veselo bas,znaci nisu kurentna proizvodnja iz Poljske vec neka puska
Za one koji bi da kupe zastavu 10
Collapse
X
-
Brick, to je donekle tacno. Ali ako zalazimo u imovinsko-pravne odnose videcemo da su VW u Seatu i Skodi kao i Reanult u Dacii samo AKCIONARI - znaci kompanija kao kompanija postoji ali vlasnici drugi. Sto se razvoja tice on se (na svu srecu) pocinje i zavrsava u maticnoj ukuci. Pa zamislite na sta bi licio Logan kada bi Francuzi pocinjali a Rumuni zavrsalavi projekat. Ja zna - na Floridu(trebalo je da bude osmeh ali je ipak tuzno da Djudjaro dizajnira auto a da ga Srbi upropaste posle).
Comment
-
-
Lada rule!!!
Ja vozim ladu iz '88. god. Auto je strava za nase-srpsko trziste.
Jaka limarija, solidan motor i jeftini delovi. Lepa limuzina.
Za razliku od Zastavinih vozila lada je za klasu bolja.
Doduse ne znam kakav je standard u Hrvatskoj, ali kada kod nas bude bio bolji ja kupujem BMW ili Mazdu.
Sto se tice 'patke' da ce zastava skalpati felericna punta, to mi zvuci vrlo moguce i verujem da je tako.
Punto se prodaje mnogo godina. Verovano ima i mnogo sumnjivih delova koje nisu smeli da ugrade. To su delovi koji su na izgled ok ali nisu od po standardu. Plastika je kruta i krta, ili motor nije kompaktno izliven, i gomile raznoraznih sitnih delova. Tragedija je sto bi i takav auto bio manje s**nje od bilo kog novog juga, ali sa duplo vecom cenom.
Comment
-
-
Originally posted by Vlada_nbgdNisam te bas najbolje razumeo,zar zastava 10 ne bi trebalo da se prve godine proizvodnje pravi u Torinu i to namenski za trziste SCG odnosno SR?
Da je prave samo za nase trziste takve greske se ne bi desavale. Pa mislim da nije moguce da neko u Zastavi pogresno naruci. Toliki debili nisu. Nego jednostavno uzimaju sta im se ponudi. Oni su ovo nazvali poslom veka, ja bih pre nazvao prevarom veka!
Comment
-
-
To ako se naruci auto sa jdnom a stigne sa drugom opremom pre bih rekao da je kriva administracija jer se automobili stvarno sklapaju u Italiji. Cak se stari piunto josuvek proizvodi i sa FIAT-ovim znakom za nerazvijena trzista (a za najnerazvijenije - sa Zastavinim)
Comment
-
-
10-tka je sasvim OK ako izuzmemo naše tradicionalne organizacione brljotine.Ja sam sa mojim Puntom na 100000 km i nema nikakvih posebnih problema osim škripanja šarki na vratima, oguljene gume koja zatvara prostor izmedju vrata i A stuba, škripe na pedali kvačila, oguljenog materijala volana i sličnih gluposti!
Od ostalog, auspuh sam vario na oko 80000 km, potrošio dva seta kvačila i tri kompleta kočionih pločica.
Motor ne troši ulje preko dozvoljenog a potrošnja goriva je i dalje zaista primerna i kreće se, u vožnji 80% grad, oko 6,5 litara!
Enterijer izgleda i dalje odlično.
Limarija i boja su OK a jedino me nervira ispeskaren zadnji deo praga,odnosno onaj koji ide do zadnjeg ruba blatobrana!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Reanult u Dacii samo AKCIONARI - znaci kompanija kao kompanija postoji ali vlasnici drugi
Dacia je kompanija koja je 1999. godine ugasena i prestala da postoji u Rumuniji (bankrotirala, likvidirana, zovi kako hoces).
Reno je kupio od drzave sva prava i 100% je vlasnik. kako je Reno na berzi naravno da su akcije kao oblik u pitanju.
Dacia nikada nije bila kompanija u pravom smislu te reci, niti emitovala akcije, bila je drzavni kombinat.
Dacia danas ne postoji kao kompanija, firma, bilo sta vise od trgovackog imena- brand-a kako popularno zovemo.
i naravno promena vlasnistva nad pravima se podrazumeva, od stare fabrike nije nista ostalo, cak ni temelji u Pitestiju. (bio tamo, video).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brick
pre nekoliko nedelja se Zastava pohvalila kako je izvezla manju kolicinu delova za model 128 u Egipat kao nastavka vrlo uspesnog posla.
nije me mrzelo pa sam na osnovu zvanicnih Zastavinih podataka o vrednosti posla i kolicini sracunao da su jedan kompletan auto u delovima modela Zastava 128 prodali sa nekih 2.100 evra.
nisu naveli koliko je kostalo da se ti delovi proizvedu pa da moze da su napravi bilans uspeha tog posla...
sumnjam da ima tu ikakvog uspeha i da je opet taj izvoz placen novcem poreskih obveznika.
Sto se zastave 10 tice model sa bezinskim motorom 1.2 sa 60 ks i opremom slicnoj onoj koju ima novi Grande Punto(1.2 sa 65 ks u osnovnom paketu kosta oko 9000 eura sa porezom a bez carine dok pomenuti "Grande" takodje bez carine i sa porezom izadje oko 8000 eura.Posto se Fiat sigurno nije preterano ugradio u stari Punto koji skartira ovde pod Zastavinim znakom mogu da pogadjam ko je odgovaran za ovoliku cenu desetke i za njenu slabu prodaju.
Samo jedva cekam da vlada pod pritiskom E.U. znacajno smanji pa i ukine carinu za uvoznu robu(automobile) pa da vidimo kome ce tada da prodaju one samohodne kontejnere iz Kragujevca
Comment
-
-
ne za "fabriku automobila" koja zaposljava nekoliko hiljada
moja poenta nije bila na ukupnoj kolicini para, vec da na ulozenih 100 jedinica necega (dinara, dolara, krusaka) u proizvodnju na kraju se zavrsi prodaja po 30 (dinara, doalra, krusaka) i uz to zahteva da se odrzi takva "uspesna" firma na teretu poreskih obveznika.
ako hoce, da sami finansiraju svoje poslovne poduhvate ne bih imao nista protiv, ali bez mog ucesca i bez protekcionistickih mera koje zabranjuju slobodnu kupoprodaju automobila u zemlji.
meni se cini da je poucan primer, realnosti te nekadasnje fabrike i danasnje pozicije.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
da su pametni kao shto nisu oni napravili neshto pametno ...
dobro se secam kad im je uvoznik Daewooa za SCG nudio proizvodnu liniju u zastavi i platu od 1000eura za 50tak radnika da sklapaju Matiza za Evropsko trzishte jedini uslov je bio da cena na domacem trzishtu ne predje 6000e poshto po rechima uvoznika svi troshkovi delova i radne snage ne prelaze 4hiljade eura... ali zastavi nije bila to dovoljna zarada + navodno nisu hteli da se zamere EU sa proizvodnjom koreanaca kod nas, prvo to je GM-ova kompanija drugo kako se Madjari koji sklapaju suzukije nisu zamerili evropi vec digli standard i pridruzili se EU...
zastava je propast ... duguje Fiatu 60miliona eura i nikada je nece prodati chak i pokushaj sa PUG motorima u Yugu je vishe nego jadan ... na zastavin menjach adaptaciona plocha PUG motor cena prevelika a bolje performanse dobijesh kad stavish 1300iz Una za 200e
p.s. pechurke i puzevi su jedini izlaz za zastavuPrevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Mislim da morate promjeniti pristup prema vlastitim stvarima i poraditi da se to promjeni ka uspjhu - boljem.
Od bezdjela i prica nista.
JEdino moze doci do samourusavanja i na kraju iscezavanja sobstvenog idinteta.
Ja nikada nebi odabrao LADU.. Definitvno punto i bilo koju njegovu inacicu..
Kome treba jak karoserij i lim neke si kupi TAMICHA
*************************************
The best is the enemy of the good
The proof of the pudding is in the eating
*************************************
Comment
-
-
Comment
-
-
Ovo sto je @Fiatgroup napisao,potpuno se slazem.
jednostavno neki nemaju mere u osudi.
Da bi mozda mogla da bude jos malo jeftinija zastava 10 .. to siugrno.
ali da bi trebalo da bude (a nemoze ) duplo jeftinija zato sto je sklapaju srbi a ne italijani je samo-ponizavanje.
Jednostavno ako je zastava 10 nekom losa,onda nemoze da kaze da mu je punto(taj model) dobar.
mogu da se kladim da maltene nema razlike u puntu i zastavi 10 sa istim nivoom opreme.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment