Kupovina auta - zavrsna faza (oko 7000e)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Kupovina auta - zavrsna faza (oko 7000e)

    U opticaju su Renault Laguna i Grand Scenic, vozim vec Reno, imam dobar servis i generalno auto kao auto ispunjava moja ocekivanja. Jedino za sta sam izricit jeste NE crnoj boji, imam je trenutno. Od automatika sam odustao dokle god ne bude definisanih servisa za isti, a ne da na jednoj strani cujem jedno, a na drugoj drugo.
    Kako par moji prijatelja vozi iskljucivo C5 ja sam odusevljen tim autom, i cini mi se kvalitetnijim od Renoa barem u zavrsnoj obradi.
    Od Peugeota mi je zanimljiva samo 308 i gledao sam 3008. Ovaj prvi nisam nasao neki da mi se svidja i oprema i motorizacija, a za ovaj drugi sam na par mesta procitao da iako je kao stvoren za rupe zapravo je jako tvrd i prenosi ih i na kabinu i putnike, a i vecinom su motori 1.6hdi sto mislim da je slabo za auto koji ima 1500+kg.
    E sad sto se nemaca tice gledao sam BMW 320d ali u moj budzet se uklapaju samo godista 2007-2008 i to pretezno karavani. Sto se odrzavanja tice ne znam kakvo i koliko kosta, tacnije nista ne znam o BMW-u.
    Vecina auta koje sam gledao presla je min 300 kkm tako da svakako racunam na ne tako mala ulaganja, sto mi je opet ok jer cu auto voziti jedno 4-5god.
    Evo primeraka koji su u igri:





  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    Ta laguna limuzina je izgleda jedina prešla koliko piše, i vredi sve pare ...C5 je hidroaktiv, jedan zadnji amortizer (hidroklip) 36 000 din, a sigurno su doviđenja oba na tih 250 000 km, cenim,+DPF + plivajući + možda turbina itd... Ne znam kako se vozi toooliki BMW sa zadnjom vučom po snegu ili klizavom putu.
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      #3
      Moguce, mada kada sam isao da je pogledam, ceo centralni greben na dodir kao da ce da se polomi, sve krcka. Pritom covek nece ni e da spusti cenu.
      Sto se C5 tice znam kako stoje stvari sa vesanjem, ali i sa ostalim potencijalnim problemima....e sad ako sve mora odjednom da se menja znaci da sam stvarno baksuz.
      A za BMW i meni je proslo kroz glavu kako se vozi zimi ali eto kazem od nemaca on jedino moze doci u obzir.

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        U C5 do 150 km/h ni motor ne čuješ, doduše 2.2 HDI vozim, a plastike su sve teške i gumirane, komande na volanu neuništive za razliku od C4. Sedišta nisu lepa, ta verzija, ali kao u fotelji za čovika 180/80, već ona puno amortizuju rupe. Ne mogu ga da držim u garaži, 4,80 m, nikad 6 m nasparam vrata garaže nemam, parking senzori tiltuju i pola litre ED-a za ulazak i izlazak . Ovaj karavan velik' ko grobarski, jel' moraš pola kuće da staviš u auto, ili bi ti to bio drugi auto ? Kad biram između velike kilometraže ili limarijske štete, uvek ovo drugo, jedino volim da vidim pre popravke.
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • markofpi
          CBC Senator XXL
          • 27.07.2006
          • 1552
          • Bezanijska Kosa

          #5
          To bi kao sto je i sada slucaj bio jedini auto. I za pijacu i za put. Znam da se unutra nisya me cuje i nista ne zvecka, kokpit ceo gumiran itd. Smorio bih se da uzmem autobu kome cu opet slusati krckanje koje cega.

          Comment

          • markofpi
            CBC Senator XXL
            • 27.07.2006
            • 1552
            • Bezanijska Kosa

            #6
            Listajuci oglase, a kao zamenu za BMW zbog zadnje vuce bacio sam pogled na ovaj Audi A4:

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              #7
              Koliko ja znam, možda i grešim, većina modernih C5 nema hidro vešanje tako da ja nebi apriori odustao od C5.

              Comment

              • markofpi
                CBC Senator XXL
                • 27.07.2006
                • 1552
                • Bezanijska Kosa

                #8
                A ja bas C5 ne bih uzimao bez takvog vesanja, nekako nije to to iako nosi potencijalni rizik skupih popravki.

                Comment

                • kalimero1
                  CBC Senator XXL
                  • 01.11.2010
                  • 318
                  • zagreb
                  • c5

                  #9
                  c5 nema nikakvih problema sa hidraulikom,to pričaju ljudi koji ga nisu vozili,a pošto im
                  je to vješanje nepoznato misle da je samim tim i problematično noviji c5 ga imaju samo u
                  jačim modelima,uostalom koji auto napravi sa garniturom amortizera 300000km,dok to kod
                  održavanog hydractiva nije problem,treba samo pazit na ulje nikako ne točiti lhm nego samo lds
                  i vozit ga na servis koji zna šta radi npr.na dizalicu se postavlja tek kad se digne u gornji položaj
                  ulje u hidrauliku se toči u spuštenom položaju i ide ga oko 3l,ostalo je sve ko i na drugim autima.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #10
                    Nemam bogznakakvo iskustvo sa C5, vozio me komsija u njemu par puta i ucinilo mi se da je dobar auto. Originalan ali i kvalitetan, za razliku od C4 prve generacije koji me razocarao. Pusti hidro vesanje, nije to jedini kvalitet tog auta. Obidji i provozaj neki koji nema hidro pa onda razmisli.

                    Comment

                    • comi 1342
                      Moderator
                      • 28.09.2005
                      • 1126
                      • NS
                      • Giulietta ,PUG 106,

                      #11
                      Ako je udobnost važan detalj, čak i ti bez hidroaktiv vešanja su u toj ceni neprikosnoveni - double wishbone napred i multi link pozadi malo auta u toj klasi ima. Tu ti onda otpadnu BMW i Audi koji su tvrdi, a u tom audiju baš malo mesta napred za vozača. Već sam na C5 promenio skoro sve silen blokove na desnom točku, ima i zamenskih i nije nešto skupo, ali zadnji hidro-klipovi cure baš, i to će da boli... Nisam nigde dijagom video veću kilometražu od one koja je na satau sada, 180 000, ali ih je izgleda ubilo 100 000 preveženih po srpskim putevima.
                      "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
                      "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

                      Comment

                      • markofpi
                        CBC Senator XXL
                        • 27.07.2006
                        • 1552
                        • Bezanijska Kosa

                        #12
                        Uvek sam vise cenio avangardu i udobnost nego sportsku narav, pogotovo zbog cinjenice da ovi prvi, a meni kao prosecnom vozacu mogu pruziti bar na momente sportski dozivljaj. Drugo, smatram da su nemci neopravdano i bezobrazno skupi, a ja bih vise za razliku para uzeo mladji auto ili bar tu razliku ulozio u isti i onda sam 100% siguran sta vozim. Minus jeste sto brzo pada vrednost ali ja auto ne menjam na 2-3god., bar do sada nisam.
                        U sustini meni ni ne treba toliki auto, to je vise neka moja zelja, hir...nazovite kako god. Volim da se osecam komotno, volim i dozu sigurnosti, a volim i prakticnost kad zatreba. Reno jer vec imam servis kome verujem i to Lagunu jer ispunjava kao kompaktna limuzina sve ono sto zelim, a Scenic mi je uvek bio simpatican, dok je ova verzija III u Grand izvedbi meni pun pogodak sto se dizajna tice.
                        Onaj Audi se slucajno nasao u odabiru jer sam naleteo na njega. BMW sam gledao na nagovor drugara ali i odustao jer em ima zadnju vucu em je nekako suvise hladan i sportski za moj ukus.
                        Citroen C5 voze dva moja dobra prijatelja pa sam ih tako vise puta vozio i ja. Opsti utisak je da je i prosla, a pogotovo ova generacija kvalitetnija od Lagune kako po zavrsnoj obradi, izolaciji, tako mislim i po nekim tehnickim pitanjima. Mozda gresim ali eto subjektivni osecaj.
                        Pomirio sam se sa tim da ce auto imati jedno 300k km na satu, pitanje je samo da li ce me ulaganja sacekati u prvoj godini vec ili tokom nekog duzeg vremenskog intervala.

                        Comment

                        • markofpi
                          CBC Senator XXL
                          • 27.07.2006
                          • 1552
                          • Bezanijska Kosa

                          #13
                          I molim vas ako neko prolazi pored lokacija tj. placeva de se navedena vozila nalaze, ako ima vremena nek baci oko, mnogo bi mi znacio prvi utisak nekog iskusnijeg.

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #14
                            Nisam davno pisao a opet posle toliko godina bitisanja na ovom mestu ne kapiram da neko ko sebe naziva vozacem ne razume zasto je nemac skup. Pa nisu srbi to izmislili vec je to tako u celom svetu.

                            Pa evo da pojasnim. U pitanju je banalna stavr a to je ALUMINIJUM i procentualno koriscenje istog u proizvodnji odredjenih modela.

                            Npr, na tom audiju koji gledas ruka brisaca je izradjena od aluminijuma a na renou je od gvozdja.

                            Dalje, auspuh na audiju je komplet prohrom a na renou opet gvozdje.

                            Dalje, detalji u kabini kod nekih modela su aluminijum a kod renoa plastika.

                            Za nemaca kao rezervni deo mozes da kupis sraf, zabicu, selnu a kod ostalih mora kupis pola auta da bi zamenio banalnu stvar.

                            Ili, zasto francuz ima potrebu da delove karoserije radi od plastike i na kraju zavrsi sa istom kilazom kao nemac koji nema ni jedan deo od plastike.
                            Odgovor je ALUMINIJUM, koj je daleko skuplji od GVOZDJA i zato su nemci skuplji od svih ostalih. Na kraju krajeva, duze traju, ne razdrkaju se brzo kao ostali. Ovaj model audija koji gledas je dizajniran 2002god. Ej, 2002 su oni metnuli diode umesto sijalica. Naravno, kao i svaki auto ima svojih mana jer da ih nije mogli bi slobodno odavno da metu kljuc u bravu.


                            To sve kosta.

                            Pozdrav
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              #15
                              Lepo si to srocio. Jes da ja ne bih pazario nemca, ali si konkretno pojasnio.
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              Working...
                              X