Savet oko kupovine polovnjaka izmedju 5 i 8 hiljada

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vojislavbb
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2009
    • 373
    • Novi sad
    • Forester Turbo

    #16
    jedina mana je da je auto intenivno koriscen i da je onda zbog toga enterijer gepeka i zadnje klupe dobio ostecenja, kao i motor, menjac, trapovi..
    SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
    http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

    Comment

    • nes036
      CBC Početnik
      • 04.01.2017
      • 7
      • Beograd
      • Peugeot 307

      #17
      Inace, naginjem ka peugeot 308 2011 - 2013, 1.6 sa 82kw.. Sta mislite o tom autu?

      Mislio sam i C4, ali mi se ne uzimaju, zato sto su svi do jednog bila van vozila, a ovi koji nisu, kostaju oko 8500 do 9000e, sto mi je mnogo.. a navedeni Peugeot moze da se nadje za nekih 7500e..

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #18
        Koliko sam ja shvatio čitajući a i nešto gledajući onaj što sam ja vozio svi ti C4 su proizvedeni kao putnička vozila pa su im povađena sedišta i korišćeni su kao van-ovi pa je onda kasnije samo vraćeno sedište i auto atestiran ponovo kao putničko. To znači da se ti automobili ne razlikuju ni po čemu od svih drugih C4 odnosno da su delovi identični. Moj bivši auto nije imao gotovo nikakva oštećenja i da nisam znao da je korišćen kao van nikada nebi ni provalio jer su sedišta u njemu identična, ima 5 vrata a ne 3 kao što obično imaju vanovi, i sve je pozadi potpuno funkcionalno kao i u svakom putničkom automobilu, čak ima i normalnu policu. Sve to samo govori u prilog tome da je auto iz fabrike izašao kao putnički.

        Comment

        • comi 1342
          Moderator
          • 28.09.2005
          • 1126
          • NS
          • Giulietta ,PUG 106,

          #19
          Lak je proveriti svu opremu i datum proizvodnje sa brojem šasije, i kod peugeota i citroena na sajtu. Prijaviš se, aktiviraš nalog i
          vidiš sve o autu kako je proizveden.
          "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
          "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

          Comment

          • obris
            CBC Početnik
            • 20.08.2009
            • 5
            • Zrenjanin

            #20
            Originally posted by nes036 View Post
            Inace, naginjem ka peugeot 308 2011 - 2013, 1.6 sa 82kw.. Sta mislite o tom autu?

            Mislio sam i C4, ali mi se ne uzimaju, zato sto su svi do jednog bila van vozila, a ovi koji nisu, kostaju oko 8500 do 9000e, sto mi je mnogo.. a navedeni Peugeot moze da se nadje za nekih 7500e..
            Četiri godine sam vlasnik 308 1.6 hdi, 110 ks, iz 2008. Jedini kvar, do sad, je hladnjak klime koji je procureo.
            To im je sistemska greška kod svih 308, bez obzira na pogon. Sve ostalo radi i jako sam zadovoljan. Nedavno sam promenio sklop kvačila i uz redovnu promenu ulja i filtera na 15000 km, to je jedini trošak. Pali na ovom minusu od prve, vrlo je udoban i mali potrošač.

            Comment

            Working...
            X