Oko tri godine sam imao Land Rover seriju 3 109 SW dizel.Mogu vam reci da kad izbacite potpuno asketsku udobnost kao odlucujuci faktor, ne mozete naci ,niti se sada pravi ni nesto slicno po robustnosti i jednostavnosti i pouzdanosti.Difender lici ali po meni nije vise to.
Koji terenac, i za koje pare?
Collapse
X
-
Ako pricamo o terenskim sposobnostima koja divokoza a kamoli automobil moze sledece:
Toliko o terencu. Ostalo je shminka.......
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
Kao najjeftiniju varijantu terenca odabrao bih UAZ,neki od vojnih verzija,mozes ubaciti neki dizel motor(nisam siguran ali moze od Tam-a).Nije udobno,ruzan ko djavo(moja supruga vristala pola sata kad joj obecah da cu ga kupiti),ali bato ide gde hoces
Malo skuplja varijanta Lada Niva,najvise za najmanje para po meni i tacka.
Mitsubishi Pajero- Hit devedesetih,znas ono,pistolj,pejdzer,plavusa i Pajero...i sasvim,sasvim solidan terenac
Land Rover Defender,klasika ali one koja traje
Toyota Land Cruiser Cudo jednom recju
Mercedes G AMG verzija,nista da se komentarise sem sacuvaj i pomiluj Gospode
Na kraju moje simpatije su prva dva vozila iz ove price,UAZ I Lada..
Zasto? Pa zato sto nemam para za skuplje,a odradjuju isto a u nekim situacijama i vise...Suludo,kao i Rusi uostalom...Ako kanis pobijediti,ne smijes izgubiti !
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
Da li neko ima iskustvo iz prve ruke sa Suzuki Jimny? Mene zanima dizel verzija.
Velika prednost Lade Nive je što se može ugraditi plin, a da to ni na koji način ne umanji prtljažni prostor. Kakvi su drugi terenci po pitanju ugradnje plina? Video sam kod IvanaT u servisu UAZ prerađen u pick-up sa zgodnim rešenjem (na sredini vozila, ispod klupice u zadnjem, prtljažnom delu), ali u pitanju je bila prilična prerada vozila. Da li je moguće i mudro na neki drugi model ugraditi plinski rezervoar sa spoljne strane, ili na drugi način a da ne umanji prtljažni prostor? Kao poseban hendikep kod "klasične" ugradnje plina vidim problem sa obaranjem zadnjeg sedišta (vrlo korisna opcija kod manjih vozila, za koja sam načelno zainteresovan).(\__/)
(='.'This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
Moj ujak je bio na terenu sa ladom nivom, radili su nesto za vojsku. Kad kazem na terenu, mislim na to da su septembru sisli sa puta, i u maju se vratili. Spavali su u nekim kontejnerima. Bilo je tamo i mirovnih snaga, sa ne znam sad kojim markama terenskim vozila, pobrojali ste ih vec sta voze, a on i njegovi pajtosi sa posla su vozili lade nive. On kaze da je odusevljen vozilom kako se ponasa. Vozili su je po snegu, gde nema puta, niti bilo ko cisti tuda sneg, po nekim livadama. Naravno da nije mogla bas svuda da prodje, ali tada su sa gusenicharima cistili sneg iz smetova. Rame uz rame se nosila sa mnogo skupljim dzipovima, isli su zajedno na voznje, i nije nigde zapala gde ni drugi nisu. Cak je bilo suprotnih situacija, mada mislim da tu dosta zavisi i od vozaca. Cenim da bi najboljeg terenca ja licno zaglavio u prvoj njivi pored putane sto hocu, nego sto ga nikad nisam vozio.
Tako da kad pogledas cenu jednog land kruzera, koliko sad kosta 60000 na sajamskom popustu, a koliko kosta nova lada ~7500 prosle godine plus su za plin trazili 850. Ne verujem da su sad skuplje. Ogromna je razlika u ceni. Jeste land cruiser dobar ali ne verujem da ce saraniti 10 lada. Ili mozda hoce
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
u tunisu sam se vozio sa land cruiserom koji ima na satu nesto preko 800.000km kombinovano terensko putne voznje
ko je bio na tom putu od 3 dana zna kakvo je to zlostavljanje sa 7 putnika unutra
verijem da je saranio 10 lada
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
Pa to ispada da su te lade presle 80000km samo. Ipak sam vidjao lade sa vise kilometara.
A i tamo je pesak, mozda to i nije neko trziste za ladu.
Da se razumemo lc je definitivno bolje vozilo od lade, lada tu nema sta da trazi, ako izuzmemo cenu. Medjutim, barem meni, cena je bitan faktor.
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
Pda, ako uzimaju kes sa tim kolima, onda je najbolje resenje lizing, kredit ili sta god. Auto ti zaradi i za ratu i za sebe i za tebe. Plus turisti ce otici u agenciju koja ima lc, a ne lade.
Ovako kad ga kupis da ides na pecanje i da se ********s, nema puno smisla, posto ti je auto samo trosak, kako god pogledas, jedino ako si u zescoj keshovini, ali onda ti i ne treba lizing
Za sve nas sa jeftinijim ulaznicama, lada ce odraditi posao odlicno, zar ne?
PS: pade mi na pamet hamer, vidjao sam ga na mobile.de da ima da se kupi. Kako se on kotira kao terensko vozilo, u odnosu na kruzere i lade? Pretpostvljam da je odrzavanje kod njega najzesce.
Mislim na onog prvog hamera, vojnog, a ne ovu rugobu sto su skoro napravili da prodaju holivudskim zvezdama koje hoce nesto drugacije od navigatora.
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
naravno... bio jedan "zemljoradnik" kod mene kupovao delove za samuraja
kaze na ladi traje lamela 20.000 i niko ne moze vise da izvuce iz nje.. ali zato, jeftini su delovi i npr kad polomis diferencijal, kupis ga za 200 evra a ne skidaju ti kozu sa ledja
Comment
-
-
Re: Koji terenac, i za koje pare?
prvi Hummer je MNOGO ozbiljno terensko vozilo, par puta kod nas neki iz zandarmerije je krcio put za dzipovske ture po nasim blatistima i da nije bilo njega tesko bi se tu bilo ko provukao, bukvalno je gazio drvece i pravio put kroz sumu
Comment
-
Comment