Koji terenac, i za koje pare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #16
    Navigator je kao autobos. U Evropi uopste nema smisla posedovati da, u SAD ili Australiji mozda.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Originally posted by dzigibau


      Za mene takodje postoji samo G i (skoro) nista vise.Mozda Land Cruser,ali ne znam nisam ga vozio...
      G cu kupiti kad tad,to sam rekao odavno...Jes` mnogima ruzan(a bogami i skup) ali je vise nego koristan
      Omiljena kombinacija: LWB 461 serija 290td+eventualno cekrk(nije fenserica,ali zato ebe kevu).
      Pa dobro 461 je direktni potomak serije 460>> Meni licno bi i odgovarao i bilo koji dobar 460 model ali sa motorima iz W124 serije (250D, 250TD...)

      Ako bih imao malo vise para onda sigurno 463 i to serija 300TD posle necuveno lose serije 350 dizelasa....

      Auto je stvarno zadao domaci za ostale terence i evo od 1979 niko tako uspesno da ga resi....
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #18
        @ Horsepower

        Hajde onda da se drzimo teme, da ne bismo napravili strane i strane na temu "Ameri!!! ... Japanci!!!! .... Ameri!!! ... Japanci!!!".
        Pod "terencom" cemo podrazumevati vozilo koje je namenjeno savladavanju neuredjene, ili vrlo slabo uredjene podloge (blato, pesak, kamen, sneg...). To najcesce podrazumeva pogon na sva cetiri (ili svih sest!) tockova, i nacin kontrole prenosa i proklizavanja (najcesce u vidu blokada diferencijala). I reduktor na menjacu je pozeljan. Ovo moze biti reseno rucno, ili razlicitim elektronskim sklopovima, ali mora biti prisutno.
        Ne bih zeleo da u ovoj temi razmatramo luksuzna 4x4 vozila koja koncepcijski nisu zamisljena za offroad, isto kao sto ne bih zeleo da razmatramo WRC rally automobile, koji takodje imaju 4x4 i odlican sistem raspodele snage na tockove, ali su predvidjeni za trkanje po putevima slabijeg kvaliteta, a ne za prelazenje terena po kome trasiranog puta nema.

        A sad, pitanje za sve:

        Video sam po gradu par Pinzgauer-a (nadam se da sam dobro spelovao), pretpostavljam da su neki rashodovani vojni, sad u privatnom vlasnistvu. Da li neko ima ideju za koliko bi mogao da se nabavi ovaj "lepotan", i kakvo mu je odrzavanje - odnosno, da li u njega idu serijski proizvodjeni Mercedes/Puch delovi, ili ima tonu nestandradnih "komadica"? Znam da nov, pogotovo u 6x6 verziji, kosta ko djavo...
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #19
          I trosi ko djavo oni su benzinci

          Comment

          • djukic
            CBC Senator XXL
            • 27.03.2005
            • 2526
            • Beograd

            #20
            Mogu da se kupe i jesu vojni rashodovani. Kostaju od 500 do 2500 EUR-a za neprepravljanje benzinske varijante. Ima jos i 2.4TD WV motora u njima. Takvi kostaju dosta vise. Inace Pincgauer je fantastican terenac, nastao je iz modela (ajd po naski) Hilfinger koji je bio jako popularan cak i u engleskoj.

            Benzinske varijante trose obican benzin i koliko se secam imaju 2 karburatora... Trose stvarno jako puno. Nezaustavljivi su (vozio sam se u jednom i izbacivao vodu iz kabine a on je dalje isao). Jedino sto su jaaaaaako prevrtljivi
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #21
              Racunaj da za 1300-1500e mozes da nadjes jako pristojan primerak. Bas sam za vikend zavirivao pod jedan.
              Bezobrazno niska cena!


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • Rubi
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 519
                • Beograd

                #22
                Ako je po toj ceni, onda je greota ne uzeti Pinzgauer - uvek moze da se prepakuje neka dizel "mrcina", ili da se ugradi plin. A i ne treba mi za svakodnevnu voznju, nego par puta godisnje, al' tad mora da vuce ronilacki centar sa sobom!
                (\__/)
                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #23
                  Evo prica iz prve ruke, vozio sam Pinzgauera u vojsci, obicna voznja na otvorenom 27l/100km, za off road da ne pricam. Ima dva ogromna dvogrla Zenitova karburatora koje retko ko zna da usteluje kako treba.
                  Ali realno gledano u vreme kad je projektovan i za namene za koje je predvidjen to i nije bitno. Moze da trosi benzin i od 60 oktana, vazdusno hladjenje i nema gde ne prolazi. Primedba o nestabilnosti je opet diskutabilna s obzirom da se radi o namenskom vozilu, sa visokim tezistem i vise nego dobrim terenskim karakteristikama. Meni nije izgledao nestabilan, kad se covek malo privikne vrlo je upravljiv i udoban.
                  Sto se tice neke konverzije i ubacivanja nekog normalnijeg motora, sigurno je moguce, ali ko ima volje, vremena i zivaca.
                  Sto se tice Rubi-a, mislim da bi mu sve poslove zavrsavao jedan LandCruiser kao ovaj na slici dole. Prostran, udoban i nepoderiv. 4,2 L diesel dovoljno brz i dovoljno ekonomican ako hoces. Moguce da ga je malo teze naci ali ih ima, ii nisu preterano skupi. Na prvi pogled spartansko opremljeni ali svi su sa klimom i servom, dobre kocnice, stabilni mislim da ih ne hvalim vise, jedino sto traze su toyotini rezervni delovi i to ne previse cesto.

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Pravi izbor ti je LC 75 serija ko ova gore na slici. Omiljeno vozio UN-a. Ima jako prepoznatljivu siluetu pa su ga zbog toga i koristili

                    Mogli su da se kupe (mislim da mogu jos) na aukcijama po bosni a siguran sam da je bilo i u Crnoj Gori.

                    Inace UN je prodavao i njihove nisan patrole sa slicnim motorima...
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      dfast>> jesu nestabilni. Prevari benzinac na putu poteras ga malko brze i on ode na stranu Dobra stvar je sto ima jaku sasiju i nema nista sto bi moglo da se izlomi kad se prevrne .

                      Regularno je mogao da se kupi sa fabricki skockanim dizelom od 2.4l.

                      Imaju strasno visku cenu preko (US). Znaci kupis ovde vojni malko ga skockas (dovedes do originalnog stanja) i prodas preko u US. Pri tome posto je stariji od 25 godina nisu ti potrebne nikakve homologacije i uskladjivanja.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #26
                        Land Cruiseri su prelazili i po 700k i vise bez otvaranja motora. Bili su nepoderivi. Moj ortak je godinama radio za UN i nikada ga ni jedan nije izdao. Trapovi nisu bili dirani po 200k, kocnice po 100k, a ostalo se nije ni kvarilo. Zamena motornog ulja, ulja u diferencijalu, menjacu,... Ma super dzip. Nije bas najudobniji, ali u odnosu na sve druge iste klase, godista i nameme, stvarno je zakon!!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Originally posted by djukic

                          Ako bih imao malo vise para onda sigurno 463 i to serija 300TD posle necuveno lose serije 350 dizelasa....
                          Vozio sam neko vreme ovakav,ide kao mutav sa svojih 2200+kg,ali trosi jos mutavije...Mada ima lep zvuk s`obzirom da je dizelshtina...

                          Comment

                          • jeronimo
                            CBC Senator XXL
                            • 27.10.2005
                            • 390
                            • beograd
                            • ваз 21214-20

                            #28
                            evo nekoliko sličica koje su drugari postovali na ladaniva forumu http://www.ladaparts.com/motors/pic/hummer/hummer.htm čisto da se vidi koji je najbolji terenski auto na svetu
                            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                            Comment

                            • Eon
                              Moderator
                              • 10.03.2005
                              • 4225
                              • Beograd-NBG-44
                              • Superb 2.0 4x4 DSG

                              #29
                              Ma za male pare, ja bih uvek uzeo Nivu na plin, pa uradio nesto malo na njoj...
                              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Svojevremeno bila je rasprava kako je to Niva prohodnija od ostalih dzipova.
                                Odgovor je jednostavan, ceo prednji trap za nivu je 100 eura. Ista stvar za bilo koji drugi dzip je xxxxEUR-a.
                                Za male pare i ja bih uzeo Nivu ali samo kao treci auto u kuci.
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X