Opel corsa C 1.4 automatik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oooo quattro
    CBC Veteran
    • 01.08.2007
    • 126
    • Zrenjanin

    Opel corsa C 1.4 automatik

    Poštovani članovi foruma,

    Imam priliku da kupim opel corsu C 1.4 16v sa automatskim menjačem. Auto je 2003 godište, ima na satu pravih 45k kilometara. Da ne objašnjavam sad kako znam da ima tačno toliko ali znam sigurno da je kilometraža stvarna.

    Moje pitanje je da li je neko imao ovaj auto ili poznaje nekoga ko ga ima ili ga je imao. Za agregat znam kakav je (isti kao u astri 1.4 16v). Interesuje me menjač. Koliko auto sa ovim menjačem troši? Da li je menjač sklon kvarovima, na šta obratiti pažnju prilikom kupovine i prilikom eksploatacije (mislim na menjač)?

    Hvala unaperd.
  • 4chan
    CBC Član
    • 19.10.2014
    • 21
    • KG
    • Cee'd SW naftaš

    #2
    Pravo da ti kažem, nisu se proslavili ti automatski menjači, po onome što sam čuo/pročitao.
    Ako je dobra i povoljna prilika, ja bih taj uzeo i ako crkne menjač, gurneš mu petostepeni i imaš skoro nov auto koji će te služili dugo, dugo.

    O motoru si sve rekao, dobro poznat, super nosi tu karoseriju.

    Treba da šalta glatko, bez ''tvrdih'' zvukova. Stani na uzbrdicu i pusti kočnicu, ako krene nazad, ne valja.
    Što se tiče potrošnje, procenjujem je na 8 do 8.5 litara normalne vožnje po gradu. Govorim o benzinu, slično je i sa plinom, s obzirom na naprednu tehnologiju LPG sistema.

    Ali ponavljam ti, ako je povoljna prilika, ja bih to uzeo i kada crkne menjač odmah petostepeni manuelni, a ima ih mnogo po otpadima.

    Ja sam imao priliku da kupim 2004. godište, 58k na satu, 1.2 motor automatic za 800 eura (nije u Srbiji), ali bio sam u procesu kupovine drugog auta, pa sam to propustio, ali sledeća slična prilika će biti moja.

    Pre toga takodje Corsa sa 100 000 km na satu, 1.2, automatska klima, servo, abs, 4x erbegovi, CD player sa 6 zvučnika, siva boja, troje vrata, malo čuknut napred (hauba, koju nisam sredio i naprsao branik, sredjen za 20 eura) i pozadi (zamenio gepek vrata i malo ispravljao deo kod točka) i sve ukupno 160 eura iznelo da se popravi, a auto je kostao 560 eura. Uz to 4 čelične sa zimskim prebučnim zimskim gumama (~5mm) i 4 alufelge original Opel 15'', dve nove Mišelin napred i 2 solidne Dunlop pozadi. Sad je otac vozi, super mu je. Malo troši, za starijeg čoveka ima i više opreme nego što ume da koristi. Čini mi se da je potrošnja oko 5.5 litara po gradu. Meni je sa klimom i stvarima do plafona, bukvalno ceo gepek i zadnje sedište do plafona + iza sedišta i konstantno 140 km/h na 1300 km potrošio 6.5 litara na R15/195.

    Dajem ti primer da dobre šanse ne treba propustiti, a kasnije šta crkne lako će se popraviti jer delova ima dosta, a čega ima dosta, nije skupo.

    Moje objektivno mišljenje.

    Pozdrav.

    Comment

    • stevak
      CBC Senator XXL
      • 31.05.2009
      • 1215
      • Zemun
      • Saab 9000 cs 2.0T

      #3
      Ne znam za korsu ali sam imao Omegu automatik pa pretpostavljam da ni korsin menjač ne bi smeo da bude loš. Bio sam prezadovoljan i vozio ga 4 godine bez ikakvih problema iako je kupljen sa 170.000 km na satu.

      Imao sam sreće pa sam uz auto dobio i onu knjižicu sa uputstvima. Kako do tada nikad nisam vozio automatik, prvo mi je bilo da tu knjižicu pročitam, a u njoj sam našao napisano podebljanim slovima šta ne smem da radim. Jedna od bitnih stvari po pitanju menjača je bila da ne smem da ga držim na kočnici i da ga turiram dok je u brzini.

      Moj rođak, kad je video šta sam kupio, odmah je počeo da baca drvlje i kamenje na automatike jer je imao dva različitih proizvođača i u oba izbacivao automatike zbog kvarova. Kad je seo da proba ovaj moj, odmah mi je bilo jasno i zašto su mu crkavali. Prvo što je uradio je bilo upravo ono što nije smeo- ubacio u brzinu i počeo da turira

      Kad je menjač dobar i kad ovladaš njegovim mogućnostima, možeš da ga voziš kao da je manuelac.
      ex SAABotražitelj

      Comment

      • 4chan
        CBC Član
        • 19.10.2014
        • 21
        • KG
        • Cee'd SW naftaš

        #4
        Easytronic je u Korsi, nije kao u Omegi.

        Nažalost, sa automatikom nekada nije dovoljno da budeš pažljiv. Neki od njih otkazuju ma koliko god pazio na njega. Znam slučajeve gde se nijednom kickdown nije koristio, pa je automatik otišao i ostavio račun za sobom preko 7000 eura.

        Comment

        • oooo quattro
          CBC Veteran
          • 01.08.2007
          • 126
          • Zrenjanin

          #5
          Zašto misliš da kick down skraćuje životni vek menjača? Mislim da to nema nikakve veze. Možda i grešim ali mislim da sam u pravu. Koliko sam ja skontao za životni vek automatika je najbitniji kavitet ulja koje se sipa u njega i da se redovno menja. Ne držati ga na semaforu u brzini i to je to. Za sve ostalo je projektovan.

          Mene interesuje da li ovaj menjač ima neki fabrički bug ili tako nešto. Koliko je ugašen u radu i na koje detalje treba obratiti pažnju u toku vožnje, a koji nagoveštavaju neki kvar.

          Comment

          • 4chan
            CBC Član
            • 19.10.2014
            • 21
            • KG
            • Cee'd SW naftaš

            #6
            Ne možeš mi reći da menjač pod punim gasom ne trpi nikakva opterećenja, pa nije to filter za vazduh.

            Comment

            • 4chan
              CBC Član
              • 19.10.2014
              • 21
              • KG
              • Cee'd SW naftaš

              #7
              Novi menjaci su projektovani i da se ne menja ulje, ni filter.

              Comment

              • Zikki
                CBC Član
                • 15.01.2007
                • 52
                • Beograd

                #8
                Kod svakog se menja ulje, to što u servisima serviraju drugačiju inf je po meni totalna glupost. Kod svakog menjača je moguće zameniti ulje i naravno da ga treba menjati. Kada je filter u pitanju, kod nekih se nalazi unutar menjača i nije ga moguće zameniti dok se ne otvori menjač, a kod nekih je filter pristupačan. Moj savet je da se ulje menja na svakih 60.000 km i nema zime.

                Što se tiče popravki, činjenica je da umeju da budu skuplje ali nije to sad neka ultra ciftra. Treba odabrati dobrog majstora jer postoje servisi koji zbog toga što su na glasu zaista otkidaju sa ciframa za popravke, a sa druge strane ima jako dobrih majstora koji po zaista "normalnim" cenama rade popravke i održavanje.

                Comment

                • 4chan
                  CBC Član
                  • 19.10.2014
                  • 21
                  • KG
                  • Cee'd SW naftaš

                  #9
                  Nek serviraju sta god hoce, garancija od 7 godina stoji, pa ne moraju da menjaju ulje ako ne zele.
                  Naravno da je moguce, ali uzdaju se u kvalitet ulja i menjaca, otisli su korak napred, a ja se uzdam u 7 godina garancije.

                  Comment

                  • Zikki
                    CBC Član
                    • 15.01.2007
                    • 52
                    • Beograd

                    #10
                    Slažem se. Ako kupuješ nov auto, dok je u garanciji super. Da li je garancija od 7 godina bez ograničenja na pređenu kilometražu?

                    Comment

                    • 4chan
                      CBC Član
                      • 19.10.2014
                      • 21
                      • KG
                      • Cee'd SW naftaš

                      #11
                      150 000 km.

                      Proracunati su oni. Sve to zvuci lepo kupcu novog auta ili sa jos par godina garancije, ali vrlo je moguce da ce nesto sacekati onog koji bude posedovao auto posle garancije, a automatski menjaci su 5000 eura i vise.

                      Comment

                      • oooo quattro
                        CBC Veteran
                        • 01.08.2007
                        • 126
                        • Zrenjanin

                        #12
                        I dalje mislim da nisi u pravu za kick down. Kada hoćeš malo oštrije da ubrzaš on prebaci u jednu brzinu niže. Npr. kod preticanja. To isto radiš i sa manuelnim menjačem. Od toga sigurno neće crći menjač, ali od ne menjanja ulja hoće.

                        Comment

                        • Zikki
                          CBC Član
                          • 15.01.2007
                          • 52
                          • Beograd

                          #13
                          Vidi, popravka automatskog menjača u ovlašćenom servisu se svodi na komplet zamenu istog ili eventualno na demontažu i nošenje kod nekog drugog. Te cifre od 5000 su nebuloza i nemoj da se sekiraš. Ima par dobrih majstora koji rešavaju sve kvarove pa i generalni remont za dosta manje cifre. Ja godinama vozim automatike i uživam u vožnji, redovno menjam ulje, kontrole radim redovno i znam kome da se obratim ako nešto ne daj bože krene po zlu.

                          Comment

                          • Zikki
                            CBC Član
                            • 15.01.2007
                            • 52
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by oooo quattro View Post
                            I dalje mislim da nisi u pravu za kick down. Kada hoćeš malo oštrije da ubrzaš on prebaci u jednu brzinu niže. Npr. kod preticanja. To isto radiš i sa manuelnim menjačem. Od toga sigurno neće crći menjač, ali od ne menjanja ulja hoće.
                            Upravo tako. Kick down sigurno neće oštetiti menjač, a ne menjanje ulja ili prebacivanje brzina (P, R, N, D) dok ako nije skroz u mirovanju i slično može i te kako da naškodi menjaču.

                            Comment

                            • 4chan
                              CBC Član
                              • 19.10.2014
                              • 21
                              • KG
                              • Cee'd SW naftaš

                              #15
                              Ne možete da me ubedite da davanje po gasu ne može da ošteti menjač. Ne kažem da odmah može, ja ovu KIA non stop kickdown-ujem, supruga takođe, vozimo je kao da je GT, ane običan dizel, ali sigurno joj to skraćuje vek trajanja u odnosu na normalnu vožnju.

                              Onda bi svakom menjaču maksimalna izdržljivost po Nm bila ista.

                              Razumem ja da su nebuloza u Srbiji cifre od 5-7-8000 eura. Znaš i sam da je vrlo malo majstora koji preko granice popravljaju menjače. To se češće menja. Ja sam čak i razmišljao o opciji doterivanja auta u Srbiju na popravku automatskog menjača, kada sam pre KIA razmišljao o W210 320CDI, u slučaju da automatski menjač otkaže. Auto bi koštao 6000 eura, a sigurno nisam lud da dam 4000 eura za nov menjač.

                              Comment

                              Working...
                              X