucili na francuza. Njoj se auto bas svidja, ja se tog auta plasim.


    Konacno do meni najboljeg izbog, Opel Insignija. Jeste, vozim Opel 14 godina, jeste me jednom ostavio za neku sitnicu, ali koliko sam citao, Insignija je po ADAC-u auto sa najmanje kvarova. Mozda sam citao stare izvestaje, ukoliko neko ima neke nove informacije o autu, moze da javi, ali i ne mora, videcete zasto. Dakle, Insignija, 2.0 dizel sa 130 ks (motor Fiatov ili radjen u saradnji sa Fiatom?). Uzasno izgleda karavan, kada mu se otvori gepek samo da okrenes i odes peske kuci. Napred mi se svidja, ali i unutra nije los. Ima dosta opreme, automatski menjac sa 6 brzina, grejanje sedista, mnoge sitnice, grejanje volana, dve zone klima itd. Manje vise standardno kao i ostala vozila, sem grejanje volana. Trenutno je cena malo veca, ali to ide dole do nama odgovarajuce sume. Auto je proizveden juna 2013. godine i na satu nesto ispod 17000 km. Ta auto kuca ima nekoliko Insignija, cak ima i facelift, 2k eura skuplje, nesto vecom km i rucnim menjacem. Ono sto je najbolje kod ovog auta je produzena garancija do juna 2019. godine. E to je ono sto mene privlaci. Sto ne moram da razmisljam narednim 56 meseci, koliko i planiram da vozim auto. Da se ne lazemo, jeste C5 lepsi, jeste i Superb lepsi i bolji i sve i da damo za njega, opet 56 meseci garancija je vrlo privlacna. Vozis i ne razmisljas da li ce nesto da otkaze, koliko kosta itd. Kasko osiguranje za dalekobilo i ne razmisljam o kvarovima.

    Danas sam gledao jednu u Opelu, Opc line, crna boja, 20-ice felge (koje je Insignija vrlo lako progutala), super oprema, Flex, grejanje volana itd. Prvo sam udario glavom kada sam ulazio napred. Pa jos jednom kada sam ulazio pozadi. Pozadi nema mesta za glavu (179cm sam visok). Dogovorio sam se sa autosalonom da mi posalju par ponuda sa: autom. menjacem, dizlo 130 ks, karavan verzija. Sutra stizu ponude, pa cemo se dogovoriti oko testne voznje. Ukoliko ne bude ponuda sa garancijom od par godina, slicno kao i pomenuta Insignia sa 56 meseci, odustacemo od tog autosalona.


    Sutra zovemo autokuce i rezervisemo testne voznje, pa kada budemo oboje imali vremena, vozicemo jedan po jedan i odlucili sta i kako. Pricacemo o ponudama i na njihove ponude cemo dati nase ponude, pricacemo i o produzenim garancijama itd. Volvo, Skodu, Forda, Citroena, Superb (mozda iskrsne neka super prilika) i sta god vi predlozite.


    Vas molim ko ima iskustva sa pomenutim vozilima, neka objektivno da misljenje i jos neki predlog. Posebno me zanima prica o Citroenovom automatskom menjacu. Takodje i o tom 2.0HDI motoru.

    Zaista bih cenio kada bi se na stranu stavljao ukus o izgledu. Bitnija mi je mehanika od izgleda. I mehanika koja nije manje od 130 ks. Oboje volimo da damo po gasu. Zato smo za svadbu od njene prijateljice dobili ceo dan na koriscenje Golf V R32 turbo 500 ks. Jedva cekam da se zenim.


    Pozdrav svima.
  • 4chan
    CBC Član
    • 19.10.2014
    • 21
    • KG
    • Cee'd SW naftaš

    #2
    Verovatno ce biti Superb.
    Moze lock.

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Hvala sto si svratio na forum. Pretpostavljam da vise neces pisati na forumu.

      Jesi li procitao ber neku temu na ovom forumu i ostavio bar neki post?

      Comment

      • 4chan
        CBC Član
        • 19.10.2014
        • 21
        • KG
        • Cee'd SW naftaš

        #4
        Cesto sam citao ovaj forum, nisam ostavljao postove.

        Comment

        • expendable
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2009
          • 3662
          • Bor

          #5
          Ako se oboje slažete, onda je stvarno za (jedan) lock.
          Nije ti loša ta Skoda ako je nova ili u (fabričkoj) garanciji. Opel Insignija je sjajan auto, ali nije za petoro (nikako!) i spolja kao Jumbo Jet a iznutra nema baš toliko mesta (pozadi, naročito, mada relativno, u odnosu na klasu, ipak je to veliki auto), prtljažnik je o.k. ali i dalje ne tako veliki kao što izgleda. Troši (dizel 2 litra) ... oko 7 lit. (5 do 8).
          Mercedes W211 je bila najbolja ideja ali takav bi morao da bude nešto stariji (a i održavanje je malo skuplje).
          Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

          Comment

          • 4chan
            CBC Član
            • 19.10.2014
            • 21
            • KG
            • Cee'd SW naftaš

            #6
            Na kraju ce verovatno biti ili Insignija zbog garancije od 5 godina ili Superb zbog izgleda i proverene masine, ali ako se pogodimo za garanciju od barem tri godine sa salonom.
            Superb nosi proveren motor i menjac, nisam procitao o nekim problemima, dok o Insigniji sam citao o problemima sa ABS-om (verovatno senzori), grejaci sedista, krckanje plastike oko menjaca, oko kabinskog svetla, problemi sa zvukom okofiltera za vazduh itd. Malo boli kada das toliko novca za auto, a krcka dok vozis. Ali zbog garancije oko mnogih problema ne bih ni razmisljao, a probleme sa krckanjem bih sam resio.
            Smatram da je Skoda vise utegnutija, cini mi se pouzdanija.
            Da, citao sam takodje o malom prostoru iza zadnjeg sedista, a u Superbu ima na pretek.

            Jedino nam je problem malo veca cifra i garancija, ali nadam se da cemo i to resiti.

            Nije da cediplacim, samo me zanima, kolika je realna potrosnja Superb-a 2.0 140ks, DSG?

            Ova Skoda:



            W211 ili skoro pa W212bi bila najbolja opcija. W211 nakrcan opremom, verovatno i 4-matic, noviji 320 cdi V6 od 224 ks, ali samo popravka airmatic-a je preskupa, menjaca takodje, a u narednom periodu bi voleli da nemamo neke troskove oko auta. Ili pitomiji W212, sa skromnom opremom i nekim 220CDI motorom. Ali opet...troskovi odrzavanja.

            Inace, ova Insignija je u pitanju. Samo sto bi neki blagi OPC bio spolja naknadno:

            Opel Insignia ST 2,0 Edition CDTI DPF Aut. Kombi, € 21.900, -

            Hvala na odgovoru!
            Last edited by 4chan; 22.10.2014, 13:46.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by b_samardzic View Post
              Hvala sto si svratio na forum. Pretpostavljam da vise neces pisati na forumu.

              Jesi li procitao ber neku temu na ovom forumu i ostavio bar neki post?
              Mislim da sam ja zadužen za packe..
              Posle 500 godina neko se potrudio i napisao više od dve rečenice šta želi od auta, ne shvatam šta je problem... Više je problem što od mnogo stručnjaka ili poznavaoca materije niko nije odgovorio više od 30 sati. Gasimo sveću...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • 4chan
                CBC Član
                • 19.10.2014
                • 21
                • KG
                • Cee'd SW naftaš

                #8
                Koliki sam tekst napisao na pocetku, citali bi 10 minuta, pa sam posle skratio na postojeci tekst, smatrajuci da niko ne zeli da cita romane.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Opel je verovatno udobniji od skode. U skodi sam se vozio i dobra je kruta ko vw ali precizna.

                  Sve ovo pisem a nisam se ni vozio u insigniji al po pretpostavci opel je ugladjen ali nezniji.

                  Za dalju prodaju skoda drzi bolju cenu od opela.

                  Sta se tice kritike mozda nije na mestu al je bar izazvala neke komentare i desavanja na forumu.

                  Sto bi rekli estradni umetnici samo nek se pise o meni dobro ili lose nije bitno.

                  Comment

                  • 4chan
                    CBC Član
                    • 19.10.2014
                    • 21
                    • KG
                    • Cee'd SW naftaš

                    #10
                    Udobnost mi nije na prvom mestu. Znam da je bitna stavka za duža putovanja, ali prvo bih išao na tu pouzdanost, ali i postprodaja, koju si pomenuo. Rano je misliti o tome, nije mi ključna stavka za odabir auta, s obzirom da će se isti voziti barem 4-5 godina, ali dobro je znati da će se taj auto brže prodati ukoliko dođe do plana zamene.

                    Znam da Opel ima flex vešanje, sa tri moda podešavanja, znam da Citroen C5 ima hidro vešanje, ali šta je sa Škodom, ima li škoda u ponudi nešto slično?

                    Sve se svodi na to da verenica i ja trenutno imamo unakrsna mišljenja zaviše automobila i jedno zajedničko, a to je za Superb. Dosta se razume u vozila (imala je W211 E55 kompressor (vikend auto), Alfa Romeo 147 Ducati Corse, VW Polo G40 itd), pa je teško prevariti i uzeti ono što se meni sviđa )

                    Da sumiramo mišljenja:

                    C5 - verenica bi htela Citroen C5. Na tu stranu imamo stajling, koliko sam danas i juče čitao vrlo dobar motor 2.0 HDI, automatski menjač je AWTF-80, kao kod Insignije, Volva, AlfeRomea, Ford Mondea, Pežoa 407, 607 itd. Što me jako ne privlači, s obzirom da nisu proslavljeni ti automatski menjači. Znam da su kod Alfe, Volvo-a, Pežoa dosta otkazivali i kombinacija takvom menjača i kratke garancije je ubitačna za džep. Zato je za C5 bolji izbor šestostepeni manuelni menjač. Složićete se da za takav segment jednostavno ide automatski menjač.

                    Mondeo - više ga ne pominjemo. Trebalo bi da bude baš u jakoj opremi i dobroj boji da bi nam se svidelo. Slična priča je kao sa C5. Dobar motor, ali postoji verovatnoća od otkazivanja menjača, a garancija nije duga.

                    508 - postoji priča i o njemu, prefinjeni Francuz, ali nijedan Francuz me nije impresionirao kao C5. Zakazaćemo testnu vožnju i za 508, možda nas šokira.

                    Kia Ceed SW - oboje smo ga zapazili, njoj se više sviđa kao razumnija varijanta. Klasa ispod, ništa manje ružniji od navedenih, za taj novac mnogo garancije. Par puta pomenuta i nikada više.

                    Insignia - meni se sviđa, njoj ne. Verovatno Insignia, ako ne Superb. Ružan pozadi kao sam đavo, kada se otvori gepek još ružniji, ali ipak 5 godina garancije na motor i menjač dominira ponudom. Od onog salona smo odustali i njihovih ponuda, jer je vlasnik salona prevarant.

                    Superb - oboma se najviše sviđa. Mora da bude 3 godine garancije. Nama prelep, mnogo lepši od novog modela, a nov model ima skoro u toj cifri, doduše 1.6 TDI i manuelni menjač, ali ne razmišljamo o njemu jer nam se stariji model mnogo više sviđa i zataj novac imamo i jači motor i automatski menjač. Ona vozi kao na stazi, tako da će nam jači motor trebati.

                    U ovom trenutku bi pristali samo na 3 godine garanciju, mislim da ne bi ispod. Možda, ali samo možda Superb minimum 2 godine, jer je pouzdaniji od ostalih što se tiče menjača. U ovom trenutku nam preostaje samo da probamo sva vozila (nažalost tek od 7. novembra), iako smo se gotovo već odlučili za Superb, ali promene su moguće do poslednjeg trenutka.

                    Comment

                    • Gruja
                      CBC Senator XXL
                      • 09.02.2006
                      • 614
                      • Bgd
                      • Alfa 75 TS

                      #11
                      Superb je jako praktican auto, mesta na sve strane i dobro napravljen.
                      Insignia je jako lep auto, spolja i unutra. Tacka.
                      U svemu ostalom nije ni za q... mesta ni za lek, taj dizel od 130ks sa rucnim menjacem se vuce kao prebijena baba a potrosnja uopste nije naivna. Onaj od 160 ks nisam probao licno za razliku od ovog slabijeg, samo sam se vozio u istom (i to dosta) i utisak mi je da mu je to donja mera snage.
                      Udoban nije, naprotiv, plombe ispadaju u svim verzijama u kojima sam bio (4 razlicite ukupno).
                      Generalno za mene veliko razocarenje od auta.
                      Posto ste se ogranicili na ova dva ne bih druge mnogo diskutovao, samo bih dodao da je C5 jedan veoma pouzdan auto. Ako se plasis automatika u njemu onda bi trebalo da se plasis i onog u Insigniji, Superbu...
                      Transaxle u krvi...

                      "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #12
                        Ajde da i ja turim neku recenicu da me dora neproziva da nepisem nista (a crkle bakterije u tastaturi)

                        C5 odlicna limuzina ali ni blizu onoga kvaliteta sto je imalo u ds1 i restajlingu. Bezobrazno lep auto ali unutra losega kvaliteta (barem po mom ukusu, jer sam vozio i dalje vozim samo c5) Ekstra udobna ako je u kombinaciji sa hidroaktivnim vešanje u suprotnom nije to taj auto. Od agregata samo 2,0hdi i tacka naravno sa saltasem. Najveca mana brzo i jako gubi na ceni.

                        Mondeo neznam sta bi rekao nisam ih se navozao da bi mogao suditi o njemu

                        508 sve si i sam rekao

                        Insignia................. sta reci a ne zaplakati. Dosta problematican auto ali resavaju sa svakim redizajnom po nesto. Problem sa instalacijom, sovtverom, hladjenje kucista egr ventila bolna tacka .............. nekazu badava " sta crkva i auto industrija imaju zajednicko ---------OPELA!"

                        Superb iz te kategorije po meni jedino odradjen kako valja do sitnih detalja jedino sto je vec receno nemacki tvrd. Drzi cenu i za polovan auto, kvalitet na dobrom nivou da nekazem maks jer vise je dikutabilno sta je visok nivo kvaliteta. Po meni najbolja kupovina.
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • 4chan
                          CBC Član
                          • 19.10.2014
                          • 21
                          • KG
                          • Cee'd SW naftaš

                          #13
                          Hvala na odgovorima, izvinjavam se, nisam mogao ranije da se javim.

                          Pravo da vam kažem, s obzirom da ste pričali toliko o Insigniji iz ličnog iskustva, ne znam kako su ADAC-ovci pohvalili taj auto. Doduše, sve je to marketinški trik. Na primer, Auto godine Opel Insignija. Ali po čemu? Izgleda ne po kvalitetu. Iste godine kada izađe auto za prodaju, iste godine biva proglašen za Auto godine. Izgleda po nekim drugim kirterijumima, jer po kvalitetu i istrajnosti malo je reći posle par meseci eksploatacije. Možda po dizajnu, poneka inovacija i to je izgleda sve.

                          Iako mi se mnogo sviđa, ta garancija od skoro 5 godina mi ništa ne znači ukoliko će svakih dva meseca da posećujem servis. Verovatno ne bih bio Prio1, s obzirom da po isteku fabričke, ostatak garancije daje servis. Pre će raditi neki za novac, nego taj za koji su garantovali.

                          @Grujo,
                          Koliko sam čitao o DSG-u, taj menjač je jedan od najpouzdanijih na tržištu, što malko uliva poverenje u odnosu na menjač u Alfi, Volvo, Pežou, na kraju u Insigniji i Citroenu. DSG mu dođe manje komplikovaniji od automatskog menjača, što suzava šansu da nešto otkaže.

                          Malo po malo, dođosmo do te Škode Superb. Stvarno je Super. Pohvaliste je, nama se sviđa i to je to. Mislim da će na kraju biti Škoda auto. Ali izgleda ne Superb.

                          Prekjuče smo prolazili pored Škode, aj da vidimo tog polovnog Superb ispred. Međutim, čim smo prišli videli smo da je noviji model, što znači skuplji. I oprema je bila jaka, motor takođe, a i cena. Na lizing po ~400 eura i 10 000 eura odmah. Sledili smo se i pobegli.
                          Malo smo popričali sa prodavcem i pokazao nam je tog Superb-a. Panorama, 2.0TDI, 4x4, autoparkiranje, ele. zatvaranje gepeka, bočne zavesice, ksenoni, memorija sedišta i ele. pomeranje itd. Spisak opreme podugačak, doduše mnogo toga se dobija uz opremu koju poseduje, Elegance. Auto je prešao 9000 km, dve godina garancije i još neku godinu uz doplatu ili kako se dogovorimo. Ali mesta koliko ima!!! Pa to sam jedino viđao kod prijatelja u S600L. Namestim sedište kako meni odgovara, pozadi ima za nekog od 2 metra i 30 cm. Gepek takođe ogroman.

                          Posle smo ušli u prodajni salon, prijatna atmosfera, kafica, kolačići i popričasmo. Sastavimo neki karavan Superb Elegance sa ''must have'' 2.0TDI sa DSG, panorama, ''keyless go'', grejače sedišta i još neke sitnice, i sa popustom od 1000 eura izađe na 32977 eura i 38 centi. Popismo kafu da mi se pritisak smiri. Prozujasmo po salonu i verenica videla belu Škodu Octaviu. Odmah joj se svidela unutra, spolja. U Elegance opremi nema onaj odvratni jeftini volan i ručicu menjača. Sve je kako treba i kako ona kaže ''sportski izgled'', a ne kao Superb koji je ''za starije i poslovne ljude''. Promrmljam tu dve-tri reči i ajde da uđemo unutra, pogledamo ceo auto i na kraju sastavimo cenovnik. Takođe panorama, isti motor i menjač, Elegance oprema sa sličnim dodacima kao i Superb, 30856 eura i 38 centi. Samo dve hiljade manje od Superba, a Superb za klasu iznad. Ali oba nam preskupa. Posle izbacismo DSG koji je oko ~2000 eura i izbacismo taj 2.0 TDI i ubacili 1.6 TDI koji je 2000 eura manje i izadje tu neka prihvatljivija cifra, ali opet iznad planiranog. Da napomenem, za 1.6TDI DSG ima 7 brzina, za 2.0TDI ima 6 brzina. Ako se uzima TDI 4x4, nema u opciji DSG, samo manuelno biranje brzina.

                          Na kraju kopija moje vozačke, daj da probamo mi taj 1.6 TDI sa 5 brzina. Auto je od prodavca u salonu. Karavan, fina braonkasta boja, Elegance sa ''keyless go'', automatsko parkiranje, super četvorokraki volan sa komandama i još par finih sitnica, bez panorame. Čim sam krenuo, odmah sam shvatio kako se kolima lako upravlja. Nema onaj direktni odziv volana, ali nešto kao City servo kod Fiatovih vozila, ali opet ne tako lako. Kasnije preko neke brzine upravljanje postaje kruće.

                          Poterasmo ga magistralom, odmah sam primetio da tih 105 ks je dovoljno u VW Polu ili Fabiji, ali ne u Oktaviji karavanu, posebno ne u Superb-u. Izašli smo na autoput, e tu je horor voziti. Preticanje kao kada vidite dva šlepera kada pretiču jedan drugog, traje po 10 minuta. Bučan je, muči se, motor jednostavno nema snage, iako ima 250 Nm. Posle smo terali po nekim brdima i morao sam da udjem u veoma visoke obrtaje da bi auto povukao kako treba. Ona se sama ubedila kada smo se vraćali u salon, jednostavno autoputem je horor voziti.

                          Vratili auto, izrazi lica nezadovoljstva. Sedosmo i popričasmo i nekako sastavili bez DSG, ali sa 2.0 TDI i 150ks i 320 Nm. I pre nego što smo krenuli, pitao sam prodavca da li imaju jedan takav za testnu vožnju, rekli su da imaju. Bela boja, 4x4, manuelni (kao što sam napisao, bez DSG-a u TDI 4x4), nešto preko 3000 km na satu. Oprema slična prethodnom modelu. Prvo što sam primetio, to je da mi se auto ugasio ''na kvačilo'' i sam startovao čim sam pritisnuo kvačilo opet. Sviđa mi se ideja. Krenuli smo u laganu vožnju, nisam ga vozio brzo. Kada smo imali skretanje za autoput, tu sam stao, pritisnuo gas do kraja, ele. limitacija na 2500 rpm (kada je kvačilo pušteno, auto izbačen iz brzine, onda gas ide do limitiranih 4500-5000 rpm) i pustio kvačilo. E tu je auto poludeo. Auto vuče uzbrdo do auto-puta kao lud i jednostavno sam izleteo na auto-put i za 2-3 s već bio u levoj brzoj traci. Četvrtom brzinom preko 170 km/h, auto i dalje vuče. Odlična motorizacija, super kočnice. Auto ide kao po šinama, zahvaljujući 4x4. Kada smo stali da se zamenimo, u auto je ušao miris svega spaljenog što smo mogli da spalimo. Kočnice, lamelu, gume. Posle je ona vozila neko vreme i kada smo se vratili u salon, nismo mogli da prestanemo da se smejemo. Prodavac je shvatio da ipak 2.0 TDI, ne 1.6 TDI. Ištampali smo primerke i otišli.

                          Nisam rekao da smo ipak odlučili da damo Dačiju Sandero, koju su procenili na 9000 eura. Bila je plaćena 9900 eura krajem prošle godine. Drugi auto za po gradu će biti nešto ispod 1000 eura, nešto što malo troši i nije komplikovano za održavanje, nešto što mogu sam da održavam bez majstora.

                          Posle smo razgovarali i doneli zaključak da je najbolja opcija Škoda Superb ili Octavia sa 2.0 TDI motorom, boljom opremom, minimum Elegance, DSG, panorama, ''keyless go'', grejači sedišta i još par stvarčica koje moramo imati i sve to u polovnom autu koji je još u fabričkoj garanciji i doplatili bi za dodatnu garanciju. Već vidimo neke u ponudi koji su primamljivi, ali stigao odgovor iz banke da ne možemo da uzmemo lizing zbog crvenog minusa na računu u koji smo uleteli zbog uskorog venačanja. Čim izađemo iz toga, naći ćemo polovan auto koji će nam odgovarati po opremi. Boja manje više bitna, ali bi smo voleli da je ona VTS plava kod Octavie, a siva ili crna kod Superb-a.

                          Vama svima hvala na odgovorima i ako imate nekih pitanja, slobodno pitajte.
                          Pozdrav.

                          EDIT:

                          Gledam Škodin sajt sada. Postoji opcija DSG i 4x4. Ne znam zašto prodavac kaže da ne postoji.
                          Last edited by 4chan; 26.10.2014, 16:58.

                          Comment

                          • nikaragva
                            CBC Senator XXL
                            • 03.06.2008
                            • 521
                            • B. Palanka
                            • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                            #14
                            Ovde ces (a i na drugim forumima) uglavnom nalaziti subjektivna mišljenja ljudi, što je valjda i normalno. Neko mrzi audi pa će pljuvati po njemu iako nikad u životu ga nije ni vozio, a kamoli održavao, drugi će opaliti po alfi, i tako u krug, jer svi su nešto pročitali na Internetu pa znaju nešto o dotičnom automobilu. I tako se te priče vrte u krug.
                            Pošto je u pitanju auto forum, uzimao bih za ozbiljno samo mišljenja ljudi koji poseduju automobil koji te interesuje.
                            Last edited by nikaragva; 15.11.2014, 20:21. Reason: Ni

                            Comment

                            • 4chan
                              CBC Član
                              • 19.10.2014
                              • 21
                              • KG
                              • Cee'd SW naftaš

                              #15
                              Pozdrav.

                              Već neko vreme me nema, ali nije da sam bez novosti. Nećete verovati šta smo kupili

                              Naime, verenica i ja smo i dalje tražili auto koji nam odgovara. Odgovara u smislu dizajna (više enterijer nego eksterijer), duge garancije, cene, ali vremenom smo videli i da je najbitnije KO će da uzme Dačiju i doplatu za auto.

                              Držali smo se Škode, Superb ili Octavia, šta pre naidje. Probali smo još jednu skorije, siva boja, ksenoni, alcantara, velika navigacija, 18 felge itd. Nije loša, na satu oko 10 000 km, 2.0 TDI manuelni menjač, godinu dana stara, još godinu fabrička garancija, posle 240 eura za doplatu na godišnjem nivou za potpunu garanciju. Ali lizing nije odgovarao zbog Dačije. Jednostavno ovaj auto niko ne ceni i daju mu cenu 5000 eura. A i treba. Prošle nedelje smo krenuli na put od 1600 km, ja sam vozio i negde oko 5 ujutru verenica se budi i pita kakav je to zvuk. Ja sam mislio da je nešto na radiju, nisam ni konstatovao. Kada sam isključio radio, shvatio sam da se čuje ispod haube. Kada stisnem kvačilo zvuk prestaje. Tada smo rešili pod hitno da menjamo auto, jer nas čeka put od 3000 km uskoro. Prekjuče smo prešli oko 500 km, palila se lampica za ''hitno u prvi Dačijin servis'', ali smo ignorisali. Auto je pod garancijom, samo smo hteli da stignemo kući, a i gde da nađem servis na 200 km od kuće u 20h?

                              I tako smo dalje i dalje gledali vozila, slali mejlove, zvali, pitali za Dačiju, oćga neko uzme, vidi kaki je lep teget boje, cakan auto skroz. Molili, kumili da ga uzme neko. I gledali Ford Mondeo, opet Opel Insigniju, opel slali svuda i svi se izvinjavaju, niko neće Dačiju.

                              Na kraju jednog dana rekoh: aj probamo Kiju, ništa ne gubimo. Ceed SW, uopšte ne izgleda loše, a i privlačna garancija. Tu i tamo solidna oprema u svakoj. I ajde, iz dosade odemo u jedan salon, samo nov auto i to sa zazorom na blatobranu koji mi se ne svidja. Solidna oprema, rikverc kamera, grejači sedišta itd. Ali nema panoramu! Hoćemo panoramu i automatik. Odemo do drugog salona, nemaju ništa polovno za test, samo nov auto. Odemo do trećeg, dobar dan, dobar dan. Imamo automatik za testne vožnje, jači motor, ali slabija oprema. Rekoh: prika, daj da probam taj auto, pa ako nam se toliko svidi, možda ga i uzmemo. Dade čovek ključeve, ne znajući da nećemo da ga kupimo, samo da probamo, da znamo da li da tražimo dalje tu panoramu ili neki drugi auto. Ionako ova Kia nema neku opremu, nema navigaciju sa rikverc kamerom, a ni grejana sedišta, a ni panoramu. Neće uzmemo to bez ičega.

                              Krenusmo mi, rknem ga u D, traktorski zvuk ispod haube 128 ks. Ćutimo, vozim 2-3 km, rekoh aj da vidim kako šalta. Kad ono neosetno. Skoro da se ne oseća. Izvedem ga na autoput, kickdown, nije loše ubrzanje, daleko od Škodinog (Škoda je jača, ali i teža, ali mislim da Kia-u guši automatski menjač) i dodjosmo do 150 km/h, samo mala buka u autu. Osmesi na licu, pa ovo nam se svidja! Počeli smo da se okrećemo po kolima, da tražimo šta sve ima od opreme, gledali pregradice za sitnice, proverili ozvučenje, nije loše. Probali malo manuelni mod, a i šaltač na volanu. Posle par km stadoh, uzela verenica da proba. Njoj se svideo mnogo i opet oni osmesi kao posle Škode 2.0 TDI.
                              Jedna od siromašnijih Kia, jedna od najgorih boja, ona tamno siva. A ima toliko lepih boja.
                              Tako da smo napravili proračun za lizing i odgovara nam, jer cene Dačiju baš dosta. I prvi su koji su je cenili toliko, ali doduše i ta Kia je skuplja od ostalih u oglasima.

                              Zatim smo u petak rešili da je uzmemo danas. Ali meni djavo ne da mira, uzmem za vikend odvojim 5-6 Kia sa panoramom i jednu Opel Insignia karavan, noviji model, automatik. I pošaljem preko vikenda svima mail za ponudu, a jutros stižu odgovori i pozivi: NE Dačija!!!
                              I to nam je bio znak. Sirotana niko ne voli, moraće ovde gde nama odgovara. Danas smo otišli u taj auto salon mirne glave. Potpisali ugovor, pre toga sam rekao da hoću da se sredi ta ogrebotina na braniku, hoću zimske patosnice pored letnjih, hoću kompletan servis i inspekciju, iako je auto prešao samo 5500 km, auto da se opere kompletno. I još par sitnica sam zahtevao, ne znam ni ja šta. Zimske gume ne daju bez para, dali mi neku ponudu 850 eura sa alufelgama. S obzirom da mi dodatne alufelge ne trebaju, a venčanje se bliži, nismo pri parama, odlučili smo da nadjemo gume sami i donesemo mu da montira. Tako da smo danas obišli par radnji i posle guglanja testova, komentara korisnika, nismo se odlučili za Mišelin Alpin, ni Kontinental, nego za Nokian WR A3 i time štedimo 70 eura, a guma je zaista dobra po testovima i komentarima mnogih.

                              Dakle, Kia Cee'd SW, jun 2014. godine, na satu nešto oko 5500 km koliko se sećam. Auto je tamno sive boje. Motor 1.6 CRDI sa, čini mi se 260 Nm. Automatski menjač sa 6 brzina sa šaltanjem na volanu. Od opreme ima dvozonsku klimu, ABS/ESP/ASR/BAS i ostale elektronske skraćenice. LED napred, pozadi, Radio mp3, ECO mode (spušta Nm zbog okoline, uglavnom korisno po gradu), ima lepšu unutrašnjost sa klavir bojom drveta. Blutut sa max 5 telefona, glasovne komande, tempomat sa limitom brzine, podešavanje osetljivosti volana na 3 različita moda itd itd. Garancija do 150 000 km ili 7 godina na apsolutno sve (tu sam zašao u detalje sa pitanjima), mali servis na 30 000 km ili 2 godine, veliki nema.

                              Ono što je nama u planu da uradimo:

                              - kopija velike navigacije + rikverc kamera. Našao sam na internetu nešto oko 400 eura sve. Izgled navigacije je isti, s tim što je unutra android i mogućnosti su velike, kao što su navigacija, rikverc kamera, puštanje filmova itd.


                              Car DVD Kia Ceed 2013 GPS Car PC Multimedia 3G wifi Navigation DVR HD S100 touch video Factory Price Free Map card-in Car DVD from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

                              High quality wireless HD CCD car auto reversing parking camera for Kia Ceed European Version night vision waterproof-in Rear View Camera from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group

                              - aluminijumske pedale kao u Platin opremi

                              - kasnije Platin alufelge i još ponešto.

                              To je to. Dali su najbolju ponudu. Gledali smo neka vozila koja su po 2-3000 eura jeftinija, ali ponuda lizinga nam nije odogovarala. Ovaj auto je najskuplji, ali zbog toga što cene visoko Dačiju, dali nam odgovarajući lizing. Dobro je to što, kada budemo rešili da menjamo auto, ovaj auto će mnogi uzeti odmah, a ne mučenje kao sa Dačijom. Mada, mislim da je nećemo menjati barem 2-3 godine, a možda i više.

                              Sutra kupujemo zimske gume i nosimo na montažu. Auto je gotov u četvrtak, tako da, iskren da budem, ne mogu da dočekam, a ni verenica. Ceo vikend ćemo se voziti, a i grabiti ko će da vozi.

                              Slike i komentari oko samog auta uskoro. Ne zamerite, nećemo imati vremena. Krajem nedelje se uzimamo, pa posle uživamo od gužve i jurnjave koja traje već duže vreme.

                              Sve najbolje svima i ako imate pitanja, slobodno postavite.

                              Pozdrav.

                              Comment

                              Working...
                              X